Σάββατο, 14 Δεκεμβρίου 2019

Λένε πως αυτό είναι το πρώτο αυτοκίνητο που πέρασε από την γέφυρα της Διώρυγος Κορίνθου.


Μάλλον θα πρόκειται για "τρολάρισμα".


Στρατόπεδα Γυναικών κι Εθνοφυλακής στη Λακωνία.

Μια ανατρεπτική πρόταση για την αξιοποίηση των δύο στρατοπέδων
 της Λακωνίας (ΚΕΕΜ Σπάρτης και 3ο Τάγμα Γυθείου), με αφορμή
 τον πρόσφατο εορτασμό των Ενόπλων Δυνάμεων (21/11), κατέθεσε ο Μανιάτης 
εκδότης Γεώργιος Π. Δημακόγιαννης (Αδούλωτη Μάνη – Λακωνία Οδός).

Συγκεκριμένα, αναφέρει τα εξής: «Είχα υποσχεθεί μια δημόσια πρόταση 
για το παρόν και το μέλλον των δύο σημαντικών στρατοπέδων της Λακωνίας,
 του μεγάλου ΚΕΕΜ “Συνταγματάρχης Κωνσταντίνος Δαβάκης” στην Σπάρτη 
και του μικρότερου στρατοπέδου “Ταγματάρχης Πότης Μαντούβαλος” 
στο Γύθειο, προκειμένου οι τόσο κρίσιμες 
και χρήσιμες στρατιωτικές μας υποδομές 
να μην περάσουν στα χέρια των απρόσκλητων “φιλοξενούμενων”, ισλαμιστών λαθρομουσαφιραίων, κατά τον κρυφό και ανίερο σχεδιασμό των -παραδομένων 
στην δειλία, στις ιδεοληψίες και στις εντολές των ξένων-, ελλαδικών κυβερνήσεων, 
με προφανείς και αναμενόμενες ασύμμετρες συνέπειες και επιπτώσεις 
εις βάρος της Λακωνίας και της καθημερινότητας ημών των Λακώνων 
που (φαντάζομαι) δεν χρειάζονται καμία ανάλυση για “τους Νουν 
(και Πατριωτισμόν) έχουσιν”!

Είναι απαραίτητη και επιβεβλημένη για την εθνική μας Άμυνα η στράτευση 
των γυναικών, η στράτευση των νέων Ελληνίδων, για να αποκτήσουν 
την γνώση της χρήσης των όπλων και να μπορούν (αχρείαστο να ‘ναι) 
να σηκώσουν και το “βάρος” των μετόπισθεν σε μια επικείμενη επιστράτευση 
των ανδρών για κάποιο συνοριακό πολεμικό επεισόδιο ή γενικότερη σύρραξη… 
Οι γυναίκες (με τα παιδιά και τους γέροντες) σε μια τέτοια περίπτωση, 
θα μείνουν πίσω, σε πόλεις και χωριά, με μια αστυνομία ισχνή, 
και ΠΑΝΤΟΥ πολλές χιλιάδες περιφερόμενους αλλοφύλους, 
νέους στην πλειοψηφία τους… Το (καθόλου απίθανο) 
σενάριο συμπληρώστε το εσείς, ΑΝ μείνουμε όπως είμαστε τώρα!».

Ο Γ. Δημακόγιαννης προσθέτει: «Τιμώντας την Γυναίκα της αρχαίας Σπάρτης
 που γυμναζόταν κανονικά από τα παιδικά της χρόνια και πολεμούσε
 υπερασπιζόμενη βωμούς και εστίες όποτε την χρειάστηκε η Πόλη της… 
Τιμώντας την νεότερη, δρεπανηφόρα Μανιάτισσα Ηρωίδα 
που δεν το ‘βαλε στα πόδια, αλλά καθήλωσε τους τουρκοαιγυπτίους του Ιμπραήμ 
τον Ιούνιο του 1826… Το πρώτο Στρατόπεδο Ελληνίδων Γυναικών 
στην Λακωνία, ΤΩΡΑ!
 Γυναίκες αξιωματικοί εκπαιδευτές, άξιες Ελληνίδες, ήδη στελεχώνουν μόνιμα 
όλα τα Σώματα των Ενόπλων Δυνάμεων, για να αναλάβουν την σχετική 
άριστη οργάνωση και λειτουργία του… Είμαι βέβαιος ότι το θέμα 
με την στράτευση των Ελληνίδων μπορεί να ξεκινήσει ΑΜΕΣΑ
 και σε εθελοντική βάση… Και (επιτρέψτε μου, προσωπικά) ως πατέρας 
δύο νεαρών θυγατέρων καμάρι για μένα θα ‘ναι να τις δω σε λίγα έτη 
να φορούν (εθελοντικά ή μη) το χακί!

…Μπορούν οι Κούρδισσες, μπορούν οι Ισραηλινές και δεν μπορούν οι Ελληνίδες;! 
Είναι αστείο και να το σκεφτεί κάποιος…»

Συμπληρωματικά, ο εκδότης επισημαίνει ότι «το δεύτερο στρατόπεδο 
της Λακωνίας μπορεί και πρέπει να υποδεχτεί και να φιλοξενήσει
την απαραίτητη πια (να λειτουργήσει και στην Λακωνία, 
όπως και σε κάθε γωνιά της Ελλάδας) Εθνοφυλακή, την επανασύσταση 
των Ομάδων τύπου ΤΕΑ (σε άλλη βάση και χωρίς τα μετεμφυλιακά σύνδρομα… 
..............αν κληθώ, το αναπτύσσω…), στα πλαίσια της απαραίτητης
 Παλλαϊκής Άμυνας και του δόγματος Πολίτη – Οπλίτη, του δόγματος 
που έφτιαξε την δόξα της αρχαίας Σπάρτης και διδάσκεται σε πλήθος 
Στρατιωτικές Ακαδημίες του κόσμου, …εκτός και μόνον του Τόπου 
και του Λαού που αριστοτεχνικά το επινόησε και το εφήρμοσε!»

