Σάββατο 2 Ιουνίου 2012

Για όσους απορρίπτουν τα νησιά.

Μπορεί η Ελλάδα να φημίζεται 
για τα νησιά της όμως υπάρχουν και μέρη 
στη χώρα μας που προσφέρονται για διακοπές 
ακόμη και το χειμώνα.
Καταρράκτες και υδάτινες διαδρομές. 
Γραφικές βόλτες στα σοκάκια διάφορων χωριών. 
Εξορμήσεις με κανό και ξενώνες, οι τιμές των οποίων
δεν θα… τσούξουν την τσέπη σας. 
Γιατί, πάντοτε το καλοκαίρι, υπάρχουν πολλά
εναλλακτικά μέρη.
Με προορισμό το Πήλιο.
Το χειμώνα πηγαίνετε για το χιόνι 
αλλά το καλοκαίρι για το πράσινο και τις οάσεις 
δροσιάς που μπορείτε να απολαύσετε. 
Βέβαια, υπάρχουν και παραλίες στα «πόδια»
 του Πηλίου, για να κολυμπήσετε. 
Στη Μηλίνα για παράδειγμα μπορείτε
 να συνδυάσετε σπορ και ησυχία κάνοντας μπάνιο
 σε ένα ήσυχο παραθαλάσσιο χωριό. 

Στο Χόρτο μπορείτε να κάνετε μπάνιο 
και το πράσινο που υπάρχει στην περιοχή 
θα σας δώσει τη σκιά που αναζητάτε. 
Βέβαια, υπάρχουν και άλλα κοντινά μέρη 
για να συνδυάσετε βουνό και θάλασσα. 
Και η απόφαση είναι δική σας…
Υπάρχει και το φαράγγι της Νέδας
Τα φαράγγια, οι καταρράκτες της Νέδας, 
οι αρχαιολογικού ενδιαφέροντος χώροι 
στις γύρω περιοχές και φυσικά, 
τα γοητευτικά παράλια της δυτικής Πελοποννήσου, 
αποτελούν ένα καλό προορισμό, 
ακόμη και για το καλοκαίρι, για όσους πάντοτε 
δεν θέλουν ή έχουν βαρεθεί τα νησιά. 
Τα Πλατάνια της Ορεινής Τρυφυλλίας, 
αποτελούν βασική «πύλη»
 προς τους καταρράκτες της Νέδας. 
Υπάρχει και η Ανδρίτσαινα της ορεινής Ολυμπίας 
κοντά στην αρχαία Φιγάλεια, όπου οι βόλτες 
στα πέτρινα σοκάκια θα σας φέρουν 
στην άκρη του βουνού της Ηλείας, 
για να θαυμάσετε τις παραλίες του Ιονίου.
 Φυσικά, πάντα μπορείτε να επισκέπτεστε 
για τα μπάνια σας τα παράλια 
της Δυτικής Μεσσηνίας και Ηλείας, 
για βουτιές στα υπέροχα νερά της Κυπαρισσίας 
ή της περίφημης Βοϊδοκοιλιάς.
Φυσικά, εάν ξέρετε από εναλλακτικές διακοπές, 
αναμφίβολα, στην Ελλάδα 
υπάρχουν αρκετά μέρη για να πάτε.


Τι προσπαθεί άραγε να κάνει; Όποιος το βρει, ας το γράψει στα σχόλια και κερδίζει ένα ταξίδι.

Τι προσπαθεί άραγε να κάνει;
 Όποιος το βρει, ας το γράψει στα σχόλια 
και κερδίζει ένα ταξίδι.

Σχετικά με το πρόβλημα της εμπορίας ανθρώπων.

