Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2018

Ο Αρκάς Ξαναχτυπά Για Τις Συντάξεις Και Τον «Θάνατο« Των Συνταξιούχων.

Οι συντάξεις των 350 ευρώ στο στόχαστρο του Αρκά.
Με ένα νέο σκίτσο σχολίασε ο Αρκάς 
το θέμα των χαμηλών συντάξεων.
Στο σκίτσο που αναρτήθηκε στη σελίδα του
 στο Facebook πρωταγωνιστεί ο Χάρος
 και ένας υποψήφιος «πελάτης» του.
Ο ηλικιωμένος ανακοινώνει στο Χάρο ότι φοβάται 
να πεθάνει και τότε εκείνος τον ρωτάει 
«τι σύνταξη παίρνεις;».
Όταν η απάντηση του ηλικιωμένου είναι «350 ευρώ»
 τότε ο Χάρος σχολιάζει: «δεν θα καταλάβεις διαφορά».
Δείτε το σκίτσο:

Ουδέν νεώτερον και η ταλαιπωρία συνεχίζεται!




Δίωξη για κακούργημα στον ιδιοκτήτη του κοσμηματοπωλείου.

Ο κατηγορούμενος αρνείται τις κατηγορίες.

Αν σας ληστεύουν κάντε καμιά βόλτα (ΒΙΝΤΕΟ)



Δικό μας σχόλιο:
Συμβουλή. Αν σας ληστεύουν 
κάντε καμιά βόλτα κι επιστρέψτε όταν
θα έχουν φύγει ή κάντε ότι κοιμόσαστε. 
Φιλική συμβουλή για να μην κάνετε κάτι 
πάνω στα νεύρα σας και μπλέξατε. 

Μόνο στην Κρήτη αυτό! (Μάλλον για τρολάρισμα πρόκειται)

Και τι δεν κάνουν οι σερβιτόροι προκειμένου να εξυπηρετήσουν γρήγορα 
τους πελάτες που περιμένουν (όχι υπομονετικά πάντα) να φάνε. 
Αυτός ο σερβιτόρος από την Κρήτη όμως πραγματικά το τερμάτισε
 και το internet δεν έχει σταματήσει να το αναπαράγει!

Μία οικογένεια πιθανότατα -αφού στο δελτίο αναγράφεται 1 γύρος,
 1 ψητό φιλέτο κοτόπουλο και 1 παιδική πίτσα- έκαναν την παραγγελία τους,
 αλλά το παιδί ήταν πραγματικά πολύ πεινασμένο και ο σερβιτόρος
 δεν θα μπορούσε να το αφήσει έτσι. 
Έγραψε λοιπόν πάνω στο δελτίο
 “Αν βγει η πίτσα πρώτα να βγει έξω γιατί το κοπέλι είναι λυσασμένο τσι πείνας”! 
Απίστευτο; 
Κι όμως πέρα για πέρα αληθινό!
Δεν είναι να απορεί κανείς που η φωτογραφία της παραγγελίας 
κάνει το γύρο του διαδικτύου αυτές τις μέρες!

Όχι, δεν έγινε κανένα λάθος από το Υπουργείο.....απλά κάποιος τρολάρισε.....

Όχι, δεν έγινε κανένα λάθος από το Υπουργείο.....
............απλά κάποιος τρολάρισε.....σβήνοντας το ΔΕΝ 
πριν από το ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ.
Υ.Γ: Όχι, δεν το έκανα εγώ. 
Στην Προσκοπική μου τιμή.

Σεπτέμβριος ήταν και τότε. Μια από τις μεγαλύτερες ναυμαχίες κι ένας μεγάλος θρίαμβος των Ελλήνων!

