Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου 2017

Αυτή είναι η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΗΛΙΘΙΕ; ΕΒΑΛΑΝ ΧΕΡΙ ΣΤΟΝ ΑΚΑΤΑΣΧΕΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΗΤΕΡΑΣ ΜΕ 8 ΠΑΙΔΙΑ.

Η Φωτεινή Περβολιανάκη, την περασμένη Τρίτη,
 πηγαίνοντας να κάνει ανάληψη του μισθού της 
από τον λογαριασμό μισθοδοσίας της στην τράπεζα, διαπίστωσε πώς… την είχε προλάβει η Εφορία.
Ο λογαριασμός -ακατάσχετος μέχρι το ποσό των 1.250 ευρώ- και είχε κατασχεθεί 
και είχε αδειάσει.
 Έκτοτε, όπως λέει η ίδια στο zarpanews, ξεκίνησε ένας «αγώνας δρόμου» 
μεταξύ τράπεζας και ΔΟΥ, οι οποίες, αφού για μέρες πετούσαν την ευθύνη 
η μία στην άλλη, εν τέλει παραδέχτηκαν ότι είχε γίνει λάθος.
 Την διαβεβαίωναν δε, ότι τα χρήματα θα είχαν επιστρέψει στον λογαριασμό της, 
σήμερα Παρασκευή.
Κάτι τέτοιο όμως δεν έγινε με αποτέλεσμα η γυναίκα να είναι χωρίς χρήματα
 στο πορτοφόλι της, να χάνει την ρύθμιση με την ΔΕΗ, να καθυστερεί 
την δόση του δανείου της και προσεχώς… 
.................να μην έχει ούτε για να γεμίσει το ψυγείο της.
Της παίρνουν και το σπίτι
Την ίδια ώρα, όπως λέει η ίδια, με τα πηγαινε – έλα στην εφορία, πληροφορήθηκε
 από υπάλληλο ότι έχει εκδοθεί εντολή κατάσχεσης και για το σπίτι της, 
δηλαδή την πρώτη και μοναδική κατοικία για την ίδια και τα οκτώ παιδιά της!

Στο παρελθόν, το πρόβλημα που αντιμετώπιζε η ίδια οικογένεια με την ΔΕΗ, 
είχε λυθεί μετά από παρέμβαση του υπουργού Γιώργου Σταθάκη.

Κόρινθος: Μήπως γνωρίζετε που βρίσκεται αυτό το πηγάδι;




Άπαικτο! Τι έγραψε ένας χρήστης του Facebook για την κλήρωση των σημαιοφόρων;



Μια όμορφη νεαρή Κορίνθια πριν από κάμποσες δεκαετίες!

Αναγνωρίσατε σε ποιον δρόμο;
Ποια είναι μήπως;

Ληστές μπούκαραν με μαχαίρια σε περίπτερο στο Λέχαιο.

Σε εξέλιξη βρίσκονται οι έρευνες των αστυνομικών Αρχών, 
για την εξιχνίαση υπόθεσης ληστείας, η οποία έγινε
σήμερα (30.9.2017) και πρώτες πρωινές ώρες,
σε τοπική κοινότητα στο Λέχαιο Κορινθίας,
όταν άγνωστοι δράστες μπήκαν σε περίπτερο 
και με την απειλή αιχμηρού αντικείμενου, 
ακινητοποίησαν 52χρονη ημεδαπή και αφαίρεσαν
χρήματα και πακέτα τσιγάρων, ενώ στη συνέχεια 
τράπηκαν σε φυγή και αναζητούνται.
Προανάκριση διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Βέλου- Βόχας.


Το παρόν κείμενο αποσκοπεί στο να αποτραπεί κάθε απόπειρα αναβίωσης. (Γράφει ο Νικόλαος Στεργιάδης)

Στο 12ο Αντιρατσιστικό Φεστιβάλ Χανίων που πραγματοποιήθηκε 
το Σάββατο 16 και την Κυριακή 17 Σεπτέμβρη 2017 στο πάρκο 
«Ειρήνης και Φιλίας των Λαών», με αφορμή «τη δίωξη σε νέους που έκαναν
 γκράφιτι στα Χανιά και την καταδίκη ενός εξ’ αυτών» καθώς 
και «την έκδοση δικαστικών αποφάσεων με τις οποίες καταδικάζονται αθώοι», 
διοργανώθηκε παράλληλη εκδήλωση με θέμα: “Δρόμοι ελεύθεροι από επιτήρηση.
 Διαβάζοντας την κρίση μέσα από το πολιτικό γκράφιτι”. 
Στο χώρο του φεστιβάλ υπήρχε και Εργαστήριο Graffiti.
Κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ έγιναν γκράφιτι από σχεδιαστές γκράφιτι 
των Χανίων, οι οποίοι με τη δράση τους την τελευταία 6ετία συμμετείχαν 
στην καταστροφή της όψης της πόλης των Χανίων, προκαλώντας φθορές,
 ακόμη υπαρκτές, κόστους εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ σε Δημόσια,
 Δημοτική και Ιδιωτικές περιουσίες, σε αθλητικά κέντρα, σε πάρκα
 και παιδικές χαρές, σε οχήματα και αλλού όπως και βανδαλισμούς 
σε Εκκλησίες, σε Μνημεία Ηρώων, στην Παλιά Πόλη, στο Βυζαντινό Τείχος, 
στους Τάφους των Βενιζέλων και αλλού. 
Στα Χανιά δεν υπάρχει ούτε ένας «νόμιμος» σχεδιαστής γκράφιτι.
 Ουσιαστικά οι συμμετέχοντες βάνδαλοι σχεδιαστές γκράφιτι των Χανίων 
παρουσιάστηκαν και επιβραβεύτηκαν από τους συνδιοργανωτές του φεστιβάλ 
ως «επαναστάτες», ως «αντιστασιακοί», ως «αγωνιστές»,
 προωθώντας έτσι εσφαλμένα τη δημόσια νομιμοποίηση (ξέπλυμα) 
της παράνομης δράσης τους και την προβολή τους
 ως πρότυπα για τη νεολαία των Χανίων. 