Στο κινηματοθέατρο Ολύμπιον,
 της Θεσσαλονίκης πραγματοποιήθηκε σήμερα
 εκδήλωση ενημέρωσης
 σχετικά με την παράνομη διακίνηση και εμπορία 
ανθρώπων στην Ελλάδα.
Τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν ουσιαστικά
 σοκάρουν καθώς στην Ελλάδα η παράνομη πορνεία 
στα ανήλικα παιδιά ολοένα και αυξάνεται.
Μάλιστα υπολογίζεται ότι 40.000 νέα παιδιά 
ηλικίας από 12-25 ετών εκδίδονται επί χρήμασι.
Παράλληλα, πάνω από 1.000.000 άνδρες πληρώνουν
στην χώρα μας για αγοραίο έρωτα ενώ από το 1990 
οι πελάτες έχουν αυξηθεί κατά 600%.
Οι ομιλητές και το ντοκιμαντέρ
Το πρωί έξω από το Ολύμπιον υπήρξε μια έκθεση
 φωτογραφίας με θύματα του τράφικινγκ 
ενώ στις 7 ξεκίνησε το βραδινό σκέλος της ημερίδας.
Σχετικά με το πρόβλημα της εμπορίας ανθρώπων
 μίλησαν η πρόεδρος της Α21 Campaign 
Μαρία Σταμάτη αναφέροντας τρόπους αντιμετώπισης 
του φαινομένου, τονίζοντας την σημαντικότητα 
του τετραψήφιου αριθμού 1109 που πληροφορεί 
για την εμπορία ανθρώπων και η οποία λειτουργεί 
εδώ και 2 μήνες.
Σε αυτό το μικρό χρονικό διάστημα υπήρξαν
 περισσότερα από 100 τηλεφωνήματα απόγνωσης,
 αλλά και καταγγελίες για περιπτώσεις
 ανήλικων θυμάτων σεξουαλικής εκμετάλλευσης.
Παράλληλα, μίλησαν η Ολυμπιονίκης 
Βούλα Πατουλίδου, ο εμπειρογνώμονας του ΥΠΕΞ 
που ειδικεύεται στο τραφικινγκ, κ. Ηρακλής Μοσκώφ
 ενώ ο επικεφαλής του ελληνικού τμήματος 
του Διεθνούς Οργανισμού Μετανάστευσης
 κ. Δανιήλ Εσδρά, προλόγισε το ντοκιμαντέρ 
διάρκειας περίπου 50 λεπτών με τίτλο SEX SLAVES.
Σύντομους χαιρετισμούς έκαναν η εκπρόσωπος
 της Περιφέρειας κ. Ανθή Πορφυριάδου, 
οι αντιδήμαρχοι Θεσσαλονίκης κ. Μαρία Πασχαλίδου 
και Καλυψώ Γούλα, ο εντεταλμένος σύμβουλος Παιδείας 
του δήμου κ. Καρούμπης. 
Στην παρουσίαση της εκδήλωσης
ήταν η δημοσιογράφος Κλαούντια Έγγερς. 
Πρωτοβουλία της Α21 Campaign
Η διοργάνωση της ημερίδας ήταν μια πρωτοβουλία 
της Α21 Campaign υπό την αιγίδα του Δήμου
 Θεσσαλονίκης και με την υποστήριξη
 του "Θεσσαλονίκη 2014: European Youth Capital City",
 σε συνεργασία με το Υπουργείο Εξωτερικών 
και τον Διεθνή Οργανισμό Μετανάστευσης
 και με χορηγό επικοινωνίας το Ράδιο Θεσσαλονίκη 94.5 
-------------------------
Πηγή: redalert.gr

Και για ποιόν λόγο δεν δίνει εξηγήσεις;

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο γιος 
του σκηνοθέτη Κώστα Γαβρά προκαλεί με το έργο του. 
Αυτή τη φορά ο νεαρός σκηνοθέτης 
βρίσκεται πίσω από το βίντεο κλιπ του τραγουδιού 
"No church in the wild" των Jay-Z & Kanye West 
και τα κλικ στο youtube έχουν ξεπεράσει τα 2.000.000.
Οι εικόνες που αποτυπώνει ο Γαβράς 
είναι ανατριχιαστικές και σε αργή κίνηση. 
Διαδηλώσεις, εξεγέρσεις και σκηνές βίας
 στους δρόμους είναι το σκηνικό που κυριαρχεί 
ενώ παρακολουθούμε το απόλυτο χάος 
με συλλήψεις, φλεγόμενα αυτοκίνητα 
και σπίτια που προδίδουν
 την εγκατάλειψή τους. 
Μάλιστα, πολλοί εκτιμούν ότι ο νεαρός σκηνοθέτης
 έχει εμπνευστεί από τα επεισόδια της Αθήνας. 
Τα media έχουν ασχοληθεί με τον Γαβρά
 «περισσότερο απ’ όσο έχουν ασχοληθεί 
με τον Ντομινίκ Στρος Καν» είχε πει ο ίδιος 
στο Βήμα από το τηλέφωνο
 χωρίς να ακουστεί οργισμένος
 όπως χαρακτηριστικά ανέφερε η εφημερίδα.
«Είναι παράξενο αλλά σε πολλές περιπτώσεις 
ο κόσμος τρελαίνεται όταν δεν του λες τι να σκεφτεί» 
πιστεύει ο Γαβράς.
Και για ποιόν λόγο δεν δίνει εξηγήσεις;
"Όταν είσαι καλλιτέχνης
 (είτε σκηνοθέτης, είτε συγγραφέας, είτε ζωγράφος)
μιλάς με την δουλειά σου.
Αν αρχίσεις να εξηγείς τους λόγους 
που σε έκαναν να λειτουργήσεις έτσι ή αλλιώς, 
τότε μπορείς να προκαλέσεις σύγχυση
 και να κάνεις τα πράγματα χειρότερα" 
είπε ο ίδιο σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα.




«Πλούσιο» το δελτίο της αστυνομίας.

Σε προσαγωγές και συλλήψεις
 προχώρησε η αστυνομία, κατά τη διάρκεια 
χτεσινοβραδινών ελέγχων στο κέντρο της Αθήνας,
 σε οχτώ παράνομους οίκους ανοχής 
καθώς και σε υπαίθριους χώρους 
για τον εντοπισμό προσώπων που εκδίδονται.
Από τους οίκους ανοχής συνελήφθησαν 
συνολικά 19 άτομα, εκ των οποίων 
δεκαπέντε 15 αλλοδαπές, δύο Ελληνίδες καθώς 
και δύο Έλληνες, κατηγορούμενοι για παραβίαση
 σφραγίδων της αρμόδιας αρχής και παράβαση
 του Ν. περί εκδιδομένων ατόμων. 
Από υπαίθριους χώρους προσήχθησαν 
στο Α.Τ. Ομόνοιας 17 εκδιδόμενες γυναίκες 
σε βάρος των οποίων βεβαιώθηκαν ισάριθμες
 παραβάσεις που αφορούν στη νομοθεσία 
για εκδιδόμενα πρόσωπα. 
Όλα τα εκδιδόμενα άτομα εξετάστηκαν 
από υγειονομικό κλιμάκιο του ΚΕΕΛΠΝΟ.
Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν 
στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών.

Ένα νέο είδος χρυσού βατράχου που εκτός από το χρώμα έχει κι ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό.

Ένα νέο είδος χρυσού βατράχου ανακάλυψαν 
στα υψίπεδα της Κεντρικής Αμερικής επιστήμονες 
από τη Γερμανία και τον Παναμά. 
Μάλιστα ο μικροσκοπικός κίτρινος βάτραχος 
εκκρίνει από το δέρμα του μια 
χρωματιστή ουσία όταν απειλείται.
Παρά το ξεχωριστό χρώμα του, 
δεν ήταν η εμφάνιση του χρυσού βατράχου
 που τράβηξε την προσοχή της ερευνητικής ομάδας, 
αλλά ένας ασυνήθιστός ήχος 
τον οποίο κάνουν τα αρσενικά του είδους.
«Ο ήχος που βγάζει αυτός ο βάτραχος τον κάνει
 να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα είδη βατράχων. 
Αμέσως αρχίσαμε να υποπτευόμαστε
 ότι είχαμε ανακαλύψει ένα νέο είδος», 
δήλωσε ο βιολόγος Andreas Hertz 
από το ερευνητικό ινστιτούτο «Senckenberg» 
στην Φρανκφούρτη.
«Ήταν πολύ δύσκολο να εντοπίσεις 
το μικροσκοπικό αυτό πλάσμα στο τροπικό δάσος, 
πόσο μάλλον να το πιάσεις», προσέθεσε.

Είδος που ξεχωρίζει από το πλήθος.
Ο χρωματισμός του βατράχου, φωτεινό κίτρινο
 και μερικές φορές πορτοκαλί, διαφέρει 
από τον χρωματισμό των ζώων της ίδιας οικογένειας
 που ζουν στην περιοχή.
Όμως όταν η ερευνητική ομάδα εξέτασε 
τον βάτραχο πιο προσεκτικά, εκτός από το χρώμα
 εντόπισε και άλλο ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό.
«Όταν αγγίξαμε το ζώο, τα δάχτυλά μας 
βάφτηκαν κίτρινα», είπε ο Δρ. Hertz.
Η ουσία που απελευθέρωσε ο βάτραχος, 
ο οποίος ονομάστηκε «Diasporus citrinobapheus» 
(κίτρινος βαφέας), δεν φαίνεται να έχει
 τοξικές ιδιότητες και δεν εξυπηρετεί 
κάποιο συγκεκριμένο σκοπό, αλλά λειτουργεί
 σαν προειδοποιητικό σημάδι 
για το μικροσκοπικό ζώο που φτάνει 
σε μήκος τα δυο εκατοστά.
Πηγή: econews


Σωστός... Άντζελος! (ΦΩΤΟ) Άντζελα Γκερέκου.

Ηθοποιός, πολιτικός, σύζυγος, γυναίκα! 
Η Άντζελα Γκερέκου είναι όμως, 
για τους περισσότερους άνδρες, 
ένας άγγελος στη γη. 
Είναι όλα εκείνα που ήθελαν να αποκτήσουν... 





Η πρόταση μας για απόψε! (Φωτογραφίες από την πρόβα σήμερα το πρωί)

Παράσταση κλασσικού μπαλέτου 
από τον πολιτιστικό σύλλογο ΤΕΡΨΙΧΟΡΗ 
Σάββατο 2 Ιουνίου στις 19.30 
στο δημοτικό θέατρο Κορίνθου με ελεύθερη είσοδο.
Λίγες φωτογραφίες από τις πρόβες.






(VIDEO) Το παιχνίδι σε μια άλλη διάσταση!

Αγώνας paintball σκέτη... 
. . . . . . υπερπαραγωγή!


(VIDEO) Μια μακάβρια αλλά οικολογική ιδέα.

Με το περίεργο μπλε φως 
που αναδύει μοιάζει να ανήκει 
σε κάποιο μοντέρνο κλαμπ. 
Κι όμως, η συγκεκριμένη λάμπα 
είναι στην πραγματικότητα ένα χημικό φως, 
το οποίο λειτουργεί με ανθρώπινο αίμα!
Η ιδέα ανήκει στον Αμερικανό σχεδιαστή 
Μάικ Τόμσον, ο οποίος σκέφτηκε να δημιουργήσει
 μία λάμπα, η οποία για να λειτουργήσει, ο χρήστης της
 πρέπει να σπάσει το επάνω μέρος της, 
να χρησιμοποιήσει το σπασμένο γυαλί 
για να κοπεί και να στάξει το αίμα του στο εσωτερικό της
 ώστε αυτό να αντιδράσει με τα χημικά που περιέχει.
Η συγκεκριμένη λάμπα είναι μίας χρήσης 
μόνο και είναι αποτέλεσμα της προσπάθειάς του 
να μας κάνει να σκεφτούμε διπλά 
σχετικά με την αναλώσιμη κοινωνία μας.
Όπως είπε χαρακτηριστικά ο σχεδιαστής, 
ο μέσος Αμερικανός χρησιμοποιεί 
3.383 κιλοβάτ ενέργειας την ώρα ανά έτος, 
το οποίο είναι σαν να αφήνει κάποιος 
αναμμένα τα φώτα συνέχεια σε 4 αίθουσες 
επί 12 μήνες.
Στην προσωπική του ιστοσελίδα αναφέρει μάλιστα
 ότι η δημιουργία της παράξενης αυτής λάμπας 
ήταν το αποτέλεσμα της προσπάθειάς του 
να κάνει τον κόσμο να διερωτηθεί 
«Τι θα συνέβαινε αν η ενέργεια είχε κάποιο τίμημα
 για το κάθε άτομο»;.
«Ακριβώς όπως το χάσιμο πολύ αίματος 
μπορεί να βάλει τη ζωή κάποιου σε κίνδυνο, 
έτσι και η υπερβολική χρήση της ενέργειας 
μπορεί να βάλει το περιβάλλον σε κίνδυνο», 
λέει ο Τόμσον χαρακτηριστικά.
«Με τη δημιουργία μιας λάμπας που μπορεί 
να χρησιμοποιηθεί μόνο μία φορά, ο χρήστης 
πρέπει να εξετάσει πότε χρειάζεται περισσότερο 
το φως της, αναγκάζοντάς τον να ξανασκεφτεί 
πόσο σπάταλος είναι με την ενέργεια 
και πόσο πολύτιμη είναι», προσέθεσε.
Δείτε το βίντεο που δημιούργησε
ο ίδιος ο Τόμσον για την παράξενη λάμπα του:

Δεν μπορούν να μετακινήσουν τους ετεροδημότες γιατί το ταμείο είναι μείον.

Η οικονομική στενότητα
 που αντιμετωπίζουν τα κόμματα, 
δεν αφήνει περιθώρια για τη μετακίνηση 
των ετεροδημοτών προκειμένου
 να ψηφίσουν στις εκλογές. 
Πρόκειται για έξοδα που κάθε άλλο παρά περιττά 
είναι καθώς η εξαιρετικά μικρή μετακίνηση
 ετεροδημοτών στις 6 Μαϊου είχε ορατές επιπτώσεις 
στην επίδοση ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, 
που άλλοτε μετακινούσαν συνολικά 
περισσότερους από 300.000 ψηφοφόρους 
και αυτή τη φορά δεν έφτασαν καν τις 50.000.
Όπως αναφέρει η εφημερίδα ΧΡΗΜΑ Plus, 
ενόψει των εκλογών της 17ης Ιουνίου, 
ο προβληματισμός σε Συγγρού και Ιπποκράτους
 είναι έντονος, ωστόσο το ταμείο είναι μείον 
και προφανώς για δεύτερη φορά μέσα σε 1,5 μήνα 
θα είναι… μείον και οι ψήφοι των ετεροδημοτών
 στις κάλπες των εκλογών.
Αυτή τη φορά η Συγγρού σχεδιάζει 
να «στείλει» τους Νεοδημοκράτες 
στον τόπο καταγωγής τους μόνο με ΚΤΕΛ 
ενώ ακόμη συζητά το ενδεχόμενο να επαναλάβει 
τη συνεργασία με ακτοπλοϊκές εταιρείες, 
χωρίς να έχει καταλήξει.
Ακριβά θα πληρώσει και το ΠΑΣΟΚ 
την έλλειψη χρημάτων,
γεγονός που δεν του επιτρέπει 
να μετακινήσει ετεροδημότες στις κάλπες 
των κρίσιμων περιφερειών. 
Κινδυνεύει για την ακρίβεια να χάσει έδρες
 από τις 41 που απέσπασε στις τελευταίες εκλογές.

(VIDEO) Το μικρόφωνο του υποψήφιου έκλεισε και εκείνος αποχώρησε.

Θερμό επεισόδιο Μανώλη Καψή - Ηλία Κασιδιάρη.
Μόλις έλαβε τον λόγο ο υποψήφιος Βουλευτής 
τόνισε ότι το κόμμα του έχει αποκλειστεί 
από τα κανάλια εδώ και 4 χρόνια.
 «Τώρα είστε αναγκασμένοι να μας καλείτε», 
είπε και ο Μανώλης Καψής
 παραδέχτηκε το γεγονός λέγοντας «έχετε δίκιο». 
Αμέσως μετά ο Η. Κασιδιάρης χαρακτήρισε 
τον παρουσιαστή «μαθητευόμενο μάγο» 
ανάβοντας τα αίματα και είπε ότι ο «Μανώλης Καψής 
δεν είναι δημοσιογράφος αλλά εκπρόσωπος 
της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ» και εκείνος του απάντησε 
πως «δεν θα επιτρέψει προσβολές». 
Το μικρόφωνο του υποψήφιου έκλεισε 
και εκείνος αποχώρησε.

Αποκρυπτογραφεί τη Γραμμική Β ως γραφή που καταγράφει την Ελληνική γλώσσα της μυκηναϊκής περιόδου.

