Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2016

Σήμερα στον πεζόδρομο της Κορίνθου! (φωτογραφίες-βίντεο)


Ποιοι ήταν οι τρεις μάγοι και τι δώρα έφεραν στο μικρό Χριστό;[photos]

Η ιστορία των τριών μάγων που ακολουθούν το λαμπρότερο άστρο του ουρανού
 και ταξιδεύουν από την Ανατολή για να προσκυνήσουν το Θείο Βρέφος
 είναι γνωστή στους περισσότερους από μας… Μέσα στα Ευαγγέλια, οι μάγοι 
αναφέρονται μόνο από τονΕυαγγελιστή Ματθαίο χωρίς όμως να δίδονται
 συγκεκριμένες λεπτομέρειες, όπως ο αριθμός τους ή η χώρα προέλευσης τους.

Το Ευαγγέλιο απλά αναφέρει ότι έρχονται από την ανατολή. 
Η λέξη «μάγος» στα χρόνια εκείνα συνδεόταν κυρίως με τους ιερείς
 της περσικής θρησκείας, του Ζωροαστρισμού, οι οποίοι μελετούσαν
 τα άστρα και είχαν αναπτύξει την αστρολογία.

Περισσότερες πληροφορίες για τους μάγους των αρχαίων χρόνων μπορούμε 
να αντλήσουμε από τον Ηρόδοτο, σύμφωνα με τον οποίο «Μάγοι» ονομαζόταν
 μία από τις έξι φυλές των Μήδων, και όσοι άνηκαν σε αυτή τη φυλή ασκούσαν
 καθήκοντα ιερέων ή ονειροκριτών, ασχολούνταν με τον αποκρυφισμό κ.τ.λ.
Ο Ωριγένης μας λέει ότι οι Μάγοι κατάγονται από τη Χαλδαία,
 ενώ σύμφωνα με άλλους, ήταν Βαβυλώνιοι.
Δικό μας σχόλιο: Η πατρίδα του Αβραάμ
 ήταν η ΟΥΡ της Χαλδαίας.
Η ιστορία μας λοιπόν συνεχίζει λέγοντας μας ότι οι τρεις Μάγοι ταξιδεύοντας, 
φτάνουν στα Ιεροσόλυμα και συναντούν το βασιλιά Ηρώδη και όταν του αναφέρουν
 τι ψάχνουν και για ποιο λόγο ακολουθούν τους οιωνούς, εκείνος τους ζητά 
στην επιστροφή τους να του υποδείξουν εάν και που βρήκαν
 αυτόν το νέο βασιλιά, με σκοπό να «τον τιμήσει» όπως ισχυρίζεται.
Όμως στην πραγματικότητα θέλει να τον θανατώσει, και γι” αυτό εμφανίστηκε
 στους Μάγους άγγελος Κυρίου και τους υπέδειξε να μην επιστρέψουν 
από την ίδια διαδρομή. Οι Μάγοι συνέχισαν και έφτασαν στη Βηθλεέμ,
 όπου και βρήκαν το Βασιλιά των Ιουδαίων στο πρόσωπο του νεογέννητου Χριστού. 
Τα ονόματα τους ήταν Μελχιόρ, Γκασπάρ και Βαλτάσαρ.
 Πολλές οι αντιρρήσεις που υπάρχουν για τον αριθμό και τα ονόματα των μάγων, 
αλλά κάτι παραμένει ίδιο σε όλες τις εκδοχές. 
Τα δώρα, οι προσφορές τους στο Χριστό.
Τα δώρα που έφεραν οι σοφοί της ανατολής στο βασιλιά που είχε μόλις
 γεννηθεί ήταν χρυσός, λιβάνι και σμύρνα. 
Ο Μελχιόρ έφερε τον χρυσό, που συμβόλιζε ότι το βρέφος θα γινόταν βασιλιάς. 
Ο Γκασπάρ έφερε το λιβάνι, σύμβολο της θείας καταγωγής. 
Και ο Βαλτάσαρ έφερε τη σμύρνα, η οποία συμβόλιζε τον πρόωρο θάνατο του Ιησού.
 Ως αντάλλαγμα για τα δώρα, οι Μάγοι ζήτησαν ένα από τα σπάργανα του βρέφους, 
απόδειξη για όσους δε θα τους πίστευαν, το οποίο και τους έδωσε η ίδια η Παναγία.
Κίνησαν λοιπόν, να γυρίσουν στον τόπο τους. 
Και η διαδρομή των έντεκα ημερών που είχαν κάνει για να φτάσουν τους πήρε 
δύο χρόνια για να την ξανακάνουν. 
Αργότερα, βαπτίσθηκαν από τον Απόστολο Θωμά και χειροτονήθηκαν επίσκοποι. 
Το 69 μ.Χ. έλαβαν την είδηση ότι σε λίγο θα πεθάνουν. 
Πρώτος πεθαίνει ο Μελχιόρ, σε ηλικία 130 ετών. 
Μετά από έξι μέρες ο Βαλτάσαρ σκοτώνεται από έναν ειδωλολάτρη μπροστά 
στην Αγία Τράπεζα στα 109 του χρόνια. 
Μετά από άλλες έξι μέρες πεθαίνει ο Γκασπάρ στα 90 του χρόνια. 
Και κάπου εδώ τελειώνει η αναφορά στους Μάγους της Ανατολής, που η ιστορία τους 
μας λέει ότι είχαν τη σοφία για να δουν τα σημάδια, την επιμονή 
να τα ακολουθήσουν και την τύχη να συναντήσουν το Χριστό 
τις πρώτες ώρες της ζωής του στη Γη!
xorisorianews.gr

