Σάββατο 11 Ιουνίου 2016

Κόρινθος-πριν από λίγο: 9 φωτογραφίες κι ένα ποίημα.



So much I gazed on beauty,
that my vision is replete with it.
Contours of the body. Red lips. 
Voluptuous limbs. 
Hair as if taken from greek statues;
 always beautiful, even when uncombed, 
and it falls, slightly, over white foreheads.
 Faces of love, as my poetry wanted them....
 in the nights of my youth, in my nights, secretly, met....
Konstantinos P. Kavafis (1917)
Ετσι πολύ ατένισα
Την εμορφιά έτσι πολύ ατένισα,
 που πλήρης είναι αυτής η όρασίς μου.
Γραμμές του σώματος. Κόκκινα χείλη.
 Μέλη ηδονικά.
 Μαλλιά σαν από αγάλματα ελληνικά παρμένα•
 πάντα έμορφα, κι αχτένιστα σαν είναι, και πέφτουν, 
λίγο, επάνω στ' άσπρα μέτωπα. Πρόσωπα της αγάπης,
 όπως τάθελεν η ποίησίς μου.... 
μες στες νύχτες της νεότητός μου, 
μέσα στες νύχτες μου, κρυφά, συναντημένα....
Κωνσταντίνος Π. Καβάφης (1917)
Παραλία "Καλάμια"

Κόρινθος: Γερμανοί στρατιώτες στον σιδηροδρομικό μας σταθμό, την Κατοχή!


13 εικαστικές παρεμβάσεις στους δρόμους, μικροί «βανδαλισμοί» με φαντασία.












Κόρινθος "Καλάμια" ο τολμών..............κολυμπά! (4 φωτογραφίες)

Μια τέτοια γλυκιά θάλασσα είναι αμαρτία
 να πηγαίνει χαμένη!


Κόρινθος-σήμερα: "Αργοναύτης" Σκάκι για παιδιά (12 φωτογραφίες στο λιμάνι)













Βίντεο: Τελετή έναρξης Νέμεα 2016

Παρακολουθήστε ολόκληρη 
την τελετή έναρξης για τα φετινά 6α Νέμεα.


7 υπέροχες συλλεκτικές φωτογραφίες της Κορίνθου από πριν το 1928!







Παρασκευή 10 Ιουνίου 2016

Ο Τάκης Μπαλτάκος για Μπούκουρα και υποψηφίους (Βίντεο)

Ο ΤΑΚΗΣ ΜΠΑΛΤΑΚΟΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ
 ΤΟΥ ΜΠΟΥΚΟΥΡΑ ΜΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ...

Σε μια συνέντευξη που θα συζητηθεί ο Τάκης Μπαλτακος μίλησε στο Θύμιο Τσαρμπό 
και στα Άπλα Λόγια

Απάντησε για τις σχέσεις του με τον Αντώνη Σαμαρα, την ενδεχόμενη
υποψηφιότητα Μπούκουρα στην Εθνική Ενότητα, 
το Μητροπολίτη Κορινθίων κκ Διονύσιο, σύγκρινε τον Αλέξη Τσίπρα 
με τον Κυρίακο Μητσοτάκη, το αν θα δώσει στήριξη το κόμμα του στη ΝΔ 
και τι θα ζητήσει για αυτό.
ekorinthos.gr
Το σημείο που μιλάει για την υποψηφιότητα Μπούκουρα:

Οι «γερμανοτσολιάδες» και το απαξιωτικό βλέμμα του προέδρου της Βουλής..

«Μίνι» επεισόδιο Ζωής - Βούτση στις εκδηλώσεις για τα θύματα του Διστόμου.

Το πανό της Πλεύσης Ελευθερίας, οι «γερμανοτσολιάδες» και το απαξιωτικό βλέμμα
 του προέδρου της Βουλής...

Ένα «μίνι» επεισόδιο σημειώθηκε σήμερα στις εκδηλώσεις στη μνήμη 
των 218 θυμάτων της ναζιστικής θηριωδίας στο Δίστομο, με πρωταγωνιστές 
την πρώην πρόεδρο της Βουλής, Ζωή Κωνσταντοπούλου και τον διάδοχό της
στον προεδρικό θώκο του Κοινοβουλίου, Νίκο Βούτση.