Εν κατακλείδι, ο Γ. Δημακόγιαννης τονίζει: «Κανένας λαός, κανένα έθνος 
δεν επέζησε στην τύχη, ούτε μπορεί να πορεύεται εσαεί με τον αυτόματο πιλότο 
και την αχαλίνωτη ξενοκρατία… Αναλάβετε οι κυβερνητικοί τις Ευθύνες σας 
στην Πατρίδα και μην αφήσετε έναν ένδοξο λαό να παραδοθεί 
(εκ των συνθηκών που εσείς, με τις πράξεις ή την δειλή απραξία σας, δημιουργείτε),
 να παραδοθεί αμαχητί σε εξωτερικούς εχθρούς αλλά και εσωτερικούς 
(αλλόφυλους, αλλόδοξους, αλλότροπους) λαούς…
Δημιουργείστε και οργανώστε τις δυνάμεις αποτροπής... ΧΘΕΣ!»
φωτο (Γ. Δημακόγιαννη): γυναίκες του ισραηλινού στρατού (2019)

Κόρινθος: Αυτός είναι ο "Κορίνθιος πολίτης" του Facebook, την στιγμή που μαζεύει......

Αυτός είναι ο "Κορίνθιος πολίτης" του Facebook, 
την στιγμή που μαζεύει......φύκια για να τα "πουλήσει" 
για μεταξωτές κορδέλες.
Το μόνο που θα σας αποκαλύψω για την ώρα ότι
 τελικά είναι ..... ο Μ@ρ..ς και διπλωματούχος μ@λ@ξ.
Y.Γ: Σημερινή φωτογράφηση 

Γιατί Ο Αριθμός 7 Θεωρείται Ιερός;

Οι δοξασίες αναφορικά με το τι σημαίνει ο αριθμός 7, κυριάρχησαν
 στους περισσότερους λαούς της αρχαιότητας και ο απόηχός τους φτάνει 
ως τις μέρες μας ερεθίζοντας το νου και του σημερινού ανθρώπου.

Ο αριθμός 7 θεωρείται ιερός και συμβολικός και κλείνει μέσα του 
μια δύναμη μυστηριακή. Δύσκολα κανείς μπορεί ν’ αναφέρει όλα 
τα πράγματα που περιλαμβάνονται σ’ αυτό το μυστηριώδη αριθμό,
 καθώς θα χρειαστεί ολόκληρο βιβλίο. 
Ας δούμε όμως μερικές εφαρμογές του αριθμού 7:
Καταρχάς, ο αριθμός 7 έχει ξεχωριστή θέση και στην Παλαιά διαθήκη. 
Οι μέρες της Δημιουργίας ήταν 7, την 7η ημέρα έπλασε ο θεός τον άνθρωπο 
και η 7η ημέρα της Δημιουργίας είναι ημέρα ανάπαυσης και αργίας 
και συμβολίζει την ολοκλήρωση και την τελειότητα.

Το Πάσχα διαρκούσε 7 ημέρες. 
Ο Νώε έβαλε στην κιβωτό 7 ζεύγη ζώων και πτηνών, ενώ ο Κατακλυσμός 
άρχισε 7 μέρες μετά την είσοδο του Νώε στην κιβωτό. 
Την  7η μέρα μετά τον Κατακλυσμό έστειλε ο Νώε το περιστέρι έξω 
και 7 ημέρες και 7 νύκτες ταξίδεψε το περιστέρι μέχρι να επιστρέψει στην Κιβωτό.

Ο Φαραώ ονειρεύτηκε 7 παχιές και 7 αδύνατες αγελάδες, 
καθώς και 7 καρποφόρα και 7 άκαρπα στάχια. 
Η λυχνία του Μωυσή ήταν επτάφωτη. 
Ο βασιλιάς Δαβίδ 7 φορές την ημέρα υμνούσε το Θεό και 7 πλεξίδες 
είχαν τα μαλλιά του Σαμψών, που του έδιναν τη δύναμή.

Ο αριθμός 7 χρησιμοποιείται στην Παλαιά Διαθήκη 70 φορές!

Στην εκκλησία 7 είναι τα ιερά μυστήρια: Γάμος, Βάπτιση, Χρίσμα, Ευχέλαιο,
 Μετάληψη, Εξομολόγηση, Ιεροσύνη. 
7 είναι τα θαύματα του Χριστού κατά τον Ευαγγελιστή Ιωάννη, 
7 οι κύριες αρετές 
(ταπεινότητα, ευσπλαχνία, αγνότητα, φιλαλληλία, 
επιείκεια, καλοσύνη, εργατικότητα),
 7 τα θανάσιμα αμαρτήματα
 ((φιλαργυρία, πορνεία, γαστριμαργία, φθόνος, οργή, ακηδία).

Επίσης, 7 είναι οι ευχές που περιέχει το «Πάτερ ημών», 3 για το Θεό
 (αγιασθήτω το όνομά σου, ελθέτω η βασιλεία σου, γεννηθήτω το θέλημά σου) 
και 4 για τις ανάγκες του ανθρώπου (τον άρτον ημών δος, άφες τα οφειλήματα, 
μη εισενέγκεις εις πειρασμόν, ρύσαι από του πονηρού).

Για τους Πυθαγόρειους ο αριθμός 7 είναι «αμήτωρ», αφού δεν είναι 
γινόμενο παραγόντων. Ακόμη είναι το σύμβολο της τελειότητας, γιατί είναι
 άθροισμα του 3 και του 4, που εκφράζουν τα δύο τέλεια γεωμετρικά
 σχήματα, το ισόπλευρο τρίγωνο και το τετράγωνο.
Οι Αρχαίοι Έλληνες θεωρούσαν το 7 ως μυστηριώδη αριθμό
 και για τις γεωμετρικές του ιδιότητες, επειδή 7 σημεία δε μπορούν 
να δημιουργήσουν συμμετρία σε ένα κύκλο!
Οι Πυθαγόρειοι θεωρούσαν ακόμα τον αριθμό 7 ως εικόνα και πρότυπο 
της τάξης και της αρμονίας στη φύση. 
Ήταν ο αριθμός που περιλάμβανε δύο φορές τον ιερό αριθμό τρία 
(σύμβολο της θείας τριάδας σε όλους τους λαούς, χριστιανικούς και παγανιστικούς), 
στην οποία προστίθεται το ένα ή αλλιώς η θεία μονάδα (3Χ2+1=7).

