Σάββατο 24 Μαρτίου 2018

Πριν πετάξεις οτιδήποτε σκέψου το καλά.30 ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΠΕΤΟΥΣΕΣ!

Πριν πετάξεις οτιδήποτε σκέψου το καλά. 
Μήπως μπορείς να το χρησιμοποιήσεις
 ξανά με κάποιο τρόπο;
Για παράδειγμα αν έκαψες ένα κερί 
που ήταν μέσα σε γυάλινο βάζο, μην το πετάξεις. 
Κάψε και άδειασε το υπόλοιπο του κεριού 
και χρησιμοποίησέ το για αποθήκευση. 
Αυτό είναι το «upcycling».
Upcycling σημαίνει «η μετατροπή πραγμάτων
 που θα πετάγαμε ή άχρηστων προϊόντων 
σε νέα υλικά ή προϊόντα καλύτερης ποιότητας
 ή μεγαλύτερης περιβαλλοντικής αξίας». 
Και δεν είναι μόνο για εκείνους που αγαπούν 
τις τέχνες ή τις κατασκευές. 
Αυτές οι ιδέες αξίζουν να τις δοκιμάσεις 
και θα κάνουν το σπίτι σου πιο cool στη στιγμή!
1. Μια παλιά σκάλα μπορεί να γίνει βιβλιοθήκη.
2. Από πτυσσόμενες καρέκλες μπορείς 
να φτιάξεις ράφια και ντουλάπα.
3. Ένα μπουκάλι αναψυκτικού των 2 λίτρων
 γίνεται μια cool σκούπα.
4. Τα παλιά γυάλινα μπουκάλια μπορούν
 να γίνουν καλύμματα για κρεμαστές λάμπες οροφής.
5. Μπορείς να φτιάξεις το πιο φανταστικό 
φωτιστικό με κόλλα και πλαστικά κουτάλια.

6. Από παλιές σανίδες του σκέιτμπορντ 
μπορεί κανείς να φτιάξει ένα παιδικό τραπέζι πικνίκ.
7. Ένα παλιό γάντι μπορεί να γίνει ένα λούτρινο ζωάκι.
8. Τα παλιά βιβλία μπορούν να γίνουν όμορφα ράφια.
9. Τα καπάκια από μπουκάλια 
γίνονται ωραιότατα ρεσό.
10. Ένα παλιό πιάνο γίνεται
 η πιο πρωτότυπη βιβλιοθήκη!
11. Τα γαλλικά κλειδιά γίνονται κρεμάστρες.
12. Μπορείς να βάλεις μια τάξη επιτέλους 
στα καλώδια και τα εξαρτήματά σου 
χρησιμοποιώντας το χαρτόνι
 από τα τελειωμένα χαρτιά υγείας.
13. Αυτός ο υπέροχος νιπτήρας έχει γίνει 
από ένα παλιό ποδήλατο.
14. Το κουτί από τα CD/DVD γίνεται 
ωραιότατο τάπερ για bagel.
15. Μπορείς να κλείσεις τις τρύπες στο φράχτη
 με γυάλινους βόλους.
16. Ο παλιός πύργος του υπολογιστή σου γίνεται
 ωραιότατο και πολύ πρωτότυπο γραμματοκιβώτιο.
17. Από φθηνές κρεμάστρες μπορείς 
να δημιουργήσεις ένα διαχωριστικό δωματίου.
18. Μπορείς να φτιάξεις πένες για κιθάρα
 από παλιές πιστωτικές κάρτες ή κάρτες μέλους.
19. Μια ακόμα ιδέα για το παλιό πιάνο. 
Μπορεί να μετατραπεί σε ωραιότατη ζαρντινιέρα
 ή σιντριβάνι για τον κήπο.
20. Μετέτρεψε τους χρησιμοποιημένους 
γλόμπους σε λάμπες λαδιού.
21. Φτιάξε ένα ρολόι από τη ρόδα ποδηλάτου.
22. Ένα παλιό σετ ντραμς μπορεί να γίνει πολυέλαιος!
23. Μετέτρεψε την παλιά, αγαπημένη σου 
κασέτα σε πορτοφολάκι.
24. Μια παλιά μπανιέρα κομμένη στη μέση
 μπορεί να γίνει ο πιο cool καναπές!
25. Μια βίντατζ βαλίτσα γίνεται υπέροχη καρέκλα!
26. Τα άδεια μπουκάλια κρασιού γίνονται πολυέλαιος.
27. Αν έχεις μια τέτοια παλιά τηλεόραση 
που δεν δουλεύει, μετέτρεψέ τη σε ενυδρείο.
28. Φτιάξε μια τσάντα (και άλλα πράγματα)
 από πλεγμένα καπάκια αναψυκτικού.
29. Αν δεν φοράς τα καπέλα σου, κάντα φωτιστικά!
30. Οι ρακέτες του τένις γίνονται σούπερ τέλειοι 
και πρωτότυποι καθρέφτες.
Αυτό είναι το upcycling.
 Κάνει καλό στο περιβάλλον, αλλά και δίνει
 μοναδικά αντικείμενα ντιζάιν που θα αλλάξουν
 το σπίτι σου και θα το κάνουν να ξεχωρίσει.

