Σάββατο 2 Δεκεμβρίου 2017

Aπ’ τις οκτώ που γύρισα στο σπίτι μόνος μου μπρος απ την οθόνη...

Κατάμονος μέσα στο σπίτι
κατά πως έγραφε κι ο ποιητής 
τον έφερα στο νου μου κι αναρωτήθηκα
πόσο αβάσταχτη θα ήταν η μοναξιά που βίωνε
εκεί στο τέλος της ζωής του
όταν μοναχός του αναπολούσε
της περασμένης του ζωής τις ηδονές
και τι αυτός εκόμισε εις Την τέχνην 
αλλά και κείνη την φρόνησιν που τον εγέλα
την ψεύτρα που του έλεγε
«Aύριο. Έχεις πολύν καιρό.»
………………………………………
Aπ’ τις οκτώ που γύρισα στο σπίτι
μόνος μου μπρος απ την οθόνη
πληκτρολογώντας κάποιους στίχους
τη μοναξιά μου ξεγελώ. 
        Καρτσωνάκης Πάν
All alone at home
As the poet wrote
I brought him to mind and wondered
What terrible the loneliness he must have felt 
There at the end of his life
As he alone recalled 
The passions he had encountered in his past life 
And what did he gain from his art
but she (art) what did she offer other than
 the lie that she told him that 
“Tomorrow you have lots of time”
………………………………………
From eight o’clock that I arrived home, 
all alone I sit in front of screen typing 
some scripts of the loneliness I fell.
                     Kartsonakis Pan

Υ.Γ: Ευχαριστώ την φίλη μου την Βασιλική
που ζει στην Αγγλία, τα τελευταία χρόνια,
για την μετάφραση.
Απ’ τες Eννιά 

Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα
απ’ τες εννιά που άναψα την λάμπα,
και κάθισα εδώ. Κάθουμουν χωρίς να διαβάζω,
και χωρίς να μιλώ. Με ποιόνα να μιλήσω
κατάμονος μέσα στο σπίτι αυτό.

Το είδωλον του νέου σώματός μου,
απ’ τες εννιά που άναψα την λάμπα,
ήλθε και με ηύρε και με θύμισε
κλειστές κάμαρες αρωματισμένες,
και περασμένην ηδονή— τι τολμηρή ηδονή!
Κ’ επίσης μ’ έφερε στα μάτια εμπρός,
δρόμους που τώρα έγιναν αγνώριστοι,
κέντρα γεμάτα κίνησι που τέλεψαν,
και θέατρα και καφενεία που ήσαν μια φορά.

Το είδωλον του νέου σώματός μου
ήλθε και μ’ έφερε και τα λυπητερά·
πένθη της οικογένειας, χωρισμοί,
αισθήματα δικών μου, αισθήματα
των πεθαμένων τόσο λίγο εκτιμηθέντα.

Δώδεκα και μισή. Πώς πέρασεν η ώρα.
Δώδεκα και μισή. Πώς πέρασαν τα χρόνια. 
           Κωνσταντίνος Πέτρου Καβάφης

Κόρινθος-Δημοτικό συμβούλιο: Ο Καζαντζάκης "ξανασταυρώνεται"...«Θέλει, λέει, να ‘ναι λεύτερος. Σκοτώστε τον!». Έλεος πια!

Δείτε το βίντεο από αυτά που έγιναν.

Ένα από τα τελευταία έργα 
του Καζαντζάκη ήταν το «Οι Αδερφοφάδες». 
Υπάρχει όμως και ένας υπότιτλος, 
που ο Καζαντζάκης τον ήθελε 
σαν τίτλο του βιβλίου του
 και ο τίτλος αυτός είναι:
 «Θέλει, λέει, να ‘ναι λεύτερος. 
Σκοτώστε τον!». 
Φυσικά δεν τον πολέμησαν λυσσαλέα μόνο
 όταν ήταν εν ζωή αλλά ακόμη και σήμερα
 από τους ίδιους κύκλους. 
Φυσικά ακόμη και την πρόσφατη 
κινηματογραφική ταινία του κυρίου Σμαραγδή 
πολεμούν λυσσαλέα.
Ένας μάλιστα τηλεκριτικός (;) που υπογράφει βεβαίως
 με ψευδώνυμο γράφει μια κριτική του στιλ ότι 
ήταν φτωχό το έργο λες και ο σκηνοθέτης είχε 
στην διάθεσή του έναν προϋπολογισμό
 Χολιγουντιανής παραγωγής. 
Ακόμη και η ερμηνεία του πρωταγωνιστή
Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλου
που υποδύεται τον μεγάλο μας συγγραφέα-στοχαστή
δεν τον ικανοποίησε. 

Ένα ακόμη θλιβερό 
πρόσφατο περιστατικό είναι και αυτό:
Ο πρόσφατος βανδαλισμός
 του τάφου του Νίκου Καζαντζάκη.
Υπάνθρωποι απίστευτης χυδαιότητας βεβήλωσαν
 τον τάφο, έσπασαν τον απλό ξύλινο σταυρό, 
εξάλειψαν το επίγραμμα, χάραξαν την επιτύμβιο στήλη,
 έκαμαν ό,τι μπορούσαν για να επιδείξουν
 την αθλιότητά τους, να καταστρέψουν το μνήμα, 
που είναι πια ένα από τα σύμβολα του Ηρακλείου 
και πόλος έλξης επισκεπτών από ολόκληρο τον κόσμο.

Δύο γιατροί θεατές έσωσαν τον Τζίμη Πανούση. Δείτε τη στιγμή που ο Τζίμης Πανούσης μεταφέρεται εν μέσω χειροκροτημάτων με φορείο στο ασθενοφόρο.

Κατέρρευσε πάνω στη σκηνή ο γνωστός καλλιτέχνης.
Νοσηλεύεται σε σταθερή κατάσταση στη μονάδα
 εμφραγμάτων του «Ελπίς».  Υπέστη και ανακοπή
 στη διάρκεια της μεταφοράς του στο νοσοκομείο.

Τυχερός μέσα στην ατυχία του στάθηκε ο Τζίμης Πανούσης που χθες βράδυ 
στη διάρκεια της παράστασής του στο «Κύτταρο» υπέστη κρίση
 κολπικής μαρμαρυγής και κατέρρευσε επί σκηνής. 

Και αυτό γιατί ανάμεσα στους θεατές της παράστασης ήταν και δύο γιατροί 
οι οποίοι έσπευσαν να του παράσχουν τις πρώτες βοήθειες έως ότου έρθει 
το ασθενοφόρο, κίνηση που αποδείχθηκε καθοριστική 
για την εξέλιξη της πορείας της υγείας του. 


Ο καλλιτέχνης νοσηλεύεται στο νοσοκομείο «Ελπίς» στη μονάδα εμφραγμάτων
 και σύμφωνα με τους θεράποντες γιατρούς του, η κατάστασή του
κρίνεται σταθερή και ελεγχόμενη. 
Κατέρρευσε επί σκηνής
Στο νοσοκομείο «Ελπίς» διακομίσθηκε τα ξημερώματα του Σαββάτου 
ο Τζίμης Πανούσης, ο οποίος κατέρρευσε την ώρα που βρισκόταν στη σκηνή
 του «Κυττάρου» κατά τη διάρκεια της εμφάνισής του.

Ο γνωστός μουσικός ένιωσε ξαφνικά αδιαθεσία, προκαλώντας στους θαμώνες 
του μαγαζιού αναστάτωση και ανησυχία για την κατάσταση της υγείας του.  

Το ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ έφτασε άμεσα και με τη βοήθεια ενός φορείου
 τον μετέφερε στο νοσοκομείο. Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες 
του protothema.gr, κατά τη διάρκεια της διακομιδής του στο νοσοκομείο 
ο γνωστός καλλιτέχνης υπέστη καρδιακή ανακοπή και ανατάθχηκε έπειτα από λίγο.

Ο Τζίμης Πανούσης εισήχθη στη Μονάδα Εμφράγματος της Καρδιολογικής 
Κλινικής του «Ελπίς» και η κατάστασή του είναι προς το παρόν σταθερή. 

Τι θα συμβούλευαν τέσσερις Πρώην τον Τσίπρα;

Αυτά που δεν μπορούσαν ή δεν ήθελαν να δουν 
οι προκάτοχοί του, δεν τα βλέπει ούτε ο Πρωθυπουργός.
 Εκείνοι τα πλήρωσαν ακριβά. 
Αυτός (νομίζει ότι) θα ξεφύγει;
 Αυταπατάται ξανά...
Ο Αλέξης Τσίπρας προσπαθεί να αντιγράφει και να μιμείται τον Ανδρέα Παπανδρέου.
 Για ευνόητους λόγους,  που δεν είναι του παρόντος. Αυτό συνέβη (και) 
με το «Καληνύχτα σας, κύριε (Κυριάκο) Μητσοτάκη», κατά πιστή αντιγραφή 
του «Καληνύχτα σας, κύριε (Κωνσταντίνε) Μητσοτάκη», 
που  είχε πει ο ιδρυτής του ΠΑΣΟΚ προς τον πατέρα του σημερινού αρχηγού
 της ΝΔ, πριν από 28 χρόνια.

Αν η αντιγραφή είναι συνειδητή, τότε από τον κ. Τσίπρα (και τον σύμβουλό του,
 που του την υπέβαλε – ο ίδιος αποκλείεται να το θυμόταν, λόγω ηλικίας) 
διέφυγε κάτι: λίγο καιρό μετά από εκείνο το «καληνύχτα σας», το ΠΑΣΟΚ
 έχασε τις εκλογές και ο Ανδρέας την πρωθυπουργία. Ηταν το πολύ μακρινό πια, 
αλλά εμβληματικό για τη νεότερη ελληνική πολιτική ζωή, 1989.

Τέσσερα χρόνια αργότερα, στην προεκλογική περίοδο του 1993,
 λίγο πριν επανέλθει στην πρωθυπουργία, τον είχα ρωτήσει στο περιθώριο 
μίας συνέντευξης που του είχα πάρει: «Ποιο λάθος κάνατε το 1989;». 
«Υποτίμησα το σκάνδαλο Κοσκωτά», απάντησε. 
Δεν θα έλεγε ποτέ «άργησα να διώξω τον Μένιο Κουτσόγιωργα», 
τον τότε πανίσχυρο αντιπρόεδρο, ο οποίος πιάστηκε με τη γίδα στην πλάτη. 
Ηταν δύσκολο. Ηταν προσωπικός του φίλος 
από τη δεκαετία του ’60, του είχε τυφλή εμπιστοσύνη. Και την πάτησε.
 Ο Ανδρέας, λοιπόν, θα έδινε σήμερα δύο συμβουλές στον Τσίπρα:

1. Μην εμπιστεύεσαι απόλυτα κανέναν υπουργό σου. Ειδικά όταν βλέπεις
 περίεργες υποθέσεις, κράτα απόσταση, για να μη μπεις κι εσύ στο κάδρο 
των ευθυνών.
 Δηλαδή, «πρόσεχε τον Καμμένο».

2. Τα συμφέροντα, τα ΜΜΕ ( ο ίδιος είχε τότε καθιερώσει τον όρο «οκτάστηλα») 
σε πολεμούν, αλλά δεν μπορούν να σε πλήξουν καίρια, αν δεν πατάνε 
σε πραγματικά γεγονότα. Δηλαδή, «πρόσεχε τα βλήματα και τους μεσάζοντες».

Ο Ανδρέας δεν είναι ο μόνος Πρωθυπουργός που θα έδινε τέτοιες συμβουλές
 στον Τσίπρα.
 Ολοι οι μετέπειτα είχαν παρόμοιους μπελάδες και περιπέτειες. 
Ας θυμηθούμε:
Ο Μητσοτάκης (ο μακαρίτης) ανακάλυψε τα «διαπλεκόμενα συμφέροντα» 
μόλις άρχισαν να σκάνε στην αυλή του διάφορες σκανδαλώδεις υποθέσεις. 
Μάλιστα, η σύγκρουσή του με τον εφοπλιστή και ιδιοκτήτη
 της «Καθημερινής και του «ΣΚΑΪ» Αριστείδη Αλαφούζο (μακαρίτης κι αυτός),
 μέχρι τότε υποστηρικτή και χρηματοδότη του, είχε πάρει άγρια μορφή. 
Τι θα έλεγε σήμερα ο Μητσοτάκης στον Τσίπρα; 
«Οι βαρόνοι των ΜΜΕ -όσοι σε πολεμούν, γιατί βλέπω και αρκετούς 
να σε στηρίζουν- πατάνε πάνω σε περίεργες ή ύποπτες υποθέσεις.
 Πρόσεχε τους υπουργούς σου».
Ο Κώστας Σημίτης, στην πρώτη τετραετία του, εκχώρησε, ουσιαστικά 
εν λευκώ, το υπουργείο Αμυνας στον Ακη Τσοχατζόπουλο. 
Φυσικά, δεν γνώριζε τις μιζοδουλειές του, μόνο υποψίες υπήρχαν. 
Και δεν είχε διανοηθεί να διώξει τον Τσοχατζόπουλο. Για λόγους ισορροπιών, 
κυβερνητικών και κομματικών. 
Ηταν συνυποψήφιός του για την αρχηγία, εξέφραζε το (άλλο) μισό ΠΑΣΟΚ, 
ήταν ουσιαστικά συγκυβερνήτης. Εκ των υστέρων αποδείχτηκε μεγάλο λάθος.
 Και ο Σημίτης θα έλεγε στον Τσίπρα:
 «Μην ανέχεσαι υπουργικά φέουδα» ή, αλλιώς, «Πρόσεχε τους συγκυβερνήτες».

Ο Κώστας Καραμανλής ακολούθησε την πεπατημένη των προηγούμενων. 
Τα έβαλε με τους «νταβατζήδες», αλλά εκείνοι πατούσαν σε σκάνδαλα 
και σκανδαλάκια, που έσκαγαν στην αυλή του. 
Ο ίδιος ομολόγησε από το βήμα της Βουλής ότι «υποτίμησε» 
το σκάνδαλο του Βατοπεδίου.
 Τι θα έλεγε στον Τσίπρα; 
«Πρόσεχε μη σε πάρει η κάτω βόλτα, γιατί δεν έχει γυρισμό».

Μολονότι οι εποχές που ξετυλίχθηκαν αυτά ήταν διαφορετικές
 και τα περιστατικά δεν είναι ίδια με τα σημερινά, αναλογίες υπάρχουν. 
Αυτά που δεν έβλεπαν (δεν μπορούσαν ή δεν ήθελαν) οι προκάτοχοί του, 
δεν τα βλέπει και ο νυν. 
Εκείνοι τα πλήρωσαν ακριβά, αυτός νομίζει ότι θα ξεφύγει; 
Αυταπατάται ξανά.
 Εκτός αν τα βλέπει και δεν αντέχει να τα παραδεχτεί.

Σε κάθε περίπτωση, το χειρότερο για τον Τσίπρα (θα) είναι άλλο:
 να μην έχει αντιληφθεί ότι τον έχει πάρει η κάτω βόλτα, με αυτόν
 που έχει επιλέξει να στηρίζει και να στηρίζεται. 
Του το λένε και οι γελοιογραφίες 
(σαν την ακόλουθη, του Ηλία Μακρή, από την Καθημερινή).

Δείτε την συλλογή με τα απρόβλεπτα «άγρια ζώα»! (Βίντεο)

It's a Jungle Out There!: Wild Animal Fails 
(November 2017) | FailArmy


Στο «σκαμνί» ηθοποιοί, παρουσιαστές και πλούσιοι γόνοι......

Το κλητήριο θέσπισμα, δηλαδή το κατηγορητήριο
 με την πολύκροτη υπόθεση της κοκαΐνης στο sushi bar 
του Κολωνακίου, αποκαλύπτει το protothema.gr. ΕΔΩ
Μέσα από τις 122 σελίδες, ο Εισαγγελέας Εφετών Αθηνών, καλεί 27 άτομα 
να δικαστούν για πολύ σοβαρά αδικήματα του ποινικού κώδικα. 
Η δίκη έχει οριστεί να ξεκινήσει την Παρασκευή 11 Μάιου του 2018, 
αν και οι οχτώ που είχαν προφυλακιστεί για την υπόθεση είναι ελεύθεροι 
από τις 10 Αυγούστου όπως αποκάλυψε το ΘΕΜΑ στις 17 Σεπτεμβρίου. 
Επίσης ο φερόμενος ως αρχηγικό μέλος του καρτέλ και συνιδιοκτήτης
 του σουσάδικου της οδού Δεινοκράτους, παραμένει ακόμα καταζητούμενος,
 ενώ συνολικά στο έδρανο του κατηγορουμένου θα καθίσουν 27 άτομα, 
ορισμένοι εκ των οποίων αντιμετωπίζουν ακόμα και το αδίκημα της σύστασης
 και διεύθυνσης εγκληματικής οργάνωσης.
 Ανάμεσά τους φιγουράρουν τα ονόματα δύο πασίγνωστων γυναικών ηθοποιών, 
προβεβλημένων τηλεοπτικών παρουσιαστών, γόνων επώνυμων οικογενειών, 
συζύγων μεγαλοεπιχειρηματιών που έδωσαν καταθέσεις για την υπόθεση. 
Δικό μας σχόλιο:
Κατά τη γνώμη μας το όλο θέμα είναι απλά 
σκανδαλοθηρικό και"σκανδαλοπιασάρικο"
 και μπορεί κατά πάσα πιθανότητα να απέχει
 παρασάγγας από την αλήθεια.

Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου 2017

Οι Μέλισσες, Αντανάκλαση Μιας Ανώτερης Νοημοσύνης!

Γιατί μας εγκαταλείπουν σήμερα;
Ανέκαθεν, οι μυημένοι ενδιαφέρονταν για τις μέλισσες, καθώς αποτελούν εικόνα
 μιας πνευματικής πραγματικότητας γεμάτης μυστήρια και ομορφιά. 
Οι αρχαίοι Αιγύπτιοι αποκαλούσαν τον Φαραώ τους «η Μέλισσα» διότι 
είχαν επίγνωση της μεγάλης σοφίας που αυτή και το μελίσσι ενσάρκωναν. 
Κατ’ εικόνα της βασίλισσας του μελισσιού, ο Φαραώ αναπαριστούσε
 τον κινητήρα που έκανε να δονείται όλο το έθνος, οδηγώντας το προς την ευημερία. 
Ήταν ο φορέας του σπόρου που μπορούσε να διασφαλίσει την ευημερία
 και την υγεία της συλλογικότητας. 
Αυτά τα όντα ζούσαν μέσα στη συνείδηση της ενότητας και του λεπτοφυούς 
των κόσμων. Κατανοούσαν πως πίσω από τη μέλισσα ζει μια Θεότητα φορέας
 των κλειδιών που ανοίγουν στον άνθρωπο τις πύλες της αθανασίας. 
Σε αυτό η μέλισσα ήταν τιμημένη και σεβαστή, όπως πρέπει να είναι μια Θεότητα.

Η σοφία του αληθινού ανθρώπου άρχισε να εξαφανίζεται όταν έπαψε να βλέπει
 τα ορυκτά, τα φυτά, τα ζώα ως αδελφούς του και αδελφές του αλλά
 σαν κατώτερα όντα προς εκμετάλλευση.
 Μέσα στον κόσμο του, ο άνθρωπος προβάλλει πάνω στις μέλισσες τις ιδέες του 
για αποδοτικότητα, κερδοφορία, παραγωγικότητα καθώς επίσης την ιδέα
 της υπεροχής της ανθρώπινης ύπαρξης. 
Όμως η ασέβεια προς τους οικουμενικούς νόμους έχει συνέπειες. 
Οι μέλισσες έχουν αρχίσει να μας εγκαταλείπουν και σημάνουν το τέλος 
με το μήνυμά τους, λέγοντας ξεκάθαρα πως δεν είναι η κάθε λογής μόλυνση 
που τις σκοτώνει, αλλά η εξατομίκευση του ανθρώπου όντος 
που διαχωρίστηκε από το σύνολο.

Ο άνθρωπος αναζητά αιτίες και λογικές ερμηνείες για τις ανισορροπίες 
που ο ίδιος έχει δημιουργήσει μέσα από τις σκέψεις του, τις αντιλήψεις του,
 τις πράξεις του.
 Πίσω όμως από όλες τις εμφανείς αιτίες που έχουν δοθεί μέσα από μελέτες,
 στατιστικές, επιστημονικά ονόματα αυτά τα μικρά όντα-φορείς μηνυμάτων 
μας δίνουν τη δικιά τους εξήγηση: Για τις μέλισσες που εργάζονται ακατάπαυστα, 
συνεχώς μέσα στη χαρά της υπηρεσίας, η καθεμία στη θέση της, 
στην αποστολή της, για το κοινό Αγαθό, το Όλον, την κοινότητα, η αντίληψη
 της ατομικότητας που έχει αναπτύξει ο άνθρωπος είναι κάτι το ασύλληπτο.

Οι μέλισσες δε μπορούν να αναπνεύσουν μέσα σε έναν κόσμο ατομικότητας. 
Αναπνέουν με ανώτερους αγγελικούς κόσμους, και η εξαφάνισή τους είναι 
η αντανάκλαση της αποσύνδεσής μας από την αγνή και απλή ζωή.
 Μέσα στη φύση, δεν υπάρχει παρά τελειότητα και ομορφιά για εκείνον
 που ξέρει να κοιτάζει με τα μάτια του πνεύματος. 
Η ανώτερη διάνοια των μελισσών μάς παραδίδει ένα μήνυμα υψίστης σημασίας, 
αυτό της κοινότητας. Με την αφοσίωσή της, τις τελετουργίες της, 
όλον τον τρόπο που ζει ως συλλογικό άτομο του οποίου η μοναδική θέληση 
είναι να εργάζεται για το καλό του μελισσιού,
 η μέλισσα είναι φορέας ενός θησαυρού διδασκαλιών.
 Κανονίζει και εξισορροπεί τον κόσμο, όπως ακριβώς το κάνει 
και στο εσωτερικό του μελισσώνα.
 Η δόνηση του πετάγματός της κρύβει ένα από τα μεγαλύτερα μυστήρια, 
αυτό του ΟΜ, του βασικού ήχου της ζωής, επάνω στον οποίον τοποθετούνται 
όλες οι αρμονικές. Το ΟΜ είναι η απαλότητα του ιερού θηλυκού που φέρει
 στο κόρφο του όλα τα όντα και τους επιτρέπει να ανθίσουν 
προς το πιο ευγενές πεπρωμένο τους.