Πρώην σύντροφοι στον ΣΥΡΙΖΑ και νυν αντίπαλοι στον πολιτικό στίβο, 
οι κ.κ. Βούτσης και Κωνσταντοπούλου δεν διατηρούν και τις καλύτερες
 των σχέσεων, όπως είναι γνωστό, ειδικά μετά τις διαρκείς επιθέσεις
 της πρώτης κατά του κυβερνώντος κόμματος και του Αλέξη Τσίπρα, προσωπικά.

Την Παρασκευή, λοιπόν, στο Δίστομο, αντιπροσωπεία της Πλεύσης Ελευθερίας, 
με επικεφαλής, φυσικά, την Ζωή Κωνσταντοπούλου και τους Γιάννη Σταθά,
 Ραχήλ Μακρή και Κώστα Ζηκογιάννη, συμμετείχε στις εκδηλώσεις
 για τα θύματα των ναζί στο Δίστομο.

Στην πορεία προς το μνημείο των πεσόντων, η αντιπροσωπεία του νεοπαγούς κόμματος πορεύθηκε με το πανό των Γερμανών ακτιβιστών «ΑΚ Δίστομο», 
που ενεργοποιούνται για την εκτέλεση της δικαστικής απόφασης, με την οποία
 δικαιώνονται τα θύματα του Διστόμου και υποχρεώνεται το γερμανικό κράτος 
να καταβάλει τις οφειλόμενες αποζημιώσεις -ένα ζήτημα, σημειωτέον, για το οποίο
 η κυρία Κωνσταντοπούλου είχε δώσει «μάχες» και ως πρόεδρος της Βουλής.

Η ίδια η Ζωή Κωνσταντοπούλου κατέθεσε στεφάνι στο μνημείο, ενώ έκανε
 και παρατηρήσεις στον δήμαρχο Διστόμου, καθώς την είχε προσκαλέσει 
στις εκδηλώσεις μνήμης ως πρόεδρο της Πλεύσης Ελευθερίας και όχι 
με την ιδιότητα της πρώην προέδρου της Βουλής.

Από την πλευρά της πολιτείας, το «παρών» έδωσε ο νυν πρόεδρος του Ελληνικού
 Κοινοβουλίου, Νίκος Βούτσης, ο οποίος μάλιστα, κάποια στιγμή, πέρασε
 και μπροστά από το πανό που κρατούσαν η κυρία Κωνσταντοπούλου
 και η αντιπροσωπεία της Πλεύσης Ελευθερίας. 
Τότε, από την πλευρά τους, ακούστηκαν συνθήματα περί «γερμανοτσολιάδων», 
με τον κ. Βούτση, σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες, να περιορίζεται σε μία υπεροπτική
 ματιά προς την κυρία Κωνσταντοπούλου, μην δίνοντας συνέχεια στο περιστατικό...

Σε δήλωσή της για τα θύματα του Διστόμου, η κυρία Κωνσταντοπούλου 
υπογράμμισε: «Σήμερα, είναι ημέρα μνήμης και τιμής.
 Μνήμης για ένα από τα ειδεχθέστερα
 εγκλήματα που γνώρισε η ανθρωπότητα, τη σφαγή του Διστόμου, 
στις 10 Ιουνίου 1944. Τιμής στα θύματα που έπεσαν για την Ελευθερία. 
Εβδομήντα δύο χρόνια μετά δεν έχουν ακόμη διεκδικηθεί από την ελληνική Πολιτεία
 οι γερμανικές οφειλές. Δεν έχει υπάρξει υπουργός Δικαιοσύνης της Ελλάδας
 που να θέσει την υπογραφή του για την εκτέλεση της απόφασης του Διστόμου.
 Η σημερινή κυβέρνηση, η κυβέρνηση Τσίπρα, πούλησε την υπόθεση 
των γερμανικών οφειλών, πούλησε την υπόθεση του Διστόμου, 
όπως πούλησε την πατρίδα. Εναπόκειται, στους Έλληνες και τις Ελληνίδες, 
αλλά και σε όλους τους ανθρώπους που αγωνίζονται για ελευθερία, Δημοκρατία, 
δικαιοσύνη και σεβασμό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, αλλά και για ειρήνη, 
να παλέψουν προκειμένου να δικαιωθούν τα θύματα του Διστόμου,
 αλλά και να λογοδοτήσει η εγκληματήσασα Γερμανία».

Βρε, τι διαβάζουμε στο διαδίκτυο! Το ξέρατε ότι υπάρχει η «αίρεση του Εθνικισμού»; Καιρός να το μάθετε!

Και όμως αγαπητοί φίλοι, σύμφωνα με τα λεγόμενα
 του Μητροπολίτη Κυδωνίας κ. Δαμασκηνού
 υπάρχει «αίρεση του Εθνικισμού» 
και «αίρεση του Ζηλωτισμού». 
Αν δεν το ξέρατε καιρός να το μάθετε.
Μόνο που θα πρέπει να δοθούν κάποιες εξηγήσεις από τον Σεβασμιώτατο, 
τι εννοεί λέγοντας αίρεση του Εθνικισμού. 
Δηλαδή κάθε Πατριώτης που αγωνίστηκε ή αγωνίζεται για την πατρίδα του
 είναι αιρετικός; 
Αυτές είναι αντιλήψεις που θα περιμέναμε ίσως από κάποιον αριστερό πολιτικό 
να τις ακούσουμε αλλά όχι από έναν Αρχιερέα της Εκκλησίας μας.

Επίσης ο Σεβασμιώτατος γράφει: «ας τα αφήσουμε στο έλεος του Θεού
 και στην Εκκλησία για να εκφραστεί και να ομιλήσει», τι είναι Εκκλησία
 για τον Σεβασμιώτατο; Οι Αρχιερείς μόνο; Οι μοναχοί είναι Εκκλησία; 
Οι πιστοί είναι Εκκλησία; Οι λαϊκοί είναι Εκκλησία; 
Εκκλησία είναι κλήρος και λαός μαζι. 
Άρα το «ας το αφήσουμε στην Εκκλησία» δεν στέκει ούτε νοηματικά ούτε και ουσιαστικά!

Θα παρακαλούσαμε τον Σεβασμιώτατο και όλους του ποιμένες μας, να ενημερώσουν
 το ποίμνιο για τα προσυνοδικά κείμενα γιατί με δική τους ευθύνη 
οι πιστοί γίνονται δέκτες παραπληροφόρησης ή γενικά μη πληροφόρησης.

Παρακάτω μπορείτε να διαβάσατε ολόκληρο το κήρυγμα
 του Σεβασμιώτατου Κυδωνίας κ. Δαμασκηνού, κυρίως τις δύο τελευταίες παραγράφους:

Με ιδιαίτερη λαμπρότητα εορτάσθηκε η Δεσποτική εορτή της Αναλήψεως
 του Κυρίου μας στον ομώνυμο Ιερό Ναό στο Δαράτσο Χανίων.

Στην πανηγυρική Αρχιερατική Θεία Λειτουργία ιερούργησε
 ο Σεβασμιώτατος Κυδωνίας και Αποκορώνου κ. Δαμασκηνός συλλειτουργούντων 
πλειάδος ιερέων και συμπροσευχούμενων πλήθους ευσεβών Χριστιανών.

Στο κήρυγμα του ο Σεβασμιώτατος ορμώμενος από τους τους ύμνους
 της Δεσποτικής αυτής εορτής ανέφερε μεταξύ άλλων, ότι καθημερινά 
βλέπουμε πόση ελπίδα έρχεται από τον Υιό και Λόγο του Θεού.

Και η Πατρική Οικονομία δεν είναι τίποτα άλλο από το να μας γνωρίσει 
τον Πατέρα και το Άγιο Πνεύμα, και ταυτόχρονα όλοι εμείς να λατρεύουμε Πατέρα, 
Υιό και Άγιο Πνεύμα, την μόνη Αγία Τριάδα, 
η οποία είναι Τρία Πρόσωπα, αλλά μία Ουσία.

Ακούσαμε χθες στον Εσπερινό ”ουκ Άγγελος, ουκ άνθρωπος, αλλά αυτός ο Κύριος 
έσωσεν υμάς”, ο ίδιος ο Θεός ήρθε στον κόσμο για να μας σώσει, διότι δεν θα υπήρχε δυνατότητα να μας σώσει εφόσον δεν θα μπορούσε να μας σώσει από τον θάνατο.

