Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2017

«ΘΕΡΕΟΣ ΝΕΟΝ ΙΣΤΑΜΕΝΟΕΟ», είναι η φράση που διακρίνεται επάνω στην προτομή του Τζέιμς Ντιν.

Η προτομή του Τζέιμς Ντιν,
 η ελληνική επιγραφή 
και η «Βάσω» από την «Μουρμούρα»
Η μυστηριώδης επιγραφή στα αρχαία ελληνικά που είναι χαραγμένη επάνω 
στην προτομή του Τζέιμς Ντιν, η οποια δεσπόζει στο Παρατηρητήριο Griffith 
 Ο καλλιτέχνης άρχισε να φιλοτεχνεί την προτομή την ημέρα που σκοτώθηκε 
ο εμβληματικός ηθοποιός.

Αίσθηση έχει προκαλέσει η μυστηριώδης ελληνική επιγραφή που είναι χαραγμένη 
επάνω στην προτομή του Τζέιμς Ντιν, η οποία δεσπόζει στο Παρατηρητήριο  Griffith
, στο Λος Άντζελες. Η προτομή βρίσκεται στη δυτική πλευρά του Παρατηρητηρίου 
και είναι γνωστή ως το «Μνημείο του ''Επαναστάτη Χωρίς Αιτία''»,
 από την ομώνυμη εμβληματική ταινία που ανέδειξε τον Ντιν 
σε παγκόσμιο σύμβολο της νεανικής επαναστατικότητας.
Έχοντας ως φόντο την θρυλική επιγραφή του Χόλιγουντ, η προτομή του Τζέιμς Ντιν 
είναι ένα σημαντικό αξιοθέατο της περιοχής και αμέτρητοι επισκέπτες 
έχουν φωτογραφηθεί δίπλα σε αυτό. 
Ανάμεσά τους και η Ελληνίδα ηθοποιός, Ιωάννα Τριανταφυλλίδου που έγινε γνωστή
 στο ευρύ κοινό μέσα από τον ρόλο της «Βάσως» στην επιτυχημένη σειρά 
του Alpha «Μην Αρχίζεις την Μουρμούρα».
 Όπως είναι γνωστό τον τελευταίο χρόνο ζει μόνιμα στο Λος Άντζελες, 
μαζί με τον σύντροφό της και ηθοποιό, Πάνο Βλάχο.
Παρατηρώντας την προτομή, η Ιωάννα Τριανταφυλλίδου εντυπωσιάστηκε 
από τη φράση στα αρχαία ελληνικά που βρίσκεται σκαλισμένη επάνω σε αυτή.
 «ΘΕΡΕΟΣ ΝΕΟΝ ΙΣΤΑΜΕΝΟΕΟ», είναι η φράση που διακρίνεται επάνω
 στην προτομή.
 «Η ελληνική επιγραφή είναι μία έκπληξη», έγραψε η Ιωάννα Τριανταφυλλίδου 
σε ανάρτησή της στο Instagram.
Ο καλλιτέχνης ξεκίνησε να φιλοτεχνεί την προτομή την ημέρα που σκοτώθηκε ο Ντιν
Μόλις 24 ετών ήταν ο Τζέιμς Ντιν όταν σκοτώθηκε σε τροχαίο αυτοκινητιστικό 
δυστύχημα, στις 30 Σεπτεμβρίου του 1955.
 Ο ηθοποιός πέθανε, κατά τη μεταφορά του στο νοσοκομείο.
 Οδηγούσε με ταχύτητα 136 χιλιομέτρων την ώρα, την μοιραία Πόρσε 550 Σπάιντερ, 
έστριψε απότομα σε μια κλειστή στροφή και συγκρούστηκε μετωπικά 
με το διερχόμενο όχημα. «Δεν μπορεί, θα σταματήσει ο τύπος…
 θα μας δει», ήταν τα τελευταία λόγια του ηθοποιού, σύμφωνα
 με τον συνοδηγό του, Ρολφ Γουάδεριτς.
Ωστόσο, είχε προλάβει να «χτίσει» τον μύθο του. Πρόλαβε να πρωταγωνιστήσει
 σε τρεις εμβληματικές ταινίες του παγκόσμιου κινηματογράφου:
 «Ανατολικά της Εδέμ» (1955), «Επαναστάτης Χωρίς Αιτία» (1955)
 και Ο Γίγας (1956) που βγήκε στις αίθουσες μετά τον θάνατο του.

Το 1955, ο Τζέιμς Ντιν, επισκέφτηκε το στούντιο του καλλιτέχνη Kenneth Kendall.
 Ο ηθοποιός είχε εντυπωσιαστεί από ένα γλυπτό που είχε υπογράψει ο καλλιτέχνης 
και απεικόνιζε τον Μάρλον Μπράντο. 
Έτσι ζήτησε να φιλοτεχνήσει και τη δική του προτομή. 
Ο Kendall ξεκίνησε  να φιλοτεχνεί την προτομή, την ημέρα που ο Ντιν σκοτώθηκε.

Ο καλλιτέχνης συνέχισε να δημιουργεί πορτραίτα του Ντιν 
μέχρι τον θάνατό του, το 2006.

Πορτραίτα που φιλοτέχνησε ο καλλιτέχνης Kenneth Kendall 
μετά τον θάνατο του Τζέιμς Ντιν

Πλούταρχος-Στράβων-Αρριανός διαλύουν τον Αλβανικό μεγαλοϊδεατισμό.