Σήμερα οι άνθρωποι οδηγούνται σε μια ακραία μορφή ατομικότητας 
φθάνοντας στο σημείο να ξεχνάνε τις οικογένειες τους, τους κοντινούς τους , 
δεν σκέφτονται πλέον για το κοινό συμφέρον αλλά ουσιαστικά για το δικό τους.
 Ο άνθρωπος όντας δημιουργός, απελευθερώνει γύρω του μια αναπνοή 
που σβήνει τις αξίες της κοινότητας, θεμέλιο της ζωής των μελισσών. 
Έτσι, ανίκανος να ζει πλέον με αυτές τις αξίες, οδηγεί τις μέλισσες
 στο να εγκαταλείψουν τη γη.
 Ο άνθρωπος αναζητά με κάθε μέσο να μην αισθάνεται εξαρτημένος από κανέναν.
 Η επιθυμία του να είναι εντελώς ανεξάρτητος, τον περιχαρακώνει 
σε έναν κόσμο μέσα στον οποίο παριστάνει τον κυρίαρχο. 
Όμως πίσω από αυτήν την επιθυμία, υπάρχει μια διάνοια που θέλει να απομονώσει 
τον άνθρωπο, να τον αποδυναμώσει και να αδράξει το πεπρωμένο του.

Από τις απαρχές οι μέλισσες ζούσαν με τον άνθρωπο για να τον μεταμορφώνουν. 
Είχαν μαζί του μια σχέση μέσα στους αιθέρες.
 Μπορούσαν να ταξιδεύουν και να μετασχηματίζουν κάθε τι 
που εκπορευόταν από αυτόν. 
Του πρόσφεραν αυτό που προσφέρουν σήμερα στα λουλούδια, μια ολική
 μεταμόρφωση έως την απτή πραγματικότητα. 
Σε ανταπόδοση οι άνθρωποι καλούσαν και τιμούσαν τους ανώτερους κόσμους
 και υπήρχε έτσι μια τροφή που ανταλλασσόταν από τον ένα κόσμο στον άλλο,
 μια ισορροπία ανάμεσα στις προσφορές, στις ανταλλαγές με αποτέλεσμα
 όλοι οι κόσμοι να μπορούν να θρέφονται.

Οι μέλισσες, προσφέροντας γενναιόδωρα στον άνθρωπο τον καρπό
 της αλχημιστικής εργασίας τους, κάνουν ουσιαστικά μια προσφορά προς τους Θεούς. 
Τον διδάσκουν πώς να μεταμορφώνεται και να πετά προς το αληθινό του 
είναι κάνοντας να κυλήσει το μέλι, «το νέκταρ των θεών» επάνω στη γη. 
Έχοντας για τροφή τους το αδιάφθορο των αγνότερων ουσιών της ζωής, 
η μέλισσες μπορούν να τις μεταμορφώνουν, 
με το ίδιο τους το σώμα, σε ευημερία για όλους.

Και ο άνθρωπος;
 Mε ποιά τροφή τρέφεται; 
Ποιες είναι οι σχέσεις του, οι συμμαχίες του; 
Αυτή η τροφή, σε τι εξυπηρετεί το κοινό Αγαθό και τις μελλοντικές γενιές; 
Ορίστε ερωτήματα που οι μέλισσες μας καλούν να θέσουμε στον εαυτό μας. 
Οι απαντήσεις σε αυτές τις ερωτήσεις θα καθορίσουν το πεπρωμένο μας: 
Είτε δεν θα μείνει τίποτε από το πέρασμά μας, είτε θα κάνουμε κάτι
 να ανθίσει η γη και να χαμογελάσουν οι μέλισσες.

Τι μπορούμε να κάνουμε λοιπόν;
 Είναι θεμελιώδες να δημιουργήσουμε χώρους απομακρυσμένους 
από τους ανθρώπους ώστε οι μέλισσες να μπορέσουν να συνεχίσουν να ζουν, 
εφόσον είναι οι ιδέες των ανθρώπων που τις δηλητηριάζουν και τις σκοτώνουν. 
Σύντομα οι μέλισσες καθώς και οι ανώτεροι κόσμοι θα απομακρυνθούν 
από τον άνθρωπο. Εναπόκειται σε εμάς να διατηρήσουμε τις αισθήσεις μας 
ανοιχτές, να πάρουμε τις ζωές μας στα χέρια μας, να ανοίξουμε ένα νέο 
μονοπάτι και να δημιουργήσουμε έναν άλλο κόσμο όπου όλα τα όντα 
θα είναι καλοδεχούμενα και θα τυγχάνουν σεβασμού.