Η αρχαία Ελλάδα είχε 7 σοφούς (Θαλής, Βίας, Κλεόβουλος, Περίανδρος,
 Πιττακός, Σόλων και Χίλων) και η εκπαίδευση των αγοριών 
στην αρχαία Σπάρτη άρχιζε στα επτά τους χρόνια.

Οι ελεύθερες τέχνες στην αρχαιότητα ήταν 7 
(γραμματική, ρητορική, διαλεκτική, αριθμητική, γεωμετρία, μουσική, αστρονομία) 
και 7 τα θαύματα του αρχαίου κόσμου 
(Κολοσσός Ρόδου, πυραμίδα Χέοπος, Μαυσωλείο Αλικαρνασσού, 
Φάρος Αλεξάνδρειας, κρεμαστοί κήποι Βαβυλώνας, Άγαλμα του Δία 
στην Ολυμπία και Ναός της Αρτέμιδας στην Έφεσο).
 7 στρατηγοί εκστρατεύσανε κατά της Θήβας στους «Επτά επί Θήβαις» 
του Αισχύλου (Άδραστος –Πολυνείκης – Τυδέας – Αμφίαραος – 
Καπανέας – Ιππομέδοντας – Παρθενοπαίος) και 7 ήρωες
 (Ετεοκλής – Πολυφόντας – Μελάνιππος – Μεγαρέας – Ύπερος – 
Λασθένης – Άκτορας) υπερασπίστηκαν τις 7 πύλες της Θήβας.

Η Ρώμη χτίστηκε πάνω σε επτά λόφους, όπως και η Κωνσταντινούπολη, 
που είχε και επτά ονόματα (Βυζάντιο, Νέα Ρώμη, Αντωνία,
 Θησαυρός του Ισλάμ, Διαχωριστής του Κόσμου, Ινσταμπούλ, 
και Κωνσταντινούπολη.), πολιορκήθηκε από τους Μωαμεθανούς
 7 φορές και αλώθηκε μετά από 7 εβδομάδες
 από τον έβδομο Σουλτάνο των Οσμανιδών.

Τα χρώματα του φάσματος και του ουράνιου τόξου είναι7
 (κόκκινο, πορτοκαλί, κίτρινο, πράσινο, γαλάζιο, βαθυγάλαζο, βιολετί). 
Υπάρχουν μάλιστα βάσιμες υποψίες ότι ο Νεύτων, που μίλησε πρώτη φορά
 για τα χρώματα, διέκρινε έξι χρώματα και πρόσθεσε 
το χρώμα indigo – βαθυγάλαζο, λουλακί – για να συμπληρωθεί 
ο «μαγικός» αριθμός επτά.

Οι προαναφερόμενες είναι μόνο ορισμένες από τις αναφορές για τον ….
........... ιερό αριθμό 7, ο οποίος όπως φαίνεται «σημαδεύει» τη ζωή μας
 από την αρχαιότητα έως σήμερα με το δικό του ξεχωριστό τρόπο.

Από την παλιά οικοσκευή του ελληνικού σπιτιού.


Κόρινθος: Καλημέρα και καλό μας Σαββατοκύριακο.


.............μην απελπίζεσαι γιατί, μπορεί να μην υπάρχει.

Τα έγχρωμα, τα όνειρα, σαν τ’ ουρανού το τόξο
που δεν υπάρχει πράγματι παρόλο που το βλέπεις
κι έχουν γραφτεί διάφορες όμορφες εικασίες
για θησαυρό που βρίσκεται, θαμμένος στην μιαν άκρη.

Πολλές φορές, τα όνειρα, φρούδες ελπίδες είναι.
Ωστόσο δίχως καν αυτά δεν άξιζε να ζήσεις….
Μα κι αν δεν βρεις, το θησαυρό, στην άκρη των ονείρων
μην απελπίζεσαι γιατί, μπορεί να μην υπάρχει.

Μα τ’ όνειρο σου πρόσφερε ταξίδια σαν κι εκείνα
οι τυχοδιώκτες έκαναν,  ψάχνοντας…..τις Ινδίες.  
                                         Πάν Καρτσωνάκης

Παρασκευή, 13 Δεκεμβρίου 2019

Οι Τρεις Αλήθειες (Σύμφωνα Με Τον Χόρχε Μπουκάι)

Σύμφωνα με τον Χόρχε Μπουκάϊ.

Πρώτη αλήθεια:
Αυτό που είναι, είναι.
Η πραγματικότητα δεν είναι 
όπως με συμφέρει εμένα να είναι.
Δεν είναι όπως θα έπρεπε να είναι.
Δεν είναι όπως μου είπαν ότι θα είναι.
Δεν είναι όπως ήταν.
Η πραγματικότητα γύρω μου είναι όπως είναι.


Η αλλαγή μπορεί να έρθει μόνο όταν έχουμε
 συναίσθηση της παρούσας κατάστασης.

Εγώ είμαι αυτός που είμαι.
Δεν είμαι αυτός που θα ήθελα να είμαι.
Δεν είμαι αυτός που θα έπρεπε να είμαι.
Δεν είμαι αυτός που η μαμά μου θα ήθελε να είμαι.
Δεν είμαι καν αυτός που ήμουν.
Είμαι αυτός που είμαι.

Όλες οι νευρώσεις ξεκινούν από τη στιγμή
 που προσπαθούμε να είμαστε αυτό που δεν είμαστε.