Περί Ἀλβανῶν ὁμιλοῦν τά γραπτά κείμενα,
καί λέγουν ὁτι δέν εἶναι Εὐρωπαϊκός λαός.
Ο Πλούταρχος (βίοι παράλληλοι) γράφει:
"Καταλιπών δέ φρουρόν Αρμενίας Αφράνιον αυτός εβάδιζε δια τών περιοικούντων 
τον Καύκασον εθνών άναγκαίως έπί Μιθριδάτην. 
Μέγιστα δε αυτών εστίν έθνη, Αλβανοί και Ίβηρες"

Στράβωνος Γεωγραφία.
Εν αυτή δέ τη Αρμενία πολλά μέν όρη, πολλά δέ οροπέδια, έν οις ουδ αμπελος 
φύεται ραδίως. Πολλοί δε αύλωνες οί μέν μέαως, οι δέ και σφόδρα εύδαίμονες..
 Καθάπερ τό Άραξηνόν πεδίον, δι ού ο Άράξης ποταμός ρέων 
εις τά άκρα της Αλβανίας και την Κασπίαν εκπίπτει θάλασσαν.


Άλλες αναφορές για την Αλβανία της Κασπίας γίνονται από τον Αρριανό στο έργο του

‘Αλεξάνδρου Ανάβασις ‘, όπου οι Αλβανοί βρίσκονται αντιμέτωποι ως εχθρικό τμήμα 
ενταγμένο στις περσικές δυνάμεις του Δαρείου 
κατά την εκστρατεία του Μεγάλου Αλεξάνδρου. 
"Ώς δέ ομού ήδη τά στρατότεδα έγίγνετο, ώφθη Δαρείος και οί άμφ΄ αυτόν,
 οί τε μηλοφόροι Πέρσαι και Ινδοί και Αλβανοί και Κάρες οι ανάσπαστοι
 και οί Μαρδοι τοξόται κατ΄ αυτόν Άλέξανδρον τεταγμένοι και την ίλην την βασιλικην."

Από τον Κλαύδιο Πτολεμαίο διαβάζουμε : Αλβανοί, Σκύθαι

Από τον Στέφανο Βυζάντιο, φιλόσοφο και γεωγράφο (4ου αιώνα μ.Χ.). διαβάζουμε:

Αλβανία χώρα προς τοις ανατολικοίς Ίβηρσιν. Εκεί δε και το έθνος οι Αλβανοί, 
ποιμενικοί και μετρίως πολεμικοί μεταξύ Ιβήρων και Κασπίας. 
Υπόκειται δε τη Σαρματία προς μεν τω Πόντω η Κολχική προς δε τή Κασπία η Αλβανία.

Υποστηρίζεται ότι οι πρώτοι κάτοικοι της Παννονίας υπήρξαν οι Ιλλυριοί 
(πελασγικός λαός και συγγενής των Ελλήνων). 
Η Παννονία σήμερα περιέχεται στα εδάφη των κρατών της Σερβίας, Βοσνίας,
 Μαυροβουνίου, Κοσσυφοπεδίου και βορείου Αλβανίας.

Ο Κωνσταντίνος Πορφυρογέννητος για την εποχή του Ηράκλειου γράφει:

..."Και επειδή η νυν Σερβλία καί παγανία καί η ονομαζομένη Ζαχλούμων χώρα 
καί Τερβουνία καί η των Καναλιτών υπό την εξουσίαν του βασιλέως Ρωμαίων
 υπήρχον, εγένοντο δε αι τοιούιαι χώραι έρημαι παρά τών Αβάρων
 από των εκείσε γαρ Ρωμάνους τους νύν Δελματίαν 
καί τό Δυρράχιον οίκούντας απήλασαν"...

Εδώ περιγράφεται η ερήμωση της Ιλλυρίας μέχρι και του Δυρραχίου
 και ο εποικισμός υπο των Αβάρων.

Ο Λαονικος Χαλκοκονδύλης (1430-1490), γράφει: Ουδόλως φρονώ ότι 
οί Αλβανοί ύπάρχουσιν Ίλλυρικόν γένος ώς τίνες λέγουσιν ... .

Παρθυαίους δὲ καὶ Ὑρκανίους καὶ Τοπείρους, τοὺς πάντας ἱππέας, Φραταφέρνης ἦγεν. 
Μήδων δὲ ἡγεῖτο Ἀτροπάτης. ξυνετάττοντο δὲ Μήδοις Καδούσιοί τε καὶ Ἀλβανοὶ 
καὶ Σακεσῖναι. τοὺς δὲ προσοίκους τῇ ἐρυθρᾷ θαλάσσῃ Ὀροντοβάτης 
καὶ Ἀριοβαρζάνης καὶ Ὀρξίνης ἐκόσμουν

Απο την Γαλλική εγκυκλοπαίδεια, γραμμένη από επιτροπή Σοφών
 υπό την εποπτεία του Ιππότη D' Arteau, μεταφρασμένη κατ΄ επιτομή 
από τη Γαλλική, το έτος 1862, διαβάζουμε:

ΑΛΒΑΝΙΑ: υπό των νεωτέρων γεωγράφων καλείται μία των επαρχιών
 της Ευρωπαϊκής Τουρκίας εκτεινομένη παρά το Αδριατικόν και το Ιόνιον πέλαγος 
και περιλαμβάνουσα δύο διακεκριμένας Επαρχίας των αρχαίων γεωγράφων
 την Ιλλυρίαν και Ήπειρο Η χώοα αυτή κατά τόν μεταίωνα εκαλείτο Αρβανέσση 
νύν δε καλείται Αρναούτ μέν υπο των Οθωμανών, Σκίπερη δέ υπό τών εγχωρίων
 ήτοι των Αλβανών οίτινες και εαυτούς όνομάζουσι σκιπετάρους.
 Οί κάτοικοι της εκτεταμένης ταύτης επαρχίας διαφέρουσιν από αλλήλων 
κατά τε την εθνικότητα την γλώσσαν και την θρησκείαν διότι το μέν μεσημβρινόν 
μέρος της Αλβανίας ήτοι την κυρίως Ήπειρον οικούσιν οί Ηπειρώται, 
όντες ομόγλωσσοι και Ομόθρησκοι με τους λοιπούς Έλληνας, το δε αρκτικόν 
ήτοι την Ιλλυρίαν, ήτις και δύναται νά ονομασθεί κυρίως Αλβανία κατοικούσιν 
οί Αλβανοί ανάμικτοι οντες μετά Σέρβων καϊ Οθωμανών καί Έλλήνων.
 Εκτός της αλβανικής γλώσσης η οποία διαιρείται εις πολλάς διαλέκτους
 και ιδιώματα, λαλείται έτι εν τη Αλβανία καί η Ελληνική, η τουρκική κλπ