Αυτό είναι το μονοπάτι μιας Παράδοσης Φωτός. 
Ας υψωθούμε και ας στηρίξουμε επίσης αυτούς που διαφυλάσσουν 
την παραδοσιακή βιολογική μελισσοκομία, τις προγονικές αξίες του σεβασμού 
και της αρμονίας με τη Μητέρα-Γη. 
Είθε μακριά από τον κόσμο των ανθρώπων, οι μέλισσες να μπορέσουν να ζήσουν. 
Είθε οι μέλισσες να μπορέσουν εκ νέου να λάβουν το σεβασμό που τους ανήκει 
και είθε εμείς να μπορέσουμε να θυμηθούμε την ιερή πράξη του ανάμματος
 ενός φυσικού κεριού μέλισσας ως μια προσφορά προς τους ανώτερους κόσμους. 
Μια πράξη που καθίσταται πιθανή χάρη στο έργο αγάπης και γενναιοδωρίας 
αυτών των εξαιρετικών όντων που αναπνέουν με τους Αγγέλους.
Olivier Manitara

Στην φόρα τα ονόματα των «επώνυμων» των εμπλεκομένων στην υπόθεση της κοκαΐνης.

Τα ονόματα των εμπλεκομένων της υπόθεσης της κοκαΐνης αποφασίζει να αποκαλύψει
 το eReportaz βάζοντας τέλος στην παραφιλολογία που επικρατεί από το πρωί
 και γνωρίζοντας ότι δικαστικά αυτή η υπόθεση θα συζητηθεί στο ακροατήριο 
στις 11 Μαΐου σε μια δημόσια διαδικασία, με αποτέλεσμα να μην τίθεται
 θέμα προσωπικών δεδομένων.
 Τα ονόματα είχε δώσει στη δημοσιότητα λίγες ώρες νωρίτερα η εφημερίδα «Μακελειό».
Φυσικά δεν παραγνωρίζουμε το γεγονός ότι άπαντες χαίρουν του τεκμηρίου 
της αθωότητας και ότι τελικός κριτής είναι ο φυσικός τους δικαστής.
 Ωστόσο, η υπόθεση εκτός από τις όποιες πινελιές «αστερόσκονης», έχει 
και ιδιαίτερο κοινωνικό ενδιαφέρον, μιας και μιλάμε για ναρκωτικές ουσίες
 που σύμφωνα με το κατηγορητήριο διακινούνταν σε ένα από τα πιο γνωστά στέκια 
των Αθηνών, το “Li Li Shu”.

Το συγκινητικό σκίτσο του Αρκά για τον Νοέμβριο που έφυγε πενθώντας και λασπωμένος.

Μια από τις πιο επιτυχημένες σειρές
 του γνωστού σκιτσογράφου Αρκά 
είναι και οι Μήνες, όπου με χιούμορ
 δίνει στον καθέναν ανθρώπινα χαρακτηριστικά. 
Πρωταγωνιστής είναι ο μικρόσωμος Φεβρουάριος, καθώς αν και δέχεται
 τα πειράγματα όλων των υπολοίπων, είναι ετοιμόλογος
 και συχνά τους αποστομώνει με τις «βολές» τους προς κάθε αδύναμο σημείο τους. 
Στην σελίδα του Αρκά στο facebook δημοσιεύεται την τελευταία ημέρα κάθε μήνα 
ένα «αποχαιρετιστήριο» σκίτσο αυτού που φεύγει με ένα χιουμοριστικό μήνυμα. 
Χθες μας αποχαιρέτησε ο Νοέμβριος, όμως το σκίτσο που ανέβασε ο Αρκάς 
δεν ήταν χιουμοριστικό. 
Η χώρα μας στα μέσα Νοεμβρίου έζησε μια από τις μεγαλύτερες τραγωδίες
 των τελευταίων ετών και αυτό δεν μπορούσε να περάσει απλά. 
Έτσι, ο Νοέμβριος του Αρκά φεύγει μέσα στις λάσπες, δακρυσμένος, 
ενώ με δάκρυα στα μάτια στέκουν και οι υπόλοιποι μήνες που τον παρακολουθούν, 
ακόμα και το «πειραχτήρι», ο Φεβρουάριος. 

Πώς να διατηρείτε τις πατάτες σας για περισσότερο καιρό.

Οι πατάτες αποτελούν ένα από τα βασικότερα τρόφιμα 
που υπάρχουν σε κάθε σπίτι, και ο λόγος είναι ότι 
υπάρχουν δεκάδες τρόποι μαγειρέματός τους. 
Αποτελούν ένα φαγητό ιδανικό για κάτι γρήγορο, νόστιμο, διαφορετικό, 
περίεργο ή οτιδήποτε άλλο μπορεί να φανταστεί κανείς. 
Γι' αυτό το λόγο όλοι μας συνηθίζουμε να προμηθευόμαστε τις πατάτες
 σε μεγάλες ποσότητες και να τις αποθηκεύουμε στην κουζίνα ή την αποθήκη μας.

Τί γίνεται όμως όταν ο καιρός περνάει και δεν έχουμε προλάβει να τις μαγειρέψουμε; 
Αρχίζουν να βγάζουν φύτρες και να μαλακώνουν. 
Προκειμένου να αποφύγετε αυτή την κατάσταση και να τις διατηρήσετε φρέσκιες 
για όσο το δυνατόν περισσότερο, ακολουθήστε τις παρακάτω απλές συμβουλές.

-Μην τις αποθηκεύεις στο ψυγείο. 
Με τον λανθασμένο αυτό τρόπο διατήρησης το άμυλο μετατρέπεται σε γλυκόζη, 
με αποτέλεσμα η γεύση και η υφή τους να μην είναι ικανοποιητικές μετά το μαγείρεμα.