Όλα τα γκράφιτι που σχεδιάστηκαν κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ, 
υπογράφηκαν με τα αποκλειστικά και προσδιοριστικά της ταυτότητάς τους 
κωδικά ονόματα των σχεδιαστών γκράφιτι των Χανίων και τα ονόματα 
των Ομάδων-Συμμοριών τους. 
Ο Δήμος Χανίων και οι συνδιοργανωτές του 12ου Αντιρατσιστικού 
Φεστιβάλ Χανίων οφείλουν προς την κοινωνία των Χανίων μια εξήγηση
 για την αναφερόμενη αυτή «σύμπτωση». 
Άλλωστε με αυτό τον τρόπο, θα έρθουν πιο κοντά 
στην Τέχνη του γκράφιτι οι γηραιότεροι.
Κωδικά ονόματα όπως τα ανωτέρω είναι αποτυπωμένα επάνω στα κτήρια
 και οποιαδήποτε άλλη επιφάνεια σε διάφορες σχεδιαστικές παραλλαγές 
και στην περίπτωση που είναι αποτυπωμένο
 κάποιο άλλο σχέδιο – 1 στις 100 περιπτώσεις – ενσωματώνει πάντα σε κάποιο
 σημείο το κωδικό όνομα του σχεδιαστή και συνήθως και της Ομάδας-Συμμορίας 
όπου ανήκει και ένδειξη του έτους της σχεδίασης.
 Επειδή κάθε κωδικό όνομα σχεδιαστή γκράφιτι είναι μοναδικό 
και χρησιμοποιείται από αυτόν και μόνο αυστηρά και κατ’ αποκλειστικότητα
 σημαίνει πως για όλα τα γκράφιτι που έχουν σχεδιαστεί στα Χανιά
 είναι γνωστή η ταυτότητα του δράστη της φθοράς ως να έχει αφήσει 
επί τόπου την υπογραφή του, το δακτυλικό του αποτύπωμα.

Κατά τη διάρκεια του 12ου Αντιρατσιστικού Φεστιβάλ Χανίων 
στην παράλληλη εκδήλωση του σχεδιασμού Γκράφιτι συμμετείχαν
 τρείς από τις πιο καταστροφικές Ομάδες Γκράφιτι των Χανίων, 
η ΚΜC (Καμμένα Μυαλά Crew), η SKA (ή SKAGIA ή Σκάγια) 
και η 345 (ή 3 ΟΨΕΙΣ). 
Ο ΕΒL (ή EBOLA) της KMC σχεδίασε μια υπερμεγέθη ανθρώπινη νεκροκεφαλή 
και την ονομασία της Ομάδος του.
 Ο imos και ο Kenus της SKA με τα σχέδιά τους απέδειξαν πως η Ομάδα τους
 είναι ανά πάσα στιγμή και πάλι ενεργή εφόσον ακόμη δεν τους έχει επιβληθεί 
υποχρεωτική κοινωνική εργασία προς επιδιόρθωση των βανδαλισμών
 και των φθορών από γκράφιτι. 

O «νεοεποχίτης» ΝΤΑΡ (ή DAR) της 345, ο οποίος εντός του πάρκου έχει σχεδιάσει
 ως γκράφιτι παράνομου αθέμιτου θρησκευτικού προσηλυτισμού, αφαιρετικά
 με μπλε κεφαλή και έντονα κόκκινα χείλη, τη μορφή του Σίβα (Siva)
 που θεωρείται ο ύψιστος θεός της Ινδουιστικής θρησκείας, 
εκ’ των κύριων κλάδων της «Πανθρησκείας» της «Νέας Εποχής», 
στο φεστιβάλ σχεδίασε στο κέντρο του γκράφιτι ακόμη πιο αφαιρετικά
 την ίδια μπλε κεφαλή και επάνω της μια εμφανέστατη «ιερή συλλαβή ΩΜ»,
 η οποία ως γνωστό είναι για τον Ινδουισμό ότι είναι ο Σταυρός 
για τους Χριστιανούς, την οποία βλέπουμε 
και σε άλλα γκράφιτι στην πόλη των Χανίων.
Ένας σχεδιαστής γκράφιτι που δεν είναι των Χανίων σχεδίασε
 την κόκκινη κεφαλή ενός δαίμονα με 4 δόντια βρυκόλακα. 
Το ερώτημα που αυτονόητα προκύπτει είναι το πώς σχετίζονται τα ανωτέρω
 γκράφιτι με το χαρακτήρα του 12ου Αντιρατσιστικού Φεστιβάλ Χανίων. 
Το πρότυπο «Μοντέλο αντιμετώπισης του προβλήματος των γκράφιτι»
 αποτελεί πλέον ένα ικανότατο εργαλείο για τις Εισαγγελικές
 και Αστυνομικές Αρχές των Χανίων. 
Με την εφαρμογή του, η ουσιαστική εκμηδένιση του προβλήματος αναγραφής
 νέων γκράφιτι στην πόλη των Χανίων και η διάλυση των Ομάδων
 γκράφιτι των Χανίων επιτεύχθηκε από το Μάη 2016 ενώ τυπικά επισφραγίστηκε
 με τη σχετική Δικαστική Απόφαση του Μονομελούς Πλημμελειοδικείου
 Χανίων της 19ης Ιουνίου 2017. 
Η οριστική απαλλαγή της πόλης των Χανίων από το πρόβλημα των γκράφιτι,
 η επιστροφή της όψης της πόλης μας σε αυτήν πριν της περιόδου των γκράφιτι, 
προαπαιτεί οι σχεδιαστές γκράφιτι των Χανίων ή/και οι γονείς τους
 να υποχρεωθούν στην επιδιόρθωση των βανδαλισμών και των φθορών 
που προκάλεσαν με γκράφιτι τα τελευταία έτη στα Χανιά. 
Προς αυτό είναι ικανή και αναγκαία συνθήκη η Ελληνική Δικαιοσύνη
 να αρχίσει να επιβάλλει και ποινές υποχρεωτικής κοινωνικής εργασίας 
για επιδιόρθωση αυτών σε Δίκες με κατηγορούμενους σχεδιαστές γκράφιτι.
Το παρόν κείμενο αποσκοπεί στο να αποτραπεί κάθε απόπειρα αναβίωσης 
μιας νέας γενιάς σχεδιαστών γκράφιτι που θα καταστρέφει την όψη 
της πόλης των Χανίων τα επόμενα χρόνια. 
Ο Δήμος Χανίων οφείλει να απαγορεύσει την πραγματοποίηση 
«Φεστιβάλ Γκράφιτι» και να μην παραχωρεί
 δωρεάν Δημόσιους-Δημοτικούς χώρους για την πραγματοποίηση 
Φεστιβάλ που συμπεριλαμβάνουν σχεδιασμό γκράφιτι.
Νικόλαος Στεργιάδης

Κόρινθος: Καληνύχτα και με μουσική.




Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου 2017

Μετανάστης από την Τρίπολη ο νέος ιδιοκτήτης της θρυλικής έπαυλης του Playboy!

Η θρυλική έπαυλη που έχει δει πολλά και έζησε ακόμα περισσότερα ήδη από το 1971
που τη μετέτρεψε σε σπίτι του ο θείος Χεφ δεν χρειάζεται συστάσεις.
Άλλοτε ήταν εξάλλου το «ροζ» καταφύγιο για κάθε κατατρεγμένη 
πλην καλλίγραμμη ψυχή και μια πρόσκληση σε πάρτι εντός της
 ισοδυναμούσε με λαχείο πρωτοχρονιάτικο!
Πέρα από τα 22 δωμάτια, το κελάρι, το δωμάτιο ψυχαγωγίας, 
τον κινηματογράφο, τον ζωολογικό κήπο και τα δύο «κανονικά δάση», 
την πισίνα με τον καταρράκτη και τα γήπεδα τένις και μπάσκετ, ήταν μονίμως 
γεμάτη με χαρούμενα «Κουνελάκια».
Τώρα που έφυγε όμως από τη ζωή ο ιδρυτής της τι θα απογίνει;

Όποιος ρωτά, δεν θυμάται πιθανότατα πως η έπαυλη του Μπέβερλι Χιλς 
είχε πουληθεί πέρυσι στον δισεκατομμυριούχο επενδυτή Ντιν Μητρόπουλο
 (Dean Metropoulos), ο οποίος ήταν γείτονας του Χιου ήδη από το 2009. 
Εκείνη τη χρονιά είχε αγοράσει τη μίνι Playboy Μansion που είχε χτίσει ο Χιου
 το 1998 για την πρώην σύζυγό του Κίμπερλι Κόνραντ δίπλα ακριβώς από τη μεγάλη.
Η Playboy Enterprises ζητούσε 200 εκατ. δολάρια για να την πουλήσει, 
με τον απαράβατο φυσικά όρο πως ο θείος Χεφ θα συνέχιζε να ζει εντός της
 μέχρι τον θάνατό του. 
Τελικά πουλήθηκε έναντι 100 εκατ. δολαρίων, ένα ποσό που οι «LA Times»
 εκτιμούν πως τη μετατρέπουν στην ακριβότερη ποτέ κατοικία που πουλήθηκε 
στην κομητεία του Λος Άντζελες.
Η ίδια εφημερίδα μας λέει τώρα πως ο Metropoulos σκοπεύει να την ανακαινίσει
 και να τη συνδέσει τελικά με τη μικρότερη εκδοχή της. 
Το νέο σπίτι του ομογενή θα περιλαμβάνει μια έκταση 7,1 στρεμμάτων!
Όσο για τον Τσαρλς Ντιν Μητρόπουλο, γεννήθηκε το 1945 στην Τρίπολη 
και μέχρι το 2016 ήταν στη λίστα δισεκατομμυριούχων του «Forbes», στη θέση 722. 
Με προσωπική περιουσία στα 2,4 δισ. δολάρια.
Ο ομογενής κροίσος μετακόμισε οικογενειακώς στις ΗΠΑ όταν ήταν 10 χρονών,
 σπούδασε οικονομικά σε ιδιωτικό κολέγιο και αφού πέρασε
 ως χρηματοοικονομικός σύμβουλος από τη Γενεύη επέστρεψε στην Αμερική
 και ίδρυσε ένα επενδυτικό κεφάλαιο που θα τον έκανε δισεκατομμυριούχο.
Σήμερα έχει επιχειρηματική εμπλοκή σε περισσότερες από 72 εταιρίες 
και το επενδυτικό του χαρτοφυλάκιο ξεπερνά τα 12 δισ. δολάρια. 
Στο μικρό Playboy Mansion ζούσε με τη γυναίκα και τα δυο του παιδιά, 
όπως θα κάνει και στο μεγάλο πλέον…

Για αρχίστε τις μαντεψιές. Ακούστε το απίστευτο απόσπασμα από την εκπομπή του ΣΚΑΙ οι αταίριαστοι.

Viral o Χρίστος Δήμας στο διάλογο του με το Μεικόπουλο 
του ΣΥΡΙΖΑ για τη μεγάλη επένδυση στην Κόρινθο.
Δικό μας σχόλιο:
Για αρχίστε τις μαντεψιές.

Εμ, αγανάκτησαν οι άνθρωποι (τα γύρω καταστήματα) και αναγκάστηκαν.

Εμ, αγανάκτησαν οι άνθρωποι 
(τα γύρω καταστήματα)
 και αναγκάστηκαν.
Για να δούμε θα το σεβαστούν;

Κόρινθος: Πιθανόν δεν είναι το μοναδικό! (2 φωτογραφίες)

 Πιθανόν δεν είναι το μοναδικό πάρκο της πόλης μας
 που είναι  σχεδόν "ξεχασμένο".
Αν είναι κάποιες ημέρες καθαρό είναι γιατί το φροντίζει
 ένας γείτονας συνταξιούχος από φιλότιμο και μόνο.
Έως και χρησιμοποιημένες σύριγγες σκουπίζει 
αλλά και κάποιοι φέρνουν έως  εκεί τα σκυλιά τους,
για την ανάγκη τους, δίχως φυσικά να φροντίσουν 
για να τα μαζέψουν με σακουλάκι πλαστικό 
να τα πετάξουν έστω δίπλα στον κάδο.
Θα γίνει λίπασμα μου είπε κάποιος
 που τον ρώτησα γιατί δεν φρόντισε να τα μαζέψει.

“Cross The Euro Canal”: Στη Βουλή ο αγώνας κολύμβησης που είχε την γνωστή κατάληξη.

Δελτίο Τύπου με αφορμή Ερώτηση
 στη Βουλή του Βουλευτή Κορινθίας κ. Χρίστου Δήμα.
Τα ζητήματα ασφαλείας των συμμετεχόντων στον πρόσφατο 
«Αγώνα Κολύμβησης – Διάπλους Διώρυγας Κορίνθου» έφερε με Ερώτηση του
 στη Βουλή, ο Βουλευτής Κορινθίας κ. Χρίστος Δήμας. 
Έπειτα από τα όσα συνέβησαν την Κυριακή 24 Σεπτεμβρίου 2017 και είχαν 
ως αποτέλεσμα να τεθεί σε κίνδυνο η ζωή και η ασφάλεια δεκάδων
 ερασιτεχνών αθλητών κατά τη διάρκεια αθλητικής διοργάνωσης, 
ο κ. Δήμας έθεσε σειρά ερωτημάτων προς το Υπουργείο Πολιτισμού 
και Αθλητισμού και το Υπουργείο Οικονομικών, μιας και τόσο η Γενική 
Γραμματεία Αθλητισμού, όσο και η Ανώνυμος Εταιρεία Διώρυγος Κορίνθου 
είχαν υπό την αιγίδα τους το αθλητικό γεγονός. 
Πιο συγκεκριμένα, ζητά να ενημερωθεί σχετικά με το ποια μέτρα ελήφθησαν
 για την ασφάλεια των αθλητών, ποιος ήταν υπεύθυνος για την ασφάλεια 
της διοργάνωσης και ποιος έλαβε την απόφαση για την καθυστερημένη έναρξη 
του αγώνα, παρά το γεγονός ότι γνώριζαν οι διοργανωτές πως τα θαλάσσια
 ρεύματα δεν ήταν ευνοϊκά για τους αθλητές. 
Επιπλέον, ζητά πληροφόρηση για το αν είχε γίνει έλεγχος σχετικά
 με τη δυνατότητα της συγκεκριμένης εταιρίας που ανέλαβε τη συγκεκριμένη 
κολυμβητική διοργάνωση, να υλοποιήσει ένα τέτοιο αθλητικό γεγονός, 
καθώς και αν μετά το φιάσκο έχουν αναζητηθεί ευθύνες.
Αναλυτικά το κείμενο της Ερώτησης
Προς:
Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού
Υπουργείο Οικονομικών
Θέμα: Έκθεση σε κίνδυνο των κολυμβητών στον
 «Αγώνα Κολύμβησης – Διάπλους Διώρυγας Κορίνθου»
29.09.2017
Την Κυριακή 24 Σεπτεμβρίου 2017 διεξήχθη στη διώρυγα της Κορίνθου 
ο «Αγώνας Κολύμβησης – Διάπλους Διώρυγας Κορίνθου»
 υπό την ονομασία “Cross The Euro Canal”.
 Ο αγώνας ήταν μεταξύ άλλων υπό την αιγίδα της Α.Ε.ΔΙ.Κ. 
(Ανώνυμος Εταιρεία Διώρυγος Κορίνθου) -η οποία υπάγεται στο Υπουργείο
 Οικονομικών- της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού και υπό την επιμέλεια
 της ιδιωτικής εταιρίας OGYGIS Development.
Όπως έχει καταγραφεί σε πληθώρα εθνικών και τοπικών Μέσων
 αλλά και όπως μεταφέρουν οι συμμετέχοντες, ο αγώνας κατέληξε σε φιάσκο 
μιας και η οργάνωση ήταν τουλάχιστον ελλιπής, με τους συμμετέχοντες
 κινδυνεύουν ακόμα και με τη ζωή τους λόγω της αμέλειας των διοργανωτών. 
Είναι χαρακτηριστικό πως η αδικαιολόγητη καθυστέρηση στην έναρξη
 του αγώνα, είχε ως αποτέλεσμα να αλλάξουν τα θαλάσσια ρεύματα
 και οι εκατοντάδες κολυμβητές -μεταξύ των οποίων πολλοί ερασιτέχνες 
και δεκάδες μικρά παιδιά- να χρειαστεί να αντιμετωπίσουν συνθήκες
 που έθεσαν σε κίνδυνο την ίδια τους τη ζωή. 
Σύμφωνα με πληροφορίες καταγράφηκαν κρούσματα υποθερμίας, 
ενώ κατά τη διάρκεια της κούρσας δεν υπήρχε δυνατότητα επικοινωνίας 
με τους διοργανωτές. Οι εικόνες που μεταφέρουν οι αυτόπτες μάρτυρες
 και τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης είναι συγκλονιστικές και είναι καθαρά
 από τύχη το γεγονός πως δεν υπήρξαν περισσότερο δυσάρεστες καταστάσεις, 
με δεκάδες κολυμβητές να κρέμονται από τα βράχια προκειμένου 
να αποφύγουν τα χειρότερα και με κίνδυνο να τραυματιστούν σοβαρά 
από κάποια πιθανή μικροκατολίσθηση.
Η συνολική εμπειρία συνεπώς, καταγράφει πως η διοργάνωση, για την οποία
 όσοι συμμετείχαν κατέβαλαν το ποσό των 40 ευρώ έκαστος, έθεσε σε κίνδυνο
 τη ζωή των αθλητών, ενώ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης των διοργανωτών, 
μεταφέρεται από τους συμμετέχοντες Έλληνες και ξένους κολυμβητές 
μια παντελώς δυσφημιστική εικόνα τόσο για την διοργάνωση, όσο και για τη χώρα.
Κατόπιν των παραπάνω, ερωτάται ο Υπουργός:
α) Δεδομένου ότι ο αγώνας ήταν υπό την αιγίδα της Α.Ε.ΔΙ.Κ. 
και της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, ποια μέτρα ελήφθησαν 
για την ασφάλεια των αθλητών; 
Ποιος ήταν υπεύθυνος για την ασφάλεια της διοργάνωσης και ποιος έλαβε 
την απόφαση για την καθυστερημένη έναρξη του αγώνα, παρά το γεγονός ότι 
γνώριζαν οι διοργανωτές πως τα θαλάσσια ρεύματα 
δεν ήταν ευνοϊκά για τους αθλητές;
β) Λαμβάνοντας υπόψη πως στην περιοχή προγραμματίζονται συχνά αγώνες 
κάθε είδους, ποια μέτρα λαμβάνει η Πολιτεία προκειμένου να πιστοποιεί
 πως παρόμοιοι αγώνες σε ολόκληρη τη χώρα, δε θέτουν σε κίνδυνο τη ζωή
 και την ασφάλεια των αθλητών; 
Είχε γίνει έλεγχος στην εταιρία που ανέλαβε τη συγκεκριμένη κολυμβητική
 διοργάνωση, πως έχει τις δυνατότητες να υλοποιήσει ένα τέτοιο αθλητικό γεγονός;
γ) Ποια μέτρα έχει λάβει το Υπουργείο Αθλητισμού εναντίον της εταιρίας 
που είχε την ευθύνη για οργάνωση και επιμέλεια του αγώνα;

Μια ιστορία που σοκάρει. (Βίντεο)

Σοκάρουν οι καταγγελίες για το “βιαστή του Αργους”.
Μια ιστορία που σοκάρει. Σύμφωνα με την καταγγελία ανδρας φιλοξενούσε
 οικογένεια Ρουμάνων και δέχονταν το ένα από τα 3 παιδιά τους να κοιμάται
 στο δωμάτιο του και να βγάζει τα άρρωστα γούστα του.
Δεν του έφτανε αυτό αλλά ήθελε να πάει και στο καφενείο 
για να υπερηφανευτεί για το κατόρθωμα του.

