Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2020

Βουλγαρία: «Έτσι Θωρακίζει Τα Σύνορά Της Με Την Τουρκία»

Σε μήκος 200 χιλιομέτρων εκτείνονται τα σύνορα της Βουλγαρίας με την Τουρκία.
Τα προηγούμενα χρόνια, επειδή σε κάποιες περιοχές δεν υπάρχουν φράχτες 
ή άλλα εμπόδια, οι βουλγαρικές αρχές δεν μπόρεσαν να κρατήσουν μακριά 
από τη χώρα δεκάδες χιλιάδες πρόσφυγες από τη Συρία και το Ιράκ.

Η κατάσταση έχει άλλαξε όμως πλέον. 
Σύμφωνα με την βουλγαρική αστυνομία, μόνο 3.000 άνθρωποι προσπάθησαν
 να εισέλθουν στη χώρα παράτυπα την περασμένη χρονιά.

«Αρχίσαμε να αναβαθμίζουμε την ασφάλεια καθώς και τις τεχνικές υποδομές 
στα σύνορα Βουλγαρίας – Τουρκίας. 
Εάν κάποιος προσπαθήσει να εισέλθει στη χώρα παράνομα πλέον είμαστε εκεί
 σε δέκα λεπτά», δηλώνει εκπρόσωπος της βουλγαρικής αστυνομίας στην DW.

Λιγότεροι πρόσφυγες, σημαίνει μικρότερη επιβάρυνση και για τα προσφυγικά 
κέντρα της Βουλγαρίας όπως στο Χαρμανλί στα σύνορα με την Τουρκία. 
Σήμερα δεν διαμένουν εκεί πολλοί πρόσφυγες
 αλλά πριν από μερικά χρόνια ήταν υπερπλήρες.

«Αν η μετανάστευση ενταθεί και πάλι θα έχουμε μεγαλύτερο πρόβλημα.
 Για την ώρα φιλοξενούμε 120 πρόσφυγες οπότε δεν έχουμε πρόβλημα», 
εξηγεί εκπρόσωπος του κέντρου στο Χαρμανλί.

Η DW μίλησε και με τον Μοχάμεντ Τζαμάλ, κομμωτή από τη Συρία, 
που πριν από έξι χρόνια κατάφερε να ξεφύγει από τον πόλεμο
 που μαινόταν στο Χαλέπι και έφτασε ως τη Βουλγαρία. 
Στη Σόφια έφτιαξε το δικό του κομμωτήριο.

«Μου αρέσει στη Βουλγαρία. Μπορώ να δουλέψω εδώ
 και να φτιάξω το μέλλον μου», λέει ο Μοχάμεντ.

Όπως και άλλοι πρόσφυγες στη Βουλγαρία, μπόρεσε να εργαστεί
 μόλις τρεις  μήνες μετά την άφιξή του.
 Ο Μοχάμεντ έχει επτά παιδιά και πρέπει να μεριμνήσει ακόμη
 για τους γονείς του που παρέμειναν στην Τουρκία.

Στο μεταξύ έχει κάνει αίτηση και για τη βουλγαρική υπηκοότητα.

«Είμαι μουσουλμάνος, αλλά πιστεύω ότι το σημαντικότερο είναι 
να είσαι καλός άνθρωπος ανεξαρτήτως θρησκείας», τόνισε.

Κάπως έτσι μοιάζανε οι αρχαίες Ελληνίδες.

Αυτή η ζωγραφική επιχρωματισμενη αναπαράσταση αρχαϊκής Κόρης μας 
βοηθάει να τις γνωρίσουμε καλύτερα φυσιογνωμικά.
Η «Κόρη με τα αμυγδαλωτά μάτια» (500 π.Χ. περίπου), 
ένα από τα ωραιότερα αρχαϊκά αγάλματα της Ακρόπολης, 
είναι αφιερωμένη στη θεά Αθηνά.
Κατασκευάστηκε από παριανό μάρμαρο, προέρχεται από ιωνικό
 ή αττικό εργαστήριο και είναι επιζωγραφισμένο. 
Τα μάτια και τα μαλλιά της είχαν βαφτεί καστανά. 
Ταινίες μαιάνδρων καθώς και άνθη στόλιζαν το διάδημα, το χιτώνα 
και το ιμάτιό της. 
Από τα ωραιότερα εκθέματα του μουσείου της Ακρόπολης.

Μετανάστες Λεηλάτησαν Και Έκαψαν Αρχοντικό Στη Μόρια.

Με την λεηλασία και τον εμπρησμό ενός εγκαταλελειμμένου παλιού
 αρχοντικού κλιμακώθηκαν τα επεισόδια που ξέσπασαν το πρωί 
της Παρασκευής μεταξύ μεταναστών στη Μόρια της Λέσβου 
και προκάλεσαν κινητοποίηση της αστυνομικής δύναμης και της Πυροσβεστικής.

Όλα ξεκίνησαν όταν Σομαλοί μετανάστες έκλεισαν τον δρόμο με κάδους 
απορριμμάτων σε ένδειξη διαμαρτυρίας εναντίον Αφγανών που διαβιούν 
στον καταυλισμό, για τα επεισόδια που προκαλούν καθημερινά τις νύχτες 
σε βάρος Αφρικανών.
 Οι αστυνομικοί προχώρησαν σε περιορισμένη χρήση χημικών προκειμένου 
να διαλύσουν τους συγκεντρωμένους και να τους αναγκάσουν 
να επιστρέψουν στο χώρο διαμονής τους.

Ωστόσο, νωρίτερα ξέσπασε φωτιά στο παλιό αρχοντικό, που κατέρρευσε 
παρά την άμεση επέμβαση της Πυροσβεστικής. 
Σύμφωνα με τα ευρήματα και τις καταγγελίες από κατοίκους της περιοχής, 
η πυρκαγιά προκλήθηκε από εμπρησμό. 
Μόλις μια μέρα νωρίτερα, σε συζήτηση που είχαν οι κάτοικοι της Μόριας 
σχολίαζαν ότι το εγκαταλελειμμένο αρχοντικό, όπως και άλλα ακατοίκητα 
σπίτια του οικισμού παραβιάζονται και λεηλατούνται.

Μάλιστα, οι αλλοδαποί αρπάζουν από τα σπίτια μεγάλα πήλινα κιούπια,
 με τα οποία χτίζουν υπόγειους φούρνους, για την λειτουργία των οποίων
 χρησιμοποιούν ξύλα κόβοντας τα δέντρα του χωριού,
 με αποτέλεσμα να έχουν καταστρέψει εκατοντάδες ελαιόδεντρα!

«Ρετουσαρισμένες αναμνήσεις»

H είδηση της πρωτοχρονιάς ήταν, ότι ο κ. Τσίπρας έγραψε…. άρθρο
 στην κομματική του εφημερίδα «Αυγή», στο οποίο ο ΣΥΡΙΖΑ περιγράφεται
 ως ώριμη πολιτική δύναμη που οδήγησε τη χώρα στην «κανονικότητα»
 και ήταν είδηση γιατί ο κ. Τσίπρας διεκδικεί την πατρότητα της συγγραφής του
 και όχι για το περιεχόμενου του, αφού δεν περιμέναμε κάτι άλλο.
 Το άρθρο το σχολίασε ο Elias Kanellis στα ΝΕΑ
 με τον τίτλο «Ρετουσαρισμένες αναμνήσεις» ως εξής.
Ο Τσίπρας κρύβει τα περισσότερα από τα συστατικά της πολιτικής του, 
τις αντιμνημονιακές υποσχέσεις, το μίσος με το οποίο έφτασε στην εξουσία,
 το κλείσιμο του ματιού στην πολιτική βία, τη στοχοποίηση 
των πολιτικών αντιπάλων του, τον αντιευρωπαϊσμό, τις προσπάθειες
 να αναζητήσει εναλλακτικές πηγές χρηματοδότησης στη Ρωσία 
ή στη Βενεζουέλα, την απόπειρα χειραγώγησης του Τύπου, την προσπάθεια 
χειραγώγησης της δικαιοσύνης που έφτασε στην ενοχοποίηση 
δέκα κορυφαίων πολιτικών αντιπάλων του. 
Κρύβει, επίσης, τους συνεργάτες του που στο μεταξύ βγήκαν 
από το κάδρο - τον Βαρουφάκη και τη Ζωή Κωνσταντοπούλου, 
τον Καμμένο και τους ΑΝΕΛ. 
Κρύβει ακόμα το γεγονός ότι το τρίτο Μνημόνιο έχει τη δική του υπογραφή 
ενώ παρασιωπά τις συνέπειες αυτού του τρίτου Μνημονίου: την εκχώρηση
 της δημόσιας περιουσίας στο υπερταμείο για 99 χρόνια 
ή την υποχρέωση εξασφάλισης ανασχετικών για την ανάπτυξη πρωτογενών 
πλεονασμάτων για πολλά ακόμα χρόνια. 
Παρασιωπά κι άλλες πτυχές της πολιτικής του αβελτηρίας - με κορυφαία 
την κυβερνητική ευθύνη για την καταστροφή στο Μάτι.
Ο τέως πρωθυπουργός φιλοτεχνεί μια εικόνα για τη διακυβέρνησή του 
απολύτως ρετουσαρισμένη - με ρετούς πιο επιδέξιο κι από τις φωτογραφίες 
του σταλινισμού, όταν οι μάστορες της εικόνας του Πατερούλη 
εξαφάνιζαν τους παλαιούς συνεργάτες του που τους είχε φάει το σκοτάδι. 
Στην περίπτωση του Τσίπρα, η προκυβερνητική πορεία του
 και η περίοδος της διακυβέρνησής του φιλοτεχνείται επιδέξια,
 χωρίς τα μελανά σημεία της, ενώ γίνεται προσπάθεια ο τέως πρωθυπουργός 
να εμφανιστεί ως statesman, να βρει τον ρόλο που πάντα επιζητούσε.
Στο πλαίσιο αυτού του ρόλου, ο Τσίπρας επιδιώκει να παρέμβει στη συζήτηση
 για τον επόμενο Πρόεδρο της Δημοκρατίας θεωρώντας ότι οι χειρισμοί 
του Κυριάκου Μητσοτάκη συνιστούν
 «ευτελισμό του αξιώματος και του θεσμικού ρόλου του Προέδρου
 της Δημοκρατίας με επικοινωνιακές λογικές "πολιτικών καλλιστείων"».
Ποιος τα λέει όλα αυτά; 
Ο άνθρωπος που χρησιμοποίησε την προηγούμενη 
προεδρική εκλογή για να έλθει μια ώρα αρχύτερα στην εξουσία, 
ο πολιτικός που επέτρεπε σε φανατισμένα πλήθη να μιλούν για πουλημένους 
και πληρωμένους βουλευτές εάν ψήφιζαν τον Σταύρο Δήμα. 
Ο ηγέτης που δηλητηρίασε τη δημόσια ζωή φιλοτεχνώντας πορτρέτα 
εξαγορασμένων για κάθε αντίπαλό του, πολιτικά στελέχη 
ή δημοσιογράφους, τροφοδότης ενός οιονεί εμφυλίου.
Η αλήθεια είναι ότι από την εποχή που ο Τσίπρας θα έσκιζε τα Μνημόνια
 με ένα νόμο και ένα άρθρο έχουν περάσει πολλά. 
Ηττημένος πολλαπλά, ο άλλοτε επαναστάτης χωρίς αιτία επιδιώκει σήμερα 
να πλασαριστεί ως μετριοπαθής ηγέτης του αριστερού δημοκρατικού χώρου.
 Ως ηγέτης ενός νέου ΠΑΣΟΚ.
Θα διαψευστεί.
 Το ρετούς δεν αρκεί για να σβήσει το παρελθόν. 
Οι πολίτες δεν είναι αμνήμονες.
Στο μεταξύ, ο Μητσοτάκης πορεύεται ήσυχος.
 Ο Τσίπρας επικεφαλής της αξιωματικής αντιπολίτευσης, απαξιωμένος 
πολλαπλά στην προσπάθειά του να καθαρίσει τους λεκέδες 
της πολιτικής του διαδρομής, είναι γι' αυτόν το πιο ωραίο δώρο.
Αλλά, προφανώς, ένας αδύναμος ηγέτης αξιωματικής αντιπολίτευσης
 δεν είναι ωραίο δώρο για τη δημοκρατία.

«Θα σφάξουμε τους Έλληνες – θα βιάσουμε τις Ελληνίδες» φώναζε Αλγερινός που συνέλαβαν για κλοπή.

Ένα ακόμη περιστατικό κλοπής εκτυλίχθηκε σε λεωφορείο του ΟΑΣΘ, 
κατά τη διάρκεια του χθεσινού απογεύματος. 
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το thinksimple.gr, ένας αλλοδαπός από την Αλγερία, 
αφαίρεσε το κινητό τηλέφωνο ενός ηλικιωμένου στη γραμμή «10», 
με τον οδηγό του λεωφορείου να ειδοποιεί την ιδιωτική ομάδα ασφάλειας 
του ΟΑΣΘ, αλλά και την Αστυνομία.
 Στο σημείο έφθασε πρώτη η ομάδα του ΟΑΣΘ, ακινητοποιώντας τον δράστη, 
ο οποίος υπήρξε επιθετικός, χτυπώντας και τους άνδρες της, αλλά και επιβάτες. 
Το παράδοξο, ωστόσο, είναι οι τρομοκρατικές απειλές που άρχισε να εκτοξεύει,
 κατά τη διάρκεια του διαπληκτισμού του με προσωπικό και επιβάτες, 
βρίζοντας, παράλληλα, την Ελλάδα, με τις κυριότερες εξ αυτών
 να περιλαμβάνουν τις φράσεις: «Θα σφάξουμε τους Έλληνες» 
και «Θα βιάσουμε τις Ελληνίδες ». 
Ακολούθησε η προσαγωγή του δράστη, στο Α.Τ. της οδού Δωδεκανήσου. 
ΠΗΓΗ: life-events.gr

ΠΛΑΤΕΙΑ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ (ΗΡΩΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ 1821) ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ ΑΘΗΝΑ.

Καμαρώστε αίσχος από ανθέλληνες 
καμαρώστε πως αντιλαμβάνονται κάποιοι 
την δημοκρατία..... Τίποτα άλλο δεν έχω να πω.
 Μονάχα ντροπή και τίποτα άλλο.

Απίστευτη η Προπαγάνδα από μεριά της εκκλησίας!

Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως: Θα αγκαλιάσουμε τους Αλλοεθνείς 
θα πάρουν για νύφες και γαμπρούς τα παιδιά μας.

Το παρακάτω κείμενο, το τσεκάραμε 2 και 3 φορές να δούμε
 αν είναι πραγματικό… διότι αυτά που λέει μέσα δεν μπορούσαμε να τα πιστέψουμε!

Τι λέει λοιπόν ο Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμος. 
Να αποδεχτούμε την μοίρα μας και να αναμειχθούμε με τους αλλοδαπούς, 
να τους δώσουμε για νύφες και γαμπρούς τα παιδιά μας, για να μπορούμε 
να εξασφαλίσουμε τις συντάξεις μας!! Να τους δώσουμε την γη μας! 
Να αποδεχθούμε την αλλαγή στον πολιτισμό μας στα έθιμά μας στην θρησκεία!

Παρακαλούμε καθίστε πριν το διαβάσετε

Το Κήρυγμα της Κυριακής 29/12/2019 
από τον Μητροπολίτη Αλεξανδρούπολης Άνθιμο:

Μᾶς ἀξίωσε ὁ Θεὸς καὶ πρὶν τέσσερεις ἡμέρες γιορτάσαμε τὰ Χριστούγεννα, 
γιὰ ἄλλη μιὰ φορὰ στὴ ζωή μας. 
Λέω «μᾶς ἀξίωσε», ἐπειδὴ εἶναι τιμὴ καὶ ἀξία γιὰ τὸν ἄνθρωπο νὰ γιορτάζει 
τὴν ἐκ παρθένου γέννη ση τοῦ Θεοῦ, ὡς ἀνθρώπου.
 Εἶναι βεβαίως, ἐξίσου τιμητικὸ γιὰ μᾶς, τοὺς Ὀρθοδόξους Ἕλληνες, 
«ἡ προσφορὰ τῆς γιορτῆς σὲ ὅλη τὴν ἀνθρωπότητα», ἀφοῦ στὴν γλῶσσα μας 
περιγράφτηκαν τὰ μεγαλεῖα τοῦ Θεοῦ καὶ συντάχθηκαν σὲ θεολογικὰ κείμενα
 καὶ ὕμνους, καὶ ἀπὸ τὴν γλῶσσα μας μεταφράστηκαν
 καὶ μεταφράζονται ἀκόμα, σὲ ὅλους τοὺς ἄλλους χριστιανικοὺς λαούς.

Ὅμως, τί θὰ γίνει μ’ ἐμᾶς, τοὺς Ἕλληνες; ποιὸ θὰ εἶναι τὸ μέλλον μας 
στὸν παγκόσμιο χάρτη; Τὸ βλέπουμε ὅλοι, ὅτι ἡ ὁμοιογένεια τῆς Πατρίδος μας 
χάνεται μὲ τοὺς χιλιάδες ἀλλοεθνεῖς ποὺ ἔρχονται καὶ θὰ μείνουν ἐδῶ.
 Σᾶς ὁμιλῶ γιὰ τὸ μεταναστευτικὸ γεγονός, 
ποὺ δὲν μπορεῖ νὰ ἀποτραπεῖ, εἶναι παγκόσμιο.

Ἔχει δίκαιες αἰτίες καὶ μπορεῖ (ἂν ἀξιοποιηθεῖ σωστά)
 νὰ φέρει καλὰ ἀποτελέσματα. 
Οἱ ἄνθρωποι αὐτοὶ θὰ μείνουν καὶ θὰ ριζώσουν ἐδῶ, τὰ παιδιά τους 
θὰ νιώθουν τὴν γῆ μας Πατρίδα τους 
(ὅπως ριζώσαμε κι ἐμεῖς σὲ τοσες ἄλλες Πατρίδες τῆς γῆς).
 Θὰ τοὺς ἀγκαλιάσουμε, ὅπως ἀγκαλιάσαμε τοὺς ὁμογενεῖς
 ἀπὸ τὴν πρώην Σοβιετικὴ Ἕνωση, τοὺς ἀλβανοὺς καὶ τόσους ἄλλους.
 Θὰ πάρουν γιὰ νύμφες καὶ γαμπρούς, τὰ παιδιά μας· θὰ μᾶς κάνουν
 ὑπερήφανους ὅταν φέρουν ἔπαθλα καὶ πρωτειὲς (ὅπως ὁ Ἀντετοκούμπο), 
θὰ ἐργάζονται καὶ μὲ τὶς εἰσφορές τους στὰ ἀσφαλιστικὰ ταμεῖα μας
 θὰ ἐξασφαλίζονται οἱ δικές μας συντάξεις. 
Θὰ μεγαλώσουν οἱ πόλεις μας, θὰ κατοικηθοῦν τὰ ἔρημα χωριά μας 
καὶ θὰ γεμίσουν παιδικὲς φωνὲς οἱ χορταριασμένες αὐλὲς τῶν σχολείων μας.

Στὴ βόρεια Ἑλλάδα οἱ βαλκανικοὶ λαοὶ θὰ βγοῦν στὴν «Ἄσπρη θαλασσα» 
ἐκπληρώνοντας ἔτσι εἰρηνικὰ τὸν παλαιό τους πόθο. 
Ἡ κατάργηση τῶν συνόρων (ὡς εὐρωπαϊκὸ κεκτημένο) καὶ τὸ ἑλληνικὸ ὄνειρο 
(ὁ χαλαρὸς τρόπος τῆς ζωῆς μας) θὰ βοηθήσει στὴν γρήγορη ὁλοκλήρωση 
τῆς ὑφισταμένης πιὰ παγκοσμιοποίησης στὴν περιοχή μας.
 Μικρὰ καὶ μεγάλα νησιὰ τοῦ Αἰγαίου θὰ πλημμυρίσουν ἀπὸ γειτονικοὺς 
μέχρι ἀπώτατους τουρίστες ποὺ θὰ ἀπολαμβάνουν τὸ εὔκρατο κλῖμα μας 
στηρίζοντας, βεβαίως, τὶς τοπικὲς οἰκονομίες. 
Στὴν ἠπειρωτικὴ Ἑλλάδα, ἡ ἐγκαταλελειμμένη σήμερα χέρσα γῆ, 
θὰ καλλιεργεῖται ἀπὸ νιόφερτους γεωργοὺς ποὺ θὰ ἀξιοποιοῦν
 τὰ εὔφορα χώματά μας καὶ ζῶα, βοοειδὴ καὶ αἰγοπρόβατα, 
θὰ κατανα λώνουν τὸ θαλερὸ χορτάρι τῆς ὑπαίθρου μας 
ποὺ σήμερα τὸ καίει ἀνεκμετάλλευτο ὁ ἥλιος.

Αὐτὴ ἡ ἀλλαγὴ στὴν ἀνθρωπογεωγραφία τῆς Πατρίδος μας, φυσικὸ εἶναι,
 νὰ φέρει ἀλλαγὴ καὶ στὴν πολιτισμικὴ εἰκόνα της.
 Τὰ μαθήματα στὰ σχολεῖα (κυρίως τῆς Ἱστορίας καὶ τῶν Θρησκευτικῶν), 
οἱ ἐθνικὲς γιορτὲς καὶ παρελάσεις, οἱ ἐθνικὲς ἀργίες καὶ τὰ σύμβολα,
 τὰ συνταγματικῶς κατοχυρωμένα, τὰ ἐργασιακῶς δεδομένα
 καὶ τὰ δημοσιονομικῶς κεκτημένα θὰ τροποποιηθοῦν, ἀπὸ πολὺ μέχρι καὶ ἄρδην. 
Αὐτὲς οἱ ἀλλαγὲς θὰ εἰσχωροῦν ἀργά, διάσπαρτα, ἀλλὰ μὲ σταθερὴ ροὴ
 μέσα σὲ κάθε κοινωνικὴ διαστρωμάτωση τῆς ἑλληνικῆς ζωῆς μας, 
γι’ αὐτὸ καὶ θὰ «χωνεύονται» εὔκολα. 
Θὰ γίνονται ἀβίαστα ἀποδεκτὲς ἀπὸ ὅλους μας, ὡς κατανοητὲς καὶ φυσιολογικές.

Οἱ μετακινήσεις τῶν πληθυσμῶν πάντοτε ἔφερναν σύγκρουση τῶν πολιτισμῶν,
 ἐπειδὴ ἡ ραχοκοκκαλιὰ κάθε πολιτισμοῦ εἶναι ἡ θρησκεία του. 
Ἐπειδή, ὅμως, ἡ Ἐκκλησία δὲν εἶναι θρησκεία, γι’ αὐτὸ εἶναι ἀδήριτη ἀνάγκη 
νὰ διατηρήσουμε οἱ Ἕλληνες Ὀρθόδοξοι (τελείως ἀνόθευτη) 
τὴν δογματική μας γνησιότητα καὶ (ὅσο γίνεται περισσότερο)
 τὴν ἐθνική μας ταυτότητα. 
Ὅσοι θὰ ‘ρθοῦν στὴν Πατρίδα μας πρέπει νὰ βροῦν ἕνα φιλόξενο 
καὶ συγχρόνως δυναμικὸ πολιτισμικὸ περιβάλλον: τὴν ἱστορικὰ παραδοσιακὴ
 ἑλληνικὴ ἀρχοντιὰ σμιλεμένη ἀπὸ τὴν Ὀρθόδοξη χριστιανική μας πίστη.

Νὰ μᾶς βροῦν στέρεους στὴν Πίστη μας, ὄχι χλιαρούς· νὰ μᾶς βροῦν 
ἀκλόνητους στὴν Παράδοσή μας, ὄχι «καλάμια ποὺ τὰ δέρνει ὁ ἄνεμος»·
 νὰ μᾶς βροῦν «μεγαλέμπορους» τῶν ἑλληνικῶν ἀξιῶν μας, ὄχι «ψιλικατζῆδες». 
Χρειάζεται ἀποφασιστικότητα, ὄχι κοινωνικὴ δειλία,
 ὄχι πνευματικὴ καχεκτικότητα! 
Γονεῖς, δάσκαλοι, κληρικοί, πολιτικοί, στρατιωτικοί, δικαστικοί, χειρώνακτες, 
ὑπάλληλοι, τεχνοκράτες, ἐπιστήμονες, ἑρευνητές, ἐπενδυτὲς 
καὶ ἐπιχειρηματίες, ἄνδρες καὶ γυναῖκες νὰ πάρουμε 
στὰ σοβαρὰ τὸν ἱστορικό μας ρόλο.

Μέχρι πρόσφατα, ἡ Ἱστορία ἔχει καταπιεῖ πολλοὺς λαούς ποὺ ἀδράνησαν
 μπροστὰ σὲ νέες προκλήσεις καὶ δυναμικότερες τακτικές. 
Ὅσοι θὰ ρθοῦν στὴν Πατρίδα μας, ἂν μᾶς βροῦν σκυμμένους,
 θὰ μᾶς προσπεράσουν. 
Ἂν μᾶς βροῦν συνειδητοποιημένους καὶ ὄρθιους, θὰ σταθοῦν μπροστά μας. 
Θὰ σεβαστοῦν τὴν πνευματική μας παράδοση καὶ δίπλα μας, ἂς ἀναπτύξουν
 καὶ τὴν δική τους. 
Ὅμως· προσέξτε παρακαλῶ! εἶπα: «δίπλα μας», ὄχι «ἐπάνω» μας. 
Νὰ χτίσουν τὰ ἱερά τους, νὰ ἐμφανίσουν τὰ ἔθιμά τους, νὰ ἀναρτήσουν 
τὰ σύμβολά τους καὶ νὰ γιορτάσουν τὶς γιορτές τους, ἐπειδὴ ἡ ἑλληνικὴ
 δυναμικὴ ψυχὴ καὶ ἡ Ὀρθόδοξη χριστιανικὴ πνευματικότητα, 
δὲν ἔχουν νὰ φοβηθοῦν τίποτε ἀπολύτως. Ἀρκεῖ νὰ ὑπάρχουν!

Ἦταν κι ἄλλες φορὲς στὴν ἱστορία μας ποὺ ζυμωθήκαμε μὲ ξένους
 καὶ «προχωρήσαμε» μαζί τους σὲ κάτι ἀνώτερο. 
Ἐδῶ, σὰν καὶ νὰ σᾶς ἀκούω κάποιους νὰ μοῦ λέτε: -Δὲν γίνεται νὰ ἀποφύγουμε 
ὅλη αὐτὴν τὴν δοκιμασία; -Λυπᾶμαι, ποὺ τὸ ὁμολογῶ, ἀλλὰ εἶναι ἀργὰ πλέον! 
Λυπᾶμαι ποὺ θὰ σᾶς στενοχωρήσω, ὅμως, σήμερα ἡ Ἐκκλησία μας
 τέσσερεις ἡμέρες μετὰ τὰ Χριστούγεννα, μνημονεύει τὴν σφαγὴ τῶν νηπίων 
ποὺ διέταξε ἐκεῖνος ὁ κακοῦργος Ἡρώδης. 
Ἂς μὴν ξεχνᾶμε κι ἐμεῖς ὅτι 250.000 μὲ 300.000 ἑλληνόπουλα σφαγιάζονται 
κάθε χρόνο μὲ ἔκτρωση. 
Ἤδη ἀπὸ τὸ 2017 οἱ γεννήσεις στὴν Πατρίδα μας εἶναι λιγότερες 
ἀπὸ τοὺς θανάτους. Αὐτὸς ὁ δείκτης δὲν ἀνατρέπεται πιά.

Τὴν ἄδεια Χώρα μας θὰ ρθοῦν νὰ τὴν γεμίσουν ἄλλοι, ἐπειδὴ ἡ Ἱστορία 
δὲν ἀφήνει κενά, οὔτε κάνει χατήρια σὲ κανέναν. 
Μόνο ἡ μετάνοια γιὰ τὸ ἐθνικό μας ἔγκλημα θὰ μποροῦσε νὰ ἕλξει 
τὴν Χάρη τοῦ Θεοῦ, ὅμως θὰ ὑπάρξει; 
Ἡ ὑποκρισία βασιλεύει: ἂν μιὰ μάννα πετάξει τὸ παιδί της σὲ κάδο 
ἀπορριμμάτων ἢ ἂν κάποιο βρέφος χρειάζεται μετακομιδὴ στὸ Ἐξωτερικὸ 
γιὰ σπάνια θεραπεία, τότε ξεσηκώνεται τὸ πανελλήνιο! 
Ἂν τὸ ἴδιο παιδί, λίγες μερες νωρίτερα σφαγιάζονταν σὲ ἰατρεῖο, 
δὲν θὰ τὸ νοιάζονταν κανείς. Ἂν ἦταν σκυλάκι, ὅμως, θὰ τὸ προστάτευαν οἱ νόμοι!

Εἶναι ἐντολὴ τῆς Ἱερᾶς Συνόδου μας νὰ κρούσουμε σήμερα 
τὸν κώδωνα τοῦ κινδύνου. 
Ἂν σταματήσουμε οἱ Ἕλληνες νὰ αὐτοκτονοῦμε ἐθνικά, τότε θὰ συνεχίσουμε 
νὰ ὑπάρχουμε. 
Ἂν σταματήσουμε τὴν ἁμαρτία αὐτή, τότε θὰ μποροῦμε νὰ ἐλπίσουμε 
στὸ ἔλεος τοῦ Θεοῦ. 
Ἀλλιῶς, ἂς ἓτοιμαστοῦμε νὰ δοῦμε τὴν Χώρα μας σταυροδρόμι ὅπου
 θὰ κονταροχτυπιοῦνται λαοὶ καὶ πολιτισμοί, μέχρις ὅτου ἐπικρατήσει
 ὁ ἰσχυρότερος. 
Λύσεις ὑπάρχουν, ἀρκεῖ νὰ τὶς ἀποφασίσουμε ὡς Χριστιανοί, 
ὡς Ἕλληνες, ὡς ἄνθρωποι.

† Ὁ Ἀλεξανδρουπόλεως Ἄνθιμος

Δωρεάν η είσοδος σε Μουσεία και Αρχαιολογικούς χώρους την Κυριακή.

























Δωρεάν θα είναι η είσοδος σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους
 την Κυριακή 5 Ιανουαρίου, μετά και τη σχετική υπουργική απόφαση 
που τέθηκε σε ισχύ από την 1η Νοεμβρίου .

Σύμφωνα με την απόφαση, είσοδος στους αρχαιολογικούς χώρους,
 τα μνημεία και τα μουσεία είναι ελεύθερη, χωρίς την καταβολή αντιτίμου,
 την πρώτη Κυριακή κάθε μήνα από 1 Νοεμβρίου έως 31 Μαρτίου
 εκάστου έτους. 
Δείτε ποιες μέρες μπορείτε να επισκέπτεστε τα μουσεία 
όλης της χώρας χωρίς να πληρώσετε εισιτήριο.

Ημέρες Ελευθέρας Εισόδου

6 Μαρτίου – Μνήμη Μελίνας Μερκούρη.
5 Ιουνίου – Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος.
18 Απριλίου – Διεθνής Ημέρα Μνημείων.
18 Μαΐου – Διεθνής Ημέρα Μουσείων.
Το τελευταίο Σαββατοκύριακο Σεπτεμβρίου κάθε έτους 
(Ευρωπαϊκές Ημέρες Πολιτιστικής Κληρονομιάς).
Οι Κυριακές κατά το διάστημα από 1 Νοεμβρίου έως 31 Μαρτίου.
Οι επίσημες αργίες του Κράτους.
Η πρώτη Κυριακή κάθε μήνα, πλην των μηνών Ιουλίου, Αυγούστου 
και Σεπτεμβρίου (όταν η πρώτη Κυριακή είναι αργία, 
ως ημέρα εισόδου καθορίζεται η δεύτερη Κυριακή).
27 Σεπτεμβρίου, Παγκόσμια ημέρα Τουρισμού.

Λένε ότι οι Έλληνες είναι οι χειρότεροι οδηγοί στην Ευρώπη...το πιστεύετε;



Πέντε φωτογραφίες από την Αυστραλία......






Το ξενοδοχείο που κάποιοι χαρακτήρισαν «τα Σόδομα και Γόμορρα της Ελλάδας» (ΒΙΝΤΕΟ)

Η Ελλάδα είναι γνωστό ότι δεν συμβάδιζε με τις τεχνολογικές, κοινωνικές
 και πολιτιστικές εξελίξεις του δυτικού κόσμου.
 Πάντα ακολουθούσε.
 Αυτό σημαίνει ότι διάφορες μόδες ήρθαν σχετικά αργά στην ελληνική κοινωνία.

Την δεκαετία του ’80 η χώρα εντάχθηκε στην ΕΟΚ και έκανε βήματα
 προς τον «εξευρωπαϊσμό» της. Σε διάφορα επίπεδα. 
Σε θέματα ηθών και νοοτροπίας, παρέμενε πολύ πίσω. 
Κάτι που μπορούμε να πούμε ότι ισχύει, σε μικρότερο βαθμό, μέχρι και σήμερα.

Οι φιλόδοξες επιχειρηματικές κινήσεις ήταν ευπρόσδεκτες. 
Ειδικά στην επαρχία. 
Αρκεί να μην χαλούσαν το δίπτυχο της «τάξης και της ηθικής». 
Αυτό το αντιλήφθηκε και ένας επιχειρηματίας που είχε την τρομερή ιδέα
 να μετατρέψει το ξενοδοχείο του σε κέντρο γυμvιστών. 
Και όλα αυτά στις αρχές της εν λόγω δεκαετίας. Με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

Το πλάνο για το πώς θα λειτουργούσε το «Ακτή Salanti» ήταν αρκετά 
φιλόδοξο και αρκετά μπροστά για την εποχή του. Παρόλες τις προθέσεις 
και τα πλάνα που δεν έμειναν επί χάρτου, η μονάδα
 δεν κατάφερε να μακροημερεύσει.

Η περιοχή που μετατράπηκε σε πόλο έλξης γυμνιστών από όλο τον κόσμο
Το θέρετρο Ακτή Salanti, μέσω του οποίου η ευρύτερη περιοχή της Ερμιονίδας
 στην Αργολίδα μετατράπηκε σε πόλο έλξης τουριστών, 
που συνέρρεαν από όλη την Ευρώπη, δεν ήταν ένα απλό ξενοδοχείο.






















Το «Σαλάντι» στην ομώνυμη ακτή στο Κρανίδι γίνεται αρκετά γρήγορα 
γνωστό στην Ελλάδα και η φήμη του και η πελατεία του
 ξεπερνά τα εγχώρια σύνορα. Το περιβάλλον ονειρικό:
 Πλούσια βλάστηση, υπέροχη παραλία, καταγάλανα νερά. Και το βασικότερο; 
Το ξενοδοχείο βρισκόταν 5 χλμ. μακριά από το κοντινότερο χωριό, 
τους Δίδυμους. Και αυτό ήταν κρίσιμο για δύο λόγους. 
Αρχικά οι υπεύθυνοι της μονάδας δεν ήθελαν να υπάρχει γειτνίαση
 των γυμνιστών με τους κατοίκους, ενώ ήθελαν και οι πελάτες να μπορούν 
να απολαύσουν το μπάνιο τους, όπως ήθελαν, μακριά απόν αδιάκριτα βλέμματα.

Το ξενοδοχείο δεν ήταν ένα απλό κέντρο γυμvιστών,
 αλλά μιας πλήρης τουριστική μονάδα.
 Οι υπηρεσίες που παρείχε ήταν πολύ μπροστά από την εποχή τους.

Ήταν pet friendly, ενώ ο όρος «προσβασιμότητα ΑμΕΑ» δεν ήταν άγνωστος. 
Οι εγκαταστάσεις του Ακτή Slanati ήταν απλά εκτός ανταγωνισμού.






















Οι επισκέπτες μπορούσαν να απολαύσουν αθλητικές δραστηριότητες 
στα γήπεδα μπάσκετ, βόλεϊ, τένις, ακόμη και μίνι γκολφ! 
Φυσικά, υπήρχε πισίνα με pool bar, για εκείνους που δεν προτιμούσαν
 την θάλασσα, ενώ όσοι για κάποιο λόγο έπρεπε ή ήθελαν 
να μείνουν στα δωμάτιά τους, γνώριζαν ότι εκείνα ήταν πλήρως εφοδιασμένα
 με τηλεόραση, ψυγείο, κλιματισμό.
 Σε αυτό το σημείο αξίζει να θυμίσουμε ότι την περίοδο 
που δημιουργήθηκε τ ξενοδοχείο, τίποτα από τα παραπάνω δεν ήταν αυτονόητο.

Επιπλέον οι ιδιοκτήτες είχαν την πρόνοια να φτιάξουν και άλλους χώρους
 ικανούς να φιλοξενήσουν συνέδρια ή ακόμη και να καλύψουν
 επαγγελματικές ανάγκες των επισκεπτών, προσφέροντάς τους παροχές
 για επικοινωνία με τους χώρους εργασίας τους πίσω στις πατρίδες τους
 ή και υπηρεσίες δημιουργικής απασχόλησης των παιδιών.

Η πρωτοποριακή μονάδα που πολεμήθηκε
Επιχειρηματικά η μονάδα μπορούσε να καλύψει όλες τις ανάγκες
 των επισκεπτών της. 
Είτε αυτές αφορούσαν την ησυχία και τον γυμνισμό
 είτε επαγγελματικούς σκοπούς. 
Στην αρχή το επιχειρηματικό πλάνο είχε θριαμβεύσει.
 Η κοινότητα των γυμvιστών της Ευρώπης μετέτρεψε την Ερμιονίδα σε στέκι της. 
Οι τοπικές κοινωνίες καθώς και… σύλλογοι ηδονοβλεψιών είχαν άλλες βλέψεις.