- Για την καλύτερη διατήρησή τους προτίμησε να τις αποθηκεύσεις σε ένα ξηρό, 
δροσερό και σκοτεινό μέρος. Η αποθήκη του σπιτιού σου είναι μάλλον 
το ιδανικότερο μέρος για κάτι τέτοιο, ενώ αν δεν υπάρχει κάποιος χώρος 
που να συνδυάζει όλα αυτά, φρόντισε τουλάχιστον να τις τοποθετήσεις
 έστω σε ένα σημείο χωρίς φως.

-Απέφυγε την απευθείας επαφή της πατάτας με το τσιμέντο 
ή την αποθήκευσή της σε νάιλον σακούλες.
 Ο καλύτερος τρόπος είναι να τις τοποθετήσεις μέσα σε μια χάρτινη σακούλα,
 όπου οι πατάτες θα μπορούν να «αναπνέουν».

Απαγόρευση του… γύρου εξετάζει η Ευρωπαϊκή Ένωση. Αιτία το φωσφορικό άλας.

Αιτία το φωσφορικό άλας, που είναι επικίνδυνο 
για την υγεία όταν ψηθεί και ξαναζεσταθεί.
Μια είδηση που αν γίνει πραγματικότητα θα απογοητεύσει τη συντριπτική 
πλειοψηφία των Ελλήνων και αφορά τον αγαπημένο γύρο και το ντονέρ
 μετέδωσε ο τηλεοπτικός σταθμός ΣΚΑΪ.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, η Ευρωπαϊκή Ένωση εξετάζει το ενδεχόμενο 
να απαγορεύσει τον γύρο και το ντονέρ. 
Ειδικότερα, υπάρχει αναφορά από την Επιτροπή Υγείας ότι χρησιμοποιείται 
το φωσφορικό άλας, το οποίο απαγορεύεται. 
Πρόκειται για ένα συστατικό επικίνδυνο για την υγεία όταν ψηθεί και ξαναζεσταθεί.

Η υπόθεση αυτή αποτελεί μια πρωτοβουλία των Πρασίνων, που διαπίστωσαν ότι
 το φωσφορικό άλας χρησιμοποιείται για τη διατήρηση του κρέατος.

Υπάρχει όμως μια μικρή λεπτομέρεια σε αυτό το Βίντεο με τον αρχηγό των ΑΝΕΛ. Όταν Ο Καμμένος Καλούσε Σε «Εξέγερση» Κατά Πλειστηριασμών (ΒΙΝΤΕΟ)

Όταν Ο Καμμένος Καλούσε Σε «Εξέγερση» 
Κατά Πλειστηριασμών (ΒΙΝΤΕΟ)
Καμμένος:
- «Καλούμε το λαό να μην παραδώσει τα σπίτια του» 
Τα θλιβερά γεγονότα με το ξύλο μεταξύ ΜΑΤ και συλλογικοτήτων και τα χημικά 
στο Ειρηνοδικείο Αθηνών, στην οδό Λουκάρεως, στιγμάτισαν 
την πρώτη ημέρα εφαρμογής των ηλεκτρονικών πλειστηριασμών.

Η τραγική ειρωνεία είναι πως αυτά όλα γίνονται επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΕΛ, 
των δυο κομμάτων δηλαδή που πολέμησαν «λυσσαλέα» τους πλειστηριασμούς.
Δεν ήταν μόνο το σύνθημα «κανένα σπίτι στα χέρια τραπεζίτη» 
δια στόματος Αλέξη Τσίπρα αλλά και τα «πύρινα» λόγια του νυν ΥΠΕΘΑ
 και επικεφαλής των ΑΝΕΛ Πάνου Καμμένου, που έλεγε τον Οκτώβρη του 2014,
 λίγο πριν ανέβει στην κυβέρνηση δηλαδή: «….ναι καλούμε σε εξέγερση, 
όπως το Σύνταγμα προβλέπει καλούμε τον ελληνικό λαό να μην παραδώσει
 τα σπίτια του, την πρώτη του κατοικία, σε κανέναν δανειστή συνεργαζόμενο
 με το σημερινό καθεστώς…».
Δικό μας σχόλιο:
Υπάρχει όμως μια μικρή λεπτομέρεια σε αυτό το Βίντεο με τον αρχηγό των ΑΝΕΛ.
Μα το λέει ξεκάθαρα ο άνθρωπος!
..........σε κανέναν δανειστή συνεργαζόμενο με το σημερινό καθεστώς…».
Τι ακριβώς δεν καταλάβατε;

Το πρώτο ΠΑΣΟΚικό μαγαζί της χώρας είναι γεγονός! (Φωτογραφίες)

«Σαμπάνια, σολομός, σοσιαλισμός»
και «κοκτέιλ ΠΑΣΟΚίτο και ΠροφιΝΤΕΛΟΡ»
Με κεντρικό σύνθημα «Σαμπάνια, Σολομός, Σοσιαλισμός», άνοιξε χθες για το κοινό
 το πολιτιστικό κέντρο «Η Αλλαγή» στο Γκάζι. 
Εδώ όλα θυμίζουν ΠΑΣΟΚ και όλα είναι πράσινα!
Από τις τέντες όπου δεσπόζει ο πράσινος ήλιος του κόμματος, μέχρι τα γλυκίσματα,
 οι κρέμες στις βάφλες και οι τοίχοι. 
Τα εγκαίνια έγιναν χθες, 30 Νοεμβρίου - καθόλου τυχαία η ημερομηνία  -ανήμερα 
του Αγίου Ανδρέα. 
Εδώ μπορείτε να απολαύσετε ΓΑΠ κέικ, κοκτέιλ  Πασοκίτο ή Μεθυσμένο Ήλιο.
Η «Αλλαγή» αποτελεί ένα πρωτότυπο εγχείρημα πίσω από το οποίο βρίσκεται
 η ομάδα «Παλιό ΠΑΣΟΚ  - Το Ορθόδοξο και το καφέ Cap Cap.








