Τρίτη 17 Απριλίου 2012

(VIDEO) Μπορεί να μην χιόνισε, αλλά "είδε άσπρη μέρα", λόγω της επίθεσης που δέχτηκε.


Άλλαξε η ζωή του δημοσιογράφου 
που γιαουρτώθηκε live στα Γιάννινα!

O Παναγιώτης Μπούρχας έγινε διεθνώς διάσημος...
Ο δημοσιογράφος Παναγιώτης Μπούρχας, που γιαουρτώθηκε 
από αντιεξουσιαστές, στα Γιάννινα, ενώ παρουσίαζε 
το δελτίο ειδήσεων στο τοπικό κανάλι "HΠΕΙΡΟΣ ΤV1",
 έγινε... διάσημος και πέρα από την κοινωνία των Ιωαννίνων. 
Πανελλαδικής εμβέλειας ΜΜΕ, αλλά και του εξωτερικού,
 όπως το BBC και η εφημερίδα «New York Post» 
ενδιαφέρθηκαν για το.... περιστατικό, 
το προέβαλαν και του ζήτησαν συνεντεύξεις. 

Λέει ο ίδιος στη δημοσιογράφο Χρ. Κατσαρού: 
"Έτυχε να είμαι ο πρώτος δημοσιογράφος στη χώρα μας 
που δέχτηκε επίθεση ή αλλιώς γιαουρτώθηκε live. 
Εγινα άθελά μου πανελληνίως, ίσως και διεθνώς, γνωστός, 
από μια πράξη που στην ουσία της σίγουρα δεν είναι και η πιο τιμητική
 για έναν δημοσιογράφο... Οπως δεν είναι και για κανέναν πολιτικό 
από τους πολλούς που την υπέστησαν τα τελευταία δύο χρόνια.
 «Ηταν 9.22 το βράδυ, και στο στούντιο βρισκόταν καλεσμένος 
ο υποψήφιος βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Αρης Σταμπουλής. 
Ανοίγει απότομα η πόρτα και μπαίνουν μέσα
 15 άτομα που φορούσαν κουκούλες. 
Ο Σταμπουλής όπου φύγει φύγει, κι εγώ αρχίζω να δέχομαι γιαούρτια και αβγά. 
Σοκαρίστηκα, και για να μην οξύνω τα πνεύματα, γιατί μπροστά μου
 βρισκόταν η ομάδα αυτή που φώναζε συνθήματα, παρέμεινα 
στο πλάνο, δείχνοντας συγκαταβατικότητα και κατανόηση 
ώσπου να αποχωρήσουν. Εάν προσπαθούσα να βγω
 θα έπεφτα πάνω τους, κι ίσως γινόταν καβγάς, κάτι που δεν το ήθελα. 
Αυτό σχολιάστηκε ως... στωικότητα και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο, 
ενώ εγώ απλώς δεν ήθελα να πάω πάνω τους. 
Δεν θέλησα να είμαι προκλητικός".
ΠΗΓΗ: http://ksipnistere.blogspot.com/2012/04/live_16.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :