Σάββατο, 2 Ιουνίου 2018

Ο Τάφος Με Το Σκελετό Του Κενταύρου Του Βόλου.




Μην ενοχλείς φωτογράφε...δεν βλέπεις ότι γευματίζω; (2 φωτογραφίες)



17+ μία φωτογραφίες από το νεκρομαντείο του Αχέροντα

















Το αρχαίο Νεκρομαντείο του Αχέροντα βρίσκεται στο χωριό Μεσοπόταμος,
 του Νομού Πρεβέζης, στο σημείο όπου κατά τον Όμηρο 
"έσμιγε ο ποταμός Αχέρων με τον Κωκυτό και τον Πυριφλεγέθοντα, 
στις βορειοδυτικές όχθες της Αχερουσίας Λίμνης, η οποία αποτελούσε 
την είσοδο του κόσμου των ψυχών". 
Το Νεκρομαντείο είναι χτισμένο στην κορυφή ενός λόφου, στον οποίο κατέληγαν 
οι επισκέπτες από το Ακρωτήρι Χειμέριο του χωριού Αμμουδιά, 
για να επικοινωνήσουν με τις ψυχές των αγαπημένων τους προσώπων.
 Ο Όμηρος στην Οδύσσεια περιγράφει αναλυτικά,
 την περιοχή κατά την κάθοδο του Οδυσσέα στον Άδη. 
Μετά την αποξήρανση της λίμνης Αχερουσίας τη δεκαετία του 50, 
η όλη γεωγραφία της περιοχής έχει αλλάξει και το μόνο που παραμένει
 είναι η ήρεμη συμβολή Αχέροντα και Βωβού ποταμού στην πεδιάδα,
 λίγα μέτρα κοντά στό λόφο του Νεκρομαντείου. 
Η πρώτη λειτουργία και κατασκευή του Νεκρομαντείου ανάγεται
 στούς Μυκηναϊκούς χρόνους (1200 πΧ), όμως πολλά από τα σημερινά ερείπια
 φαίνεται να είναι Ελληνιστικής Εποχής (323 πΧ και μετά).
Αλεξάντερ Λιτοβτσένκο: Ο Χάρων οδηγεί τις Ψυχές στον Άδη, 1861, 
Κρατικό Ρωσικό Μουσείο Ιστορίας, Μόσχα


Ταΐζοντας τον σπούργο στον εξώστη του ξενοδοχείου.



Χόρτα Με Μεγάλη Διατροφική Αξία. (Βλήτα Ή Βλίτα) Από Που Προέρχεται Η Γνωστή Φράση; Τι Προσέχουμε Στην Κατανάλωση.








Η ταινία Το Γεράκι της Μάλτας.....στην Κόρινθο.

Η ταινία Το Γεράκι της Μάλτας (αγγλ. The Maltese Falcon), 
γνωστή και ως 5 Ένοχοι, 3 Εγκλήματα είναι Φιλμ Νουάρ παραγωγής 1941, 
σε σκηνοθεσία Τζον Χιούστον. Η ταινία είναι βασισμένη στο ομώνυμο 
αστυνομικό μυθιστόρημα του Ντάσιελ Χάμετ
Πρωταγωνιστές της ταινίας είναι ο Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ στο ρόλο 
του ιδιωτικού ντετέκτιβ Σαμ Σπέιντ και η Μαίρη Άστορ στο ρόλο 
της femme fatale πελάτισσάς του. 
Οι δυο πρωταγωνιστές πλαισιώνονται από τους Γκλάντις Τζορτζ, 
Πίτερ Λόρε και Σίντνεϊ Γκρίνστριτ. 
Η ταινία αποτελεί το πρώτο σκηνοθετικό εγχείρημα του Τζον Χιούστον 
και προτάθηκε για 3 βραβεία Όσκαρ 
μεταξύ των οποίων και για Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας.

Δεκαετία του 50;

Εικόνες που δεν λένε πιθανόν τίποτα σε σημερινούς..............17άρηδες.


Μα σκοτεινά τα «μυστικά» ακόμη παραμένουν.

Αιώνες τώρα προσπαθούν, 
οι άνθρωποι, 
να λύσουν γρίφους που δήθεν άλυτοι,
 ακόμη παραμένουν
Για μυστικά νοήματα μιλάνε, 
συμβουλεύουν
μας εξηγούν για σύμβολα 
που «κρύβουν» θεωρίες,
συνωμοσίες και προοπτικές 
που μυστικές παρέες, εταιρείες 
κάποιοι κακοί και ερπετά
 «υπόγεια και χθόνια»
 σχεδίαζαν 
αιώνες πριν το τώρα. 

