Σάββατο, 8 Φεβρουαρίου 2020

ΑΡΑΧΩΒΑ 22 ΙΟΥΛΙΟΥ 1936 !!!

ΑΡΑΧΩΒΑ 22 ΙΟΥΛΙΟΥ 1936 !!!
Μιά εκπληκτική φωτογραφία στην Αράχωβα
 με τον Λαμπαδηδρόμο που κρατά τον πυρσό 
με την Ολυμπιακή φλόγα 
της 11ης Ολυμπιάδας του Βερολίνου. 
Να σημειωθεί πως η φωτογραφία είναι τραβηγμένη 
λίγες μόλις ημέρες (12) πριν το καθεστώς 
της 4ης Αυγούστου του Ιωάννη Μεταξά.

Δεν γνωρίζω αν ισχύει ότι τα είπε αυτός αλλά έχουν μεγάλο ενδιαφέρον.


Εκδηλώσεις σε όλο τον κόσμο για την Παγκόσμια Ημέρα Ελληνικής Γλώσσας. (Εντωμεταξύ υπάρχουν κάποιοι που την απαξιώνουν).

Εκδηλώσεις για τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Ελληνικής Γλώσσας, 
στις 9 Φεβρουαρίου, θα πραγματοποιηθούν στις ελληνικές κοινότητες 
της Διασποράς, σε αλλοδαπά πανεπιστημιακά ιδρύματα με έδρες ελληνικών
 σπουδών και σε σχολές και άλλους φορείς εκμάθησης της ελληνικής γλώσσας. 
Τον πρώτο λόγο θα έχουν οι συνεργαζόμενοι με τη γενική γραμματεία 
Απόδημου Ελληνισμού φορείς, με στόχο την ανάδειξη της ελληνικής γλώσσας.

Στο πλαίσιο αυτό, οι διπλωματικές και προξενικές μας αρχές ανά τον κόσμο
 προγραμματίζουν σχετικές εκδηλώσεις σε συνεργασία με τις ομογενειακές 
οργανώσεις και τους φορείς εκμάθησης της ελληνικής γλώσσας στην περιοχή
 ευθύνης τους, γνωστοποιώντας παράλληλα το γεγονός στις τοπικές αρχές 
για ενδεχόμενη συμμετοχή τους. Πολλές από τις εκδηλώσεις αυτές φέρουν 
την αιγίδα της Γενικής Γραμματείας Απόδημου Ελληνισμού, 
όπως κάνει γνωστό η ίδια με ανακοίνωσή της.

Παράλληλα, η γενική γραμματεία Απόδημου Ελληνισμού ανακοινώνει ότι 
το Σάββατο, 22 Φεβρουαρίου, προγραμματίζει εκδήλωση για την Παγκόσμια
 Ημέρα Ελληνικής Γλώσσας στο Μέγαρο Μουσικής
 (αίθουσα «Νίκος Σκαλκώτας»). Την εκδήλωση, το πρώτο μέρος της οποίας 
θα συντονίζει ο γενικός γραμματέας Απόδημου Ελληνισμού,
 καθ. Γιάννης Χρυσουλάκης, θα χαιρετίσουν πολιτειακοί, εκκλησιαστικοί 
και ακαδημαϊκοί παράγοντες της Κύπρου και της Ελλάδας, ενώ κεντρικοί 
ομιλητές θα είναι ο αρχιεπίσκοπος Θυατείρων και Μεγ. Βρετανίας, 
Νικήτας, ο καθηγητής Νεοελληνικών Σπουδών στην Έδρα
 «Γεώργιος Σεφέρης» του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ, Παναγιώτης Ροϊλός 
και ο πρόεδρος του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας, καθ. Ιωάννης Καζάζης.

Η εκδήλωση περιλαμβάνει στρογγυλό τραπέζι με σημαντικές προσωπικότητες 
με θέμα την «Εξ αποστάσεως εκπαίδευση και την πρόσωπο με πρόσωπο
 διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας» και φιλοξενεί το Μουσικό Σχολείο
 Αλίμου με το «Σύνολο Σύγχρονου Ελληνικού Δημοφιλούς Ρεπερτορίου» 
που θα παρουσιάσει επιλεγμένο ρεπερτόριο ελληνικής μουσικής. 
Θα υπάρξουν επίσης παράλληλες πολιτιστικές παρεμβάσεις με την προβολή 
ταινίας της ελληνικής κοινότητας Βρυξελλών και παραμύθια σε μορφή
 κινουμένων σχεδίων. Επίσης, το καναδικό Πανεπιστήμιο Simon Fraser,
 Έδρα Ελληνικών Σπουδών Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (Βανκούβερ) 
θα παρουσιάζει, σε ξεχωριστό περίπτερο έξω από την αίθουσα,
 την πρωτότυπη πλατφόρμα εξ αποστάσεως εκμάθησης
 της ελληνικής γλώσσας που έχει αναπτύξει. 

Το πρόγραμμα των εκδηλώσεων και των πρωτοβουλιών καταρτίζει 
το υπουργείο Εξωτερικών μέσω της γενικής γραμματείας Αποδήμου 
Ελληνισμού σε συνεργασία με τις ελληνικές διπλωματικές αρχές, 
τις ομογενειακές οργανώσεις, το Οικουμενικό Πατριαρχείο, τα πρεσβυγενή 
Πατριαρχεία και Αρχιεπισκοπές που συνδράμουν στη λειτουργία
 σχολείων και τμημάτων εκμάθησης της ελληνικής γλώσσας.

Τέλος, η γενική γραμματεία Απόδημου Ελληνισμού ενημερώνει ότι πρόκειται
 να εκπροσωπηθεί σε εκδηλώσεις για την Παγκόσμια Ημέρα Ελληνικής
 Γλώσσας και συναντήσεις στο εξωτερικό, ως εξής:

   Α. Σε εκπαιδευτική δράση, σύμφωνα με τα άρθρα 30 και 32 της Σύμβασης
 για τα άτομα με αναπηρία του ΟΗΕ, στις 9 Φεβρουαρίου 2020, η οποία
 συνδιοργανώνεται από την οργάνωση «ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΣ» και το Ινστιτούτο 
Κωφών του Τορίνο, τελεί υπό την αιγίδα της Γενικής Γραμματείας Απόδημου 
Ελληνισμού και στην οποία θα συμμετάσχουν άτομα 
ελληνικής και ιταλικής καταγωγής.

   Β. Σε συναντήσεις εργασίας στις 8 και 9 Φεβρουαρίου 2020 με εκπροσώπους 
του Ινστιτούτου Κωφών του Τορίνο, της οργάνωσης «ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΣ»
 και της εταιρείας Easyreading (φορείς που συνεργάστηκαν για τον σχεδιασμό 
γραμματοσειράς στα αρχαία και νέα ελληνικά για άτομα με δυσλεξία 
και άλλες διαταραχές ανάγνωσης) με στόχο τον σχεδιασμό κοινών δράσεων 
για την προώθηση και διάδοση της ελληνικής γλώσσας
 και του ελληνικού πολιτισμού.

   Γ. Στις εκδηλώσεις της «Εβδομάδας ελληνικού πολιτισμού και ελληνικής 
γλώσσας» που διοργανώνει η ελληνική κοινότητα Νεαπόλεως και Καμπανίας,
 στη Νάπολη της Ιταλίας, στις 9, 10, 11 και 12 Φεβρουαρίου στο πλαίσιο
 του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Ελληνικής Γλώσσας.