ΑΝΕΚΔΟΤΟ: Οι 3 γυναίκες, ο Άγιος Πέτρος και ο… παράδεισος

Πάνε τρεις γυναίκες στο παράδεισο 
και λέει ο Aγιος Πέτρος στη πρώτη.
– Εσύ ήσουνα καλή με τον άντρα σου;
– Εγώ Aγιε μου ήμουνα
πάρα πολύ καλή με τον άντρα μου βέβαια τον απάτησα δυο φορές αλλά τον αγαπούσα πάρα πολύ.
– Δεν πειράζει πάρε το χρυσό κλειδί του παραδείσου.
Λέει στη δεύτερη:
– Εσύ ήσουνα καλή με τον άντρα σου;
– Εγώ Aγιε μου ήμουνα πολύ καλή μαζί του όμως τον απάτησα καμιά δεκαριά φορές.
– Καλά συγχωρείσαι πάρε το ασημένιο κλειδί του παραδείσου.
Λέει και στη τρίτη:
– Εσύ ήσουνα καλή με τον άντρα σου;
– Εγώ Aγιε μου δεν τον αγαπούσα καθόλου πάντα τον απατούσα. Ήμουνα σκέτη που**να.
– Καλά συγχωρείσαι πάρε το κλειδί του δωματίου μου.

Πριν από λίγο, πάνω από τον ουρανό της Κορίνθου πέρασε!

Το έλκηθρο που Santa Claus
Λέτε να πηγαίνει δυτικά για να ψωνίσει 
δώρα για να μοιράσει στα παιδιά;

Πίνοντας καφέ με τον Άγιο Βασίλη...στην Κόρινθο! (6 φωτογραφίες)







Ο Δήμος Κορινθίων, σας εύχεται Χρονιο Πολλο! Έ, όχι, δεν είναι δικό μας λάθος....


Στην είσοδο της πόλης μας
και αν δεν το έχετε προσέξει.
Άρα δεν είναι δικό μας το λάθος.
Χρονιο Πολλο...λοιπόν!

Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2016

Η ΡΑΧΗΛ ΜΑΚΡΗ ΕΠΙΤΙΘΕΤΑΙ ΣΤΑ ΜΑΤ! Δείτε τι τους πετάει… (Βίντεο)

Μια διαμαρτυρία της Λαϊκής Ενότητας 
και άλλων φορέων έξω από το Χρηματιστήριο Αθηνών κατέληξε σε μια πρωτότυπη επίθεση.
Πρωταγωνίστριες η πρώην βουλευτής τόσο του ΣΥΡΙΖΑ όσο και των ΑΝΕΛ, 
Ραχήλ Μακρή αλλά και η Αυγή Βουτσινά, γνωστή από όταν ελευθέρωσε μια κότα
 στο προαύλιο του Μεγάρου Μαξίμου, 
όπου επιτέθηκαν στα ΜΑΤ πετώντας τους… πούπουλα!

Η “επίθεση” της Ραχήλ Μακρή όπως εξηγεί η ίδια δεν ήταν στις δυνάμεις
 της αστυνομίας που φρουρούσαν το χώρο, αλλά στους “κλεφτοκοτάδες” 
όπως χαρακτηριστικά λέει. Αντίθετα η Αυγή Βουτσινά που μοιάζει να έχει
 ιδιαίτερη σχέση με τα πουλερικά και τα παράγωγά τους, τα έριξε
 και στο πρόσωπο ενός εκ των αστυνομικών, προκαλώντας την αντίδρασή του.
Δείτε το βίντεο:

Κόρινθος-Εθνικής Ανεξαρτησίας: Ευτυχώς,από την φωτιά που ξέσπασε, σώθηκαν τα γειτονικά σπίτια. (Φωτογραφίες)

Χάρη στην έγκαιρη επέμβαση της πυροσβεστικής γλύτωσαν οι γειτονικές οικίες.
 Ένα άτομο μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο νοσοκομείο ευτυχώς σε καλή κατάσταση.







Κόρινθος: Από ποια εφημερίδα ενημερώνεται και σε ποιο καφέ ο δάσκαλος;(2 φωτογραφίες)


Κάθε πρωί με τον ελληνικό μας καφέ
διαβάζει, όπως όλοι μας 
στο καφέ posto di giovanni- loukouman
την ημερήσια εφημερίδα της πόλης μας
Κορινθιακή ημέρα
και μετά φυσικά ακολουθεί συζητησούλα.

Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2016

Κόρινθος Ήλιος....αλλά με "δόντια" σήμερα! Ε, χειμώνιασε ή μου φαίνεται; (5 φωτογραφίες)






Γιατί έβαλαν αυτό το πράγμα αντί για Χριστουγεννιάτικο δέντρο στο Σύνταγμα;

Μήπως για να μην προκαλέσουμε τη μήνιν 
των Μουσουλμάνων και πάθουμε
ότι έπαθε και η Γερμανία;
Το ξορκίζεις έτσι με αυτόν τον τρόπο;

Κάποτε στην Κόρινθο! (5 υπέροχες παλιές φωτογραφίες)





Σε αυτήν, την τελευταία φωτογραφία, προσέξτε
αριστερά στο βάθος το κρουαζιερόπλοιο που έκανε
το δρομολόγιο για Ιταλία, την Corina, που έπιανε Πρίντεζι.

Γιγαντιαία υπόγεια πέτρινα κουτιά κοντά στις πυραμίδες της Αιγύπτου (Βίντεο)

Τεράστια υπόγεια πέτρινα κουτιά κοντά τις πυραμίδες 
στην Αίγυπτο; Μυστηριώδεις γιγαντιαία κουτιά 
κάτω από την αιγυπτιακή άμμο.
Περισσότερα από 20 κουτιά έχουν ανακαλυφθεί.
 Είναι ενδιαφέρον και μπορείτε 
να δείτε τα πάντα πολύ καθαρά.
Giant Underground Stone Boxes Near The Pyramids In Egypt


Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2016

Κόρινθος: Το Χριστουγεννιάτικο δέντρο στο κέντρο της πόλης μας.(6 φωτογραφίες)



Το Χριστουγεννιάτικο δέντρο στο κέντρο
 της πόλης μας................και όχι μόνον.



Άδωνις σε Πολάκη: Κάμε τη ζωή σου, μα αν αρθεί η ασυλία σου...

Mαντινάδα και κρασί στην «απάντηση» Πολάκη στον Άδωνι: 
«Εμείς θα το γλεντίζουμε...»
Αδωνις για Πολάκη: Δεν ήθελα να θίξω τα γαϊδούρια, ζητώ συγγνώμη.
...Θα βράσεις στο ζουμί σου, ήταν η έμμετρη απάντηση του αντιπροέδρου 
της Νέας Δημοκρατίας στην μαντινάδα του Παύλου Πολάκη
Λίγα λεπτά της ώρας χρειάστηκε ο Άδωνις Γεωργιάδης για να σηκώσει το γάντι 
και να απαντήσει με τον ίδιο τρόπο στην μαντινάδα που του αφιέρωσε
 ο Παύλος Πολάκης, σχετικά με την μήνυση που κατέθεσε ο αντιπρόεδρος της ΝΔ
 για τα «ραβασάκια» στο ΚΕΕΛΠΝΟ και την άγρια κόντρα των δύο στη Βουλή.
Ο Παύλος Πολάκης είχε ανεβάσει στο facebook μια μαντινάδα 
για τον κύριο Γεωργιάδη, όπου έγραφε: 
«Εμείς θα το γλεντίζουμε
κι όπου το βγάλει η βράση
ή που θα σιάξει η δουλειά 
ή που θα σιοχαλάσει».
Ο Άδωνις Γεωργιάδης επέλεξε το Twitter για να απαντήσει με ανάλογα 
έμμετρο τρόπο, το εξής: 
«Κάμε εσύ τα γλέντια σου 
και πίνε το κρασί σου, 
μα αν αρθεί η ασυλία σου, 
θα βράσεις στο ζουμί σου»! 
Φαίνεται πως μετά τα όσα εκτόξευσαν ο ένας στον άλλο στη Βουλή, 
οι δύο πολιτικοί ξεκίνησαν τον... «πόλεμο της μαντινάδας» στα social media.
 ΠΗΓΗ

Στην εικόνα αυτή ΔΕΝ βλέπουμε δύο τουλάχιστον πράγματα. ΒΛΑΔΙΜΗΡΕ , ΚΟΙΜΑΣΑΙ Ή ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΚΟΙΜΑΣΑΙ;;;

1. Το αίμα του ρώσου πρεσβευτή.
2. Την ασφάλεια του ρώσου πρεσβευτή.
Η φωτογραφία αυτή τραβήχτηκε από την γωνία που σύμφωνα με το πρωτόκολλο
 ασφάλειας VIP στόχων, θα έπρεπε να βρίσκεται
 ένας εκ των τεσσάρων ρώσων ανδρών ασφαλείας!

Αντ’ αυτού, κάποιος βρίσκεται εκεί και τραβά φωτογραφίες χωρίς
 να του έχει κοπεί το αίμα μετά από βροχή πυροβολισμών!!!
Να εξηγούμαστε τώρα:
Μια τέτοια δημόσια εμφάνιση, ενός στόχου υψηλού κινδύνου όπως ο Ρώσος πρέσβης,
 σε μια χώρα υψηλότατου κινδύνου όπως η Τουρκία, 
έχει από τα υψηλότερα πρωτόκολλα ασφάλειας!

Τουλάχιστον 4 ρώσοι θα έπρεπε να βρίσκονται στην αίθουσα. 
Δύο να αναγνωρίζουν «κινδύνους» στις εξόδους και δύο αριστερά και δεξιά του πρέσβη! 
Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις, η ασφάλεια του VIP προσώπου, συμπληρώνεται 
από αστυνομικούς της αρμόδιας τουρκικής υπηρεσίας, 
που έχουν δικά τους οχήματα αλλά συντονίζονται
 από τον προϊστάμενο ασφάλειας του πρέσβη.
Μέχρι σήμερα είναι να απορεί κανείς που βρίσκονταν όλοι αυτοί οι άνθρωποι 
και δεν αντέδρασαν άμεσα!

Εστω κι ένας να βρισκόταν εκεί, θα έπρεπε να είχε αντιδράσει ακαριαία
 και να ανταποδώσει τα πυρά στον δράστη. Κι ενώ ο δράστης ήταν εντελώς μόνος
 και 100% ακάλυπτος, τον άφησαν να εκφωνήσει ολάκερο λόγο υπέρ του Ισλάμ
 και κατά της Ρωσίας-Τουρκίας! 
Χωρίς να πέσει ούτε μία σφαίρα! 
Λες και ο πρέσβης πήγε εκεί μόνος του, πράγμα αδύνατον, αδιανόητο
 και εγκληματικό, που δεν έχει ούτε μία στο δισεκατομμύριο πιθανότητες να συμβεί!

Στην φωτογραφία αυτή μάλιστα, αριστερά στον τοίχο (σε κόκκινο κύκλο),
φαίνεται ακουμπισμένη μια τσάντα, λες και είναι ξεχασμένη!

Αυτό το γεγονός θα είχε προβληματίσει και τον πλέον άπειρο για τα ζητήματα
 ασφαλείας και θα την είχε απομακρύνει από εκεί!
Από το βίντεο της δολοφονίας φαίνεται ότι ο πρέσβης είχε λάβει μέτρα ασφαλείας,
 αφού είναι εξόφθαλμο ότι φορά αλεξίσφαιρο γιλέκο, που στον καταιγισμό σφαιρών
 φαίνεται να βάλλεται από σφαίρες και να εκτινάσσεται προς τα δεξιά ο γιακάς
 του πουκάμισου του πρέσβη! Αν πιστέψουμε ότι δέχτηκε 4 σφαίρες
 που του κατάφεραν θανάσιμα πλήγματα, είναι απορίας άξιο, που τόση ώρα μετά, 
δεν σχηματίστηκε έστω μια μικρή κηλίδα αίματος γύρω από το πτώμα του! 
Οπως ακριβώς με τους πυροβολισμούς των Τρομοκρατών κατά του πεσμένου
αστυνομικού στη Γαλλία με καλάσνικοφ!!!

Ο δε δράστης, φαίνεται καλά ότι είχε την ελάχιστη εκπαίδευση ανδρών
ασφαλείας VIP προσώπων παρά το πολύ νεαρό της ηλικίας του! 
Φαίνεται ξεκάθαρα επίσης, ότι οι κινήσεις του
 προδίδουν άνθρωπο που έχει πάρει μαθήματα 
σε δραματική σχολή και θα ήταν 
ένας πολύ σπουδαίος ηθοποιός!
 Γιατί ως άνδρας ασφαλείας τα πήγε χάλια, τόσο στον τρόπο που κρατούσε το όπλο
 όσο και στον τρόπο που κινούσε το σώμα του, λες και γύριζε ταινία στο Χόλυγουντ! 
Επίσης, ξέχασε να βάλει αλεξίσφαιρο γιλέκο, πράγμα που είναι απαραίτητη 
προϋπόθεση για όποιον συνοδεύει τέτοιους στόχους ή δηλώνει αστυνομικός
 ασφαλείας και περνά από μέτρα ελέγχου!! 
Δεν τον είδαν οι ελεγκτές έτσι ώστε να τον στείλουν να βάλει ένα γιλέκο;

Αυτή την ανάλυση σε φωτό και βίντεο με ελάχιστη 
ποιότητα την αφιερώνω στον Βλάντιμιρ! 
Κι αν είχα βίντεο και φωτό με μάξιμουμ ανάλυση, είμαι σίγουρος ότι 
θα έβλεπα περισσότερα πράγματα!

Τελικά έχω μια ερώτηση να σου κάνω Βλάντα:

Βλάντα, κοιμάσαι ή κάνεις ότι κοιμάσαι γιατί ονειρεύεσαι την αναθεώρηση
 της συνθήκης του Καρς και θες πίσω το όρος Αραράτ;
Γιώργος Γ. Αδαλής

Η Μέρκελ με ματωμένα χέρια! Τweet Ολλανδού ακροδεξιού πολιτικού.

Ολλανδός ακροδεξιός πολιτικής προχώρησε 
σε μια προκλητική ανάρτηση στο twitter 
αναπαριστώντας τη γερμανίδα καγκελάριο 
Άνγκελα Μέρκελ με αίμα στα χέρια. 

Στη φωτογραφία που ανήρτησε ο Γκέερτ Βίλντερς,
 ηγέτης του αντι-ισλαμικού Κόμματος 
για την Ελευθερία, η Μέρκελ εμφανίζεται με αίματα
 στα χέρια αλλά και το πρόσωπο
 και το σακάκι της, κατηγορώντας την
 με αυτόν τον τρόπο για την επίθεση 
που έκανε φορτηγό σε χριστουγεννιάτικη αγορά
 στο Βερολίνο, σκοτώνοντας 12 ανθρώπους.

Τριέσπερον, Ηλιούγεννα και Χριστούγεννα! Το Ελληνικό έθιμο και οι συγκρίσεις!

Τα Χριστούγεννα η εορτή της ανάμνησης της γεννήσεως του Ιησού Χριστού δηλαδή,
 αποτελούν την μεγαλύτερη γιορτή του Χριστιανισμού, αποτελώντας ημέρες χαράς 
για όλον τον Χριστιανικό κόσμο. Λόγω βέβαια της «οικονομικής εκμετάλλευσης»
 και του τεράστιου «οικονομικού τζίρου της εορτής» τα Χριστούγεννα 
εορτάζονται πλέον σχεδόν σε όλο τον κόσμο.

Ιχνηλατώντας την ιστορικότητα της εορτής ανακαλύπτουμε ενδιαφέροντα 
στοιχεία που αφορούν την ημερομηνία της εορτής, αλλά και συσχετίσεις
 με συνήθειες στον αρχαίο κόσμο. 
Αναζητώντας την ακριβή ημερομηνία γενέσεως του Ιησού ανακαλύπτουμε ότι 
αφενός στην καινή Διαθήκη δεν γίνεται αναφορά για την εορτή Χριστουγέννων
 και αφετέρου ότι κανείς από τους Αποστόλους δεν τήρησε την 25η Δεκεμβρίου 
ως γενέθλια ημέρα του. 
Στην πραγματικότητα δεν γνωρίζουμε πότε ακριβώς 
γεννήθηκε ο Ιησούς Χριστός, 
(υπολογίζεται πως γεννήθηκε μεταξύ του 6 – 2 π. X.) 
Υπάρχουν όμως ενδείξεις
 που συνηγορούν στην Φθινοπωρινή γέννηση του, και όχι στην χειμερινή.

Το εδάφιο από το Ευαγγέλιο του Λουκά παραδείγματος χάριν αναφέρει:
«Οι ποιμένες ήσαν κατά το αυτό μέρος διανυκτερεύοντες εν τοις αγροίς,
 και φυλάττοντες φύλακας της νυκτός επί το ποίμνιον αυτών» (2: 8).

Η φράση αυτή έρχεται σε αντίθεση με τις πρακτικές των βοσκών καθώς 
τον χειμώνα λόγω του ψύχους οι ποιμένες δεν διανυκτερεύουν στους αγρούς. 
Αυτό μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η γέννηση του Ιησού δεν έγινε το Δεκέμβριο
 αλλά το Φθινόπωρο εφόσον τα κοπάδια δεν ήταν στις στάνες.
 Γνωρίζουμε επίσης ότι η γέννηση συνέπεσε, με την απογραφή, που συνήθως
 γινόταν μετά την συγκομιδή, κατά τις αρχές Οκτωβρίου. 
Ο Ευαγγελιστής Ιωάννης επίσης συσχετίζει την γέννηση του Ιησού Χριστού 
με την εορτή της «Σκηνοπηγίας», η οποία γινόταν τον Οκτώβριο.

Στην Αγία Γραφή γενέθλιες και ονομαστικές εορτές δεν συνιστούνται.
 Στην πραγματικότητα τα Χριστούγεννα δεν συμπεριλαμβάνονται 
στις αρχαίες γιορτές της Χριστιανικής Εκκλησίας, και μάλιστα η τήρηση 
των γενεθλίων καταδικάζονταν σαν ένα αρχαίο Ελληνικό “ειδωλολατρικό” έθιμο
 απεχθές στους Χριστιανούς. 
Ημέρα μνήμης των αγίων και μαρτύρων όριζαν αυτή του θανάτου. 
Η Καθολική Εγκυκλοπαίδεια αναφέρει σχετικά: «Τα Χριστούγεννα δεν ήταν 
ανάμεσα στις πρώτες εορτές της Εκκλησίας. 
Ο Ειρηναίος και ο Τερτυλλιανός την παραλείπουν από τους καταλόγους
 των εορτών» Έτσι Τα Χριστούγεννα ως εορτή των γενεθλίων του δεν γιορτάζονταν
 τα πρώτα 300 χρόνια. 
Η καθιέρωση της 25ης Δεκεμβρίου ως ημέρα των Χριστουγέννων έγινε στη Ρώμη
 από τον Πάπα Ιούλιο τον Α, τον 4ο μ.χ. αιώνα, μετά από έρευνα που έγινε 
στα αρχεία της Ρώμης για την χρονιά επί Αυγούστου απογραφής, και κατόπιν
 υπολογισμών βάση των Ευαγγελίων. 
Ένα στοιχείο που λήφθηκε υπόψη είναι η φράση
 από το κατ’ Ιωάννη γ’30 «Εκέινον δει αυξάνειν, εμέ ελατούσθαι»

Στην πραγματικότητα όμως αυτό συνέβη διότι η συγκεκριμένη ημερομηνία 
συνέπιπτε με τις αρχαίες εορτές του Χειμερινού Ηλιοστασίου
 και την «Επιστροφή» του Ηλίου. 
Έκτοτε ο Χριστός όφειλε να είναι ο Ήλιος ο δίδων το φως εις τον κόσμο. 
Πριν εορταζόταν στις 6 Ιανουαρίου μαζί με τη βάπτιση του Ιησού (Θεοφάνια). 
Αργότερα το έθιμο πιθανολογείται ότι μεταφέρθηκε στην Ανατολή, πιθανόν
 από τον Γρηγόριο τον Ναζιανζηνό το 378-381 περίπου μ.Χ. 
Ο Ιωάννης Χρυσόστομος (345-407 μ.Χ.) σε ομιλία του για τη γέννηση του Χριστού, 
αναφέρει ότι είχε αρχίσει στην Αντιόχεια να γιορτάζονται τα Χριστούγεννα 
στις 25 Δεκεμβρίου. 
Το σίγουρο είναι ότι την εποχή του Ιουστινιανού, τον 6ο αιώνα, ο εορτασμός
 των Χριστουγέννων στις 25 Δεκεμβρίου είχε εξαπλωθεί σχεδόν σε όλη την Ανατολή.
Ας αρχίσουμε και τις αναφορές μας και σε αρχαιότερα των Χριστουγέννων 
χρόνια (υπολογίζεται πως ο Ιησούς γεννήθηκε μεταξύ του 6 – 2 π. X.)
Τα Κάλαντα του Τριέσπερου, ευθέως από τους Αρχαίους Χρόνους,
 ακόμα τραγουδιούνται στην Κύπρο σε ορισμένα ορεινά χωριά.
Τα παραθέτουμε σε καθομιλουμένη ελληνική γλώσσα!!!
Καλήν εσπέραν άρχοντες,
αν είναι ορισμός σας
Ηλίου τη θεία γέννηση να πω στ’ αρχοντικό σας.
Απόλλων άρχοντα θεέ,
έλα ξανά κοντά μας συ φωτοδότη Βασιλιά,
φώτισε την καρδιά μας.

Λιώσε τα χιόνια στα βουνά
ζέστανε τα πλατάνια
φέρε μας γέλια και χαρά,
ειρήνη και ζωντάνια.

Στο σπίτι αυτό που μπήκαμε
οι εστίες να μη σβήσουν
κι όλοι οι νοικοκυραίοι
του χίλια χρόνια να ζήσουν

Στη θέση των «Χριστουγέννων», οι πρόγονοί μας εόρταζαν 
το λεγόμενο «Τριέσπερον», μία εορτή η οποία γενικεύεται
 από τους ελληνιστικούς χρόνους κι εντεύθεν, προς τιμήν των πυρφόρων
 και ηλιακών θεοτήτων Ηρακλέους (ο οποίος κατά τον Κορνούτο ορίζεται 
ως «ο εν τοίς όλοις Λόγος καθ’όν η Φύσις ισχυρά και κραταιά εστί 
και απεριγένητος ούσα, μεταδοτικός ισχύος
 και τοίς κατά μέρος και αλκής υπάρχων») και Ηλίου. 
Το «Τριέσπερον» ξεκινούσε με το Χειμερινό Ηλιοστάσιο 
(τη νύκτα της 21ης προς την 22α του Δεκεμβρίου,
 τη μεγαλύτερη δηλαδή νύκτα του έτους) και κορυφωνόταν 
με την αναγέννηση του φωτοδότη Ηλίου (τη νύκτα της 24ης προς 25η, 
όταν η ημέρα έχει ήδη μείνει «στάσιμη» επί 3 ημέρες μετά το Ηλιοστάσιο 
και αρχίζει πλέον να μεγαλώνει).
Αργότερα, με την επιβολή της κρατικής ηλιολατρίας από τον Ρωμαίο
 αυτοκράτορα Αυρηλιανό, το ελληνικό «Τριέσπερον» επισκιάσθηκε 
(κατά μίμηση της περσικής λατρείας του Θεού Μίθρα που εόρταζε και αυτή 
την γέννηση του Θεού στις 25 Δεκεμβρίου) από την «επίσημη» ρωμαϊκή εορτή
 του «Ανίκητου Ήλιου» («Sol Invictus»). 
Η «Ημέρα της Γεννήσεως του Ανίκητου Ηλίου» («Dies Natalis Solis Invicti»), 
η στιγμή δηλαδή που ο ακατάβλητος Ήλιος, έχοντας θριαμβεύσει επάνω 
στο σκοτάδι της «bruma» (βλέπε κατωτέρω), αρχίζει να ανέρχεται δυναμικά 
και υπερήφανα στον ουράνιο θόλο, είχε, φυσικά, ως προεόρτιο τη νύκτα
 του Χειμερινού Ηλιοστασίου, όταν ετιμάτο σιωπηρώς 
η Θεά του Κάτω Κόσμου Αντζερόνα (Angerona, Dea Tacita), 
προστάτης των νεκρών και προσωποποίηση της Θελήσεως, 
της Εσωτερικής Φωνής, της Ενοράσεως και της Σιωπής, στα λεγόμενα «Ντιβάλια»
 ή «Αντζερονάλια» («Divalia» ή «Angeronalia», βλ. Claudio Rutilio, 
«Η Θεολογία των Ρωμαίων»). 
Τα «Divalia» έκλειναν τις λεγόμενες «σύντομες ημέρες» («brevissimi dies», «bruma»)
που σηματοδοτούσαν την ολοκλήρωση της ηλιακής διαδρομής μέσα στον ενιαυτό.
Ο Sol «Invictus» συνέχισε να λατρεύεται ως Ανώτατος Θεός και καθοδηγητής
 της οργανωμένης κοινωνίας και των Ρωμαίων αυτοκρατόρων μέχρι την εποχή
 του Κωνσταντίνου, ο οποίος άρχισε την βασιλεία του ως τυπικός ηλιολάτρης. 
Υπάρχουν νομίσματα ως το 324 μ.α.χ.χ. που εμφανίζουν τον Κωνσταντίνο
 να δοξάζει τον Sol ως «Πηγή της Αυτοκρατορικής Δυνάμεως», 
μόνον δε κατά τα τελευταία χρόνια της βασιλείας του οι αναφορές στον Sol 
και τις άλλες εθνικές θεότητες εξαφανίστηκαν από τα νομίσματα. 
Η εορτή πάντως του «Sol Invictus» επικαλύφθηκε με τη σειρά της αμέσως μετά
 την επικράτηση του Χριστιανισμού (4ος αιώνας, με απόφαση του Πάπα Ιουλίου) 
από τα γνωστά μας «Χριστούγεννα» (που έως τότε υπολογίζονταν
 στις 6 Ιανουαρίου -ημερομηνία που στην Ανατολή παρέμεινε μέχρι τουλάχιστον 
τη βασιλεία του αυτοκράτορα Γιουτπράβδα, ελληνιστί 
Ιουστινιανού-, ή στις 19 Απριλίου, ή στις 20 Μάιου κατ’ άλλους, 
ενώ στο «Pascha Compustus» του 243 μ.α.χ.χ. η «γέννηση» του Τζεσουά
 ορίζεται στις 28 Μαρτίου).
 Η μετέπειτα χυδαία ιδιοποίηση του ελληνικού «Τριεσπέρου» δεν εμπόδισε φυσικά 
τους πιο σκληροπυρηνικούς απολογητές της νέας Θρησκείας να περιγελούν
 τους Εθνικούς, κατά την προσφιλή τους πρακτική, 
ακόμη και κατά τον 3ο αιώνα μ.α.χ.χ. (!!), ως τάχα… ανόητους που εόρταζαν 
γενέθλια Θεών (Αρνόβιος, περίπου 296 μ.α.χ.χ.).
Προχριστιανικές θεογεννήσεις (ηλιακών ή / και σωτηριακών Θεών) :
25 Δεκεμβρίου

* Άδωνις (κυπριακός, συριακός και ελληνορωμαϊκός Θεός. 
Στη λεγόμενη «Βηθλεέμ» που σημαίνει «Οίκος του Άρτου» υπήρχε
 πανάρχαιος Ναός του Αδώνιδος που λειτουργούσε ακόμη
 και την εποχή των Αντωνίνων, δηλαδή τον 2ο μ.α.χ.χ. αιώνα)
* Ταμμούζ (βαβυλωνιακός Θεός)
* Ντουμούζι (σουμεριακός Θεός)
* Μίθρας (παρσικός Θεός)
* Βέλλενος (κελτικός ηλιακός Θεός που οι Ρωμαίοι εταύτισαν με τον Απόλλωνα)
* Έρκλε (ετρουσκικός ηλιακός Θεός)
* Άττις (φρυγικός και ευρύτερα μικρασιατικός Θεός)
* Ηρακλής (Έλλην ηλιακός Θεός)
* Όντιν (ο ύπατος, εκπολιτιστής και φιλάνθρωπος σκανδιναβο-γερμανικός Θεός,
από τις εορτές του οποίου προέρχονται τα υποτιθέμενα «χριστιανικά» έθιμα 
του στολισμένου ελάτου και του «Αγιοβασίλη»)
* Μπάλντερ (σκανδιναβο-γερμανικός ηλιακός, θνήσκων και ανασταινόμενος Θεός)
* Λουπέρκους (ιταλιώτικος, ηλιακός Θεός)
* Ντάζμπογκ (σλαβονικός Θεός)
* Γιαρίλο (σλαβονικός ηλιακός Θεός της χαράς της ζωής 
και της νεότητος -«jaru» = «νεότης»)
* Σάουλε (λιθουανή, ηλιακή Θεά)

 Χρίστος Καψάλης
 
Πηγές:
Claudio Rutilio «Θεολογία των Ρωμαίων», Αθήναι 1997
Βλάσης Γ. Ρασσιάς «Εορτές και Ιεροπραξίες των Ελλήνων», 
Αθήναι 2000 (β έκδοση)
Robertson John M. «Pagan Christs», Λονδίνο 1903
Otto Walter F. «Διόνυσος. Μύθος και Λατρεία», Αθήναι 1991
Λεκατσάς Παναγής «Η Καταγωγή Των Θεσμών, Των Εθίμων, 
Και Των Δοξασιών», Αθήναι 1951
Jackson G. John «Pagan Origins Of The Christ Myth», Τέξας 1991 (γ έκδοση)
Steve Wyler «Ηλιακά Σύμβολα», Αθήναι 1998
Λέτσας Ν. Αλέξανδρος «Μυθολογία Της Γεωργίας», τόμοι 1-3, Θεσσαλονίκη 1951