Καταδρομείς έπιασαν Τούρκο λαθρομετανάστη να βάζει φωτιά σε δάσος.[Βίντεο]

Υποψίες πως είναι πράκτορας των Τούρκων.
Μια περίεργη υπόθεση προβληματίζει τις τελευταίες ώρες τις ελληνικές αρχές,
 μετά και τη σύλληψη ενός 37χρονου Τούρκου υπηκόου, ο οποίος πιάστηκε
 «στα πράσα» να βάζει φωτιά σε δασική έκταση στο Καστελλόριζο.

Σύμφωνα με αποκλειστικό ρεπορτάζ που μετέδωσε ο ΑΝΤ1, ο 37χρονος συνελήφθη 
από κλιμάκιο της Μοίρας Καταδρομών που βρίσκεται στο νησί.

Αρχικά, ο δράστης, ο οποίος εντοπίστηκε πολύ κοντά στο σημείο
 απ’ όπου ξέσπασε η φωτιά, ισχυρίστηκε πως είναι λαθρομετανάστης
 και πως έχει τραυματιστεί, αλλά στη συνέχεια φαίνεται πως άλλαξε γνώμη
 και υποστήριξε πως έβαλε φωτιά, επειδή... κρύωνε, για να πει αμέσως μετά
 ότι ο ίδιος δεν αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα υγείας!

Διαβάστε παρακάτω τη συνέχεια:
Ο ίδιος αρνήθηκε να πει οτιδήποτε περισσότερο σχετικά με την πράξη του,
 γεγονός που «φουντώνει» τα σενάρια για ύποπτα παιχνίδια κατασκοπείας
 στο ακριτικό νησί του Αιγαίου.

Η φωτιά τέθηκε υπό έλεγχο, χάρη στην άμεση επέμβαση του Στρατού
 αλλά και τη συνδρομή ενός Canadair που πραγματοποίησε από αέρος ρίψεις νερού.

Κόρινθος-Διώρυγα: 10 Ιουνίου 1932 το πέρασμα στο πορθμείο!






Πέμπτη 28 Σεπτεμβρίου 2017

1931 Κόρινθος: Λίγα χρόνια μετά τον καταστροφικό σεισμό που ισοπέδωσε την πόλη μας.


ΑΡΧΑΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΣ -ΚΑΤΟΧΗ Γερμανοί στο έργο της αρπαγής του πλούτου μας.


Ζωγράφισε «Γυμνή Μόνα Λίζα» ο Ντα Βίντσι; Ειδικοί στο Λούβρο το ψάχνουν!

Ένας πίνακα - γυμνό με εκπληκτική ομοιότητα στη Μόνα Λίζα πιθανότατα 
να έχει φιλοτεχνηθεί από τον Λεονάρντο ντα Βίντσι,
 όπως μετέδωσαν σήμερα γαλλικά μέσα ενημέρωσης. 

Ειδικοί στο Μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι εξετάζουν το σκίτσο που έχει
 σχεδιαστεί με κάρβουνο και το οποίο είχε αποδοθεί από πολλούς
 σε μαθητές του ατελιέ του Ντα Βίντσι. 

Ο τεράστιος πίνακας φυλάσσεται από το 1862 στο Conde Museum,
 στο ανάκτορο Chantilly και ανήκει στη συλλογή της Αναγέννησης.  
Οι συντηρητές έργων τέχνης του μουσείου πιστεύουν ότι έπειτα από ένα μήνα 
εξετάσεων και ερευνών στο Λούβρο, το «σκίτσο είναι τουλάχιστον εν μέρει» 
φιλοτεχνημένο από τον αναγεννησιακό καλλιτέχνη.

«Έχει μία ποιότητα στον τρόπο που  έχουν αποδοθεί το πρόσωπο 
και τα χέρια που είναι πραγματικά αξιοσημείωτος», δήλωσε στην Figaro,
 ο συντηρητής Mathieu Deldicque. «Είναι προφανώς μια προετοιμασία σχεδίου 
πριν μεταφερθεί σε πίνακα. 
Σήμερα βλέπουμε πολλές μικρές τρύπες γύρω από το πρόσωπο», πρόσθεσε. 
«Σχεδόν πανομοιότυπα»
«Τα χέρια και ο κορμός είναι σχεδόν πανομοιότυπα με το αριστούργημα του Ντα Βίντσι.
 Ο πίνακας έχει σχεδόν το ίδιο μέγεθος με τη Μόνα Λίζα.
 Αυτό το σχέδιο είναι πολύ κατεστραμμένο στις άκρες, αλλά διατηρείται 
σε πολύ καλή κατάσταση σε επίπεδο προσώπου και χεριών. 
Είναι προφανώς μια προετοιμασία σχεδίου πριν μεταφερθεί σε πίνακα. 
Σήμερα βλέπουμε πολλές μικρές τρύπες γύρω από το πρόσωπο», πρόσθεσε. 