Εσύ είσαι όπως είσαι.
Εσύ δεν είσαι όπως χρειάζομαι να είσαι.
Εσύ δεν είσαι όπως ήσουν.
Εσύ δεν είσαι όπως συμφέρει εμένα να είσαι.
Εσύ δεν είσαι όπως θέλω εγώ να είσαι.
Εσύ είσαι όπως είσαι.

Ο ορισμός μιας ώριμης και αληθινής σχέσης 
είναι η ανιδιοτελή προσπάθεια να δημιουργείς χώρο
 στον άλλον, ώστε να μπορεί να είναι όπως είναι.

Δεύτερη αλήθεια:
Τίποτα καλό δεν είναι δωρεάν.

Αν επιθυμώ κάτι που είναι καλό για ‘μένα, 
θα όφειλα να ξέρω ότι θα πληρώσω
 κάποιο αντίτιμο γι’ αυτό.

Οπωσδήποτε αυτή η πληρωμή
 δεν είναι πάντα χρηματική 
(αν χρειάζονταν μόνο τα χρήματα, θα ήταν τόσο εύκολο!). 
Το αντίτιμο είναι κάποιες φορές υψηλό 
κι άλλες φορές πολύ χαμηλό, αλλά πάντα υπάρχει. 
Γιατί τίποτα καλό δεν είναι δωρεάν.

Αν οι γύρω μου μου προσφέρουν κάτι, αν μου συμβαίνει
 κάτι καλό, αν ζω καταστάσεις ευχάριστες 
και απολαυστικές, είναι επειδή τις έχω κερδίσει.
 Τις έχω πληρώσει, τις αξίζω.

Μόνο για να προετοιμάσω τους απαισιόδοξους 
και για να αποθαρρύνω τους καιροσκόπους, 
θέλω να ξεκαθαρίσω ότι η πληρωμή γίνεται 
πάντα προκαταβολικά:
 το καλό που ζω το έχω ήδη πληρώσει. 
Πληρωμή με δόσεις, δε γίνεται.)

Τρίτη αλήθεια:
Είναι αλήθεια ότι κανείς δε μπορεί να κάνει πάντα 
αυτό που θέλει, αλλά ο καθένας μπορεί
 να ΜΗΝ κάνει ΠΟΤΕ αυτό που ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ.

Ποτέ να μην κάνω αυτό που δεν θέλω.

Αν είμαι ενήλικος, κανείς δε μπορεί να με αναγκάσει 
να κάνω κάτι που δεν θέλω. 
Αρκεί να καταφέρω να απαλλαγώ απ’ την ανάγκη μου
 να βλέπω κάποιους να με επικροτούν, 
να με χειροκροτούν, να με αγαπούν.

Το να μάθει κανείς να ζεί σύμφωνα
 με αυτή την αλήθεια, δεν είναι εύκολο πράγμα. 
Και κυρίως, δεν είναι δωρεάν.

(Τίποτα καλό δεν είναι δωρεάν κι αυτό είναι κάτι καλό).

Το κόστος είναι ότι όταν κάποιος τολμάει να πει ”όχι” 
αρχίζει να ανακαλύπτει κάποιες άγνωστες πλευρές 
των φίλων του: το σβέρκο, την πλάτη και όλα
 τα σημεία που γίνονται ορατά
 μόνο όταν ο άλλος φεύγει.

Βρε σεις... σαν κάτι μου θυμίζει αυτό,το αστέρι (;) έτσι στο ξεκάρφωτο.



"Μην αρχίζεις τη μουρμούρα": Δεν θα πιστεύετε πόσο χρονών είναι η «Σοφούλα», ηθοποιός Κωνσταντίνα Λιναρδάτου.

Η «Σοφούλα» από την επιτυχημένη σειρά του Alpha 
«Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» μίλησε στην κάμερα της «Φωλιάς των ΚουΚου» 
και αποκάλυψε την ηλικία της.
Η Κωνσταντίνα Λιναρδάτου αν και υποδύεται την έφηβη κόρη του «Μπάμπη» 
και της «Ξένιας» εξομολογήθηκε πως μόλις έγινε 28 χρονών.

Μάλιστα η ηθοποιός ανέφερε πως αρκετά συχνά την περνάνε για αρκετά
 μικρότερη από την πραγματική της ηλικία ενώ αναφερόμενη στο ποιος είναι 
το μεγαλύτερο πειραχτήρι της σειράς, «έδωσε» τον Βλαδίμηρο Κυριακίδη.

13-12-1803: Το ολοκαύτωμα στο Κούγκι.

1803: Το ολοκαύτωμα στο Κούγκι: Ο ιερομόναχος Σαμουήλ, μπροστά στον κίνδυνο 
να συλληφθεί αυτός και πέντε Σουλιώτες από τους Τουρκαλβανούς του Αλή,
 βάζει φωτιά στο βαρέλι με την πυρίτιδα και ανατινάσσονται όλοι μαζί.
Το 1813, ο John Cam Hobhouse, έγραψε: 
«Η Αγία Παρασκευή ήταν η τελευταία που συνθηκολόγησε.
Σε αυτήν βρίσκονταν τριακόσιοι άνδρες, υπό την ηγεσία ενός ιερέα, του Σαμουήλ, 
ο οποίος, στη διάρκεια της εκκένωσης, ανατίναξε το φρούριο 
που με τόση ανδρεία είχε υπερασπιστεί…».
Τέλος, ο Henry Holland το 1814, στο έργο του «Travels in the Ionian Isles», 
γράφει: «…ο Σαμουήλ, ένας από τους ηγέτες και ιερείς των Σουλιωτών, λέγεται
 ότι ανατίναξε το κτίριο το οποίο υπεράσπιζε, όταν δεν μπορούσε πλέον 
να διαφύγει από τους εχθρούς του…».
Βλέπουμε λοιπόν, ότι αποδεδειγμένα, τουλάχιστον 4 ξένοι συγγραφείς,
 πριν από τον Περραιβό, αναφέρονται στον Σαμουήλ. 
Συνεπώς η άποψη ότι ο Έλληνας Χ. Περραιβός, ήταν ο «δημιουργός 
του μυθικού προσώπου του Σαμουήλ», είναι άστοχη και αβάσιμη.
Στο πλαίσιο μιας ευρύτερης προσπάθειας ορισμένων επιστημόνων 
για αναθεώρηση σημαντικών γεγονότων της ιστορίας μας (βλ. και Κρυφό Σχολειό), 
ο μεν Σαμουήλ ήταν περίπου ανύπαρκτος, ο Φώτος Τζαβέλας προδότης 
οι Σουλιώτες δεν είχαν εθνική συνείδηση και πολλές από τις ηρωικές πράξεις
 που τους αποδίδονται, ήταν κατασκευασμένες από εθνικές ιστορικούς.

Οι αναθεωρητές- αποδομητές αυτοί όμως επιστήμονες, δεν κατάφεραν 
να διαστρεβλώσουν την αλήθεια, η οποία όσο κι αν την πολεμούν κάποιοι, 
πάντοτε στο τέλος λάμπει και σίγουρα ενοχλεί …
ΠΗΓΗ και περισσότερα

Έσβησε πασίγνωστη άστεγη Ελληνίδα του κέντρου της Αθήνας.

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΠΟ FACEBOOK:
 Πέθανε πριν από τρεις μέρες η εμβληματική ΕΛΛΗΝΙΔΑ άστεγη 
του κέντρου της Αθήνας. Οδός Σόλωνος.
Πέθανε πριν από τρεις μέρες η εμβληματική άστεγη του κέντρου της Αθήνας.
Δεν το ανέφερε κανένα ΜΜΕ, διότι σχεδιάζουν να βγάλουν
 άλλα 100.000 άτομα στο δρόμο.

Δεν της δόθηκε ούτε hotspot, ούτε δωρεάν διαμέρισμα, 
ούτε δωρεάν ρεύμα, θέρμανση, νερό, ούτε χρήματα ούτε τρόφιμα.

Μόνον πρόστιμο 10.000 ευρώ, για παράνομη κατάληψη 
εγκαταλελειμμένου ακινήτου.

“Επειδή ήταν Ελληνίδα και όχι λαθρομετανάστης”.

Πέθανε στον βωμό του πολυεθνισμού, διότι σχεδιάζουν να φέρουν
 άλλα έθνη εδώ και δεν υπάρχει πλέον η χώρα της για να την προστατεύσει.

Ποιος ξέρει που θα πετάξουν το άψυχο σώμα της.
ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΟΝΕΙΔΟΣ
Δικό μας σχόλιο:
Εκκλησία και κοινωνικές υπηρεσίες του κράτους;

Έφτιαξαν το άγαλμα του στην Αξό Μυλοποτάμου. Ρέθυμνο – Το νησί δεν ξεχνά τον Σολωμό Σολωμού.

Συνηθίζουμε να λέμε πως νεκρός «πεθαίνει» πραγματικά, μονάχα
 όταν σβήσει η μνήμη του. Το αυτό ισχύουν και για τα έργα του. 
Όσο η ιστορική-συλλογική μνήμη επιμένει να κάνει αναφορά σε αυτά,
 τόσο πιο δύσκολο γίνεται να ξεχαστεί ο ίδιος ο νεκρός.
Και ο Σολωμός Σολωμού, το Παλικάρι από την Κύπρο που έπεσε
 από τουρκικά πυρά στην προσπάθεια να κατεβάσει τη σημαία 
της κατοχικής δύναμης, δεν είναι ένας απλός νεκρός. 
Το αποδεικνύει η επαναλαμβανόμενη μνημόνευσή του στο θυμικό των Ελλήνων
 όπου γης, τα 23 χρόνια που ακολούθησαν το μαρτυρικό του φευγιό.

Στην Κρήτη των ηρώων και των εθνομαρτύρων, στη γη όπου οι πεσόντες 
για την ελευθερία της Πατρίδας απαριθμούνται σε χιλιάδες, έχει στηθεί 
ένα άγαλμα προς τιμήν του Σολωμού Σολωμού, ένα άγαλμα
 που στις μεγαλουπόλεις της Ελλάδας ακόμα… στήνεται.

Συγκεκριμένα, στο χωριό Αξός στον Μυλοπόταμο, προκαλεί δέος 
και αιώνια ευγνωμοσύνη το άγαλμα που αναπαριστά τη σκηνή 
της δολοφονίας του 26χρονου τότε Ελληνοκυπρίου.

Συγχαρητήρια αρμόζουν σε όσους ανέλαβαν τη θαυμαστή αυτή πρωτοβουλία.
H δολοφονία του Σολωμού Σολωμού (1996)

Κόρινθος: Αυτά μόνο στην πόλη μου!

Πήγαν για προπόνηση και είδαν
όλη την ανοικτή δομή 
να προπονείται μέσα…
12/12/2019
Μία ομολογουμένως περίεργη έκπληξη 
αντιμετώπισαν οι άνθρωποι 
του ΠΑΣ Κόρινθος όταν πήγαν να κάνουν 
την προπόνηση της ομάδας
στο γήπεδο του συνοικισμού.
Μέσα ήδη βρισκόταν ομάδα μεταναστών 
από την ανοιχτή δομή της Κορίνθου 
που έπαιζαν ποδόσφαιρο.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι το γήπεδο
του ΠΑΣ Κόρινθος
είναι ιδιοκτησίας της ομάδας και όχι δημοτικό.

Μάλιστα με σπαστά Αγγλικά οι μετανάστες είπαν 
ότι κάποιοι τους πρότειναν
να έρθουν σε αυτό το γήπεδο.
Ποιος; Κανένας δεν ξέρει…
Ελπίζουμε ο Γιάννης Βασιλόπουλος 
να ανακάλυψε και κάνα ταλέντο…

Πέρα από την πλάκα όμως στο γήπεδο είναι ήδη 
σε πολύ κακή κατάσταση
ο τάπητας και οι άνθρωποι της ομάδας έχουν προβληματιστεί….
...Άλλωστε το δημοτικό στάδιο ήταν πολύ πιο κοντά…

Ανθρώπινο εργαλείο 300.000 χρόνων βρέθηκε στην Ερμιόνη της Αργολίδος!


ΔΙΑΒΑΣΤΕ σχετικώς ΕΔΩ 

Τώρα, λοιπόν, έχουμε και την γραπτή 
επιστημονική μαρτυρία, ότι ευρήματα 
της Μουστιαίας περιόδου έχουμε και στην Ελλάδα… 
.............η οποία, όμως, είναι γνωστή
 στον επιστημονικό κόσμο, από το 1962...

Ολοκαύτωμα Καλαβρύτων: Σαν σήμερα 13 Δεκεμβρίου το πιο αποτρόπαιο έγκλημα των ναζί στη χώρα μας.

 Οι ναζί κατακτητές καταστρέφουν τα Καλάβρυτα και εκτελούν 1.100 άτομα.
Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 1943, μια από τις πιο αιματοβαμμένες μέρες 
της νεοελληνικής ιστορίας. 
Η Σφαγή των Καλαβρύτων: Οι ναζί κατακτητές καταστρέφουν τα Καλάβρυτα
 μαζί με 20 ακόμη χωριά κι εκτελούν 1.100 άτομα. 
Το μεγαλύτερο και πιο αποτρόπαιο έγκλημα των ναζί στη χώρα μας.
Χάραζε Δευτέρα την αποφράδα κείνη δεκεμβριάτικη μέρα, όταν οι καμπάνες
 στα Καλάβρυτα άρχισαν να χτυπούν τρελά και οι ντελάληδες ειδοποιούν
 τον κόσμο να συγκεντρωθεί στο σχολείο. 
 “Ολοι στο σχολείο, άντρες, γυναίκες, παιδιά. 
Οποιος κρυφτεί, θα τουφεκίζεται” .
Είχαν προηγηθεί οι παραπλανητικές διαβεβαιώσεις. 
Όταν συγκεντρώθηκε ο πληθυσμός ξεχώρισαν τις γυναίκες και τα παιδιά 
κάτω των 14 χρόνων και τα έκλεισαν στο σχολείο. 
Τους άντρες σε πορεία για το κτήμα του Καππή. 
Ολόγυρά τους, ασφυκτικά, Γερμανοί και ταγματασφαλίτες 
με τ’ αυτόματα να τους φρουρούν.
Πριν φτάσει το μεσημέρι άρχισε να καίγεται από παντού η πόλη. 
Εβαλαν φωτιά και στο σχολείο με τα γυναικόπαιδα. 
Εξαλλες οι γυναίκες προσπαθούν να βγουν.
 Σπάνε τις πόρτες και τρέχουν να σωθούν, με τα παιδιά στην αγκαλιά…
Δώδεκα το μεσημέρι και οι δήμιοι κατακτητές με τους ντόπιους συνεργάτες τους 
μπαίνουν στο τρίτο μέρος του σατανικού τους σχεδίου. 
Με τρεις φωτοβολίδες που είχε οριστεί για σύνθημα άρχισαν τα πολυβόλα 
να κροταλίζουν και να θερίζουν του άντρες στο χωράφι του Καππή. 
 800 ανθρώπινα πλάσματα μέσα σε λίγα λεπτά είχαν γίνει ένας σωρός 
από σφαγιασμένα κορμιά που σπάραζαν και το αίμα που έτρεχε ποτάμι 
άρχισε να δημιουργεί σωστή λίμνη στο χωράφι. 
Μόλις τέλειωσαν οι ριπές πολλοί καλαβρυτινοί ήταν μισοζώντανοι ακόμα. 
Μπήκαν μέσα στο χωράφι τότε οι ναζί για να αποτελειώσουν το έργο τους….
 Με τσεκούρια, κασμάδες, μπαλτάδες και πιστόλια…
Άλλους τριακόσιους σκοτώσανε στα είκοσι χωριά της περιοχής που κάψανε.

Γραφείο Τύπου Δήμου Κορινθίων: Δημοτικό Συμβούλιο Δήμου Κορινθίων 12.12.19


 τοποθέτηση κάδων σε σημεία που ο δήμος θα υποδείξει
 Συντήρηση , αντικατάσταση σε περίπτωση φθορών
 και συλλογή – μεταφορά από την
εταιρία
 Ανταποδοτικά οφέλη για τις κοινωνικές υπηρεσίες του δήμου
 ένα μέρος ρουχισμού και 100 ευρώ ανά μήνα για αγορά τροφίμων 
από το κοινωνικό παντοπωλείο)
Η ολοκληρωμένη διαχείριση μεταχειρισμένων ενδυμάτων και υποδημάτων 
εφαρμόζεται ήδη με επιτυχία σε 35 δήμους της χώρας. 
Ο Δήμος Κορινθίων μετά την ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου
 θα είναι ο 36ος με την σύμβαση να υπογράφεται
μεταξύ του Δημάρχου και του αναδόχου τις επόμενες ημέρες.

Καλημέρα, από το λιμάνι της Κορίνθου.


Πέμπτη, 12 Δεκεμβρίου 2019

Η ζωή στη μινωική Κρήτη.

Η ζωή στη μινωική Κρήτη.
Η ζωή στη μινωική Κρήτη from tlt on Vimeo.

Κόρινθος: Ο Αντικαπνιστικός νόμος και οι αντιδράσεις σε κατάστημα της πόλης μας! (ΒΙΝΤΕΟ)

Ο αντικαπνιστικός  νόμος δεν άργησε
να έρθει και στη Ελλάδα αλλά ο Έλληνας 
δεν το δέχτηκε έτσι αδιαμαρτύρητα 
αλλά και με μπόλικο χιούμορ.
 Η camera της TSITSOS DESIGNED έτυχε 
να βρίσκεται σε ένα μαγαζί  για να σάς δείξει 
τι πραγματικά συμβαίνει....
Απαραίτητη διευκρίνηση:
Έτσι κι αλλιώς ο καθένας καταλαβαίνει
 αυτό που του αρέσει ως αληθινό.
Η ανάρτηση έχει σατιρικό και μόνο σκοπό
και δεν ανταποκρίνεται φυσικά στην αλήθεια.