Ειδήμονες αναλυτές,
φιλόσοφοι και στοχαστές
επίμονα ερίζουν
και προσπαθούν την ανθρωπότητα 
να σώσουν πριν «το τέλος».

Τόμους βιβλία γράφουνε 
ίσως γραφτούν και άλλα
για εφτασφράγιστα κρυφά
του κόσμου μας μυστήρια.
«Αποκαλύψεις» όλοι τους 
οι συγγραφείς πουλάνε
και οπαδούς της αποκτά
η κάθε θεωρία . . . .
. . . . μα σκοτεινά τα «μυστικά»
ακόμη παραμένουν.
Πάν Καρτσωνάκης

Παρασκευή, 1 Ιουνίου 2018

Κόρινθος: Σήμερα ήλθε και το νερό στις ντουζιέρες! (Παραλία Μεγάλου Αλεξάνδρου)



Κόρινθος: 3 επιστολικά δελτάρια από την περιοχή του σιδηροδρομικού σταθμού.




Στα σοκάκια της Μυκόνου, την δεκαετία του 60


Καφεδάκι και κολύμπι τώρα στην παραλία μας, μπρος από το Mon Ami.




Παραλία Μεγάλου Αλεξάνδρου (Καλάμια)

Οργισμένη ανακοίνωση της Παμποντιακής Ομοσπονδίας Ελλάδος. (Μάλλον αργά το θυμηθήκατε)

Οργισμένη ανακοίνωση της Παμποντιακής Ομοσπονδίας Ελλάδος.
 Μιλά για «περιφερόμενους τσαρλατάνους που ασχημονούν σε βάρος της μνήμης
 των προγόνων τους» και υπογραμμίζουν ότι «η προσπάθεια κάποιων
 να συνδέσουν τις ποντιακές οργανώσεις με ακραίους πολιτικούς χώρους 
θα προκαλούσαν απλά γέλιο, αν δεν ήταν επικίνδυνες»

Άθλιες τοποθετήσεις όπως αυτές του δημάρχου Θεσσαλονίκης,
 Γιάννη Μπουτάρη θα απαντηθούν από την Ελληνική Δικαιοσύνη 
προειδοποιεί η Παμποντιακή Ομοσπονδία Ελλάδος.

Με ανακοίνωση της η Ομοσπονδία χαρακτηρίζει απαράδεκτη 
την επίθεση κατά του δημάρχου Θεσσαλονίκης ωστόσο όπως αναφέρει 
«με έκπληξη παρατηρούμε τις τελευταίες ημέρες συντονισμένες ενέργειες 
αρνητών που έχουν πρόθεση να υποβαθμίσουν τόσο το ζήτημα 
της Γενοκτονίας όσο και τον οργανωμένο Ποντιακό χώρο συνολικά».

Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Με αφορμή την απαράδεκτη επίθεση στο πρόσωπο 
του Δημάρχου Θεσσαλονίκης, που καταδικάσαμε από την πρώτη στιγμή, 
με έκπληξη παρατηρούμε τις τελευταίες ημέρες συντονισμένες ενέργειες 
αρνητών που έχουν πρόθεση να υποβαθμίσουν τόσο το ζήτημα της Γενοκτονίας
 όσο και τον οργανωμένο Ποντιακό χώρο συνολικά.
Οι προσπάθειες συγκεκριμένων κύκλων, ακόμη και ορισμένων
 παροπλισμένων στελεχών του Οργανωμένου Ποντιακού Κινήματος, 
να συνδέσουν τις ποντιακές οργανώσεις με ακραίους πολιτικούς χώρους 
θα προκαλούσαν απλά γέλιο, αν δεν ήταν επικίνδυνες για την πορεία
 του αγώνα μας για Διεθνοποίηση του ζητήματος της Γενοκτονίας.

Ξεκαθαρίζουμε πως το οργανωμένο ποντιακό κίνημα δεν χρειάζεται 
να αποδείξει ότι ουδεμία σχέση έχει με ακραίους χώρους, ωστόσο
 δεν θα επιτρέψουμε σε κανέναν να προσεταιριστεί ή να υπονομεύσει τον αγώνα μας. 
Ο αγώνας μας αυτός είναι ιερός και δεν προσφέρεται σε μικροπολιτική
 εκμετάλλευση από δυνάμεις αλλότριες προς τον ποντιακό σκοπό. 
Το γεγονός αυτό, αυτονόητο για όλους εμάς, αδυνατούν να κατανοήσουν
 περιφερόμενοι τσαρλατάνοι, που τυφλωμένοι από τις πολιτικές, 
κομματικές και ιδεολογικές τους παρωπίδες, ασχημονούν σε βάρος 
της μνήμης των Γενοκτονημένων μας προγόνων και όλων
 υμών των απογόνων των επιζησάντων της Γενοκτονίας.