Το πικρόχολο σχόλιο του ΚΥΡ για την αυριανή επέτειο.


Η Ελλάδα στο πρώτο Europa Cup πανηγύρισε το χρυσό.

Μεγάλη επιτυχία για την Εθνική πόλο Γυναικών, 
που επικράτησε 9-8 της Ρωσίας στην Ισπανία
 και κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο 
στο παρθενικό Europa Cup.

Οι παίκτριες του Γιώργου Μορφέση 
μπήκαν μουδιασμένα στο παιχνίδι, 
σε ένα πολύ κακό ξεκίνημα, αλλά ταυτόχρονα 
κρατούσαν και στην άμυνα χαμηλά τις αντιπάλους τους. 
Είναι χαρακτηριστικό ότι σκόραραν για πρώτη φορά 
στο τελευταίο λεπτό της δεύτερης περιόδου. 
Αλλά, έκαναν το ίδιο και στην επόμενη επίθεσή τους,
 με το ημίχρονο να κλείνει στο 2-2.

Η «γαλανόλευκη» έχτισε μια σημαντική διαφορά 
στο φινάλε της τρίτης περιόδου, έχοντας προβάδισμα
 με 6-3 και παρά την πίεση στο τελευταίο οκτάλεπτο, 
κράτησε το προβάδισμα μέχρι τέλους
Οι Ρωσίδες μειώσαν στο -1 43'' πριν το φινάλε, 
η ψυχραιμία όμως στο τέλος έφερε τη νίκη με 9-8 
και το χρυσό μετάλλιο.

Τα οκτάλεπτα: 0-1, 2-1, 4-1, 3-5

Ελλάδα: Ξενάκη 2, Καλάργυρου, Τσουκαλά, Β. Διαμαντοπούλου 2, Ελευθεριάδου 2, Χυδηριώτη.

Ρωσία: Γκορμπούνοβα, Ιβάνοβα 2, Προκόφιεβα, 
Σιμάνοβιτς, Τιμοφέεβα, Μπορίσοβα, Καρίμοβα.

Έναν Φιλόλογο Επειγόντως.

Έναν Φιλόλογο Επειγόντως.
Για Να Τελειώνουμε 
Με Το Όνομα Των Σκοπίων!
Παρακολουθούμε όλοι μας τούς (παρα)μορφωμένους 
βουλευτές μας (γιατροί οι περισσότεροι και δικηγόροι)
και τούς υπουργούς, να επιχειρηματολογούν 
για τήν ονομασία τών Σκοπίων. 

Ομιλούν για σύνθετη ονομασία που να περιέχει και το όνομα της Μακεδονίας.
 Αναζητούν «γεωγραφικό προσδιορισμό» ο οποίος να ομιλεί περί Μακεδονίας 
ως δευτερευούσης παραμέτρου, δήθεν επειδή όλη αυτή η περιοχή
 είχε ενσωματωθεί στο βασίλειο τής Μακεδονίας. 
Μα όλος ο τότε γνωστός κόσμος είχε κατακτηθεί και είχε ενσωματωθεί
 στο βασίλειο τών Μακεδόνων.
 Τα απειράριθμα λοιπόν σημερινά κράτη πρέπει να λέγονται με μία λέξη Μακεδονία; 
Ομιλούν για την αναγνώριση από 160 χώρες τού κράτους αυτού 
με σκέτο το όνομα Μακεδονία, άρα πρέπει και εμείς να το δεχθούμε! 
Ήμαρτον! Και άλλα πολλά και απολύτως εξωφρενικά λέγουν.