Προφανώς η κυρία Κασιμάτη τον αστυνομικό που την προστατεύει .............................

Συγγνώμη για το «Μπάτσοι Γουρούνια Δολοφόνοι»

Δικό μας σχόλιο:
Προφανώς η κυρία Κασιμάτη τον αστυνομικό 
που την προστατεύει δεν θα τον θεωρεί γουρούνι
και πολύ περισσότερο δολοφόνο.

Ο συναινετικός Πρόεδρος μας μάρανε

Του Δημήτρη Καμπουράκη
Ο Σημίτης, ο Γιώργος, ο Βενιζέλος, ο Παυλόπουλος ή κάποιος άλλος; 
Ποιον θα βάλουμε τέλος πάντων ένοικο στο Προεδρικό; Εδώ σε θέλω κάβουρα
 να περπατάς στα κάρβουνα. 
Ο Ερντογάν αλωνίζει, η οικονομία προσπαθεί να απογειωθεί αλλά ακόμα 
οι ρόδες της σέρνονται στο έδαφος, οι επενδύσεις που θα φέρουν δουλειές
 όλο έρχονται κι όλο στον δρόμο βρίσκονται, αλλά εμείς πλακωνόμαστε 
ποιον θα έχουμε Πρόεδρο χωρίς αρμοδιότητες.

Συμπαθάτε με αλλά ασχολούμαστε με σαχλαμάρες. 
Δεν έχω τίποτα με τους ανθρώπους, εξάλλου η εμπειρία έχει αποδείξει πως όποιος 
κι αν κάτσει στον Προεδρικό θώκο μπορεί εύκολα να κάνει μια επιτυχημένη θητεία ανεξαρτήτως της πολιτικής του προϊστορίας. 
Όποιος δεν εμπλέκεται στην καθημερινή πολιτική αντιπαράθεση, μπορεί δίχως
 ιδιαίτερη προσπάθεια να αναδειχθεί σε σύμβολο εθνικής ενότητας.

Εμείς βέβαια ως λαός, απεχθανόμαστε κάθε είδους ενότητα, κυρίως την εθνική. 
Σπάμε τα κεφάλια μας για μια φωτογραφία αστυνομικού που συλλαμβάνει
 έναν μπαχαλάκια και αλληλοβριζόμαστε σκαιώς για τον εορταστικό φωτισμό 
της Βασιλίσσης Σοφίας. 
Ο συναινετικός Πρόεδρος μας μάρανε. 
Με πάσα ειλικρίνεια σας εξομολογούμαι τον φόβο μου να βρεθεί
 ελληνική κυβέρνηση μπροστά σε σοβαρό θερμό επεισόδιο ή σε σύρραξη
 με τους επιθετικούς μας γείτονες.

Τρέμω και μόνο στην ιδέα του τι θα επακολουθήσει.
 Η κυβέρνηση –όποια κι αν είναι- θα κάνει πιστεύω το καθήκον της, 
αλλά τα λαϊκά της μετόπισθεν που κανονικά θα πρέπει να είναι ατσαλωμένα 
σ’ ένα ενιαίο εθνικό μέτωπο, θα βράζουν.
 Όλοι θα κάνουν τους στρατηγούς μέσα από το fb και το twitter και όποια
 κι αν είναι η κατάληξη θα αρχίσουμε οι μισοί να κατηγορούμε
 τους άλλους μισούς για πουλημένος και προδότες.

Το γράφω εδώ και μέρες ότι πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ως λαός
 που βαδίζουμε και μπροστά σε τι δυσκολίες έχουμε βρεθεί, διότι οι συζητήσεις 
που κάνω και με πολιτικούς παράγοντες και με τον απλό κόσμο με κάνουν
 εξαιρετικά απαισιόδοξο. 
Οι μεν παράγοντες παριστάνουν τους πολύξερους καθησυχαστές
 (ενώ δεν έχουν ιδέα τι πραγματικά γίνεται), ο δε κόσμος έχει έναν αφοπλιστικό 
μαξιμαλισμό. 
Απαιτεί και την πατρίδα ολόκληρη και τον οικονομικό σκύλο χορτάτο.

Δεν είναι κακό να απαιτεί κανείς το μέγιστο, επειδή όμως 
τα χω ξαναζήσει αυτά ξέρω ότι αυτές οι υπερβολές καταλήγουν στο τέλος 
σε μεγάλους θυμούς που ξεσπούν επί δικαίων και αδίκων.
 Κυρίως την πληρώνουν αυτοί που αναλαμβάνουν την ευθύνη τους 
την κρίσιμη στιγμή και βάζουν το χέρι τους στην φωτιά 
για να βγάλουν τα κάστανα.
 Στο τέλος, ο όχλος τους καίει ολόκληρους. Ελπίζω να με καταλαβαίνετε…

Διόρθωσα την ευχή μου κι ιδού το αποτέλεσμα.


Αυτή ήταν η παλιά ευχή που διόρθωσα.

Θυμόσαστε,οι παλιοί Κορίνθιοι σίγουρα τον μπάρμπα Νικήτα.



Πώς Πιάστηκε Το Βαπόρι Απ' Την Περσία. Η Αληθινή Ιστορία Πίσω Από Το Τραγούδι Του Τσιτσάνη

Ήταν 7 Ιανουαρίου του 1977 όταν το καράβι «Γκλόρια», που κουβαλούσε
 περίπου 11 τόνους χασίς, θα έπεφτε στα χέρια του λιμενικού στην Κορινθία
 και η αξίας 4 δισ. δραχμών, κατεργασμένη κάναβη θα κατάσχονταν 
από τις ελληνικές αρχές.
Το μότορσιπ «Γκλόρια» είχε αποπλεύσει από τη Βηρυτό και κατευθύνονταν 
προς το Άμστερνταμ. 
Το χασίς ήταν στο πίσω μέρος του καραβιού, σκεπασμένο με λινάτσες 
και η ποσότητα ήταν μία από τις μεγαλύτερες που θα εντοπίζονταν εκείνη την εποχή.