   Δ. Ο γενικός γραμματέας Απόδημου Ελληνισμού, Γ. Χρυσουλάκης,
 θα παρευρεθεί και θα είναι ομιλητής στον εορτασμό για την Παγκόσμια 
Ημέρα Ελληνικής Γλώσσας στη Ρουμανία, όπου η ημέρα αυτή έχει 
με νόμο θεσπιστεί ως επίσημη επέτειος της χώρας. 
Τον εορτασμό θα πραγματοποιήσει η Ένωση Ελλήνων Ρουμανίας 
στο Βουκουρέστι, στις 10 Φεβρουαρίου 2020, στη Ρουμανική Ακαδημία, 
τον υψηλότερο θεσμό συνάντησης της επιστήμης και του πολιτισμού στη χώρα. 
Τη ρουμανική Πολιτεία θα εκπροσωπήσουν η Προεδρία της χώρας, 
το υπουργείο Πολιτισμού, το υπουργείο Παιδείας, η Ρουμανική Ακαδημία, 
πανεπιστημιακοί και άλλα σημαίνοντα πρόσωπα των γραμμάτων 
και της επιστήμης της χώρας.
Δικό μας σχόλια:
Εντωμεταξύ υπάρχουν κάποιοι που την απαξιώνουν.

Καλημέρα σε όλους σας φίλοι μου.


Παρασκευή, 7 Φεβρουαρίου 2020

Μία πρωτότυπη προσέγγιση στην βιογραφία του περίφημου Άγιου Βαλεντίνου.

Ο Βαλεντίνος γεννήθηκε το στο Τέρνι το 197 περίπου μετά Χριστόν και δεν πρέπει 
να είναι τυχαίο το γεγονός ότι τη συγκεκριμένη ιταλική πόλη, και μόνο αυτή,
 βομβάρδισαν ολοσχερώς, οι Σύμμαχοι στο Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο.
 Ο Βαλεντίνος ακολουθώντας πιστά την ιεραρχία και πάντα με βάση 
το Ενιαίο Μισθολόγιο – Βαθμολόγιο της Καθολικής Εκκλησίας 
έγινε πρώτα χριστιανός και μετά επίσκοπος (στα 21 σε χρόνο ρεκόρ).

Μετά πέρασε κάποιες άλλες βαθμίδες
 (δεσπότης, αρχιεπίσκοπος, ημίθεος κτλ δεν έγινε ποτέ) και έγινε Άγιος
 υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες και μάλλον χάρη σε χριστιανικά κυκλώματα
 της εποχής – αλλά επειδή έκανε σουξέ αυτό δεν μας αφορά.

Ελάχιστα είναι τα αληθινά θαύματα που φέρεται να έκανε. 
Επικρατεί  μεγάλη σύγχυση για τα πεπραγμένα του. Αρχικά ο Βαλεντίνος έβαλε
μπροστά τη φάμπρικα που κάνει πλούσιες τις εκκλησίες, δηλαδή πάντρευε κόσμο.

Επειδή πάντα οι γυναίκες θέλουν ο γάμος τους να είναι κάτι το μοναδικό, 
ο Βαλεντίνος έσπειρε τη φήμη ότι ο χριστιανικός γάμος είναι κάτι το τρομερό. 
Όλες τσίμπησαν γιατί υπήρχαν στο τελετουργικό νυφικό, παρανυφάκια,
 στεναχωρημένες φιλενάδες, λίστα γάμου, δεξίωση στο Κτήμα Νάσιουτζικ, 
τραγούδι του ζευγαριού, ταξίδι του μέλητος κτλ
 (που οι ειδωλολάτρες δεν τα είχανε….) 
και το θέμα «παντρεύομαι σε εκκλησία του Βαλεντίνου» έγινε must.

Ο Βαλεντίνος πάντρευε τους πάντες και τους έκανε Χριστιανούς με αποτέλεσμα 
να τα πάρει στο κρανίο ο αυτοκράτορας Κλαύδιος ο Γότθος 
(υπήρχαν τρεις Κλαύδιοι, ο Γότθος, ο Πόρδος και ο Σεμίραμης) 
και να ζητήσει από τον δικαστή Αστέριο τη σύλληψή του.

Για να τον καταξευτυλίσει του είπε ότι έχει μια κόρη τυφλή και ότι
 αν είναι μάγκας πρέπει να την κάνει να δει το φως γιατί το ότι παντρεύει κόσμο
 δεν είναι και κανένα θαύμα στο φινάλε.
 Σε αυτό το σημείο πρέπει να επισημάνω ότι ο θεολογικός λόγος 
είναι πάντα παραβολικός.

Οι παραβολές και τα θαύματα
Κατά πάσα πιθανότητα η δεσποινίδα Αστερίου, για τους φίλους Αστέρω, 
δεν ήταν τυφλή, αλλά δεν είχε δει φως – πράγμα ολότελα διαφορετικό. 
Το παραβολικό της έκφρασης αποδεικνύεται από το γεγονός ότι ο Βαλεντίνος
 που της έδωσε το φως (ή της άλλαξε τα φώτα ή κάτι ανάλογο) 
είναι Αγιος του Ερωτα: αν όντως είχε θεραπεύσει τυφλή 
θα είχε άλλο χαρτοφυλάκιο. Είναι προφανές ότι η μικρή είπε 
«είδα φως και μπήκα» και ορκίστηκε ότι βρήκε το φως της ζωής της, επιτέλους.

Η μελέτη των γραφών (οι πρώτες που αναφέρονται στο Βαλεντίνο 
εντοπίστηκαν το σε ένα Αρλεκιν της εποχής γύρω στο 1150 μχ…) 
καταδεικνύει ότι του Αγίου
 (που ακόμα δεν ήταν Άγιος, εξού και το τραγούδι
 «δεν σου κάνω τον Άγιο αχ αμάρτησα») του άρεσαν οι μικρές.

Κόντρα σε κάποιους ..............."τηλεκριτικούς" και πάλι!


Από αντιφασιστική συναυλία.



Βρε μήπως μας χρειάζονται επειγόντως.......απελευθερώσεις; Σε ποιον αιώνα είπαμε ότι ζούμε;


Ξέσπασε ο Μάρκος Σεφερλής: Αυτό το ομοφοβικός, που μου λένε, δεν ξέρω από πού έχει προκύψει.

«Θέλουν να με κάνουν μισητό γιατί εμένα έρχονται 
και με βλέπουν πολλοί ομοφυλόφιλοι»
Λίγες ημέρες μετά την πρεμιέρα της πρώτης του κινηματογραφικής ταινίας
 «Χαλβάη 5 – 0» ο Μάρκος Σεφερλής μίλησε στον Ηλία Φραγκούλη 
και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στη σάτιρα που κάνει και στις αρνητικές 
κριτικές που δέχεται. 
Μάλιστα, ο γνωστός ηθοποιός ξέσπασε μπροστά στην κάμερα.
«Ποτέ δεν έχω κοροϊδέψει, δεν έχω χλευάσει κανέναν. 
Αυτό το ομοφοβικός, που μου λένε, δεν ξέρω από πού έχει προκύψει.
 Μόνο εγώ σατιρίζω τους ομοφυλόφιλους στις παραστάσεις μου; 
Δηλαδή σε όλο το ελληνικό θέατρο, σινεμά, τηλεόραση μόνο ο Σεφερλής 
κάνει έναν τέτοιο χαρακτήρα; 
Και πάλι εγώ τον κάνω τόσο χαριτωμένο που τον αγαπάνε όλοι και τα μικρά παιδιά.
 Δεν τον κοροϊδεύω, δεν τον χλευάζω.
 Απλά είναι ένας τύπος που, εντάξει, υπάρχει στη ζωή μας
 όπως υπάρχει και χασάπης, ο ταξιτζής, ο βλάχος.
 Δηλαδή ο Χατζηχρήστος που έκανε τον βλάχο τόσα χρόνια ήταν βλαχοφοβικός; 
Κορόιδευε τους βλάχους;
 Εκεί τρελαίνομαι εγώ!
 Κάνω έναν τύπο που ξαναλέω πως δεν τον κάνω μόνο εγώ
 αλλά όλοι τον κάνουν», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Όταν ο δημοσιογράφος τον ρώτησε γιατί πιστεύει ότι έχει γίνει τόσο μισητός 
σε μια μερίδα ανθρώπων, ο Σεφερλής ξεκαθάρισε: «Όχι, δεν έχω γίνει.
 Θέλουν να με κάνουν μισητό γιατί εμένα έρχονται
 και με βλέπουν πολλοί ομοφυλόφιλοι. 
Με γουστάρουν, με αγαπάνε και γελάνε με αυτά που κάνω. 
Όταν βλέπουμε τη Ρένα Βλαχοπούλου να λέει “Σούζυ τρως”, 
και όλα τα υπόλοιπα δηλαδή, εγώ το ανακάλυψα αυτό; Είναι αστεία… 
Όλες οι ελληνικές ταινίες, από τους τίτλους κιόλας, 
“Ο Κλέαρχος, η Μαρίνα και ο κοντός”… Τι είναι αυτό; Χλευασμός για τον κοντό;
 Bullying; Ο Νίκος Ρίζος πώς έκανε καριέρα; Ο Κώστας Χατζηχρήστος πώς έκανε; 
Με τον βλάχο έκανε. 
Πάει να πει δηλαδή πως πρέπει να βγουν οι βλάχοι και να πουν; 
Και πάω στα πιο σύγχρονα: ο Γιώργος Καπουτζίδης είχε την Ζέτα Μακρυπούλια 
που μίλαγε με λι και νι που το ‘χω κάνει κι εγώ. 
Δεν βγήκε κανείς να πει πως κοροϊδεύει τους επαρχιώτες που μιλάνε με λι και νι!».