480 π.Χ: Η Ναυμαχία της Σαλαμίνας.
 Ο ελληνικός στόλος υπό τον Θεμιστοκλή και τον Ευρυβιάδη καταναυμαχεί 
τον περσικό στόλο στα στενά της Σαλαμίνας.
 Ο αρχηγός των Περσών, Ξέρξης, παρακολουθεί την τραγωδία του ναυτικού του
 από το όρος Αιγάλεω. 
Σύμφωνα με μια εκδοχή η Ναυμαχία έγινε στις 22 Σεπτεμβρίου. 
Άλλες πηγές αναφέρουν ότι πραγματοποιήθηκε στις 28 ή 29 Σεπτεμβρίου
 (21-22 Βοηδρομιώνος) του 480 π.Χ. 
(πηγή φωτογραφίας: Βικιπαίδεια)

Η σημασία της ελληνικής νίκης στη Σαλαμίνα
Η ήττα των Περσών στη Σαλαμίνα, ήταν συντριπτική. 
Ο Ξέρξης, συντετριμμένος από την εξέλιξη της ναυμαχίας, 
την οποία παρακολουθούσε από τον χρυσό του θρόνο, έδωσε εντολή στα πλοία του 
να επιστρέψουν στην Ασία. 
Και ο ίδιος ήταν ένας από τους επιβάτες τους…
Στην ξηρά, άφησε τον Μαρδόνιο επικεφαλής των περσικών δυνάμεων, 
ο οποίος νικήθηκε στις Πλαταιές τον επόμενο χρόνο (479 π.Χ.), όπως είναι γνωστό.

Η ελληνική νίκη, επέφερε ένα τεράστιο πλήγμα στο γόητρο των Περσών.
Οι βασικοί λόγοι του ελληνικού θριάμβου, ήταν η επιλογή της θέσης 
για τη ναυμαχία, το απαράμιλλο θάρρος και η εξοικείωση των Ελλήνων
 με τη θάλασσα και το ότι για όλους, κυρίως για τους Αθηναίους, 
ήταν μια μάχη χωρίς αύριο. 
Αν έχαναν, θα εγκατέλειπαν για πάντα την πόλη τους. 
Αλλά και οι υπόλοιποι Έλληνες, σε περίπτωση ήττας, δεν θα είχαν καλύτερη τύχη
 καθώς δεν θα μπορούσαν να αμυνθούν στην ξηρά απέναντι στους πολυάριθμους
 Πέρσες, αφού σίγουρα θα δεχόταν και επιθέσεις από το ναυτικό του Ξέρξη.

Η νίκη στη Σαλαμίνα, έχει τη σφραγίδα ενός μεγάλου αρχαίου Αθηναίου
 πολιτικού και στρατιωτικού, του Θεμιστοκλή, ο οποίος
 στα νερά του Σαρωνικού, βύθισε για πάντα το περσικό όνειρο…



Ο Πλούταρχος έλεγε: «Μην εμπιστεύεσαι πλούτο στον νέο ούτε εξουσία στον απαίδευτο»…

Η πολιτική ηδονή της εξουσίας.

Αντί για δικό μας σχόλιο:

Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2018

ΑΠΟΨΗ› Άρθρα: Ένα πραγματικά σατανικό σχέδιο.



«Υπάρχουν ευθύνες για τους θανάτους από τον ιό του Δυτικού Νείλου»

Τα ερωτήματα του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών 
προς το υπουργείο Υγείας και την Περιφέρεια Αττικής


Που είναι οι Συριζαίοι; (Άρθρο)

Το ασημένιο βέλος μιας κρατικοδίαιτης «μπανανίας»

Ζάεφ: «Δεν θα υπάρχει άλλη Μακεδονία παρά η δική μας»



ΘΑ ΜΕΙΝΕΤΕ ΑΝΑΥΔΟΙ. Η «Χειραψία» Στην Αρχαία Ελλάδα ΔΕΝ Ήταν Αυτό Που Κάνουμε Σήμερα! ΕΞΟΧΗ ΕΡΕΥΝΑ