Την δουλειά "έκλεισε" ο «Κάπτεν Νικ»
 όταν τον πλησίασε ένας ναυτικός στη Λάρνακα.
 Τα ναρκωτικά θα φορτώνονταν στη Βηρυτό και θα έφταναν στο Ρότερνταμ. 
Οι έμποροι, δύο Λιβανέζοι, συνάντησαν τον πλοίαρχο 
και του μίλησαν για το φορτίο. 300 σακιά χασίς, 40 κιλά το καθένα.

Πλοίαρχος στο «Γκλόρια» ήταν ο Νίκος Ξανθόπουλος, επονομαζόμενος 
και «Κάπτεν Νικ» ο οποίος συνεργαζόταν για χρόνια με την αμερικανική
 Υπηρεσία Δίωξης Ναρκωτικών (DEA). 
Ο ίδιος είχε υπάρξει λαθρέμπορος τσιγάρων, ωστόσο λόγω ενός θανάτου 
στο φιλικό του περιβάλλον από υπερβολική δόση μορφίνης, έγινε πολέμιος
 κάθε είδους ναρκωτικών. 
Το 1964 άρχισε να συνεργάζεται με τις αμερικανικές αρχές, δίνοντας πληροφορίες.

Για να μην αποκαλυφθεί η δράση του, στήνονταν "επιχειρήσεις" σε συνεργασία 
με τις αρχές κάθε χώρας και τα εύσημα έπαιρναν οι εκάστοτε λιμενικοί. 
Οι εφημερίδες και τα Μέσα της εποχής μνημόνευαν το έργο των αρχών
 κάθε χώρας, δίχως να γνωρίζουν ότι πίσω από κάθε σύλληψη
 που αφορούσε το εμπόριο ναρκωτικών, βρισκόταν ο «Κάπτεν Νικ».
"
Ήταν προμελετημένοι καρφωτοί και λαδωμένοι" είπε ο Τσιτσάνης.

Και είχε δίκιο. Την δουλειά "έκλεισε" ο «Κάπεν Νικ» όταν τον πλησίασε 
ένας ναυτικός στη Λάρνακα.
 Τα ναρκωτικά θα φορτώνονταν στη Βηρυτό και θα έφταναν στο Ρότερνταμ. 
Οι έμποροι, δύο Λιβανέζοι, συνάντησαν τον πλοίαρχο
 και του μίλησαν για το φορτίο. 300 σακιά χασίς, 40 κιλά το καθένα 
και το κόστος της μεταφοράς 300.000 δολάρια, 150.000 εκείνη την ώρα
 και τα υπόλοιπα με την παράδοση.
 Τα ναρκωτικά φορτώθηκαν έξω από το παραθαλάσσιο χωριό Ιμεΐλ, 
με βάρκες και δυο Τούρκους συνοδούς του εμπορεύματος.

Λίγο πριν την παραλαβή, ο «Κάπεν Νικ» ενημέρωσε τις αρχές στην Ελλάδα 
ότι θα έφερνε πολλούς τόνους «σοκολάτα» δώρο για τα Χριστούγεννα. 
Συμφώνησαν να βρεθούν για έναν "τυπικό έλεγχο" 10 μίλια νότια της Πύλου, 
ωστόσο λόγω των μποφόρ, άλλαξε κατεύθυνση και πήγε προς τη Σίφνο, 
υπό το άγρυπνο μάτι των δύο Τούρκων που συνόδευαν το εμπόρευμα.

Η επόμενη συνάντηση καθορίστηκε στα Ίσθμια της Κορίνθου, 
όπου το «Γκλόρια» περίμενε όλο σχεδόν το λιμενικό σώμα. 
Συνελήφθηκαν ο πλοίαρχος και οι ναυτικοί του πλοίου, μεταξύ αυτών
 και δυο Τούρκοι υπήκοοι, οι οποίοι είχαν κρυφτεί στις καμπίνες. 
Όπως περιγράφει στο βιβλίο του «Ένα Τραγούδι και Μια Ιστορία»
 ο Ηρακλής Ευστρατιάδης, οι άντρες του λιμενικού τους έριξαν καπνογόνα, 
αναγκάζοντας τους να ανέβουν στο κατάστρωμα. 
Βρέθηκαν ακόμη δυο πιστόλια τύπου μπράουνιγκ και πεντακόσιες σφαίρες. 
Παραλήπτες του φορτίου, σύμφωνα με πληροφορίες, ήταν Λιβανέζοι υπήκοοι 
στην Αμβέρσα ή το Άμστερνταμ.
 Οι δυο Τούρκοι (τα δυο μεμέτια τα καημένα) οδηγήθηκαν 
στις φυλακές του Ναυπλίου, ενώ ο «Κάπτεν Νικ» και το πλήρωμα του,
 μετά τις αρχικές υποτιθέμενες συλλήψεις, δέχτηκαν τα συγχαρητήρια 
του αρχηγού Υ.Ε.Ν. Παπαδόγγονα. 
Το Υπουργείο Οικονομικών όρισε ως αμοιβή για τη μεγάλη 
επιτυχία 7.800.000 δρχ.
 Ο «Κάπτεν Νικ» από αυτά πήρε 1.500.000 δρχ., τα υπόλοιπα
 τα μοιράστηκαν ... διάφοροι αξιωματικοί.

Ο Τσιτσάνης θα χωρέσει όλη την ιστορία μέσα σε λίγους στίχους
 και θα κάνει ένα τραγούδι, το οποίο γνώρισε μεγάλη επιτυχία 
αλλά στην συνέχεια δέχτηκε απαγορεύσεις για την μετάδοση του 
από τα Δημόσια Μέσα Ενημέρωσης.