Ο Κύριος της ζωής και του θανάτου όμως είχε την δυνατότητα, γι’ αυτό ήρθε 
ο Υιός και Λόγος του Θεού, για να σώσει το ανθρώπινο γένος. Η οικονομία του Πατρός 
είναι αυτή ακριβώς που εδίδαξε η πορεία του Χριστού στη ζωή μας.

Το πως θα ζήσουμε βλέποντας το πρόσωπο του Χριστού στη ζωή μας.
 Πως θα ταυτίζουμε τη ζωή μας με το πρόσωπο του Χριστού, αλλά ταυτόχρονα 
το πως θα μιμούμαστε εμείς τη ζωή του Χριστού, διότι με αυτό τον τρόπο 
μεταδίδεται η χάρις του Θεού, μεταδίδεται η ευεργεσία του Θεού, και έτσι γινόμαστε
 και εμείς μικροί Απόστολοι και μικροί διδάσκαλοι, όταν πραγματικά βιώνουμε
 τον Χριστό στη ζωή μας.

Η οικονομία του Πατρός, εκείνο το οποίο δηλαδή έπραξε ο Υιός και Λόγος του Θεού, 
ένωσε την γη με τον ουρανό.

Τι άλλο να θέλουμε να βιώσουμε, από το να έχουμε ελπίδα, γιατί μετά το θάνατο
 γνωρίζουμε που θα βρεθούμε, αρκεί να επιλέξουμε στη ζωή μας, 
τη ζωή που μας δίδαξε ο Χριστός.

”Ανελήφθη εν δόξη”, με δόξα ανελήφθηκε ο Κύριος μας στους ουρανούς, 
χωρίς να χωριστεί σε καμία περίπτωση από εμας, αλλά παρέμεινε κοντά μας 
και αυτό φαίνεται σε όλη την ιστορία της Εκκλησίας μας.

Σε αυτήν την πορεία και σε αυτήν την Εκκλησία οφείλουμε να έχουμε εμπιστοσύνη, 
διότι αυτή διέπεται μέσα από τους νόμους του Ευαγγελίου, αλλά και επειδή 
την καθοδηγεί το Πνεύμα το Άγιο.

Τι άραγε συμβαίνει μέσα όμως στην ιστορία της Εκκλησίας μας και πολλές φορές 
εμείς όλα αυτά τα ξεχνούμε και τα απορρίπτουμε, προσπαθώντας πολλές φορές
 να αγνοούμε τη δόξα και ευεργεσία του Θεού και ακόμα περισσότερο την ευσπλαχνία Του.

Βλέπουμε έντονα τις τελευταίες ημέρες μία παραπληροφόρηση που προσπαθούν
 κάποιοι να προβάλουν ενόψει της Πανορθοδόξου Συνόδου, 
απλά για να εκφράσουνε την άποψη τους.

Πρώτα απ’ όλα θα πρέπει να τονίσουμε ότι η Σύνοδος που πρόκειται να γίνει, 
δίνει ιδιαίτερη τιμή για τον τόπο μας και έχει σχέση με Ορθοδόξους
 και μόνο Χριστιανούς. Μόνο οι Ορθόδοξες Εκκλησίες θα συμμετέχουν.

Όλα όσα λένε και ακούγονται από όλους εκείνους οι οποίοι θέλουν να είναι
 οι πρώτοι για να εκφράζονται με αυτόν το τρόπο, είναι καλύτερα να σκεφτούν 
όλοι αυτοί την αίρεση του Εθνικισμου και την αίρεση του Ζηλωτισμού
 που ανέκαθεν στην Εκκλησία είχε φέρει τόσα και τόσα δεινά και τα υπόλοιπα 
ας τα αφήσουμε στο έλεος του Θεού και στην Εκκλησία για να εκφραστεί και να ομιλήσει.

Η υποκρισία πολλές φορές δημιουργεί πολλά προβλήματα και παρασύρει πολλούς
 ανθρώπους, γι’ αυτό το λόγο πρέπει να σκεφτούμε και να έχουμε ελπίδα στο Θεό,
 και εκείνο το οποίο μπορούμε να κάνουμε όλοι εμείς είναι να προσευχόμαστε 
και να παρακαλούμε το Θεό να εκφράσει διά της Συνόδου εκέινο το οποίο θέλει 
η χάρις του Αγίου Πνεύματος.
pentapostagma.gr