Προφανώς η αυτοσυγκράτηση που επιδείξαμε τις ημέρες αυτές, οφείλεται
 στην προσπάθεια μας να αποφύγουμε την περαιτέρω πόλωση 
της χειμαζόμενης ελληνικής κοινωνίας. 
Διαβεβαιώνουμε ωστόσο και προειδοποιούμε πως άθλιες δημόσιες τοποθετήσεις, 
όπως αυτές του Δημάρχου Θεσσαλονίκης, αλλά και πολλών άλλων,
 που τις τελευταίες ημέρες είδαν το φως της δημοσιότητας, 
θα απαντηθούν από την Ελληνική Δικαιοσύνη.
Για το Δ.Σ.
Ο Πρόεδρος Ο Γενικός Γραμματέας
Τοπαλίδης Χρήστος-Δημήτριος Γαλεγαλίδης Παύλος»
Πηγή: Thestival.gr
Δικό μας σχόλιο:
Μάλλον αργά το θυμηθήκατε και όχι πάντως τότε 
που είπε το περίφημο
 "χεστ...   αν ο ΚΕΜΑΛ  έσφαξε ή όχι ....κλπ @@@".
Τώρα και πάλι απλά προειδοποιούν (ΧΑ ΧΑ ΧΑ)
 επειδή κυρίως έθιξε τους ίδιους ως ηγεσία..... 

Για πρώτη φορά η επιτροπή της Unesco αναγνωρίζει το ελληνικό αίτημα για επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα.

Συνάντηση της Διακυβερνητικής Επιτροπής 
της UNESCO για την Προώθηση της Επιστροφής 
των Πολιτιστικών Αγαθών στις Χώρες Προέλευσης
 ή την Αποκατάσταση τους σε περίπτωση Παράνομης Ιδιοποίησης (ICPRCP) πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι.

Για πρώτη φορά, η Διακυβερνητική  Επιτροπή της UNESCO αναγνωρίζει,
 στο κείμενο της Σύστασης, η οποία υιοθετήθηκε ειδικά για το ζήτημα 
των Γλυπτών του Παρθενώνα, τις ιστορικές, πολιτιστικές, νομικές
 και ηθικές διαστάσεις του ζητήματος της επιστροφής των Γλυπτών,
 τα οποία ανήκουν σε εμβληματικό μνημείο Παγκόςμιας Κληρονομιάς.

Ιδιαίτερης επίσης σημασίας, όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση του Υπ.Πολιτιμού, 
είναι και το γεγονός ότι η Επιτροπή  και σε άλλη απόφασή της εκφράζει 
τη συνεχιζόμενη ανησυχία και το σκεπτικισμό της για το ζήτημα των Γλυπτών 
και καλεί τις δύο πλευρές να βρουν μια αμοιβαίως αποδεκτή λύση  
στο μακροχρόνιο αυτό ζήτημα.

Τις ελληνικές θέσεις υποστήριξαν ένθερμα με παρεμβάσεις τους  Κίνα,  
Τουρκία, Ιαπωνία, Αρμενία, Μεξικό, Ιράκ, Κορέα, Αίγυπτος, Αργεντινή, 
Κύπρος, Ζάμπια κ.α., ενώ η Γαλλία για πρώτη φορά τοποθετήθηκε 
υπέρ της επίλυσης της διαφοράς μέσω της συνεργασίας των δύο μερών.

Στην, κατά τα ανωτέρω, Συνάντηση, η Ελλάδα εκπροσωπήθηκε
 από τη Γενική Γραμματέα του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού
 κα Μαρία Ανδρεαδάκη- Βλαζάκη, τον Πρόεδρο του Μουσείου της Ακρόπολης,
 καθηγητή κο Δημήτριο Παντερμαλή και τη Νομικό Σύμβουλο Α 
της Ειδικής Νομικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Εξωτερικών,
 κα ´Αρτεμη Παπαθανασίου.

Οι ανωτέρω εκπρόσωποι τόνισαν, μεταξύ άλλων, ότι η Ελλάδα θα συνεχίσει 
τον αγώνα της για την επιστροφή και επανένωση των Γλυπτών στην Ελλάδα,
 εκφράζοντας την πεποίθηση ότι η μέρα αυτή δεν μπορεί να είναι μακριά,
όπως καταδεικνύει η θερμή στήριξη της διεθνούς κοινής γνώμης, 
ακόμη και της βρετανικής.