Ένα μόνο δέν έχουν σκεφθεί: Να προτείνουν σε έναν υπουργό 
ή και έναν απλό πολίτη τού κράτους αυτού, να προφέρει, μόνο να προφέρει, 
το όνομα τού Αλεξάνδρου. 
Τον λένε Alexander, τον λένε Ισκεντέρ, Alessandro, Aleksandar, Alleksanda, 
Sandor, Sikandar, Xandru, και άλλες περίπου 30 διαφορετικές ονομασίες,
 αλλά με κανένα από αυτά τα ονόματα δεν θα μπορούσε ούτε και ο ίδιος
 ο Αλέξανδρος να καταλάβει ότι μιλούν γι’ αυτόν. 
Εν τούτοις του στήνουν τεράστια αγάλματα και δίνουν το όνομά του σε δρόμους,
 πλατείες και αεροδρόμια και ό,τι άλλο απολύτως κωμικό μπορεί να σκεφθεί κανείς.
 Αλέξανδρο όμως δεν θα μπορέσει να τον πει κανείς από αυτούς.

Αλλά και να μπορέσει κάποιος να το προφέρει αυτό το όνομα, δεν θα μπορέσει
 να το ετυμολογήσει. Που να μπορέσει να καταλάβει ο καψερός, 
ότι μέσα σε αυτή την λέξη κρύβεται το ρήμα «αλέξω» και το ουσιαστικό «άνδρας».

Ανοίγουμε λοιπόν το Ομηρικό λεξικό του Ιωάννου Πανταζίδου
 (έκδοση Ανέστη Κωνσταντινίδη, 1903) στην λέξη αλέξω = απωθώ, αποκρούω, 
αντιμετωπίζω, αποσοβώ. 
Για τη λέξη άνδρας πιστεύω ότι δεν χρειάζεται να ανοίξουμε λεξικό (ακόμη).
Θα πει κάποιος: 
Μα το ρήμα αλέξω δεν υπάρχει πια!
Τι μας λέτε; 
Και η λέξη αλεξικέραυνο ή το αλεξίσφαιρο δεν υπάρχουν; 
Και το αλεξίπτωτο, το αλεξιβρόχιο, το αλεξήνεμο,
 το αλεξιβόρβορο 
(αχ αυτό το τελευταίο, εσχάτως το έχουμε χάσει
 δυστυχώς, γι’ αυτό και κυλιόμαστε στον βόρβορο
της παρακμής), όλα ταύτα δεν είναι υπαρκτά; 
Δεν αποτελούν διαχρονικά την αιώνια Ελληνική μας λαλιά;

Και είναι αιώνια αυτή η λαλιά, γιατί Αλέξανδρο συναντούμε και στις πινακίδες 
της Γραμμικής – Β! και βάλτε με το νου σας πόσα χρόνια πριν ακόμη
 και από την εφεύρεση της Γραμμικής – Α θα προφέρονταν αυτή η λέξη!

Ειρήσθω εν παρόδω ότι η 100% Ελληνική γραφή της Γραμμικής – Β,
είναι η αρχαιότερη, από τις ομιλούμενες σήμερα γλώσσες στον πλανήτη.
 Η αμέσως επόμενη Κινεζική, είναι κατά 3 αιώνες νεότερη.

Θα πει κάποιος: Ο Αλέξανδρος ως γιός Βασιλιά, είχε ιδιαίτερη μόρφωση
 και άρα είχε μάθει από μωράκι τα Ελληνικά ως δεύτερη γλώσσα.

Και το όνομα τού πατέρα του ξένο κι αυτό; 
Δέν τόν έλεγαν Φίλιππο, τόν έλεγαν Philip? 
Δηλαδή δεν σήμαινε το όνομά του «ο φίλος των ίππων» αλλά τον φώναζε έτσι 
η μάνα του επειδή είχε δει μια πρόσφατη κινηματογραφική ταινία 
με τον διάσημο Γάλλο ηθοποιό Ζεράρ Φιλίπ και είχε ξετρελαθεί με αυτό το όνομα;

Και η μάνα του Αλέξανδρου, με κείνο το περίεργο και απολύτως …
........ξενικό όνομα «Ολυμπιάδα», Θεέ και Κύριε, αλλοδαπή κι αυτή;

Και ο προ-προ-προπάππος του, Αλέξανδρος ο Α΄ που έλαβε μέρος 
στους Ολυμπιακούς αγώνες, εκεί που ουδείς μπορούσε να εισέλθει 
εάν δεν ήτο από πατέρα και μητέρα Έλλην;

Και ο πατέρας του που του είχαν αναθέσει να διοργανώσει 
τους Αθλητικούς Αγώνες στους Δελφούς, ούτε αυτός ήταν Έλληνας;

Και ο μακεδόνας δάσκαλός του, ο πασίγνωστος σε όλα τα μήκη 
και τα πλάτη της Γής μαθητής του Πλάτωνος, ο Αριστοτέλης,
 σε τι γλώσσα δίδασκε το δεκατριάχρονο εκείνο παιδάκι που αργότερα 
θα γίνονταν ο διασημότερος άνδρας όλης της Ιστορίας, 
ο άνθρωπος που δεν νικήθηκε ποτέ;

Και η παροιμιώδης φράση του «εάν δεν ήμουν ο Αλέξανδρος, 
θα ήθελα να είμαι ο Διογένης», την είπε βοηθούμενος από μεταφραστή; 
Ή μήπως εμπιστεύθηκε κάποιον που κατείχε την νοηματική;

Και η Ιλιάδα του Ομήρου που αχώριστα τον συνόδευε στην νικηφόρα 
εκστρατεία του εναντίον των Περσών, δεν ήταν γραμμένη στα Ελληνικά;
Και ο Αχιλλέας που αποτελούσε το πρότυπό του, με την μητέρα του
 την Θέτιδα, ήσαν βαρβαρικής καταγωγής;
Και τα θέατρα που έκτισε και τα στάδια και τα γυμναστήρια
 και τις παλαίστρες και τους βαρβαρικούς νόμους που αντικατέστησε 
με Ελληνικούς, όλα ταύτα δεν λένε τίποτα περί της Ελληνικότητάς του;
Και το ότι κατέκαυσε την πρωτεύουσα της Περσικής αυτοκρατορίας
 εις αντεκδίκηση της πυρπολήσεως από τους Πέρσες
 της πόλεως των Αθηνών, ούτε αυτό μαρτυρεί κάτι;
Και για την λέξη Μακεδονία η οποία κατά τον Ηρόδοτο και τον Όμηρο 
προέρχεται από το «Μακεδνός» = υψηλόκορμος, ουράνιος, εμείς σήμερα 
θα πρέπει να θεωρούμε ότι το «ουράνιος» εξηγείται ότι απλώς έπεσε
 σαν αερόλιθος από τον ουρανό;
Και ο Τραγικός Ευριπίδης που έζησε τα τελευταία του χρόνια
 στην Μακεδονία και έγραψε τις «Βάκχες» στα Ελληνικά, απευθύνθηκε
 σε κόσμο ο οποίος δεν καταλάβαινε αυτή τη γλώσσα; 
Δηλαδή ανόητος και ο Ευριπίδης;
Και κείνο το αγαπημένο του το άλογο, 
ποιος το σκέφθηκε να του δώσει όνομα Ελληνικό;
 Και οι οπλίτες, όταν αφίππευε ο στρατηλάτης, 
έβαζαν μεταφραστή για να το φωνάξουν;
Εν κατακλείδι, οι Σλάβοι που σήμερα επιμένουν ότι είναι οι απόγονοί του
 (χωρίς να καταλαβαίνουν ούτε μια λέξη από τη γλώσσα που μιλούσε 
ο Αλέξανδρος, ούτε τι σημαίνει καν το όνομά του) ήλθαν στην περιοχή,
 1.000 χρόνια μετά τον θάνατό του!
 Χίλια χρόνια μετά!!
Και οι «επίσημοι» εκπρόσωποί μας σήμερα, να θεωρούν αυτό το γεγονός, 
ως μηδέποτε γενόμενο;
Και πως η παγκόσμια επιστημονική (και όχι μόνο) κοινότητα, ονόμασε τ
ους χρόνους που ακολούθησαν τις κατακτήσεις του, ως «Ελληνιστικούς χρόνους»;
Ούτε όλοι αυτοί κατάλαβαν τίποτα;
Και τέλος, τι να πούμε για το πρωτοφανές γεγονός, ότι όλη η ανθρωπότητα
 τον ονομάζει «Μέγα», εκτός από τους λαούς που κατέκτησε; 
Εκείνοι λοιπόν οι άνθρωποι τον ονομάζουν «Μέγιστο» (Ουάκμπάρ),
 μια έκφραση που χρησιμοποιούν μόνο για τον Αλέξανδρο και τον Θεό! 
Και τον ονομάζουν έτσι, θεωρώντας ότι ο Αλέξανδρος δεν προσπάθησε
 να τους υποδουλώσει αλλά πέτυχε να τους ελευθερώσει!
Τι στην οργή συμβαίνει επί τέλους εδώ και όλα αυτά δεν συζητούνται 
ούτε από τους Έλληνες καν;
Δεν χρειαζόμαστε όπως φαίνεται διαπραγματευτές!
Έναν καλό φιλόλογο χρειαζόμαστε που να ξέρει και λίγη Ιστορία! 
Για να μας πει πως έδιωξε ο Αλέξανδρος τους Παίονες από τα βόρεια σύνορά του 
ώστε να μην τον παρενοχλούν όταν αυτός θα βρίσκεται στην μακρινή Περσία 
και την Βακτριανή. Και για την ευθεία καταγωγή της γενιάς του
 από τους Ηρακλείδες του Άργους. 
Και άλλα πολλά να μας πει, πολλά και ενδιαφέροντα.
Ναι τον χρειαζόμαστε, και μάλιστα επειγόντως!
Θέμος Γκουλιώνης
Οφθαλμίατρος
Πηγή: Ακρομόλιο,infognomonpolitics

ΜΟΥ ΞΑΝΑΡΧΟΝΤΑΙ ΕΝΑ ΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΟΞΑΣΜΕΝΑ.....(Άρθρο)

Κατά την διάρκεια της τουρκοκρατίας ξέσπασαν 
πάμπολλα ανεπιτυχή επαναστατικά κινήματα 
εκ των οποίων τα 6 ήταν ευρείας εκτάσεως. 
Η επανάσταση του 1821 ήταν το τελευταίο στάδιο
 μιας μακράς πορείας αντίστασης του Ελληνισμού
 για την ανάκτηση της ελευθερίας. 
Όπλα των υπόδουλων ήταν ο πόθος για την ελευθερία
 και η διατήρηση της εθνικής και θρησκευτικής
 συνείδησής τους.
Η Μεγάλη Αικατερίνη κόρη άσημου Γερμανού ηγεμόνα, διετέλεσε 
αυτοκράτειρα της Ρωσίας από το 1762 ως το 1796. 
Ήταν η εποχή που άρχιζε η οικονομική και πνευματική αναγέννηση
 του Ελληνικού πολιτισμού.
 Παρά τις αντιδράσεις του υπουργού της Ρωσίας, η Αικατερίνη απεδέχθη
 το σχέδιο για την εξέγερση του υπόδουλου Ελληνισμού, το οποίο συνέλαβε
 και εκπόνησε ο Γεώργιος Παπάζωλης έμπορος από τα Σιάτιστα της Μακεδονίας. 
Σύμφωνα με το σχέδιο τον Φεβρουάριο του 1770 θα άρχιζε η επανάσταση 
στην Πελοπόννησο με την άφιξη των Ορλώφ στην Ελλάδα.