Στις αρχές του 20αι. ο πρωθυπουργός της Σερβίας Πάσιτς δήλωνε 
περί του Αλβανικού ζητήματος, σε συνέντευξη που έδωσε 
στην Γαλλική εφημερίδα "Χρόνος":

"Οι Αλβανοί ουδέποτε είχον ιστορικόν βίον και ουδέποτε υπήρξε Αλβανία
 με την γεωγραφική έννοιαν ήν δίδουσι σήμερον οι εν Ευρώπη,
 μάλιστα δε οι προπαγανδισταί.
 Ανεξαρτήτως απο το ζήτημα περί καταγωγής και γλώσσης των Αλβανών,
 είναι βέβαιον ότι είτε Ιλλυριοί ήσαν ούτοι αρχαιώθεν είτε μετανάστες εξ Ασίας,
 πολιτικόν βίον ουδέποτε έσχον".

Βεβαίως τα λεγόμενα του Σέρβου πολιτικού και μάλιστα πρωθυπουργού, 
ο καθένας θα περίμενε να κρύβουν πολιτικές σκοπιμότητες.

Ωστόσο σε αυτό που πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή είναι η αναφορά
 του Πάσιτς στην Ασιατική καταγωγή των Αλβανών.

AYTOI είναι οι 7 ΜΥΘΟΙ για το ΣΕΞ που δεν χρειάζεται να πιστεύεις πια!

Οι 7 ΜΥΘΟΙ για το σεξ που δεν χρειάζεται 
να πιστεύεις πια!
1. Μπορείς να έρθεις σε οργασμό μόνο με τη διείσδυση. 
Ήξερες πως έρευνα, που πραγματοποιήθηκε το 2011, έδειξε πως μόνο το 30% 
των σεξουαλικά ενεργών γυναικών ανέφεραν ότι είχαν οργασμό απλά και μόνο 
με τη διείσδυση; 
Χάρη στις υπερβολικές φίλες μας και στις soft porn ταινίες οι άντρες νομίζουν ότι
 το να ολοκληρώσουμε είναι απλή δουλειά. 
Δεν έχεις κάποιο πρόβλημα εσύ…Ο οργασμός θέλει κόπο, χρόνο και κόλπα.

2. Τα προκαταρκτικά είναι προαιρετικά.
 Γυναίκες του κόσμου ενωθείτε! 
Τα προκαταρκτικά για το γυναικείο σώμα είναι απαραίτητα για να οδηγηθεί 
στον οργασμό. Μην ξεγελιέστε. 
Άλλωστε είναι το ίδιο απολαυστικά με την την ίδια την πράξη.

3. Μπορείς να έρθεις σε οργασμό σε 5′.
 Για τις περισσότερες γυναίκες ο οργασμός επιτυγχάνεται μετά από αρκετά παιχνίδια
 και όχι στο πεντάλεπτο. 
Βέβαια, ο φίλος σου μπορεί να σου είπε ότι η πρώην του 
ολοκλήρωνε σε χρόνο μηδέν, αλλά και εσύ μπορείς να του απαντήσεις ότι 
κατά πάσα πιθανότητα τον κορόιδευε!

4. Οι γυναίκες είναι περισσότερο παθητικές στο σεξ. 
Η δημοφιλής αντίληψη ότι ο άντρας είναι ο κυρίαρχος του ερωτικού παιχνιδιού 
και η γυναίκα ακολουθεί είναι μια ντροπιαστική ρετρό θεωρία.
 Πρέπει να λες τι θες, πως το θες, πότε το θες και να το διεκδικείς.

5. Τα άβολα εσώρουχα είναι απαραίτητα 
στο παιχνίδι της αποπλάνησης. 
Σίγουρα όλες έχουμε στο συρτάρι μας μερικά σετ από υπερβολικά σέξι 
αλλά καθόλου πρακτικά εσώρουχα. 
Αλλά ποιος ο λόγος να φορέσεις κάτι που σε ενοχλεί τόσο πολύ, απλά και μόνο
 για να κάνεις τη σεξουαλική σου ζωή πιο πικάντικη; Κανένας.

6. Η γυναίκα πρέπει να το παίζει δύσκολη. 
Αν πραγματικά θέλεις να κάνεις σεξ δεν υπάρχει λόγος να αρνηθείς τις ανάγκες σου
 και να επιμείνεις στη θεωρία του «σεξ στο τρίτο ραντεβού» για να τον κάνεις 
να νομίζει ότι είσαι καλό κορίτσι.

7. Το άγριο σεξ είναι και καλό σεξ.
 Όχι, το έντονο σεξ δεν εγγυάται τον οργασμό σου.
 Δεν χρειάζεται να προσποιείσαι ότι είναι πάντα αυτό που θες.

Κάποιον θα σκότωσε. 20 χρόνια φυλάκιση στον ηγούμενο της Μονής Εσφιγμένου Μεθόδιο;

Σε εικοσαετή φυλάκιση καταδίκασε το Μεικτό 
Ορκωτό Κακουργοδικείο Θεσσαλονίκης 
τον ηγούμενο Μεθόδιο της παλαιάς αδελφότητας
 της Μονής Εσφιγμένου του Αγίου Όρους.

Σύμφωνα με πληροφορίες του orthodoxia.info 
ο κληρικός θεωρήθηκε ηθικός αυτουργός
 για την ρίψη  εμπρηστικής βόμβας μολώτωφ
 ενώ ο έτερος κληρικός ο οποίος την έριξε
 καταδικάστηκε επίσης σε εικοσαετή φυλάκιση.