Καλό μήνα να έχουμε όλοι μας.

Η φωτογραφία μου αυτή 
είναι αποτέλεσμα ψηφιακής επεξεργασίας.

Το πορτραίτο της Ζωής!


Πέμπτη 30 Νοεμβρίου 2017

Λάθη που κάνουμε και πως μπορείτε να καταλάβετε το καλό ελαιόλαδο...

Το ελαιόλαδο βρίσκεται στον επίκεντρο της ελληνικής διατροφής και αναμφίβολα
 υπάρχει σε κάθε σπίτι. Είναι το λάδι που «αγαπά» την καρδιάς μας, 
καθώς είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικές ουσίες και υγιεινά λιπαρά. 
Το αγαπάμε όμως κι εμείς για τη γεμάτη και φρουτώδη γεύση του.
Δείτε μερικά από τα συχνότερα λάθη που κάνουμε στην επιλογή 
και τη χρήση του ελαιόλαδου, με αποτέλεσμα να υπονομεύουμε
 τη διατροφική του αξία.

1. Το αγοράζουμε σε πλαστικό ή γυάλινο μπουκάλι
Το οξυγόνο και το φως είναι οι δύο βασικότεροι «εχθροί» του ελαιόλαδου. 
Θα πρέπει να προτιμούμε τις αδιαφανείς συσκευασίες προκειμένου
 να αποφύγουμε την αλλοίωση του προϊόντος.

2. Το αποθηκεύουμε κοντά σε πηγές θερμότητας
Το ελαιόλαδο δεν πρέπει να είναι εκτεθειμένο στη θερμότητα που παράγει
 η ηλεκτρική κουζίνα και στο φως που διαπερνά τα παράθυρα της κουζίνας.
 Οι υψηλές θερμοκρασίες καταστρέφουν τις πολυφαινόλες
 (είδος αντιοξειδωτικών ουσιών) του ελαιόλαδου και αλλοιώνουν τη γεύση του.
3. Το επιλέγουμε με βάση το χρώμα του
Το χρώμα του ελαιόλαδου δεν είναι ενδεικτικό της ποιότητάς του. 
Το ποιοτικό εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο μπορεί να έχει έντονο
 πράσινο έως χρυσαφένιο χρώμα αλλά μπορεί και να είναι νοθευμένο.
4. Το κρατάμε για πολύ καιρό
Το ελαιόλαδο έχει μέση διάρκεια ζωής 24 μήνες.
 Θα καταλάβετε ότι έχει χαλάσει εάν έχει αλλοιωθεί σημαντικά η γεύση του.
Το καλό ελαιόλαδο είναι το α και το ω της ελληνικής διατροφής, 
αλλά δυστυχώς πολλές φορές πέφτουμε 
θύματα κάποιων επιτήδειων που νοθεύουν το λάδι....
Η παλιά διαφήμιση με τη γυναίκα που καταλάβαινε από μία σταγόνα λάδι 
αν είναι καλό το ελαιόλαδο, βασιζόταν στον παραδοσιακό κλασικό τρόπο
γευσιγνωσίας που ισχύει ακόμα και σήμερα.
Βέβαια, πολλοί θεωρούν ότι το ελαιόλαδο δοκιμάζεται στο ψωμί, 
αλλά κάτι τέτοιο δεν ισχύει.
Η ποιότητα του λαδιού φαίνεται με την όσφρηση και τη γεύση,
 αλλά όχι με το χρώμα.
Μάλιστα, οι γευσιγνώστες δοκιμάζουν το λάδι σε ειδικά ποτήρια μπλε χρώματος.

Για όσους θέλουν να δοκιμάσουν στο σπίτι, θα πρέπει να βάλουν λίγη ποσότητα 
ελαιόλαδου σε ένα γυάλινο ποτήρι λευκού κρασιού (κοίλο, που κλείνει προς το πάνω)
 για να αιχμαλωτιστούν τα αρώματά του.
Στη συνέχεια, κρατάμε με τη χούφτα το ποτήρι για περιπου 20 δευτερόλεπτα, 
προκειμένου να ζεσταθεί λίγο το λάδι και να απελευθερώσει τα αρώματά του.
Τα αρώματα ενός καλού ελαιόλαδου παραπέμπουν σε φρέσκια ελιά
 και σε αρώματα χορταριών και φύλλων.

Αν όμως το λάδι είναι κακής ποιότητας, οι μυρωδιά είναι βαριά και όχι ευχάριστη.
Πίνουμε μία γουλιά από το λάδι, χωρίς όμως να την καταπιούμε. 
Παίρνουμε μία ανάσα από το στόμα, νιώθουμε τη γεύση του ελαιόλαδου 
και μετά το καταπίνουμε.
Το καλής ποιότητας λάδι αφήνει μια ελαφρά πικράδα στο στόμα 
και μια αίσθηση ελαφρού καψίματος στο λαιμό, σαν να είναι πικάντικο.
 Η αίσθηση της πίκρας και του καψίματος οφείλονται στην ελαιοκανθάλη, 
μια ισχυρής αντιφλεγμονώδη ουσία του ελαιόλαδου.
Δικό μας σχόλιο:
Η μητέρα μου, θυμάμαι που μου έλεγε πως:
Το καλό λάδι, στη σαλάτα φαίνεται
και το κακό στο καντήλι.