Για να συμπληρώσει: «Θέλω να πω πως είναι τύποι που πάντα τους κάνουμε
 όλοι και πάντα γελάει ο κόσμος χωρίς κανείς να παρεξηγείται.
 Γιατί ο Σεφερλής; 
Γιατί προφανώς ο Σεφερλής απευθύνεται σε πολύ περισσότερο κόσμο.
 Όλοι αυτοί που βγαίνουν και λένε για μένα, συνάδελφοι από τον χώρο, 
στο ξαφνικό και στο άσχετο ακόμα, χωρίς να τους ρωτήσουν ποιοι είναι;
 Άνθρωποι που δεν είναι τώρα στο προσκήνιο και θα ήθελαν 
να είναι ή άνθρωποι που είναι στο προσκήνιο και δεν κάνουν εισιτήρια. 
Δεν έχω δει τον Πέτρο Φιλιππίδη να βγει να πει κακιά κουβέντα για μένα
 που σκίζει σε κάθε του παράσταση. 
Δεν έχω δει τον Νίκο Μουτσινά που κάνει θέατρο και σκίζει με ουρές 
να βγει να πει για μένα».

Ισλαμική Εισβολή: Οι ΜΚΟ Φέρνουν Στρατιώτες Του Αλλάχ Στο Αιγαίο – Ιδού Τα ΒΙΝΤΕΟ

Καθώς το «μεταναστευτικό» μετατρέπεται 
σε ωρολογιακή βόμβα, «φουντώνουν» οι καταγγελίες 
για τον ύποπτο ρόλο ορισμένων 
Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων.
Οι συγκεκριμένες καταγγελίες επικεντρώνονται στην διευκόλυνση που παρέχονται 
σε μετανάστες ώστε να φτάσουν στα νησιά του Αιγαίου, εποικίζοντάς τα, 
αλλά και στην υποκίνηση εντάσεων στα κέντρα υποδοχής, όπως αυτές
 που ζήσαμε τις τελευταίες ημέρες στην Μόρια,
 αξιοποιώντας την εξαθλίωση των παράνομων μεταναστών.

Όπως αποκάλυψε ο τηλεοπτικός σταθμός «Alpha»,  μέλη τεσσάρω
ν Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων, έχουν ταυτοποιηθεί 
για συμμετοχή – με τον έναν ή τον άλλον τρόπο- στα επεισόδια 
που έχουν συνταράξει την Μόρια. 
Τα μέλη μάλιστα της ΜΚΟ «One Nation», καλούν τους μετανάστες 
να αποβιβαστούν στα νησιά με την ιαχή «Ο Αλλάχ είναι μεγάλος».

Στην κυβέρνηση γνωρίζουν τα ονόματα των ΜΚΟ αλλά δεν τα δίνουν
 ακόμη στη δημοσιότητα, καθότι δεν έχει ολοκληρωθεί
 η διαδικασία της πλήρους ταυτοποίησης.

Όπως είναι φυσικό, οι εν λόγω ΜΚΟ θα έχουν την τύχη άλλων οργανώσεων
 που οδηγήθηκαν στον εισαγγελέα και έχει σχηματιστεί ολόκληρη
 δικογραφία για την δράση τους.

Από την πλευρά της η κυβέρνηση έλαβε την απόφαση να βάλει στο μικροσκόπιο 
την δράση των Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων με την τροπολογία 
που ψηφίστηκε την Τρίτη από την Βουλή.
 Για πρώτη φορά, θα απαιτείται η καταχώριση και πιστοποίηση 
και των φυσικών προσώπων που δραστηριοποιούνται στις ΜΚΟ.
 «Μέλη, υπαλλήλους και συνεργάτες έχουν υποχρέωση να δηλώσουν
 και οι ήδη εγγεγραμμένες ΜΚΟ σε προθεσμία τριών μηνών»,
 επισημαίνεται χαρακτηριστικά.

Αυτό γιατί έχουν καταγραφεί ουκ ολίγα παραδείγματα ύποπτων κινήσεων 
από μέλη Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων.

Το newpost.gr σταχυολόγησε ορισμένες από τις πιο κραυγαλέες 
περιπτώσεις που σοκάρουν:

ΜΚΟ One Nation: Σε βίντεο φαινόταν μέλη της οργάνωσης εν πλω,
 με φουσκωτό σκάφος, στο θαλάσσιο στενό στη Λέσβο μεταξύ
 Σκάλας Συκαμνιάς και τουρκικών ακτών να υποδέχονται βάρκα
 με παράνομους μετανάστες και να τους καθοδηγούν στα αγγλικά
 πώς και σε ποιο μέρος της ακτής να κατευθυνθούν. 
Έπειτα τους απευθύνουν τρεις φορές στα αραβικά τον ισλαμικό χαιρετισμό
 «Αλλάχου Άκμπαρ» (ο Θεός είναι μεγάλος) για να λάβουν ισάριθμες φορές
 την ανάλογη απάντηση (σ.σ. σύνθημα ισλαμοποίησης κατά απίστων).
Τον Ιανουάριο του 2016, πάλι στη Λέσβο, αστυνομικοί είχαν συλλάβει 
έναν Ισπανό, μέλος ΜΚΟ γιατί είχε εγκαταστήσει στο αυτοκίνητό του 
κεραία ραδιοσυχνοτήτων και άλλους σχετικούς εξοπλισμούς.
Τον ίδιο μήνα, είχαν συλληφθεί Ισπανοί και Δανοί μέλη 
των ΜΚΟ Proem–Aid και Team Humanity με την κατηγορία της διακίνησης. 
Παρόλα αυτά τον Μάιο του 2015 όλοι τους αθωώθηκαν 
από το εφετείο κακουργημάτων Βορείου Αιγαίου.
(Δικό μας σχόλιο: Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ)
Τον Μάρτιο του 2016, είχαν διατυπωθεί καταγγελίες – οι οποίες ερευνήθηκαν
 από την αστυνομία- ότι άτομα που συστηνόταν ως μέλη ΜΚΟ, παρότρυναν 
πρόσφυγες και μετανάστες να περάσουν τα σύνορα από την Ειδομένη 
προς τη Βόρεια Μακεδονία. 
Λίγες ημέρες νωρίτερα, μετανάστες είχαν πνιγεί σε χείμαρρο, 
στην προσπάθειά τους να περάσουν στη γειτονική χώρα.
Τον Αύγουστο του 2018 είχαν συλληφθεί 30 άτομα, μέλη της ΜΚΟ ERCI 
για την εμπλοκή τους σε οργανωμένο εγκληματικό δίκτυο που δρούσε 
τουλάχιστον από τα τέλη του 2015 στη Μυτιλήνη με στόχο τη διευκόλυνση 
παράνομης εισόδου αλλοδαπών στην Ελλάδα μέσω των νησιών
 του Βορειοανατολικού Αιγαίο. 
Τα μέλη της οργάνωσης συμμετείχαν σε  κλειστές – κρυπτογραφημένες ομάδες 
εφαρμογής κοινωνικής δικτύωσης και επικοινωνίας, λάμβαναν πληροφορίες
 και στοιχεία, εμπιστευτικού χαρακτήρα, για τις προερχόμενες 
από την Τουρκία προσφυγικές ροές. 
Ανάλογες πληροφορίες συνέλεγαν μέσω παράνομης παρακολούθησης 
των ασυρματικών επικοινωνιών από τη Frontex και το λιμενικό σώμα, 
καθώς και μέσω κατόπτευσης του θαλάσσιου χώρου
 με την χρήση σύγχρονων μέσων, όπως διόπτρες.

Ξεμπλοκάρει το έργο για να μπουν οι μπουλντόζες. Με δαπάνη της Lamda οι κατεδαφίσεις αυθαιρέτων.

Γεωργιάδης για Ελληνικό: Με δαπάνη της Lamda
 οι κατεδαφίσεις αυθαιρέτων.
«Ξεμπλοκάρει το έργο για να μπουν οι μπουλντόζες. 
Το έργο ξεκινάει από την κατεδάφιση των υφισταμένων κτισμάτων»,
 δήλωσε ο υπουργός Ανάπτυξης.
Για «σαμποτάζ» του έργου στο Ελληνικό κατηγόρησε τον ΣΥΡΙΖΑ ο υπουργός 
Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης, κατά τη συζήτηση στη Βουλή
 της τροπολογίας για τις κατεδαφίσεις στο Ελληνικό.
Ο κ. Γεωργιάδης υπογράμμισε ότι η δαπάνη θα καλυφθεί από τη LAMDA
 και ότι στόχος της διάταξης είναι να ξεμπλοκάρει το έργο
 και να μπουν στο χώρο οι μπουλντόζες.
Το Ελληνικό
Αναφερόμενος στην τροπολογία για τις κατεδαφίσεις των αυθαιρέτων 
στο Ελληνικό, η οποία έχει κατατεθεί στο νομοσχέδιο για τα υδατοδρόμια, 
ο υπουργός είπε ότι αυτές θα γίνουν με δαπάνη του επενδυτή:
 «Η πρόβλεψη στη διάταξη είναι ρητή. 
Θα γίνουν με δαπάνες του επενδυτή, δηλαδή της LAMDA, δηλαδή του Λάτση. 
Όχι του Δημοσίου», είπε ο κ. Γεωργιάδης και ζήτησε να τελειώσει ο λαϊκισμός,
 καθώς, ενώ είναι ρητή η πρόβλεψη για την κάλυψη της δαπάνης 
από τον επενδυτή, εξακολουθούν βουλευτές και ορισμένα μέσα να ισχυρίζονται 
ότι «η κυβέρνηση κάνει ένα ακόμη δώρο στον Λάτση».

Ο κ. Γεωργιάδης εξήγησε ότι η τροπολογία κατατίθεται 
«για να κερδίσουμε χρόνο», διότι «στη σύμβαση που η κυβέρνηση Τσίπρα 
κύρωσε με νόμο, υπάρχει πρόβλεψη ότι δεν μπορεί να γίνει μεταβίβαση 
έως ότου λήξουν όλες οι δικαστικές εκκρεμότητες επί των κυρίων
 νομοθετικών παρεμβάσεων». 
Πρόσθεσε δε ότι η γεν. γραμματέας του υπουργείου Πολιτισμού επί ΣΥΡΙΖΑ, 
έκανε προσφυγή στο ΣτΕ για να μπλοκάρει το έργο. 
Έως ότου δε λήξουν αυτές οι δικαστικές εκκρεμότητες, δεν μπορεί να γίνει
 μεταβίβαση. «Δηλαδή, βάζει ο ΣΥΡΙΖΑ μια δικιά του τελευταία ημέρα, 
δεν μπορεί να γίνει μεταβίβαση, και μετά έχουμε τον κ. Κατρίνη
 (σ.σ. Κίνημα Αλλαγής), να λέει ότι δεν μπαίνουν οι μπουλντόζες!», 
είπε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων.

«Ξεμπλοκάρει το έργο για να μπουν οι μπουλντόζες»
O υπουργός σημείωσε, επίσης, 
ότι «ξεμπλοκάρει το έργο για να μπουν οι μπουλντόζες», διότι το έργο
 ξεκινάει από την κατεδάφιση των υφισταμένων κτισμάτων. 
«Αντί να περιμένουμε τη μεταβίβαση, ο επενδυτής παίρνει πάνω του το ρίσκο.
 Ο επενδυτής, πληρώνοντας τα έξοδα για την κατεδάφιση 
που είναι πολλά εκατομμύρια, ρισκάρει. 
Διότι αν χαθεί μια προσφυγή στο ΣτΕ, θα έχει ξοδέψει πολλά εκατομμύρια 
για τις κατεδαφίσεις χωρίς να μπορεί να πάρει το ακίνητο», 
είπε ο κ. Γεωργιάδης και πρόσθεσε: «Κανένα δώρο στο Λάτση λοιπόν. 
Η LAMDA παίρνει το ρίσκο, επιταχύνονται τα έργα. 
Το Ελληνικό είναι ένα εμβληματικό έργο, στέλνει σήμα στις αγορές
 και χρειάζεται η Ελλάδα ένα σήμα ότι η Ελλάδα μπορεί πραγματικά 
να επιτυγχάνει δύσκολα και περιπεπλεγμένα έργα».
Η Κασσιόπη
Ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων αναφέρθηκε και στην τροπολογία 
που ανοίγει το δρόμο για την απεμπλοκή της επένδυσης 
στην Κασσιόπη στην Κέρκυρα.
Ο κ. Γεωργιάδης επισήμανε ότι η επένδυση αυτή 
έχει στηριχθεί από την κυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου
 και επί κυβερνήσεως Τσίπρα εγκρίθηκε 
η περιβαλλοντική μελέτη. 
«Η παρούσα κυβέρνηση έλυσε 28 εκκρεμότητες που είχε η επένδυση. 
Σε εκκρεμότητα ήταν η έγκριση της υψομετρικής μελέτης των οδών
 που καθορίστηκαν μέσα στο έργο, από το δημοτικό συμβούλιο 
του δήμου της Β. Κέρκυρας. 
Και ενώ από τον Οκτώβριο ο δήμαρχος είχε πει στον υπουργό ότι 
θα παραδώσει τη μελέτη, και ενώ στη συνέχεια η επιτροπή ποιότητας ζωής 
του δήμου ενέκρινε ομόφωνα τη μελέτη, όταν αυτή πήγε στο δημοτικό
 συμβούλιο, ο δήμαρχος απέσυρε τη μελέτη», είπε ο υπουργός.

«Με λίγα λόγια ο δήμαρχος της Β. Κέρκυρας, παρά τις αποφάσεις
 τριών κυβερνήσεων, υπουργείων, δικαστηρίων, επιτροπών, ΣτΕ, ΤΑΙΠΕΔ,
 μόνος του αποφάσισε να πει ότι δεν θα γίνει η επένδυση! 
Σας ρωτώ ήρεμα και ωραία, λέμε όλοι ότι θέλουμε επενδύσεις. 
Είναι δυνατό να έρθει έτσι επενδυτής στην Ελλάδα, άμα μπορεί
 να το μπλοκάρει ένας δήμαρχος;», είπε ο κ. Γεωργιάδης απαντώντας
 και στον ΣΥΡΙΖΑ που κατηγορεί την κυβέρνηση για αντιδημοκρατική πράξη: 
«Καταθέτω τα συγχαρητήρια του κ. Μελισσανίδη στην κυβέρνηση 
του κ. Τσίπρα, όταν ο τότε δήμαρχος του δήμου Ν. Φιλαδέλφειας αρνήθηκε 
να εγκρίνει την υψομετρική μελέτη του γηπέδου της ΑΕΚ, με τον ίδιο τρόπο 
που το έκανε ο δήμαρχος για την Κασσιόπη.
 Τι έκανε ο κ. Τσίπρας τότε; 
Ψήφισε ότι αν το δημοτικό συμβούλιο εντός 60 ημερών δεν δώσει 
υψομετρική μελέτη, τότε ανατίθεται στον οικείο περιφερειάρχη να τη δώσει
 και να παρακάμψει το δημοτικό συμβούλιο.
 Ε, λοιπόν αυτό που έκανε ο κ. Τσίπρας για τα αθλητικά έργα,
 το γενικεύουμε για όλα. 
Δηλαδή άμα είναι για τη μπάλα δεν είναι αντιδημοκρατικό και άμα είναι 
για τα έργα είναι αντιδημοκρατικό; Αυτό μας λέτε;».

«Στέλνω σαφές μήνυμα, ως υπουργός Ανάπτυξης, προς τους επενδυτές.
 Αυτή η κυβέρνηση, είπε στον λαό ότι θέλει την ψήφο του 
για να μεταμορφώσει την Ελλάδα στην πιο επιχειρηματικά φιλική χώρα
 και ότι θα έχει ανθρώπους, που όταν κάποιοι δημιουργούν προβλήματα
 στις επενδύσεις, θα τα λύνουν. 
Αυτό που κάνουμε σήμερα είναι υλοποίηση προεκλογικών δεσμεύσεων. 
Το μήνυμα ότι η χώρα άλλαξε και η κυβέρνηση δεν θα επιτρέψει σε κανένα
 τοπικό παράγοντα ο οποίος θέλει να λαϊκίσει, ή επειδή εκφράζει 
άλλα συμφέροντα, να σταματάει μια επένδυση την οποία έχει εγκρίνει
 και εγγυηθεί το ελληνικό κράτος», είπε ο κ. Γεωργιάδης.

«O σκοπός είναι αυτή τη φορά να πετάξουν υδροπλάνα»
Αναφερόμενος στο νομοσχέδιο για τα υδατοδρόμια, ο υπουργός είπε ότι 
φτιάχνει το κατάλληλο επιχειρηματικό περιβάλλον για να έρθουν επιτέλους
 επενδύσεις στον τομέα των υδροπλάνων. 
«Ο σκοπός μας είναι αυτή τη φορά να πετάξουν υδροπλάνα. 
Ήταν ένα σύνθετο πράγμα.
 Ο προηγούμενος νόμος, όπως είχε ψηφιστεί από την κυβέρνηση Τσίπρα, 
δεν είχε καμία ελπίδα να φέρει έστω και ένα υδροπλάνο στην Ελλάδα, διότι 
δεν άφηνε δυνατότητα να έρθει κανένας επενδυτής», είπε. 
Τόνισε δε, ότι το νομοσχέδιο που φέρνει σήμερα η κυβέρνηση, έχει στόχο 
να κάνει ευκολότερη τη ζωή των επενδυτών και υλοποιεί τις αδειοδοτικές 
διαδικασίες χωρίς καμία έκπτωση στην ασφάλεια των πτήσεων και των επιβατών.

Αντιπαράθεση με Τζανακόπουλο
«Ο κ. Γεωργιάδης είναι προφανώς πιεσμένος από τις δηλώσεις του 
για τους πλειστηριασμούς και την οργή της κοινωνίας, επειδή βγήκε και μας είπε
 ότι η προστασία της πρώτης κατοικίας από τους πλειστηριασμούς
 είναι ζημιογόνα για την ελληνική οικονομία», σχολίασε ο κοινοβουλευτικός
 εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Τζανακόπουλος. 
Τόνισε ότι «η παράταξη του κ. Γεωργιάδη άφησε χρέος 300 δισ. ευρώ, 
που έχει επιβαρύνει τους πολίτες. 
Ακριβώς επειδή αδυνατεί αυτό να το αναγνωρίσει ο κ. Γεωργιάδης, ήρθε εδώ 
να δώσει μια ακόμα παράσταση και να ενισχύσει το ημιαρχηγικό του προφίλ 
στο εσωτερικό της ΝΔ και να μας μιλήσει για την Ελλάδα που ονειρεύεται».

«Στη συνήθη αμετροέπεια του, ο κ. Γεωργιάδης έπεσε στην παγίδα. 
Του ξέφυγε η καθοδηγητική ιδέα πίσω από την τροπολογία για το Ελληνικό. 
Ποια είναι αυτή η ιδέα; Επειδή έχει διαψευστεί πολλές φορές σχετικά 
με το πότε θα μπουν αυτές οι ρημάδες οι μπουλντόζες στο Ελληνικό, 
βλέπει προφανώς ότι η άσκηση διοίκησης δεν είναι εκπομπή στην τηλεόραση 
να λέει αυτό που θέλει», είπε ο κ. Τζανακόπουλος και πρόσθεσε:
 «Η καθοδηγητική του ιδέα είναι να μπουν 5 μπουλντόζες, 
να ρίξουν 2 αυθαίρετα, να πάρουν 3 φωτογραφίες και να αναδείξει ότι έτσι 
ξεκίνησε το έργο στο Ελληνικό.
 Αυτά ξέρετε τι θυμίζουν; 
Τις μπουλντόζες που πήγε ο κ. Σαμαράς για το δρόμο Κορίνθου-Πατρών
 και μετά, με το που έφυγε ο κ. Σαμαράς, φύγανε οι μπουλντόζες, φύγανε 
και οι εργαζόμενοι. Αυτά δεν είναι σοβαρά πράγματα!».

Σε σχέση με την Κασσιόπη, ο Δ. Τζανακόπουλος είπε: «Επειδή δεν μπορεί 
να χωρίσετε δύο γαϊδουριών άχυρα και δεν επειδή δεν έχετε τη δυνατότητα 
να επιλύσετε την παραμικρή ένταση με τις τοπικές κοινωνίες, ήρθατε εδώ
 σαν να είστε σε καφετέρια, να μας πείτε τι σας είπε ο δήμαρχος 
και τι του απαντήσατε. 
Λέτε ότι δήθεν ο ΣΥΡΙΖΑ έκανε τα ίδια με εσάς. 
Όμως ο ΣΥΡΙΖΑ είχε τάξει προθεσμία και δεν κατέλυσε την αρμοδιότητα
 της αυτοδιοίκησης, διότι η αρμοδιότητα δεν πέρασε
 στην κεντρική κυβέρνηση, όπως κάνετε εσείς τώρα».

Απαντώντας, ο κ. Γεωργιάδης είπε ότι η κυβέρνηση Τσίπρα έχει ψηφίσει 
δύο φορές, μια στο Μεσοπρόθεσμο και μια στον τελευταίο νόμο 
της τελευταίας αξιολόγησης, το καλοκαίρι του 2018, ότι η προστασία
 της πρώτης κατοικίας και ο νόμος Κατσέλη λήγουν 31.12.2019.
 «Ο κ. Τζανακόπουλος που έχυσε κροκοδείλια δάκρυα μόλις τώρα,
 έχει ψηφίσει ότι οι πλειστηριασμοί έπρεπε να έχουν ξεκινήσει 
δύο μήνες πριν», είπε κ. Γεωργιάδης.
 Για το Ελληνικό επέμεινε ότι θα γκρεμιστούν 917 ακίνητα. 
«Είναι έργο εκατομμυρίων ευρώ, προχωράει με ρίσκο του επενδυτή
 και ο ελληνικός λαός κερδίζει ότι τα έργα ξεκινάνε.
 Άρα με την τροπολογία αυτή, όχι δεν κοροϊδεύουμε τον ελληνικό λαό, 
αλλά εξασφαλίζουμε ότι τα έργα ξεκινάνε», είπε ο υπουργός Ανάπτυξης.

Ανταπαντώντας τέλος, για τη διάταξη που ξεμπλοκάρει την Κασσιόπη, 
ο κ. Γεωργιάδης ανέφερε: «Την ιδέα εσείς μας τη δώσατε, 
με την τροπολογία που κάνατε το 2017, παρακάμπτοντας το δημοτικό 
συμβούλιο της Ν. Φιλαδέλφειας. 
Αν και ήταν μισή όπως όλα μισά τα κάνατε. 
Γιατί θα έπρεπε να επιλαμβάνεται η κεντρική διοίκηση».

Είπε επίσης, ότι η διάταξη δεν γίνεται μόνο για την Κέρκυρα 
αλλά για όλη την Ελλάδα, «για να μην γίνουν θύματα οι επενδυτές
 όποιου θέλει να παίξει προσωπικά πολιτικά παιχνίδια».

ΚΟΙΝΩΝΙΑ «Ντού» Ρουβίκωνα στο σπίτι του Άρη Πορτοσάλτε! (πέταξαν και τίποτε μπογιές;)

Η αναρχική ομάδα Ρουβίκωνας έκανε παρέμβαση  στο σπίτι 
του δημοσιογράφου, Άρη Πορτοσάλτε.
Παρέμβαση από τον Ρουβίκωνα  πραγματοποιήθηκε στο σπίτι 
του Άρη Πορτοσάλτε, όπως κοινοποίησε ο ίδιος 
στον λογαριασμό του στο Twitter.
Ο κ. Πορτοσάλτε, στην ανάρτησή του, που τη συνόδεψε με φωτογραφίες
 από τα συνθήματα που γράφτηκαν στην είσοδο της πολυκατοικίας 
στην οποία μένει, έγραψε: «Τα φασιστικά τάγματα εφόδου του Ρουβίκωνα 
σε τρομοκρατική επιδρομή απόψε στην είσοδο της πολυκατοικίας μου. 
Η Δημοκρατία σε κίνδυνο...»
Δικό μας σχόλιο:
πέταξαν και τίποτε μπογιές;

Υπ. Παιδείας: Η ανακύκλωση γίνεται υποχρεωτική! (Αλλά κάνουν όλοι οι Δήμοι ανακύκλωση;)

Υπ. Παιδείας: Η ανακύκλωση γίνεται υποχρεωτική 
Ποιοι κάδοι πρέπει να υπάρχουν σε κάθε σχολείο
Η καλή είδηση της ημέρας έρχεται από το Υπουργείο Παιδείας όπου σύμφωνα 
με εγκύκλιο που απέστειλε η υφυπουργός Σοφία Ζαχαράκη
 καλεί όλα τα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας
 να εφαρμόσουν πρόγραμμα ανακύκλωσης
 και να αποκτήσουν γωνιές ανακύκλωσης.

Σκοπός του προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση της σχολικής κοινότητας 
στο μείζον θέμα της ανακύκλωσης με έμφαση στη διαλογή στην πηγή. 
Αυτό σημαίνει ότι σε κάθε σχολική μονάδα οι μαθητές πρέπει να έχουν
 πρόσβαση σε κάδους ξεχωριστής συλλογής απορριμμάτων, 
ώστε τα απορρίμματα που δύνανται να ανακυκλωθούν να μην διατίθενται 
σε πράσινους κάδους από τους οποίους οδηγούνται 
σε Χώρους Υγειονομικής Ταφής (ΧΥΤΑ).

Αυτοί είναι ο κάδοι ανακύκλωσης που πρέπει να υπάρχουν σε κάθε σχολείο της χώρας

Αρχικός στόχος είναι κάθε σχολική μονάδα να διαθέτει κάδους διαφορετικού 
χρωματισμού για τη συλλογή διαφορετικών υλικών σε συγκεκριμένα 
σημεία του σχολικού συγκροτήματος ως εξής:

1. Καφέ κάδος για τη συλλογή βιοαποβλήτων

2. Κίτρινος κάδος για τη συλλογή χαρτιού και έντυπου υλικού

3. Μπλε κάδος για τη συλλογή πλαστικών και μετάλλων

Επιπλέον, οι σχολικές μονάδες εκτιμάται ότι είναι ανάγκη να διαθέτουν 
κάδους για τη συλλογή οικιακών μπαταριών και μικρών ηλεκτρικών
 και ηλεκτρονικών συσκευών, που θα αναζητηθούν 
από τα αντίστοιχα συστήματα συλλογής.
Μπορείτε να δείτε την σχετική εγκύκλιο 
ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΧΟΛΕΙΑ
Δικό μας σχόλιο:
Αλλά κάνουν όλοι οι Δήμοι ανακύκλωση;

Τόσο απλά....χωρίς λόγια.


Πέμπτη, 6 Φεβρουαρίου 2020

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: 10 πολύ ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά του Ιαπωνικού εκπαιδευτικού συστήματος.

Οι Ιάπωνες είναι γνωστοί για τη νοημοσύνη τους, την καλή τους υγεία, την ευγένεια 
και την ευεξία τους. Αλλά γιατί αυτό το έθνος είναι τόσο μοναδικό
 και διαφορετικό από τον υπόλοιπο κόσμο;
 Επειδή έχουν ένα καταπληκτικό εκπαιδευτικό σύστημα!

1. Οι τρόποι προηγούνται της γνώσης
Στα ιαπωνικά σχολεία, οι μαθητές δεν έχουν εξετάσεις μέχρι να φτάσουν 
στην τέταρτη τάξη (μέχρι την ηλικία των 10). Συμπληρώνουν απλά μικρά τεστ. 
Θεωρείται ότι ο στόχος των τριών πρώτων χρόνων στο σχολείο δεν πρέπει να είναι
 η αξιολόγηση και εκτίμηση των γνώσεων ενός παιδιού, αλλά η εγκαθίδρυση
 σωστών τρόπων και η ανάπτυξη του χαρακτήρα του.
 Τα παιδιά διδάσκονται να σέβονται τους άλλους ανθρώπους και να είναι ευγενικά
 απέναντι στα ζώα και στη φύση. Επίσης μαθαίνουν πώς να είναι γενναιόδωρα
 και συμπονετικά. Εκτός από αυτά, διδάσκονται χαρακτηριστικά
 όπως το σθένος, ο αυτοέλεγχος και η δικαιοσύνη.

2. Το ακαδημαικό έτος ξεκινά την 1η Απρίλη
Ενώ τα περισσότερα σχολεία και πανεπιστήμια στον κόσμο ξεκινούν 
το ακαδημαϊκό τους έτος τον Σεπτέμβρη ή Οκτώβρη, στην Ιαπωνία ο Απρίλης 
είναι ο μήνας που σηματοδοτεί την έναρξη του ακαδημαϊκού
 και επιχειρηματικού ημερολογίου. Η πρώτη μέρα του σχολείου συχνά
 συμπίπτει με ένα από τα πιο όμορφα φυσικά φαινόμενα- το άνθισμα της κερασιάς. 
Το ακαδημαικό έτος χωρίζεται σε 3 τρίμηνα: 1 Απρίλη- 20 Ιουλίου, 
1 Σεπτέμβρη- 26 Δεκέμβρη και 7 Γενάρη- 25 Μαρτίου.
 Οι μαθητές έχουν 6 εβδομάδες διακοπών το καλοκαίρι και δύο εβδομάδες 
τον χειμώνα και την άνοιξη.

3. Τα περισσότερα σχολεία στην Ιαπωνία δεν έχουν επιστάτες ή προσωπικό 
καθαριότητας
Οι μαθητές είναι αυτοί που καθαρίζουν το σχολείο τους. 
Στα ιαπωνικά σχολεία, οι μαθητές καθαρίζουν τις τάξεις, το κυλικείο, ακόμα
 και τις τουαλέτες μόνοι τους. Κατά τον καθαρισμό, χωρίζονται σε μικρές 
ομάδες και τους ανατίθενται εργασίες που εναλλάσσονται και μετατίθενται
 κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Το ιαπωνικό εκπαιδευτικό σύστημα θεωρεί
 ότι με το να καθαρίζουν οι μαθητές τον δικό τους χώρο τους διδάσκει 
να εργάζονται συνεργατικά και να βοηθούν ο ένας τον άλλο.
 Επιπροσθέτως, το να ξοδεύουν τον ίδιο τους τον χρόνο σκουπίζοντας 
και σφουγγαρίζοντας κάνει τα παιδιά να σέβονται τον χώρο τους, 
τη δουλειά τους και τη δουλειά των άλλων.

4. Στα σχολεία της Ιαπωνίας, παρέχεται γεύμα με εβδομαδιαίο,
 τυποποιημένο μενού, το οποίο καταναλώνεται στην τάξη
Το ιαπωνικό εκπαιδευτικό σύστημα κάνει ό,τι μπορεί, για να διασφαλίσει 
ότι οι μαθητές καταναλώνουν υγιεινά και ισορροπημένα γεύματα.
 Στα δημόσια δημοτικά και γυμνάσια της χώρας, το γεύμα τους μαγειρεύεται
 σύμφωνα με ένα τυποποιημένο πρόγραμμα, που αποφασίζεται όχι μόνο
 από πιστοποιημένους σεφ, αλλά επίσης από επαγγελματίες της υγείας. 
Όλοι οι συμμαθητές τρώνε μαζί στην τάξη με τον δάσκαλο/καθηγητή τους, 
κάτι που βοηθά στη θετική δόμηση των σχέσεων μεταξύ τους.

5. Τα εργαστήρια μετά το σχολείο 
είναι αρκετά διαδεδομένα στην Ιαπωνία
Για να καταφέρουν να μπουν σε ένα καλό γυμνάσιο, οι περισσότεροι μαθητές
 εγγράφονται σε προπαρασκευαστικές σχολές ή παρακολουθούν ιδιωτικά 
εργαστήρια μετά το σχολείο. 
Τα μαθήματα σε αυτά τα σχολεία γίνονται τα απογεύματα. 
Είναι σύνηθες στην Ιαπωνία να βλέπει κανείς μικρές παρέες παιδιών
 να επιστρέφουν σπίτι τα απογεύματα από αυτά τα μαθήματα. 
Οι Ιάπωνες έχουν σχολείο 8 ώρες την ημέρα, αλλά εκτός από εκείνες 
τις περιόδους, μελετούν ακόμα και στις διακοπές και τα σαββατοκύριακα σε ομάδες. 
Δεν είναι λοιπόν περίεργο που σε αυτή τη χώρα σπάνια συμβαίνει
 κάποιος να επαναλαμβάνει μια τάξη στο σχολείο.

6. Εκτός από τα κοινά μαθήματα, οι μαθητές επίσης
 μαθαίνουν Ιαπωνική καλλιγραφία και ποίηση
Η Ιαπωνική καλλιγραφία, ή Shodo, περιλαμβάνει τη βύθιση ενός πινέλου bamboo 
σε μελάνι και τη γραφή του με αυτό ιερογλυφικών σε χαρτί ρυζιού.
 Για τους μαθητές, η Shodo είναι μια τέχνη ακόμα πιο δημοφιλής 
και από την παραδοσιακή ζωγραφική. 
Το Haiku, από την άλλη πλευρά αποτελεί μια μορφή ποίησης που χρησιμοποιεί 
απλές εκφράσεις, για να αποκαλύψει τα βαθύτερα και σημαντικότερα 
συναισθήματα στους αναγνώστες του. 
Και τα δύο μαθήματα διδάσκουν στα παιδιά να σέβονται τον πολιτισμό τους 
και τις παραδόσεις αιώνων.

7. Σχεδόν όλοι οι μαθητές φορούν μαθητικές στολές
Σχεδόν όλα τα γυμνάσια της χώρας απαιτούν 
από τους μαθητές τους να φορούν στολές. 
Αν και κάποια σχολεία έχουν το δικό τους στυλ, η παραδοσιακή Ιαπωνική 
μαθητική στολή συνίσταται από ένα στρατιωτικού τύπου στυλ για τα αγόρια 
και μια ναυτικού τύπου στολή για τα κορίτσια. 
Η πολιτική της στολής έχει πρόθεση να απομακρύνει κάθε κοινωνικό εμπόδιο
 ανάμεσα στους μαθητές και να τους εμπνεύσει μια διάθεση εργατική. 
Επιπλέον, η κοινή μαθητική στολή βοηθά στην προώθηση μιας αίσθησης
 κοινότητας ανάμεσα στους μαθητές.

8. Το ποσοστό σχολικής παρακολούθησης
 στην Ιαπωνία φτάνει το 99.99%
Πιθανώς όλοι μας έχουμε κάνει κοπάνα έστω μια φορά στη ζωή μας. 
Ωστόσο, οι Ιάπωνες δεν λείπουν από τις αίθουσες, 
ούτε και αργούν να πάνε στο σχολείο.
 Επιπλέον, σχεδόν το 91% των μαθητών στην Ιαπωνία αναφέρει 
ότι ποτέ ή, μόνο σε ελάχιστες περιπτώσεις, έχουν αγνοήσει τη διάλεξη 
των καθηγητών τους. 
Πόσες άλλες χώρες μπορούν να επιδείξουν τέτοια στατιστικά στοιχεία;

9. Ένα τεστ αποφασίζει το μέλλον των μαθητών
Μετά το τέλος του λυκείου, οι μαθητές στην Ιαπωνία πρέπει να περάσουν
 από κάποιες σημαντικές εξετάσεις, που θα καθορίσουν το μέλλον τους.
 Ένας μαθητής μπορεί να επιλέξει ένα πανεπιστήμιο που θα ήθελε να πάει 
και αυτό το πανεπιστήμιο ορίζει ένα συγκεκριμένο απαιτούμενο σκορ. 
Αν ένας μαθητής δεν φτάσει αυτό το σκορ, πιθανώς να μην πάει στο πανεπιστήμιο. 
Ο ανταγωνισμός είναι υψηλός- μόνο το 76% των απόφοιτων λυκείου 
συνεχίζουν τις σπουδές τους. 
Δεν αποτελεί έκπληξη ότι η περίοδος προετοιμασίας για την είσοδο 
στην ανώτατη εκπαίδευση αποκαλείται από τους μαθητές ως «εξετάσεις-κόλαση».

10. Τα φοιτητικά χρόνια είναι 
οι καλύτερες «διακοπές» στη ζωή ενός Ιάπωνα
Αφού έχουν περάσει από τις «εξετάσεις-κόλαση», οι Ιάπωνες συνήθως 
κάνουν ένα μικρό διάλειμμα.
 Σε αυτή τη χώρα βέβαια, και τα ίδια τα φοιτητικά χρόνια θεωρούνται 
τα καλύτερα στη ζωή ενός ατόμου. 
Ορισμένες φορές, οι Ιάπωνες ονομάζουν αυτή τη περίοδο «διακοπές»
 πριν την εργασία.
enallaktikidrasi.com

Μία φωτογραφία όλη η παθογένεια του Ελληνα. Και βέβαια για να το λέει ο Ηλίας κάτι ξέρει.

Τι και αν το λέει ο Εθνικός Οργανισμός Υγείας…
.......................Ο Ηλίας λέει άλλα…
Και βέβαια για να το λέει ο Ηλίας κάτι ξέρει.
Του το έχει πει ένας φίλος ενός γιατρού 
που κουρεύεται στο μαγαζί του…

ΤΙ ΤΟΥΣ ΗΘΕΛΕ 26 αστυνομικούς η Νοτοπούλου πείτε μου θα σκάσω!




Ήταν 6 Φεβρουαρίου του 1982 όταν η σχολική ποδιά μπήκε στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.

Δε θυμάμαι άλλο ρούχο περισσότερο από αυτό στη ζωή μου. 
Έχω την εικόνα του σε κρεμάστρες, σε καρέκλες, στην σιδερώστρα, 
στην απλώστρα, στα χέρια της μάνας μου.

To 1981, πήγαινα ακόμη Λύκειο. 
Η «νίκη» του ΠΑΣΟΚ και όλη η υποσχόμενη «αλλαγή» συμπυκνώθηκαν
 για εμένα σε δύο πράγματα: ΤΟ ΠΑΣΟΚ κατήργησε την μαθητική ποδιά
 και επισημοποίησε την σχολική εκδήλωση για το Πολυτεχνείο. 
Αυτό σημαίνει ότι όλη η επαναστατημένη μας νιότη μπορούσε να ξεχαρμανιάζει 
κάθε 17η Νοεμβρίου και μάλιστα με ελεύθερο dresscode, οπότε ποιος θυμόταν
 το ΝΑΤΟ και την ΕΟΚ, όταν είχε να αποφασίσει 
τι θα βάλει την επόμενη μέρα στο σχολείο.
Η «νίκη» του ΠΑΣΟΚ και όλη η υποσχόμενη «αλλαγή» συμπυκνώθηκαν
 για εμένα σε δύο πράγματα: ΤΟ ΠΑΣΟΚ κατήργησε την μαθητική ποδιά
 και επισημοποίησε την σχολική εκδήλωση για το Πολυτεχνείο.

Τα σχολεία ήταν ανέκαθεν πασαρέλες –μην γελιόμαστε. 
Ακόμη και τότε που ήμασταν σε «θηλέων» και δεν υπήρχε ο πειρασμός 
του αρσενικού στο διπλανό θρανίο αλλά συνήθως έξω από την πόρτα του σχολείου, 
ακόμη και τότε , στα χρόνια της «ισοπεδωτικής» σχολικής ποδιάς, 
βρίσκαμε τρόπους να κάνουμε τα καλλιστεία της εποχής.
 Υπήρχε κι ένα μάθημα –στα θηλέων- που το λέγανε «οικοκυρικά» 
που μας εισήγαγε στις βασικές ενότητες του κουτσομπολιού περί νοικοκυροσύνης. 
Οι μανάδες συνιστούσαν να κάνουμε φιλίες με κορίτσια που είχαν
 καλοσιδερωμένους και καθαρούς τους άσπρους γιακάδες και αναμετρούνταν
 μεταξύ τους σε δεξιότητες κρυφοβελονιάς
 για να τον ράψουν επάνω στην σχολική ποδιά.
Το σετάκι της ποδιάς ανάλογα με την χρονιά, συμπληρωνόταν
 από all star παπούτσια ή αλυσίδα ελβιέλα(!)που ήταν το ντόπιο υποκατάστατο. 
Το χειμώνα από πάσης φύσεως μποτάκια. 
Καστόρινα, στρατιωτικά, με φερμουάρ, με κορδόνια. 
Θυμάμαι μια χρονιά που η μόδα, ήθελε τα καλτσάκια να πέφτουν ξεχειλωμένα, 
πάνω στα παπούτσια μας. 
Κρυφά από τις μανάδες σπάζαμε τα λάστιχα τραβώντας τα, τάχα 
ότι χαλούσαν μόνα τους. 
Ήταν ακόμη καιροί που όσο περισσότερη γάμπα αποκάλυπτες, τόσο πιο σέξι γινόσουν.

Ο Τσεκλένης, σχεδιάζοντας τις δικιές του, είχε αναβαθμίσει την υπόθεση 
και πλέον όλες νομίζαμε ότι είχαμε κάτι από τον αέρα της αεροσυνοδού
της Ολυμπιακής, αφού μοιραζόμασταν στολές του ίδιου designer.
Όταν τα σχολεία έγιναν μικτά, η σχολική ποδιά ίσχυε ακόμη. 
Συμπληρώναμε δε το look με κοσμήματα, ασορτί καλσόν και πανωφόρια.

Τους καιρούς του ερωτικού οίστρου, δήθεν ξεκουμπώνονταν μόνα τους 
τα τελευταία κουμπιά για να δίνουν οπτική τροφή στους συμμαθητές μας. 
Τα κουμπιά μπορεί να ήταν και του μπούστου -αναλόγως τον διαθέσιμων
 προσόντων της καθεμιάς.
 Σε παρέες μετά το σχολείο, κάναμε και ένα ιδιότυπο στριπτίζ, τις βγάζαμε, 
τις ρίχναμε μέσα στο σάκο και δίναμε μια ιδέα από τον έσω εαυτό μας, 
με τα μακό και τις φούστες που φορούσαμε από κάτω.
Το σετάκι της ποδιάς ανάλογα με την χρονιά, συμπληρωνόταν
 από all star παπούτσια ή αλυσίδα ελβιέλα(!)που ήταν το ντόπιο υποκατάστατο.

Δε θυμάμαι άλλο ρούχο περισσότερο από αυτό στη ζωή μου. 
Έχω την εικόνα του σε κρεμάστρες, σε καρέκλες, στην σιδερώστρα, 
στην απλώστρα, στα χέρια της μάνας μου, στο καλάθι με τα άπλυτα, 
σαβουριασμένο σε σχολικές τσάντες, ανάμεσα σε αγορίστικα δάκτυλα,
 φθαρμένο, ιδρωμένο, φωτογραφημένο με άλλα όμοιά του στις αναμνηστικές
 πόζες του τέλους της χρονιάς. Είναι το ρούχο της νιότης μου.
Και οι μανάδες χάρηκαν. Απαλλάχτηκαν από τις ατελείωτες βόλτες 
στην Ερμού κάθε Σεπτέμβριο για να ικανοποιήσουν τα ολοένα 
και πιο περίεργα γούστα μας.
Όταν το ΠΑΣΟΚ κατήργησε την ποδιά εμείς χαρήκαμε. 
Θα εκφράζαμε πλέον πιο ελεύθερα την σεξουαλικότητά μας, θα κάναμε
 το ντεμπούτο μας ως ξεχωριστές μορφές και προσωπικότητες. 
Και οι μανάδες χάρηκαν. Απαλλάχτηκαν από τις ατελείωτες βόλτες στην Ερμού 
κάθε Σεπτέμβριο για να ικανοποιήσουν τα ολοένα και πιο περίεργα γούστα μας.
 Ο Τσεκλένης όμως δεν χάρηκε. Του έμειναν 350.000 μέτρα μπλε ύφασμα αμανάτι.