Για τους δυο παραπάνω η ποινή είναι άμεσα εκτελεστή.

Στους υπόλοιπους έξι κατηγορούμενους η ποινή 
είναι δέκα έτη και τέσσερις μήνες φυλακή αλλά, 
αφέθηκαν προσωρινά ελεύθεροι μέχρι την εκδίκαση 
σε δεύτερο βαθμό.
Δικό μας σχόλιο:
Κάποιον θα σκότωσε.

20 χρόνια φυλάκιση στον ηγούμενο 

της Μονής Εσφιγμένου Μεθόδιο;

Τι σηματοδοτεί η κατάργηση της Αντιγόνης στο Λύκειο;

«Γιατί δε φύτρωσε ποτέ στον κόσμο, σαν το χρήμα, 
τόσο κακή εφεύρεση· αυτό γκρεμίζει πόλεις, αυτό
 κι από τα σπίτια τους ανθρώπους ξεσπιτώνει, 
αυτό το φρόνιμο μυαλό το ξεπλανεύει πάντα, 
το παρασέρνει στο κακό και στης ντροπής τη στράτα, 
και καθετί το πονηρό μαθαίνει στους ανθρώπους, 
διδάσκει την ασέβεια σ’ όλες της τις εκφράσεις. 
Μα όσοι τα κατάφεραν στο χρήμα 
πουλημένοι, με τον καιρό 
κάποια στιγμή άσχημα το πληρώνουν».
Από πού νομίζετε ότι προέρχεται το παραπάνω απόσπασμα;
 Είναι από την «Αντιγόνη» του Σοφοκλή. 
Είναι η τραγωδία που περιέχει και το χορικό «Έρως ανίκατε μάχαν».
 Είναι η τραγωδία που περιέχει και τον παρακάτω διάλογο:

ΚΡΕΩΝ: Παρ’ όλα αυτά το τόλμησες να παραβείς το νόμο;

ΑΝΤΙΓΟΝΗ: Γιατί δε μου το πρόσταξε αυτό ο μέγας Δίας ούτε και η συγκάτοικος 
με τους θεούς του Άδη, η Δίκη, είναι που όρισε στον κόσμο τέτοιους νόμους.
 Ούτε και νόμιζα ποτέ πως έχουν τέτοιο κύρος πια οι δικές σου προσταγές,
 ώστε, θνητός που είσαι, τους άγραφους κι ασάλευτους νόμους να ξεπεράσεις.

Φαίνεται πως το ΙΕΠ 
(Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής) όλα αυτά 
τα έκρινε άχρηστα.
 Σύμφωνα με τις προτάσεις του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής 
για την αναδιαμόρφωση του σχολικού προγράμματος στο Λύκειο τα Αρχαία 
θα παραμείνουν ως μάθημα κορμού μόνο στην Α’ Λυκείου, αποδεικνύοντας 
την πρόθεση του Υπουργείου για κατάργηση της Αντιγόνης!
 Στην ενότητα «Γλώσσα» στη Β’ και Γ’ Λυκείου προβλέπεται διδασκαλία 
μόνο Έκθεσης και Λογοτεχνίας. 
Αυτό πρακτικά ισοδυναμεί με κατάργηση της διδασκαλίας της Αντιγόνης στο Λύκειο 
μετά από δεκαετίες! Η απόφαση αυτή αποτελεί την τελευταία πράξη στο σήριαλ 
της υποβάθμισης των αρχαίων ελληνικών που ξεκίνησε με τον περιορισμό 
των ωρών διδασκαλίας στην Α’ Γυμνασίου και τον εξοβελισμό τους 
από τις εξετάσεις στο τέλος της χρονιάς συνολικά στο Γυμνάσιο.

Το ΙΕΠ που επιβάλλει στους μαθητές την διάκριση του βιολογικού
 από το κοινωνικό φύλο, είναι το ίδιο που κρίνει άχρηστο τον προβληματισμό 
πάνω στην διάκριση ανθρώπινου και θεϊκού νόμου, τον προβληματισμό
 πάνω στην έννοια του χρήματος, τον ύμνο στον έρωτα.

Μοιραία έρχεται στο μυαλό μας η άποψη του στενού φίλου του Αλέξη Τσίπρα
 για την Αντιγόνη του Σοφοκλή, του Σλάβοϊ Ζίζεκ. 
Ήταν τόσο «λογική» όσο και η σημερινή πρόταση του ΙΕΠ.

Εκφράζοντας την διαμαρτυρία του, ο Σύνδεσμος Φιλολόγων Αργολίδας εντοπίζει 
και την τυραννία της σημερινής κυβέρνησης μέσα από τα λόγια της Αντιγόνης:
Μετά την κατάργηση της διδασκαλίας του Επιταφίου στην Γ’ Λυκείου, έρχεται
 η κατάργηση της διδασκαλίας της Αντιγόνης στη Β’ Λυκείου να επιβεβαιώσει 
πως βιώνουμε πανηγυρικά την απειλή της επικράτησης των δυνάμεων εκείνων 
που οραματίζονται έναν κόσμο δίχως σκεπτόμενους ανθρώπους, βορά στα σκυλιά
 και τα όρνια της ισοπέδωσης και της αναξιοκρατίας. 
Λυπούμαστε, δεν θα πάρουμε!
 Κι όχι μόνο δεν θα πάρουμε, αλλά θα αγωνιστούμε, για να μην στερήσουμε
 από τους μαθητές μας τη δυνατότητα να αντιληφθούν πως αγωνιστικότητα 
και δημοκρατία συμβαδίζουν.
Ευθύς εξαρχής δηλώνουμε πως δεν αντιδρούμε για συντεχνιακούς λόγους, 
όπως πρόθυμα θα σπεύσουν να τονίσουν οι καλοθελητές. 
Το πρόβλημα δεν αφορά ούτε στη θέση των Αρχαίων Ελληνικών στο ωρολόγιο
 πρόγραμμα ούτε στο ωράριο των εκπαιδευτικών. 
Το ουσιαστικό πρόβλημα είναι να συνειδητοποιήσουμε όλοι πως σε αυτή τη γωνιά
 έμαθε η ανθρωπότητα να ζει, μέσα από τις μορφές της Αντιγόνης, του Προμηθέα
 και τόσων άλλων, καταξιωμένων σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά προφανώς
 μη αποδεκτών στον ίδιο τον τόπο τους από όσους μάλλον δεν αντέχουν 
στην δυστοπία τους.
 Για ποια ουτοπία να μιλήσουμε πλέον φωνές πέρα από αυτή του Κρέοντα;
Άλλωστε η τυραννίς πολλά τ’ ἄλλα εὐδαιμονεῑ κἄξεστιν δρᾶν λέγειν θ’ἅ βούλεται.
βλ. filologika.gr argolika.gr
 Σχόλιο από την ιστοσελίδα της Πηγής μας:

Πολιτισμού πανάρχαιου στους νόμους πειθαρχώντας. 




Εμείς εδώ τι νομίζατε, δεν έχουμε αετόπουλα;


Εμείς οι γερμανοτσολιάδες.

Εμείς οι προσκυνημένοι, ο στρατός των προθύμων, 
οι σύμμαχοι του Σόιμπλε, οι προδότες,
 οι Τσολάκογλου, βαρεθήκαμε.
Καταθέτουμε, Αλέξη, τα όπλα. 
Παραδινόμαστε άνευ όρων. 
Εσύ είσαι ο πρωθυπουργός της χώρας, εσένα εξέλεξε
 ο ελληνικός λαός. Εσύ θα πάρεις τις κρίσιμες
 αποφάσεις σε αυτή την δύσκολη ώρα. 
Σε εμάς μην υπολογίζεις αυτή την φορά… 
Μας λένε ότι ο Αλέξης δεν έφταιξε σε κάτι!
 Ότι ήταν η τρόικα εσωτερικού που τον εκβίασε 
και τον εξανάγκασε να αποδεχτεί το τρίτο μνημόνιο! 
Η αλήθεια είναι ότι το έργο αυτό παίχτηκε με μεγάλη 
επιτυχία το καλοκαίρι του 2015 κι έσπασε τα ταμεία!
Εξήντα τοις εκατό και κάτι ακόμη συγκέντρωσε το «όχι» στο δημοψήφισμα. 
Έξι Έλληνες στους δέκα υποστήριξε την κυβέρνηση 
του Αλέξη σε ένα κάλπικο ερώτημα. 
Να μην θυμηθούμε, τώρα, ότι κάποιοι θεσμικοί παράγοντες είναι εκείνοι
 που επέτρεψαν ένα κάλπικο δημοψήφισμα. Δεν είναι η ώρα γι' αυτά.
 Η ουσία είναι ότι ο Αλέξης Τσίπρας έπαιξε όλα τα καλά χαρτιά του σε εκείνη 
την πρώτη περίοδο. Τότε που ο ελληνικός λαός πίστευε ακόμη ότι είχε να κάνει 
με ένα καλό παιδί που προσπαθούσε… 

Το 2017, όμως, δεν είναι 2015. Αυτή τη φορά η αντιπολίτευση δεν «τσιμπάει». 
Η αντιπολίτευση δε πρόκειται να συρθεί για άλλη μια φορά πίσω από τα ψεύτικα
 διλήμματα του Αλέξη. Θέλει να συμφωνήσει με την τρόικα; 
Ας συμφωνήσει. Αυτός έχει την πλειοψηφία στη Βουλή, αυτός αποφασίζει. 
Δεν θέλει να συμφωνήσει; Ας αναλάβει τότε τις ευθύνες των επιλογών του. 
Και μαζί με αυτόν και οι Έλληνες που τον ψήφισαν. 

Θέλει ο Αλέξης να κάνει... δημοψήφισμα; 
Ας το κάνει μόνος του! 
Τι νόημα έχει άλλο ένα δημοψήφισμα που το «όχι»
 μπορεί να γίνει «ναι» και το «ναι» «όχι»; 
Θα πρέπει να είναι τρελός ή ανόητος εκείνος που θα συμφωνήσει να παίξει 
χαρτιά με κάποιον που ήδη γνωρίζει ότι είναι χαρτοκλέφτης. 
Αυτή τη φορά, λοιπόν, ο Αλέξης Τσίπρας θα παίξει μόνος του όλους τους ρόλους.

Σιγά – σιγά αποκαλύπτεται η «στρατηγική» που κρυβόταν πίσω από τις δήθεν 
άδολες και πατριωτικές προτάσεις περί Οικουμενικής. 
Ήταν βέβαιο ότι η πολιτική της αδράνειας θα μας οδηγούσε αργά ή γρήγορα 
σε αδιέξοδο και οι παρασκηνιακοί σύμμαχοι του Αλέξη έσπευσαν από νωρίς
 να προσφέρουν εναλλακτικές «λύσεις» στον… νέο εθνάρχη.
 Πριν ακόμη ο ίδιος τις χρειαστεί.
 Μιλάμε για τέτοια προθυμία!

Η μόνη πραγματική επιλογή μιας κυβέρνησης είναι να κυβερνά 
και να παίρνει το βάρος της ευθύνης των επιλογών της. 
Ένας πραγματικός ηγέτης δεν τρέχει να κρυφτεί στην κρίσιμη ώρα
 πίσω από δημοψηφίσματα και ψευτοδιλήμματα. 
Αν μπορεί να κυβερνήσει, κυβερνά. Αν δεν μπορεί, πάει σε εκλογές.
Θανάσης Μαυρίδης
thanasis.mavridis@liberal.gr

Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2017

Με το SELFLY το κινητό σας μετατρέπεται σε drone. Η ιπτάμενη κάμερα που σας ακολουθεί παντού!