Στήλη της οδού Αθηνάς
Η επιτύμβια στήλη του Άνδρωνος
Στον γαλήνιο κόσμο των νεκρών, στην επιτύμβια στήλη του Άνδρωνος, 
ο πατέρας χαιρετά το γιο του. 
Στο επίγραμμα αναφέρεται ότι τον ένα του γιο τον έχασε όσο ζούσε, 
ενώ τον άλλο τον υποδέχτηκε ο ίδιος στον Άδη.
Η επιτύμβια στήλη αρ. 5812
Στο ανάγλυφο από την οδό Πειραιώς, βλέπουμε ένα οικογενειακό αττικό επιτύμβιο. 
Καθιστή η γυναίκα, η οποία πέθανε στη λοχεία, πίσω της η θεραπαινίς 
που κρατά στα χέρια το μωρό, μπροστά ο άντρας της, ενώ στο βάθος
 η λυπημένη μητέρα της. Αν και λείπουν τα μέλη, θεωρείται 
πως η δεξίωση-χειραψία ήταν το εικονογραφικό θέμα και αυτής της στήλης.
Επιτύμβιο ανάγλυφο του Θρασέα και της Ευανδρίας.
Βρίσκεται στο Βερολίνο
Staatliche Museen Preussischer Kulturbezitz, Antikensammlung.
Επιτύμβιο ανάγλυφο του Προκλή και του Προκλείδη.
Αθήνα, Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο. Και εδώ η δεξίωση, είναι εμφανή.
Επιτύμβια στήλη Ιππομάχου και Καλλία
Η στήλη έχει αετωματική επίστεψη και ήταν το σήμα στον τάφο του Καλλία 
από τη Σαλαμίνα ή του γιου του Ιππομάχου ή και των δύο, 
όπως μας πληροφορεί η επιγραφή στο ανώτερο μέρος της. 
Η ανάγλυφη παράσταση αποτελείται από τις μορφές των δύο νεκρών ανδρών.

Ο Καλλίας, μεγαλύτερος σε ηλικία, γενειοφόρος, εικονίζεται δεξιά, καθιστός.
 Αριστερά, ο Ιππόμαχος, όρθιος, του δίνει το δεξί του χέρι. 
Ο νέος έχει κοντά μαλλιά, είναι αγένειος και φορεί μακρύ ιμάτιο 
που μαζεύει με το αριστερό του χέρι, αποκαλύπτοντας το γυμνό του σώμα.

Οι μορφές αποδίδονται με πολύ έντονο ανάγλυφο, είναι σχεδόν ολόγλυφες 
και η πλαστικότητά τους υπογραμμίζεται από τις πλούσιες πτυχές των ιματίων τους. 
Και οι δύο χαρακτηρίζονται από έντονη ηρεμία και γαλήνη στις κινήσεις τους,
 ενώ είναι εμφανής η μελαγχολία και η θλίψη που αποπνέουν.
 Βρίσκεται στο Αρχαιολογικό Μουσείο Πειραιά.
* Για να πραγματοποιηθεί το παραπάνω άρθρο
 πληροφορίες συλλέχθηκαν από: 
Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης- Αρχαιολογικό Μουσείο Αθηνών- Βικιπαίδεια. 
Η Αρχαία Ελληνική Τέχνη και η Ακτινοβολία της 
των Μανόλη Βουτυρά & Αλεξάνδρας Γουλάκη-Βουτυρά 
Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας & Ινστιτούτο 
Νεοελληνικών Σπουδών- Αρχαιολογικό Μουσείο Πειραιά
Έρευνα: Γιώβη Βασιλική

Αυτά, τα ολίγα, για να μην ξεχνιόμαστε!


Ποιος ευθύνεται για αυτούς τους φόνους; 
Κορίτσια....ήσαστε συνυπεύθυνες.  

Ρε, Πέστε Την Αλήθεια Στο Λαό, Μην Τους Δουλεύεται Ρε ...