Ο ειδικός συντηρητής του Λούβρου Μπρούνο Μοτίν επιβεβαίωσε ότι το σκίτσο
 χρονολογείται στην εποχή του Λεονάρντο ντα Βίντσι, 
στα τέλη δηλαδή του 15ου αιώνα. 
Όπως δήλωσε στην Parisien, οι εξετάσεις έχουν ήδη αποκαλύψει ότι δεν ήταν
 ένα αντίγραφο ενός χαμένου αυθεντικού πίνακα. 
Ωστόσο, σημείωσε ότι «θα πρέπει να είμαστε επιφυλακτικοί
 για να το αποδώσουμε στον Ντα Βίντσι»

Μία γραμμή στην κορυφή του σκίτσου κοντά στο κεφάλι έχει γίνει 
από δεξιόχειρα, ενώ ο Λεονάρντο ζωγράφιζε με το αριστερό. 

«Είναι μία δουλειά που θα χρειαστεί καιρό. 
Είναι πολύ δύσκολο έργο για να δουλέψουμε πάνω του,
 καθώς είναι εξαιρετικά εύθραυστο», πρόσθεσε

Περισσότεροι από δέκα ειδικοί επεξεργάζονται τις προηγούμενες δύο εβδομάδες, χρησιμοποιώντας σαρωτές και άλλες επιστημονικές μεθόδους.
 Οι έρευνές τους επικεντρώνονται στην χρονολόγηση του πίνακα, 
αν δηλαδή φιλοτεχνήθηκε πριν ή μετά τη Μόνα Λίζα, η οποία χρονολογείται
 μετά το 1503, καθώς επίσης και αν έχει σχέση με άλλες Γυμνές «Τζοκόντες»,
 οι οποίες ζωγραφίστηκαν σε εποχές που δύσκολα χρονολογούνται και είναι περίπου 20.

Ανάμεσά τους, η πιο διάσημη Γυμνή Τζοκόντα βρίσκεται στο Μουσείο Ermitage 
της Αγίας Πετρούπολης.

Ο Μοτίν ελπίζει να αποκαλυφθεί η ταυτότητα του καλλιτέχνη εντός δύο ετών, 
όταν θα πραγματοποιηθεί έκθεση στο Chantilly 
για τα 500 χρόνια από τον θάνατο του Λεονάρντο Ντα Βίντσι.

Ωστόσο κάπου μακριά ακούω το τραγούδι.....

Σεπτέμβριος και η βροχή που έριξε πριν λίγο
ευχάριστα μας δρόσισε πότισε και τα άνθη
μα ήταν όμως αρκετή σε όλους να θυμίσει
πως φτάνουν προς το τέλος τους οι ξέγνοιαστες ημέρες.

Κάθε φορά, οι εποχές, π’ αλλάζουνε το νοιώθεις
γιατί και η διάθεση αλλάζει με τη φύση
και όλος ο περίγυρος ακόμη και στην πόλη
το νοιώθεις έντονα αυτό με όλες τις αισθήσεις.

Ωστόσο κάπου μακριά ακούω το τραγούδι
ενός μονάχα τζίτζικα λίγο προτού πεθάνει.
                              Πάν Καρτσωνάκης    

Tο τακούνι του παπουτσιού μου δεν αξίζει να πατήσει κανένα σκουλήκι.....

Tο τακούνι του παπουτσιού μου 
δεν αξίζει να πατήσει κανένα σκουλήκι.....
Ολόκληρη η δήλωση εδώ
Δικό μας  σχόλιο:
Η ανάρτηση έχει σατιρικό και μόνο σκοπό 
και δεν ανταποκρίνεται στην αλήθεια
αλλά είναι αποτέλεσμα ψηφιακής επεξεργασίας.
Υ.Γ: Ας μην ξεχνάμε ότι στην Ελλάδα 
γεννήθηκε η σάτιρα.


Αντιδράσεις στην Κοζάνη μετά τα αποτελέσματα στην κλήρωση σημαιοφόρου για την παρέλαση.

Από την Κοζάνη ξεκίνησε, όπως φαίνεται, η εφαρμογή της νέας διαδικασίας
 επιλογής των σημαιοφόρων των παρελάσεων μέσα από κλήρωση και όχι με βάση 
τη βαθμολογία τους, την οποία έχει αποφασίσει το Υπουργείο Παιδείας
 από τη φετινή σχολική περίοδο.

Ήδη έχουν γίνει οι πρώτες κληρώσεις, με βάση τη σχετική εγκύκλιο, 
για την επέτειο απελευθέρωσης της Κοζάνης στις 11 Οκτωβρίου,
 οι οποίες και θα ολοκληρωθούν σε όλες τις σχολικές μονάδες της πόλης
 τις αμέσως επόμενες ημέρες.