Σε ένα μη επανδρωμένο αεροσκάφος, σε ένα drone
 που απογειώνεται απ' την τσέπη σας μετατρέπει
 το SELFLY το κινητό σας και σας δίνει 
νέες προοπτικές στο να τραβάτε selfies.

Στην πράξη, είναι μια αυτόνομη κάμερα
μέσα στη θήκη του κινητού, η οποία, όταν αφαιρεθεί, 
πετά για να συλλάβει τις «πολύτιμες στιγμές μας».
Και για να μην κουράζονται οι selfie-maniacs 
να σέρνουν μαζί τους ένα μικρό drone στο οποίο
 έχει τοποθετηθεί κάμερα 
για να απαθανατίσουν εαυτούς, 
τις αγάπες τους, τους φίλους τους και συγγενείς 
από ακραίες γωνίες λήψεις, αλλά και να μην έχουν 
στο νου να φορτίζουν τις μπαταρίες του drone, 
μερίμνησαν οι κατασκευαστές του SELFLY.
Αναρωτήθηκαν: «Γιατί να μην αντλήσετε 
από την επεξεργαστική ισχύ του κινητού σας 
και να χρησιμοποιήσετε μια κάμερα εξ αποστάσεως
 για να έχετε μια εντελώς καινούργια προοπτική;».
Φανταστείτε, λοιπόν, μια κάμερα που σταθεροποιείται 
στον αέρα, ακριβώς σαν να είναι τοποθετημένη
 πάνω σε τρίποδο.
Μέσω της «SELFLY app», την οποία έχουν κατεβάσει
 στο κινητό τους, οι χρήστες μπορούν να χειριστούν
 τη φωτογράφησή τους μέσω του smartphone.
Η ιπτάμενη κάμερα δέχεται ιπτάμενες εντολές
 για να φωτογραφίσει από τις πλέον ακραίες γωνίες, συμπεριλαμβανομένης μιας πανοραμικής λήψης
 360 μοιρών!
Η πάχους μόλις 9 χιλιοστών θήκη του κινητού
 είναι κατάλληλη για μια μεγάλη ποικιλία σημερινών
 μοντέλων ενώ οι κατασκευαστές του έχουν 
ξεκινήσει εκστρατεία crowdfunding στο Kickstarter.

Κείμενο σε αλβανική σελίδα για τους «αετούς» Φίλε Έλληνα.....

Κείμενο σε αλβανική σελίδα για τους «αετούς»:
 Φίλε Έλληνα το καταδικάζω και εγώ
Το θέμα που προέκυψε με τους νεοσύλλεκτους 
στο Μεσολόγγι κι άλλους νεαρούς στρατιώτες 
σε άλλα στρατόπεδα που σχημάτιζαν με τα χέρια τους
 τον «αλβανικό αετό», προκάλεσε 
την οργή της ελληνικής κοινής γνώμης. 

Όπως γράψαμε όμως η Ελλάδα δεν έχει κανένα λόγο
 να χάνει την ψυχραιμία της από τις πράξεις φανατικών 
που κάνουν θόρυβο αλλά ξέρουν ότι δεν μπορούν
 να κάνουν τίποτα παραπάνω.


Τώρα, μέσα από ένα κείμενο 
στη σελίδα «albanians.gr» καταδικάζουν
το περιστατικό και οι Αλβανοί 
που ζουν στην Ελλάδα, λέγοντας πως αυτή η κίνηση
 αποτελεί ασέβεια προς τους Ελλάδα η κίνηση αυτή.

Η ανάρτηση του albanians.gr:

«Φίλε Έλληνα το καταδικάζω και εγώ!
Παρακολουθώ μέρες το θέμα με τους νεαρούς αλβανούς
 οι οποίοι φορώντας την ελληνική στρατιωτική
 ενδυμασία σχημάτισαν τον «αετό» 
(σύμβολο της αλβανικής σημαίας). 
Όταν πρωτοείδα την εικόνα σκεφτικά δεν μπορεί
 πλάκα μου κάνουν, photoshop είναι ρε παιδιά, 
μετά την ξαναβλέπω και τελικά, ήταν όντως μια αλήθεια. 
Μια αλήθεια η οποία πραγματικά πόνεσε.
 Πόνεσε γιατί ένα μάτσο παιδαρέλια δεν σεβάστηκαν
τα ρούχα που φόραγαν. 
Δεν σεβάστηκαν τους φίλους Έλληνες που έχουν, 
δεν σεβάστηκαν τον καθηγητή Έλληνα που είχαν, 
ο οποίος τους έμαθε να «βλέπουν» με το μυαλό 
(από τι φαίνεται όμως αυτοί εδώ είχαν κλειστό μυαλό 
και ανοιχτή τηλεόραση).

Από μικρο παιδί αναρωτιέμαι γιατί οι λίγοι 
να κερδίζουν τους πολλούς;!
 Γιατί η ηλιθιότητα των λίγων συμπατριωτών μου 
να καταδικάζει τους πολλούς
 καλούς συμπατριώτες μου; 
Είμαστε πολλοί γιατί δεν μπορούμε να «κερδίσουμε» 
τους λίγους; Γιατί η ηλιθιότητα των λίγων
 να μην με αφήνει να λέω με χαρά 
«ναι φίλε μου είμαι από την Αλβανία 
και ζω την όμορφη Ελλάδα».