Όπως αναφέρει ο Τύπος της εποχής, όταν το νέο για την άφιξη 
των γυμνιστών διαδόθηκε, οι ηδονοβλεψίες έβαλαν την περιοχή
 στο στόχαστρο και οργάνωναν εκδρομές στην Ερμιόνη.























Τα ρεπορτάζ της εποχής μάλιστα αναφέρουν ότι στην Κυψέλη
 είχε την έδρα του σύλλογος που ονομάζονταν «ΣΗΚ» δηλαδή Σύλλογος 
Ηδονοβλεψιών Κυψέλης. 
Αυτό δεν μπορούσε να το σηκώσει η τοπική κοινωνία. 
Ούτε η τοπική Μητρόπολη.

Οι ντόπιοι ξεσηκώθηκαν κατά της μονάδας και της πελατείας της, θεωρώντας 
πως οι Ευρωπαίοι επισκέπτες ήταν ελαφρών ηθών και αποτελούσαν 
ηθικό κίνδυνο για την τοπική κοινωνία. 
Μάλιστα το ξενοδοχείο είχε αποκτήσει το όνομα
 «τα Σόδομα και Γόμορρα της Ελλάδας». 
Τα οποία ο τοπικός Τύπος έγραφε ότι «συνέβαιναν κάτω από τη μύτη τους».

Ξεκίνησαν τις κινητοποιήσεις τους, με συλλαλητήρια και πορείες 
που κατέληγαν μέχρι και την είσοδο του ξενοδοχείου. 
Οι διαμαρτυρίες και ο πόλεμος μέσω ανακοινώσεων και εφημερίδων 
είχε τεράστιο κόστος για την επιχείρηση. 
Αλλά και για την τοπική κοινωνία εν τέλει.

Ο «ιερός πόλεμος» της Εκκλησίας ήταν νικηφόρος. 
Δεν ήταν λίγες οι φορές που γυμνιστές είχαν έρθει στα χέρια με κατοίκους 
παρακείμενων περιοχών. 
Ενώ έχει καταγραφεί γλαφυρά και η προσπάθεια διαδήλωσης
 τον Ιούλιο του 1980, να περικυκλώσει το ξενοδοχείο από θάλασσα 
και στεριά με τους συγκεντρωμένους να κραδαίνουν σημαίες και λάβαρα.






















Η μονάδα σταδιακά σταμάτησε να είναι το ίδιο θελκτική για το κοινό
 στο οποίο απευθυνόταν αρχικά. Άλλωστε, δεν υπάρχει κάποιος ο οποίος
 θα πλήρωνε αδρά για να έχει την ησυχία του στις διακοπές του (ντυμένος ή όχι) 
που θα ήθελε κραυγές, οχλαγωγία και κατάρες για το πώς ζει τη ζωή του.
Ένα λεηλατημένο κουφάρι
Το παράδειγμα του ξενοδοχείου «Σαλάντι» είναι χαρακτηριστική περίπτωση
 επιχειρηματικής ιδέας στην Ελλάδα που ευδοκίμησε αλλά δεν θριάμβευσε
 για καθαρά μη εμπορικούς και εξωγενείς παράγοντες.

Το κατάλυμα που τάραξε τα νερά πριν από σχεδόν 40 χρόνια, δεν μπόρεσε 
να ορθοποδήσει ξανά ποτέ. Το λουκέτο δεν άργησε να μπει στο ξενοδοχείο, 
το οποίο ανέστειλε τη λειτουργία του επ’ αόριστον.
Μετά το λουκέτο πολλοί κάτοικοι που ήταν μπροστάρηδες 
στις διαδηλώσεις, αναθεώρησαν, καθώς διαπίστωσαν ότι 
τα «Σόδομα και τα Γόμορρα» ήταν μια σημαντική πηγή εσόδων 
για ολόκληρη την περιοχή.
Δείτε το βίντεο από το κουφάρι του ξενοδοχείου από την ομάδα Up Drones.
Λίγο καιρό μετά το οριστικό λουκέτο το κτίριο του Salanti έμεινε έκθετο 
σε πλιάτσικα και λεηλασίες. 
Λεηλατημένο, με σπασμένα τζάμια και ξηλωμένα μάρμαρα, 
με τις εγκαταστάσεις του να τις τρώει ο χρόνος, στέκει εκεί για να θυμίζει
 μία, όχι και τόσο, λαμπρή ιστορία της Ελλάδα.
Δικό μας σχόλιο:
Προσέξτε...το 1980 και όχι το 1908 συνέβαιναν αυτά
την ίδια εποχή που η Ελλάδα ψήφιζε στην πλειοψηφία της ΠΑΣΟΚ
αλλά στην πραγματικότητα συνέχιζε να "ζει στον Μεσαίωνα" του σκοταδισμού..

Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2020

Ελληνίδα γιαγιά, μάνα που θα μπορούσε να είναι η δική μου, η δική σου,η δική του...

Στην Ελλάδα του 2020 Έλληνες και Ελληνίδες άστεγοι,
πεταμένοι στο δρόμο, σχεδόν πεθαμένοι.
Άνθρωποι που είναι δίπλα μας,και ούτε τους βλέπουμε, απλά τους προσπερνάμε...
Άνθρωποι μοναχοί, με το κράτος ανύπαρκτο γι'αυτούς...αδιάφορο...Απάνθρωπο!
Το κράτος έχει προτεραιότητα να νταντευει τους παράτυπου, 
να τους στεγάζει, να τους ταΐζει, να τους δίνει ένα κάρο επιδόματα.

Αυτή η γιαγιά έφτασε σε αυτή την ηλικία και κοιμάται στον δρόμο, μέσα στο κρύο.
Αύριο μπορεί να είμαστε εμείς φίλοι.
Ντρέπομαι για την κατάντια και την αδιαφορία αυτής της χώρας.
Της δική μας χώρας!

Μακρυνίτσα: Η φάτνη έγινε σπίτι για τον αδέσποτο σκυλάκο.

Στην πλατεία της Μακρυνίτσας μέσα στον πλάτανο στη φάτνη 
βρήκε ζεστασιά το αδέσποτο σκυλάκι, προκειμένου να προφυλαχθεί
 από το τσουχτερό κρύο και τα χιόνια.