Εξήντα χρόνια, από την αποκρυπτογράφηση
 της Γραμμικής Β. 
Ομιλίες και αφιέρωμα στον Μάικλ Βέντρις   
από Archaeology newsroom - Πέμπτη, 31 Μαΐου 2012.
Ομιλίες για τα 60 χρόνια από την αποκρυπτογράφηση 
της Γραμμικής Β’ πραγματοποιούνται στην Αγγλία 
την 1η και 2η Ιουνίου. Οι ομιλίες πρόκειται
 να γίνουν στην Οξφόρδη, στο Μουσείο Ασμόλιαν, 
ενώ θα είναι επικεντρωμένες 
τόσο στην αποκρυπτογράφηση, 
όσο και στον άνθρωπο που κατόρθωσε να λύσει 
το μυστήριό της, τον Μάικλ Βέντρις.
Εισηγητής των ομιλιών, θα είναι ο καθηγητής
 του Τ.Ε.Ι. Κρήτης δρ Γκάρεθ Όουενς.
Ο Άγγλος αρχιτέκτονας Μάικλ Βέντρις
 αποκρυπτογραφεί τη Γραμμική Β ως γραφή
 που καταγράφει την ελληνική γλώσσα 
της μυκηναϊκής περιόδου.
Γιος ενός συνταγματάρχη του βρετανικού στρατού 
γεννήθηκε στην Αγγλία και πέρασε 
τα παιδικά του χρόνια σε οικοτροφεία της Ελβετίας, 
όπου φάνηκε η κλίση του στην εκμάθηση γλωσσών.
 Το 1936, σε ηλικία δεκατεσσάρων χρονών, 
έτυχε να ξεναγηθεί από τον Άρθουρ Έβανς
 σε μια έκθεση κλασικής ελληνικής και μινωικής τέχνης. 
Εκεί κεντρίστηκε το ενδιαφέρον του από το γεγονός 
ότι η Γραμμική Β γραφή δεν είχε αποκρυπτογραφηθεί. 
Έτσι ξεκίνησε να διαβάζει γι’ αυτή.
Από τον Ιανουάριο του 1940 ξεκίνησε σπουδές 
στην Σχολή της Ένωσης Αρχιτεκτόνων.
 Όλο αυτόν τον καιρό ασχολούνταν στον ελεύθερο 
χρόνο του με προσπάθειες για την κατανόηση
 της Γραμμικής Β, έχοντας την πίστη ότι επρόκειτο
 για μια γλώσσα συγγενή της ετρουσκικής.
Τον Αύγουστο του 1942
 κατατάχτηκε στη RAF όπου ασχολήθηκε
 με την αποκρυπτογράφηση 
κωδικοποιημένων μηνυμάτων. 
Το 1946 απολύθηκε και επέστρεψε στο σπίτι του
 στο Χαϊπόιντ, όπου έμεναν η γυναίκα 
και τα δύο παιδιά του, και στις σπουδές του
 στην αρχιτεκτονική.
Παράλληλα ο Βέντρις δεν σταμάτησε ποτέ
 να ασχολείται με την αποκρυπτογράφηση 
της Γραμμικής Β, έχοντας μάλιστα τακτική 
αλληλογραφία με άλλους ερευνητές και επαφή
 με καταξιωμένους επιστήμονες, 
όπως ο σερ Τζων Μάιρς, εντεταλμένος του Έβανς
 να δημοσιεύσει τις πινακίδες Γραμμικής Β της Κνωσού
 (υπό τον τίτλο Scripta Minoa II) . 
Λόγω της πλάνης στην οποία είχε πέσει χάρη 
στις εσφαλμένες θεωρίες του Άρθουρ Έβανς, 
και παρά τις συνεχείς έρευνες που έκαναν ο Μάιρς 
και οι Αμερικανοί Έμμετ Μπένετ και Άλις Κόμπερ,
 δεν σημειώθηκε σημαντική πρόοδος, 
ώσπου η Κόμπερ παρατήρησε ότι ομάδες
 συμβόλων – που ονομάστηκαν 
τα τρίδυμα της Κόμπερ -φανέρωναν κλίση λέξεων. 
Η κλίση οδήγησε στο συμπέρασμα ότι επρόκειτο 
για γλώσσα με γραμματικούς κανόνες 
όπως της ελληνικής και της λατινικής, 
όχι της ετρουσκικής.
Μετά από ένα μικρό διάλειμμα από την ενασχόληση
 με την Γραμμική Β, το 1950 έκανε προσπάθεια 
να οργανώσει την ανταλλαγή πληροφοριών 
μεταξύ των ερευνητών. Όμως κανένας ερευνητής (συμπεριλαμβανομένου και του ίδιου) 
δεν τόλμησε να προτείνει ότι η γλώσσα 
της Γραμμικής Β είναι ελληνική. 
Το 1951 άρχισε να διανέμει 
τις Σημειώσεις Εργασίας του σε άλλους ερευνητές
 και να σχηματίζει κανάβους,  
όπου καταχώριζε τα σύμβολα 
ανάλογα με την πιθανή σημασία τους. 
Παραιτήθηκε μάλιστα από την αρχιτεκτονική 
εργασία του για να ασχοληθεί 
με την αποκρυπτογράφηση. 
Τελικά το 1952 αποτόλμησε να εγκαταλείψει
 την υπόθεση της ετρουσκικής γλώσσας
και να δοκιμάσει την πιθανότητα της ελληνικής.
Ήδη είχαν ανακαλυφθεί και δημοσιευτεί
 οι πινακίδες Γραμμικής Β που βρέθηκαν 
στο ανάκτορο της Πύλου. Ο νέος πλούτος στοιχείων 
τον βοήθησε να παρατηρήσει ορισμένες ομάδες
 συμβόλων, για τις οποίες είχε σημαντικούς λόγους
 να πιστεύει ότι ήταν ονόματα πόλεων. 
Καθώς ορισμένες από αυτές τις ομάδες εμφανίζονταν
 μόνο σε πινακίδες από την Κρήτη, έκανε την υπόθεση 
ότι ήταν ονόματα πόλεων του νησιού. 
Κάνοντας αντιστοιχίσεις κατάφερε να αποσαφηνίσει 
την έννοια και άλλων συμβόλων και να διαπιστώσει 
ότι η Γραμμική Β ήταν ελληνική γραφή. 
Αυτό κατέρριψε επίσης ορισμένες θεωρίες 
του Έβανς για το Μινωικό Πολιτισμό, 
δείχνοντας ότι τουλάχιστον την εποχή 
των πινακίδων η Κρήτη ήταν μέρος 
του μυκηναϊκού κόσμου. 
Σε συνεργασία με τον Τζων Τσάντγουικ  προχώρησε
 την έρευνά του και δημοσίευσε στοιχεία 
που αποδείκνυαν την ορθότητα 
της αποκρυπτογράφησης.
 Σύντομα έγινε γνωστός, και ένα νέο ρεύμα 
ενδιαφέροντος για την μυκηναϊκή Ελλάδα 
και τον κρητικό πολιτισμό αναπτύχθηκε
 σε όλο τον κόσμο. Μαζί με τον Τσάντγουικ έγραψε
 το βιβλίο “Documents in Mycenaean Greek”, 
ενώ το 1954 εργάστηκε ως σχεδιαστής σε ανασκαφές
 στο Εμποριό της Χίου, όπου αναφέρεται 
ότι μετέφραζε πινακίδες αμέσως μετά 
από την ανασκαφή τους.
Ενώ πλέον το μεγαλύτερο μέρος 
του επιστημονικού κόσμου είχε δεχτεί 
την ανακάλυψή του και ο ίδιος δεχόταν μεγάλες 
διακρίσεις και προτάσεις για την είσοδό του 
στον ακαδημαϊκό χώρο, 
σκοτώθηκε σε τροχαίο το 1956.