Φίλε Έλληνα το καταδικάζω και εγώ 
και το μεγαλύτερο κομμάτι των συμπατριωτών μου. 
Πριν σε παρασύρει το κάθε media 
για να σε φανατίσει σκέψου 
ότι υπάρχει και αυτή η πλευρά.
Φιλικά,
Ένας φιλέλληνας Αλβανός».
Πηγή: albanians.gr

Διαβάσαμε αυτό το κείμενο του Βασίλη Μπαλάφα στην ηλεκτρονική εφημερίδα ekorinthos.gr

 Σε μια μακρά συνέντευξη τύπου, τους γνωστούς του μονολόγους, ο κ. Πνευματικός 
αφιέρωσε 10 λεπτά και 43 δευτερόλεπτα για να παρουσιάσει ένα νέο «όραμα» 
για τη Δημοτική Αγορά της Κορίνθου, το 4ο ή 5ο διαφορετικό που παρουσιάζει 
τα τελευταία 10 χρόνια. Στο κομμάτι αυτό της συνέντευξης είτε ακούστηκαν 
ανερυθρίαστα ψεύδη σχετικά με το θέμα, είτε εσκεμμένα αποκρύφθηκαν 
από τους πολίτες σημαντικές λεπτομέρειες οι οποίες στο πέρασμα των ετών, 
επί της μακροχρόνιας θητείας του κ. Πνευματικού, διαμόρφωσαν
 τη ντροπιαστική εικόνα εγκατάλειψης που παρουσιάζει η Δημοτική Αγορά
 εδώ και 7 περίπου χρόνια.

Θα προσπαθήσω να σταχυολογήσω μερικά από αυτά τα ψεύδη ή τις ανακρίβειες 
που ειπώθηκαν, κυρίως γιατί επιχειρείται η αποποίηση της ευθύνης 
για την κατάσταση της Δημοτικής Αγοράς από την τρέχουσα Δημοτική Αρχή.
 Ο κ. Πνευματικός μάλλον έχει ξεχάσει τί έλεγε προεκλογικά το 2006
 (αυτό δεν είναι κάτι πρωτόγνωρο), κυρίως όμως φαίνεται να λησμονεί ότι 
βρίσκεται στο δημαρχιακό θώκο εδώ και περίπου 11 χρόνια.

1. Η ιστορία ξεκινά ήδη από το 2006 όταν και εξελέγη για πρώτη φορά 
ο κ. Πνευματικός συμπεριλαμβάνοντας, στους «πύρινους» τότε λόγους του 
εναντίον του αείμνηστου πρώην Δημάρχου και αντιπάλου του σε εκείνες 
τις εκλογές Θωμά Θωμαΐδη, κεραυνούς σχετικά με τα μισθώματα
 των καταστημάτων, αφήνοντας να εννοηθεί ότι υπήρχαν
 μεθοδεύσεις, ανοχή της προηγούμενης αρχής
 σε ασυδοσίες επαγγελματιών ή ακόμα ακόμα και συνενοχή.
 Η θέση του κ. Πνευματικού εκείνη την εποχή (2006) ήταν να επιδώσει εξώσεις
 (υπ’ αριθμ. 165/25-4-2007 απόφαση δημοτικού συμβουλίου) σε όλους
 τους επαγγελματίες και να νοικιάσει εκ νέου τα καταστήματα γιατί θεωρούσε
 «σκάνδαλο» την απώλεια εσόδων από το Δήμο λόγω των ιδιαίτερα χαμηλών ενοικίων.
 Η θέση του αυτή οδήγησε στη σύγκρουσή του με πολύ γνωστό τότε σύντροφό του,
 στέλεχος του ΠΑΣΟΚ και ενοικιαστή καταστήματος με προϊόντα μαναβικής.

2. Το 2008 επιδίδονται οι πρώτες εξώσεις με σκοπό να ενοικιαστούν εκ νέου 
τα καταστήματα. Παράλληλα, διαρρέονται οι πρώτες φήμες για την επιδίωξη 
κατασκευής ενός σύγχρονου κτιρίου τύπου mall από την πλευρά της δημοτικής αρχής. 
Με τις πρώτες αντιδράσεις να κλιμακώνονται, τα δημοτικά συμβούλια
 της 13ης και 19ης Αυγούστου 2008 αναβάλλονται κατόπιν απουσιών 
πολλών μελών της πλειοψηφίας (7), και το θέμα αφήνεται να εκκρεμεί γενικώς,
 χωρίς να έρχεται σε συζήτηση κάποια συγκεκριμένη πρόταση. 
Τον Οκτώβριο του 2008 διαμορφώνονται οι πρώτες οργανωμένες αντιδράσεις
 και αντιπροτάσεις σχετικά με τους σχεδιασμούς της Δημοτικής Αρχής. 
Στις 16/10/2008 διοργανώνεται μια βραδιά – συζήτηση στο χώρο 
της δημοτικής αγοράς και με ομιλητές τον αείμνηστο Ματθαίο Ανδρεάδη 
και τους λέκτορες της Σχολής Αρχιτεκτόνων του ΕΜΠ, κο Μπελαβίλα 
και κα Νικολάου, αρχίζει να διαμορφώνεται ένας κοινός τόπος σχετικά 
με την ιστορική μνήμη και τη δυναμική της αγοράς, η οποία αναγνωρίζεται 
ως σημείο διαχρονικής εμπορικής δραστηριότητας, εντυπωμένο βιωματικά
 στην καθημερινή πρακτική των Κορινθίων. 
Ταυτόχρονα, αναγνωρίζεται ότι η κατάσταση στη δημοτική αγορά δεν μπορούσε 
να συνεχιστεί ως είχε, θέση που εύστοχα εκφράζεται στις 19/10/2008
 από το Τοπικό Συμβούλιο Νέων Κορίνθου με τη φράση : 
«Η αγορά της Κορίνθου δεν μπορεί να λειτουργήσει όπως είναι σήμερα 
και οπωσδήποτε δεν πρέπει να γκρεμιστεί.». 
Η ιδέα αναπαλαίωσης της δημοτικής αγοράς, ή της ανακατασκευής της 
με το νεοκλασικό χαρακτήρα του αρχικού της σχεδιασμού
 (νεοκλασικό κτίριο με αίθριο και κεραμοσκεπή) κερδίζει έδαφος στην κοινή γνώμη, 
κυρίως για λόγους διατήρησης και ανάδειξης της ταυτότητας
 του χώρου και της πόλης. 
Εννοείται ότι η Δημοτική Αρχή του κ. Πνευματικού αγνοεί επιδεικτικά όλες αυτές
 τις διαδικασίες και διαρρέει ότι επίκειται κατεδάφιση της αγοράς. 
Προς ενίσχυση της θέσης της κραδαίνει το υπ’αριθμ. πρωτ. 37957/15.12.2008 
έγγραφο του ΥΠΕΧΩΔΕ το οποίο όπως ήταν λογικό δεν κρίνει διατηρητέο 
το κτίσμα της Δημοτικής Αγοράς.
 Και προφανώς δεν θα μπορούσε να το κάνει γιατί το αρχικό σχέδιο ουδέποτε 
ολοκληρώθηκε. Όμως το ΥΠΕΧΩΔΕ αποφασίζει για τα «ντουβάρια» και όχι
 για τη διατήρηση ή όχι του χαρακτήρα και της παραδοσιακής λειτουργίας 
του σημείου ως δημοτική αγορά.