Του ανταποκριτή μας από το lamiareport.gr στη Στερεά Ελλάδα

Ο σκύλος, όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες, βρήκε τη ζεστασιά 
στη φάτνη για να κοιμηθεί πάνω στα άχυρα και δίπλα στα ομοιώματα
των τριών μάγων με τα δώρα.



Το Αιγαίο ανήκει στα ψάρια του.



Η εικόνα των αλλοδαπών στο Σύνταγμα προκαλεί τεράστια ανησυχία (ΦΩΤΟ)

Γυναίκες ούτε για δείγμα 
«Δεν θέλουμε τέτοια πολυπολιτισμικότητα».
Αντιδράσεις έχουν προκαλέσει οι φωτογραφίες 
που δημοσιεύθηκαν τις τελευταίες 48 ώρες 
από την Γιορτή του Δήμου Αθηναίων στο Σύνταγμα,
 με αφορμή την αλλαγή του χρόνου.

Αυτό γιατί στην ιστορική πλατεία της Αθήνας,
 κατά την γιορτή της παραμονής της Πρωτοχρονιάς,
 δεν υπήρχε γυναίκα ούτε για δείγμα, καθώς ο χώρος
 είχε κατακλυστεί από μουσουλμάνους
 παράνομους μετανάστες.

Ακόμα και η, αριστερών φρονημάτων, 
Αφροδίτη Μάνου, η οποία δύσκολα θα κατηγορηθεί
 για ρατσισμό, σχολίασε:
 
Πολλοί φοβούνται πως αργά ή γρήγορα, 
αν συνεχιστεί όλο αυτό με τους αλλοδαπούς
 που κατακλύζουν το Κέντρο της Αθήνας.
 Η ελληνική πρωτεύουσα θα μετατραπεί σε Κολωνία, 
όπου το 2016, εν μέσω πρωτοχρονιάτικων
 πυροτεχνημάτων, ένα πλήθος εξαγριωμένων
 παράνομων μεταναστών επιτέθηκαν σεξουαλικά 
σε φοβισμένες γυναίκες.

Σύμφωνα, τότε, με την αστυνομία, τα περιστατικά 
αυτά καταγράφηκαν στο πλέον πολυσύχναστο
 σημείο της Κολωνίας, μεταξύ του Κεντρικού 
Σιδηροδρομικού Σταθμού και του ιστορικού
 Καθεδρικού της Κολωνίας, παρουσιάζοντας 
«μια εντελώς νέα διάσταση εγκληματικών πράξεων».

Αυτή η «νέα διάσταση» απειλεί για τα καλά 
και την Ελλάδα…


Εμείς δημοκρατία έχουμε......και η πέμπτη φάλαγγα πάντοτε δουλεύει εντός της Αστικής Δημοκρατίας.


και αυτοί τάχθηκαν 
με τα συμφέροντα της Τουρκίας.

Αλλά όπως είπαμε εμείς έχουμε αστική Δημοκρατία
γιατί αν είχαμε λαϊκή Δημοκρατία τότε πολύ απλά
αν η κυβέρνηση αποφάσιζε τον αγωγό .....
......με το Ισραήλ φυσικά τότε πολύ απλά
αυτή η παρεούλα δεν θα υπήρχε .... τόσο απλά.

Το 1ο ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο ήταν Ελληνικό και παράχθηκε στην Σύρο!

Η εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία 
είναι η πρώτη είδηση σε όλο τον κόσμο καθημερινά. 
Το ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο βέβαια δεν είναι μια καινούργια επιδίωξη 
της αυτοκίνησης. 
Αν επιστρέψουμε πολλά χρόνια πίσω, θα βρούμε πως κοντά στο 1860, 
το πρώτο αυτοκίνητο που φτιάχτηκε με τη γέννηση της αυτοκινητοβιομηχανίας 
ήταν ηλεκτρικό. 
Ο κινητήρα εσωτερικής καύσης δημιουργήθηκε στη συνέχεια 
από τους Daimler και Benz, ο οποίος και τελικά, 
κυριάρχησε στην αγορά αυτοκινήτου. 
Η λογική στροφή που προσπαθεί να πάρει η αυτοκίνηση
 (έστω και με αργούς ακόμα ρυθμούς) έχει πολλούς συμμάχους πλέον 
σε παγκόσμιο επίπεδο, και μπορεί όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες 
να στρέφουν το βλέμμα τους στην ηλεκτροκίνηση στα σοβαρά 
τα τελευταία χρόνια, αλλά η πρωτιά ανήκει σε Ελληνική βιομηχανία
 και μάλιστα πολλές δεκαετίες πριν.

Αν το καλοσκεφτείς μοιάζει με παραμύθι ή με ταινία, 
αλλά είναι πέρα για πέρα αληθινή ιστορία! 
Βρισκόμαστε στην Ελλάδα την δεκαετία του 1970 
(μεταβατική εποχή από τη Χούντα στη Μεταπολίτευση), 
σε ένα απομακρυσμένο Ελληνικό νησί, μέσα σε ένα εργοστάσιο.
 Στην μια μεριά είναι ένας διορατικός και φιλόδοξος επιχειρηματίας 
και στην άλλη 2 σχεδιαστές (κορυφαίοι στο είδος τους)
 καμιά 10αρια τεχνολογικοί επιστήμονες και αρκετοί εργάτες 
από τον Πειραιά και τα γύρω νησιά. 
Όλοι βρίσκονται γύρω από ένα καλαίσθητο (για την εποχή) 
και πρωτοποριακό ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο, το E8000ECC, 
το πρώτο ουσιαστικά ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο
 ευρείας παραγωγής παγκοσμίως.
 Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή κι ας δούμε πως φτάσαμε ως εδώ.

Αγνοώντας τους τσαμπουκάδες του Σουλτάνου. Αν είχε δίκιο δεν θα πουλούσε τσαμπουκά. (ΒΙΝΤΕΟ)

Ιστορική ημέρα: Ελλάδα, Κύπρος, Ισραήλ
 υπέγραψαν τη συμφωνία για τον EastMed
«Είναι το επιστέγασμα της νέας γεωπολιτικής, εταιρικής σχέσης της Ελλάδος,
 της Κύπρου και του Ισραήλ, που οικοδομείται συστηματικά 
τα τελευταία χρόνια, διαμορφώνοντας έναν νέο ενεργειακό κόμβο
 στην Ανατολική Μεσόγειο» τόνισε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης
 στη δήλωσή του μετά την υπογραφή της διακρατικής συμφωνίας
 για τον ενεργειακό αγωγό EASTMED.