Η «Φιλική Εταιρεία», που ιδρύθηκε το 1814 στην Οδησσό, εξέφρασε 
την τάση των Ελλήνων για ηρωικές πράξεις και την ανυπομονησία τους
 να ελευθερωθούν, αξιοποίησε κάθε ευνοϊκή συνθήκη, 
ξεπέρασε πολλά εμπόδια, ενεργοποίησε και συνένωσε τις δυνάμεις του Έθνους
 και το οδήγησε αδίστακτο στην Επανάσταση. 
Η μυστικότητα για την ηγεσία της Εταιρείας της εξασφάλιζε υψηλό κύρος
 και υπέβαλλε την ιδέα ότι είχε τη ρωσική υποστήριξη.

Οι ηγέτες της «Φιλικής Εταιρείας» ίδρυσαν στην Ρωσίατο πρώτο 
Ελληνικό θέατρο για να μπορέσουν να περάσουν τις επαναστατικές τους ιδέες 
και να προετοιμάσουν τον ξεσηκωμό των Ελλήνων και των Φιλελλήνων. 
Τα πρωτότυπα έργα που ανέβασαν, γραφόταν πολλές φορές από τους ιδίους. 
Τα πρώτο έργο που ανέβασαν το 1817 ήταν ο «Θεμιστοκλής» του Μεταστασίου. 
Το ελληνικό θέατρο στην Ρωσία, έως τις Σταλινικές διώξεις 
παρουσίασε σημαντικό πολιτιστικό έργο.

Η «Φιλική Εταιρία» είχε ορίσει την Μάνη ως τόπο  οργανώσεως
 και ορμητήριο της επαναστάσεως εις την Ελλάδα, ως ασφαλές και αδούλωτο 
καταφύγιο έναντι της οθωμανικής τυραννίας του Μορέως.  
Ως ημερομηνία ενάρξεως του ένοπλου αγώνα είχε ορίσει την 25η Μαρτίου του 1821.

Το σπίτι όπου εφιλοξενείτο ο Αλέξανδρος Υψηλάντης προετοιμάζοντας 
την επανάσταση του 1821και το οποίο αποτελούσε το στρατηγείο
 της «Φιλικής Εταιρείας», εντοπίσθηκε στην πρωτεύουσα της Μολδαβίας
 Κισινάου ύστερα από πολύμηνη έρευνα. 
Για την απόκτηση και αξιοποίησή του ως κοινό ιστορικό μνημείο 
των δυο χωρών έχουν ήδη ξεκινήσει προσπάθειες, οι οποίες σύντομα
 αναμένεται να διευθετήσουν το ζήτημα.

Στις 14-3-1821 ο Νικόλαος Σολιώτης, μυημένος στην Φιλική Εταιρεία,
 με προτροπή του Παπαφλέσσα, έστησε ενέδρα και προσέβαλε στις Πόρτες, 
πλησίον του Αγριδίου Χελμού, τους Τούρκους ταχυδρόμους που μετέφεραν
 επιστολές του Καϊμακάμη Σελήχ στον Χουρσίτ Πασά στα Ιωάννινα.
 Αυτό είναι το πρώτο επεισόδιο του Εθνικού Αγώνα.

Η Καλαμάτα είναι η πρώτη πόλη των Ελευθέρων Ελλήνων και ενέχει ιερότητα 
εις τον αναληφθέντα πανελλήνιο αγώνα, διότι εκεί το πρώτον εξεπήδησεν 
η Ελευθερία, βγαλμένη από τα αρχαία ιερά κόκαλα των Ελλήνων,
 ως Εθνεγερσία, και απεφάνη ως η Αθηνά εκ της κεφαλής του Διός,
 καταυγάζουζα ως φωτοδότης φάρος τας φυλετικάς παραδόσεις 
για την αποτίναξη του ζυγού της Οθωμανικής τυραννίας.

Ο γέρο Μήτρο-Πέτροβας θεωρούνταν το πρώτο τουφέκι της Μεσσηνίας. 
παρά τα 70 του χρόνια υπήρξε θρυλική μορφή στην μάχη του Βαλτετσίου
 στις 13 Μαΐου 1821, όπου συνετρίβη το ασκέρι του Κεχαγιάμπεη.
 Ο ηρωικός γέρος με την λευκή γενειάδα ήταν φαινόμενο αντοχής.
 Διηύθυνε τον αγώνα στον προμαχώνα του ενώ ταυτόχρονα
 πυροβολούσε συνεχώς σαν απλός πολεμιστής.