3. Τον Απρίλιο του 2009, οι πολίτες Κωστάρας, Ξεθάλης, Μπασιάκου
 και Σταματίου παρουσιάζουν το σχέδιο που ετοίμασαν εθελοντικά 
για τη δημοτική αγορά με κύρια θέση ότι «μνημειακό στοιχείο αποτελεί 
η χρήση του χώρου». Στην εκδήλωση παραβρίσκεται ο κ. Πνευματικός,
 χαιρετίζει την πρόταση και εμμέσως προσπαθεί να την παρουσιάσει ως «δικαίωση»
 των δικών του θέσεων. Ποιες όμως ήταν οι θέσεις του;
 Ακόμα και τότε ήταν αβέβαιες. 
Αποκαλύφθηκαν όμως στη συνέχεια.

4. Φθάνουμε στις αρχές του 2010. Ήδη από τα τέλη του 2009 στο Τοπικό Συμβούλιο
 της Κορίνθου ακούγεται η είδηση για αίτηση κατεδαφίσεως η οποία πιστοποιείται 
με το Πρακτικό αριθ. 2/12-02-2010 του δημοτικού συμβουλίου και ζητείται  
από τη Δημοτική Αρχή έκδοση άδειας κατεδάφισης του υπάρχοντος κτιρίου 
δημοτικής αγοράς από την Πολεοδομία Κορίνθου. 
Παράλληλα αποφασίζεται η έκδοση άδειας οικοδομής ανέγερσης νέου κτιρίου
 δημοτικής αγοράς, σύμφωνα με το συνταχθέν σχέδιο της Τεχνικής Υπηρεσίας
 του Δήμου Κορινθίων. Στο ίδιο πρακτικό περιλαμβάνεται και η υποβολή 
αιτήματος ένταξης της συγκεκριμένης επένδυσης της δημοτικής αγοράς 
στον αναπτυξιακό νόμο, μέσω της Δημοτικής Περιουσίας Α.Ε., για επιχορήγηση. 
Τότε ακούμε από στελέχη του κ. Πνευματικού 
και από τον ίδιο για τα προγράμματα Jaspers, Jeremie, Jessica και Jasmine 
στα οποία υποτίθεται θα εντάσσονταν «μεγάλα» έργα του Δήμου Κορινθίων
 τα οποία παρουσιάζονταν πλέον και ως προεκλογικό πρόγραμμα 
για τις επερχόμενες δημοτικές εκλογές του 2010. 
Το Φεβρουάριο του 2010 ο δημοσιογράφος κ. Λάμπρου 
(δεδηλωμένος φίλος του κ. Πνευματικού) γράφει για τον κ. Πνευματικό:
 «ήξεραν [οι πολίτες] ότι θα γκρεμίσει την αγορά να φτιάξει καινούρια
 και βεβαίως του έδωσαν 63% για να κάνει υπόγειο γκαράζ τα "Περιβολάκια".

ΞΕΚΑΡΔΙΣΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕO Όταν ένας Έλληνας αποφάσισε να παντρευτεί μια Γερμανίδα!!!

Αυτός άνετος, χαλαρός, εφευρετικός,
 αυτή εργασιομανής, τελειομανής με την απαίτηση 
να έχει τον απόλυτο έλεγχο.
 Δεν μπορούν να ζήσουν μαζί αλλά πρέπει.
Το ζευγάρι του Ελληνα και της Γερμανίδας σε αυτό 
το χιουμοριστικό βίντεο προκαλεί γέλιο
 και θυμίζει όλες τις φάσεις του φλερτ 
και του μίσους Ελλάδας-Γερμανίας.

Ο τίτλος του βίντεο είναι 
«Ένα πολύ ευρωπαϊκό διαζύγιο» και αποτελεί
 μια χιουμοριστική ματιά στις σχέσεις
 Ελλάδας – Γερμανίας, από τον Bob Denham 
και την Econ Films. 
Ο Ελληνας είναι ο Γιάννης Αλεξίου 
και η Γερμανίδα η Fleure Poad.

Οι ΜΚΟ τσεπώνουν χρήματα και οι Έλληνες πληρώνουν υποχρεώσεις για μετανάστες.

Μεγάλη δαπάνη εις βάρος ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΝ, «μασκαρεμένη»
 με δαπάνες που χρεώνονται για τις ένοπλες δυνάμεις 
και αφορούν υποδομές και παροχές για μετανάστες
 φέρνει στο φως τοGeopolitics & Daily News...!

Πετώντας πάνω από τη γέφυρα Ρίου – Αντίρριου! (Υπέροχο βίντεο)

Όσες φορές και να περάσει κανείς 
από την γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου
 είναι σα να περνάει πρώτη φορά.
Ειδικά τη νύχτα το θέαμα είναι μαγευτικό.
 Στο βίντεο διάρκειας 3 λεπτών
 το οποίο γυρίστηκε τα Χριστούγεννα 
θα μείνετε με το στόμα ανοικτό.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΒΙΝΤΕΟ 
ΤΟΥ ΘΩΜΑ ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗ
THE BRIDGE 4K from Thomas Chrisohoidis on Vimeo.