Ωστόσο, δημιουργήθηκε και το πρώτο ζήτημα, καθώς, σύμφωνα με τις πληροφορίες
 του Kozanimedia.gr, τις έντονες αντιδράσεις γονέων στο 5ο Δημοτικό Σχολείο
 Κοζάνης πυροδότησε η ανάδειξη (μέσω της κλήρωσης πάντα) ως σημαιοφόρου, 
μαθητή με καταγωγή από την Αλβανία, ο οποίος έχει χαμηλή επίδοση 
στη βαθμολογία, σε σχέση με τους περισσότερους συμμαθητές του.

Όπως αναφέρουν γονείς μαθητών, σκέφτονται ακόμη και το να μην επιτρέψουν 
στα παιδιά τους τη συμμετοχή στην παρέλαση της 11ης Οκτωβρίου, με τους ίδιους
 να εστιάζουν κυρίως στη χαμηλή βαθμολογία του εν λόγω μαθητή
 και όχι στην καταγωγή του από τη γειτονική χώρα.

Ωστόσο δε λείπουν και οι (λίγοι πάντως) γονείς εκείνοι που χρησιμοποιούν 
ως επιχείρημα την καταγωγή του παιδιού από την Αλβανία.

Ο εν λόγω μαθητής θα είναι ο σημαιοφόρος του σχολείου του 
τόσο στην παρέλαση της 11ης, όσο και σε εκείνη της 28ης Οκτωβρίου.

Να σημειωθεί πως και για την παρέλαση της 25ης Μαρτίου κληρώθηκε
 (ανάμεσα σε συνολικά 60 μαθητές) επίσης μαθήτρια από την Αλβανία, 
για την οποία, ωστόσο, δε φαίνεται να υπάρχουν ιδιαίτερες αντιδράσεις,
 καθώς, σύμφωνα με γονείς μαθητών, πρόκειται για ένα κορίτσι 
που προσπαθεί φιλότιμα στο σχολείο, σε αντίθεση με τον συμμαθητή της, 
ο οποίος, όπως λένε χαρακτηριστικά, «δε φέρνει ούτε τα βιβλία του».

Ο προϊστάμενος, πάντως, της Διεύθυνσης Α/θμιας Εκπαίδευσης Κοζάνης 
Γιάννης Γκαμπούρας, σημείωσε πως δεν έχει ακόμη ενημερωθεί σχετικά 
με το θέμα που έχει ανακύψει στο 5ο Δημοτικό Σχολείο, ξεκαθάρισε 
πως η ανάδειξη των σημαιοφόρων και παραστατών και για την 11η, 
αλλά και για την 28η Οκτωβρίου, θα γίνει με βάση τη νέα εγκύκλιο 
του Υπουργείου Παιδείας και μόνο, όπως ορίζει, άλλωστε, και ο Νόμος.
Δικό μας σχόλιο:
Όπως αναφέρουν γονείς μαθητών, σκέφτονται ακόμη και το να μην επιτρέψουν 
στα παιδιά τους τη συμμετοχή στην παρέλαση της 11ης Οκτωβρίου, με τους ίδιους
 να εστιάζουν κυρίως στη χαμηλή βαθμολογία του εν λόγω μαθητή
 και όχι στην καταγωγή του από τη γειτονική χώρα.
Πόσο στοίχημα ότι η παρέλαση θα γίνει κανονικότατα
και οι αντιδράσεις θα γίνουνε.................γαργάρα;

Η ποδοσφαιρική ομάδα Αχιλλέας Κορίνθου....το 1955!


Τετάρτη 27 Σεπτεμβρίου 2017

Aν ξαναμπεί στη θάλασσα πίσω δεν επιστρέφει.

Να περπατάς ξυπόλητη στις αμμουδιές θυμάμαι
αλλά ποτέ στη θάλασσα δεν είχες κολυμπήσει.
Δεν έμαθες από παιδί μου έλεγες, φοβόσουν
και τώρα που μεγάλωσες, πολύ αργά πως είναι.

Γι αυτό κι εγώ σε πείραζα σε φώναζα γοργόνα
και κείνο που φοβόσουνα πως  ήταν ένας θρύλος
που έλεγε πως στην ξηρά σα βγει μία γοργόνα
αν ξαναμπεί στη θάλασσα πίσω δεν επιστρέφει.

Ας είπανε πως πνίγηκες εγώ δεν το πιστεύω
η βάρκα όταν βούλιαξε  ξανάγινες γοργόνα.
                                      Πάν Καρτσωνάκης

Κόρινθος: Στα "Καλάμια", το πρωί είχε μια θάλασσα να την πίνεις στο ποτήρι αλλά παρόλα αυτά......(5 φωτογραφίες)


Στα "Καλάμια", το πρωί είχε μια θάλασσα
 να την πίνεις στο ποτήρι αλλά παρόλα αυτά......
..............εμείς το κολύμπι δεν το χάσαμε 
ούτε το απόγευμα παρά το ψιλόβροχο.
Υ.Γ: Φυσικά ούτε και τσούχτρες είχε.