Ιδρύει στην Ιερουσαλήμ την P.L.O.

2-6-1964 
Ο Γιάσερ Αραφάτ
 ιδρύει στην Ιερουσαλήμ την P.L.O. 
Οργάνωση για την Απελευθέρωση της Παλαιστίνης.



«Οι φήμες για το θάνατό μου ήταν μια υπερβολή».

2-6-1897
Ο Αμερικανός συγγραφέας, Μαρκ Τουέιν 
αντιδρώντας σε φήμες, που τον ήθελαν νεκρό,
 απαντά μέσα από τη Νιου Γιορκ Τζέρναλ: 
«Οι φήμες για το θάνατό μου ήταν μια υπερβολή».




Και οι εργαζόμενοι τοποθέτησαν ταμπέλα που γράφει: «Παρακαλώ μην ενοχλείτε»

Μια ευχάριστη έκπληξη περίμενε 
τους εργαζόμενους ενός ανθοπωλείου 
στο Ντέβον της Αγγλίας. 
Μια οικογένεια κοτσυφιών είχε δημιουργήσει 
τη φωλιά του ανάμεσα στα φυτά 
μιας εξωτερικής έκθεσης και οι εργαζόμενοι 
αντί να διώξουν τα πτηνά, αποφάσισαν
 να τα προστατεύσουν.
Πάνω από τη φωλιά, τοποθέτησαν μια πινακίδα 
που γράφει «σεβαστείτε τη φωλιά 
που έχει δημιουργήσει μια οικογένεια κοτσυφιών 
ανάμεσα στα φυτά. Παρακαλώ μην ενοχλείτε».
«Οι πελάτες μας δείχνουν μεγάλη κατανόηση 
και σέβονται τη φωλιά των πτηνών. 
Ξέρουμε ότι θα χάσουμε τα συγκεκριμένα φυτά, 
αλλά για μας προέχει η προστασία των ζώων»,
 αναφέρει διευθυντής του ανθοπωλείου.
Η φωλιά των κοτσυφιών χτίζεται από το θηλυκό
 και αποτελείται από χόρτα, κλαδιά και λάσπη.
 Συνήθως φωλιάζουν σε θάμνους και δέντρα 
και εάν η κατασκευή της φωλιάς είναι επιτυχημένη, 
τότε δεν αποκλείεται να την επαναχρησιμοποιήσει
 το θηλυκό για δύο, ακόμα και τρεις, γέννες.