Η Λασκαρίνα Πινότση γνωστή ως Μπουμπουλίνα υπήρξε ανυπέρβλητη 
και εξέχουσα μορφή της Επαναστάσεως. 
Πρωτεργάτρια στον αγώνα για την ανεξαρτησία με δικά της έξοδα 
συντηρούσε ένα σώμα. 
Πήρε μέρος στην πολιορκία της Μονεμβασιάς, του Ναυπλίου και της Τριπολιτσάς. 
Μετά τον θάνατό της η Ρωσία της απένειμε τον τιμητικό τίτλο του Ναυάρχου. 
Είναι ακόμη και σήμερα η μοναδική γυναίκα στον κόσμο που φέρει αυτόν τον βαθμό.

Τα κατορθώματα και η φήμη της Μπουμπουλίνας διαδίδονταν τόσο πολύ,
 που στο Παρίσι και στη Γερμανία λανσάρονται στη γυναικεία μόδα 
τα φορέματα a la Bobeline (α λα Μπουμπουλίνα), ενώ στα καρναβάλια 
συνηθίζονται οι εθνικές ενδυμασίες των αγωνιστών και των Σουλιωτισσών.

Η Μαντώ Μαυρογένους εξόπλισε πλοία με δικά της χρήματα και καταδίωξε 
τους πειρατές που λυμαίνονταν τις Κυκλάδες, και διέθεσε όλη την περιουσία της
 για τον Αγώνας της Πατρίδος. Για την προσφορά της στην Επανάσταση 
ο Καποδίστριας της απένειμε τον τίτλο του επίτιμου Αντιστρατήγου,
 τίτλος που δεν έλαβε ακόμα καμία γυναίκα στον κόσμο.

Η παράδοση αναφέρει ότι η πρώτη κυανόλευκη σημαία οφείλεται
 στον μπουρλοτιέρη των ψυχών τον Παπαφλέσσα. 
Την 23η Μαρτίου του 21 μετά την απελευθέρωση της Καλαμάτας, 
έκοψε ένα κομμάτι από το βαθυκύανο αντερί του και είπε 
στο πρωτοπαλλήκαρό του Παναγιώτη Κεφάλα, να σχίσει δύο κομμάτια 
από την άσπρη φουστανέλα του. 
Έτσι έγινε η Σημαία του Γένους.

Κατά την Επανάσταση του 1821, η φιλελληνική πολιτική ορισμένων χωρών 
καθορίστηκε με γνώμονα τα συμφέροντα τους στη Βαλκανική και το Αιγαίο.
 Είναι χαρακτηριστικό ότι η μόνη χώρα που αναγνώρισε διπλωματικά
 την Ελλάδα ήταν η Δημοκρατία της Αϊτής!!!

Ο Βίκτωρ Ουγκό ο χαρακτηρισθείς και ως ο «πρύτανης του ρομαντισμού»
 δεν έκρυβε τον θαυμασμό του για τους επαναστατημένους Έλληνες. 
Σε πολλά ποιήματά του εξέφρασε τον θαυμασμό του
 και την συμπαράστασή του για την υπόδουλη Ελλάδα. 
Τη συγκίνησή του για το δράμα και  τον αγώνα των Ελλήνων 
για τη ελευθερία τους εξέφρασε σε ένα ποίημά του που αναφερόταν
 στην πτώση του Μεσολογγίου.

Ο Αμερικανός Φιλέλληνας Τζόναθαν Μίλερ πολέμησε εθελοντής
 στο Μεσολόγγι στη Ναύπακτο, στο Ναύπλιο και στην Αθήνα. 
Υιοθέτησε στην Λιβαδειά ένα ορφανό Ελληνόπουλο το οποίο ονόμασε
 Λουκά Μιλτιάδη το οποίο πήρε μαζί του στην Αμερική. 
Αργότερα ο Λουκάς – Μιλτιάδης Μίλερ έγινε ο πρώτος Έλληνας
 στο Αμερικανικό Κογκρέσο.
Σπίνος Κωνσταντίνος ...

Κόρινθος: 3 επίκαιρα σχόλια του εκδότη της Κορινθιακής Ημέρας Χρήστου Σκουτέρη.