Σάββατο 3 Αυγούστου 2019

«Φιέστα» Αλυτρωτισμού Από Τους Σκοπιανούς: Χάρτες Της «Μεγάλης Μακεδονίας» Σε Ψευδοϊστορική Εκδήλωση. (Φωτογραφίες-Βίντεο)

Με αμείωτους ρυθμούς και χωρίς επαρκή κάλυψη από τα ΜΜΕ 
συνεχίζεται το αλυτρωτικό «τσίρκο» των Σκοπιανών, και μέσω 
της σκοπιανής διασποράς στην Αλβανία. 
Οι εθνικιστικές και ψευδοϊστορικές εκδηλώσεις των Σκοπιανών 
αποτελούν μια μορφή «παράδοσης» πλέον και σε αυτές πρωταγωνιστούν χάρτες
 με τη «Μακεδονία του Αιγαίου», «μακεδονικοί χοροί»
 και ομιλίες-μανιφέστα αλυτρωτισμού.









































Η καλύτερη απάντηση για το «παραμύθι» της Συμφωνίας της λίμνης
 που θα ακύρωνε δήθεν τον Σκοπιανό αλυτρωτισμό, είναι η ίδια η πραγματικότητα.




















Οι φωτογραφίες από την χθεσινή εκδήλωση της Σκοπιανής Διασποράς
 για την επέτειο από την βουλγαρική εξέγερση του Ίλιντεν, στην Μελβούρνη,
 αποδεικνύουν τίποτα δεν έχει τελειώσει για τους Σκοπιανούς
 και θα συνεχίσουν να διεκδικούν την Μακεδονίας μας και την ένδοξη ιστορία της.




















Ομιλίες και χοροί με φόντο ψευτοαλυτρωτικούς χάρτες 
της «Μεγάλης Μακεδονίας», τον ήλιο της Βεργίνας και τον Γκότσε Ντέλτσεφ.



Ανάμεσα στους ομιλητές ξεχώρισε και η Αυστραλή βουλευτής Natalie Suleyman, 
όπως αναφέρει στο facebook η σελίδα History of Macedonia,
 της οποίας η συμμετοχή σε μια τέτοια εκδήλωση αποτελεί ντροπή 
για το Κοινοβούλιο της Αυστραλίας και απαιτεί την άμεση παρέμβαση 
της ελληνικής κυβέρνησης, καθώς στην Αυστραλία 
ζει και μια τεράστια κοινότητα Ελλήνων.



Είναι ίσως η πρώτη φορά που ο ακραίος Σκοπιανός εθνικισμός 
θα ωφελήσει την χώρα μας. 
Αλλά παραμένει ντροπή για τη χώρα να τη σώσουν οι ίδιοι οι εχθροί της 
από την πλήρη ανικανότητα των δικών της κυβερνώντων.

Απαραίτητη διευκρίνηση:
Όλα τα άρθρα γνώμης δεν εκφράζουν 
απαραίτητα 
και την δική μας άποψη αλλά 
τα δημοσιοποιούμε για να γίνουν αφορμή
για διάλογο και μόνο.
Δείτε βίντεο 

Ασθενής σεισμική δόνηση σε περιοχές της Κορινθίας και της Αχαΐας

Σύμφωνα με την αυτόματη λύση του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου
 του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών, ο σεισμός είχε μέγεθος 3,6 βαθμών 
της κλίμακας Ρίχτερ και το επίκεντρο εντοπίστηκε 32 χιλιόμετρα 
νοτιοανατολικά του Γαλαξιδίου, στον Κορινθιακό κόλπο, ενώ το εστιακό βάθος
 προσδιορίστηκε στα πέντε χιλιόμετρα, 
όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Επίσης, σύμφωνα και με το Ευρωμεσογειακό Σεισμολογικό Κέντρο, 
η σεισμική δόνηση είχε μέγεθος 3,6 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ, 
ενώ το επίκεντρο ήταν 10 χιλιόμετρα βορειοανατολικά του Ξυλόκαστρου,
 στον Κορινθιακό κόλπο.

Κ. Χατζηδάκης για ΔΕΗ: «Οικονομικό φρενοκομείο» - Τη βγάζει δεν τη βγάζει

Κόρινθος: Σήμερα επισκέφτηκα και πάλι ένα στολίδι της πόλης μας. Η θέα ήταν υπέροχη! (24 φωτογραφίες)

























Τα συμπεράσματα δικά σας.
Κάποιοι λένε ότι στοίχισε 1.500. 000  ΕΥΡΩ
συν 200.000 ΕΥΡΩ το συμπλήρωμα
 με την ξύλινη επένδυση για να θυμίζει τριήρη.
Κάτι τις λιγότερα δηλαδή από όσα
 θα μας στοιχίσει η κεντρική μας πλατεία.
Δεν είμαστε σε θέση να εκτιμήσουμε αν είναι 
πολλά ή λίγα αλλά μπορούμε απλά να πούμε ότι
 είναι  κρίμα να βρίσκεται σε αυτήν την κατάσταση
 που δεν προέκυψε ξαφνικά τώρα 
τον Ιούνιο- Ιούλιο και Αύγουστο.
Είναι απαράδεκτη κατά την γνώμη σας αυτή η εικόνα;

Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΗΜΑΘΙΑ!

Ήθελα να σας τον φανερώσω αύριο, αλλά με έπιασε ανυπομονησία! 
Ένα "ολοκαίνουριο" πορτραίτο του Μεγαλέξανδρου, 
άγνωστο ακομη σε αρχαιολόγους και φιλότεχνους...
Για δεκαετίες χαμένος σε μια σκοτεινή γωνιά της αποθήκης 
του Αρχαιολογικού Μουσείου της Βέροιας ανάμεσα σε κλούβες με κεραμεική, 
μισοκρυμμένος κάτω από παλιά κονιάματα και ρύπους -βλέπετε είχε χρησιμοποιηθεί 
σαν οικοδομικό υλικό και βρέθηκε στα μπάζα κοντά σε ένα χωριό του ημαθιώτικου κάμπου... 
Πριν μερικούς, μήνες καθώς αδειάζαμε τις αποθήκες για τις αναπροσαρμογές,
 τον είδα... παρά τις πληγές που άφησαν στο ωραίο του πρόσωπο οι αιώνες
 και η άγνοια, η λεοντίσια χαίτη, τα ονειροπόλα μάτια, το απαραγνώριστο βλέμμα
 ήταν εκεί... ο Αλέξανδρος που αναζητούμε τα ζωντανά του ίχνη στην Οικουμένη!... 
Ένα υστεροελληνιστικό πορτραίτο με έντονο τον απόηχο του Περγαμηνού μπαρόκ,
 ένας Αλέξανδρος θεός, όπως είχαν μάθει να τον βλέπουν οι πολίτες του κόσμου
 που εκείνος ονειρεύτηκε, πίσω στην πατρώα γη, τόσο κοντά στους τάφους 
των προγόνων και του γιου του, ένας απροσδόκητος και ανέλπιστος θησαυρός, 
που στα χέρια των άξιων συντηρητών μας ξαναβρήκε κάτι από την παλιά του αίγλη!.... 
Αυτός ο Αλέξανδρος θα πρωταγωνιστήσει στην έκθεση "Οικουμένης Αντίδωρο" 
που μαζί με την μεγάλη έκθεση "Αιγών μνήμη" θα ανοίξει στο τέλος του 2020 
το νέο μουσείο των Αγών για τους φίλους της ιστορίας και του πολιτισμού!....

Η επίδραση του ήχου στη ζωή μας είναι πολυεπίπεδη και πολυποίκιλη.

Η ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΗΧΟΥ
Ο ήχος και η φωνή επικοινωνώντας άμεσα με τις υποσυνείδητες περιοχές του νου, 
θεωρείται ως το αρχαιότερο μέσο θεραπείας. 
Σήμερα είναι πλέον αποδεκτή η θεραπευτική δύναμη του ήχου.
 Από παλιά ιερείς, θεραπευτές, φιλόσοφοι και μουσικοί πίστευαν, ότι 
η δύναμη του ήχου και γενικά της μουσικής μπορεί να φέρει σε αρμονία 
σώμα και νου του ανθρώπου. 
Ο ήχος έχει πρόσβαση στις βαθύτερες καταστάσεις της συνείδησης.

Οι απεριόριστες χρήσεις της δύναμης του ήχου ήταν αρκετά γνωστές
 στους Αρχαίους Έλληνες. 
Ευρύτατα διαδεδομένη ήταν η χρήση επωδών, που θεωρούνταν 
ιαματικά άσματα ή λόγια, που αποδίδονταν στον Ασκληπιό. 
Μ' αυτά πίστευαν, ότι θεραπεύονταν τραύματα και κάθε νόσος.
Η Ελληνική Μυθολογία και Ιστορία είναι γεμάτη από παραδείγματα ατόμων, 
που έκαναν χρήση των απόκρυφων δυνάμεων του ήχου.
 Ο θεός Πάνας με την άγρια φωνή του τρομοκρατούσε τους εχθρούς του 
και τους έτρεπε σε φυγή (πανικός), ενώ με τη μουσική του αυλού του προσέλκυε 
τις νύμφες, που δεν μπορούσαν να αντισταθούν στο άκουσμα της μουσικής του.

Με τη δύναμη της μουσικής του ο φιλόσοφος Εμπεδοκλής γαλήνεψε
έναν εξαγριωμένο νέο, που ήταν έτοιμος να επιτεθεί στον συκοφάντη του πατέρα του. 
Ο Αμφίονας, γιος της Αντιόπης, γνώριζε την τέχνη εμψύχωσης των λίθων 
και μ' αυτή τη γνώση που κατείχε, κατάφερε να οικοδομήσει τα τείχη των Θηβών. 
Στο άκουσμα της λύρας και του τραγουδιού του οι πέτρες κινούνταν 
και τα δέντρα άφηναν τις ρίζες τους στο χώμα και παραδίνονταν στους ξυλουργούς. 
Οι κινούμενες πέτρες έμπαιναν σε τάξη με τον ήχο της λύρας και έτσι υψώθηκε 
το τείχος με τις επτά πύλες, γιατί η λύρα του είχε επτά χορδές. 
Μ' αυτό τον τρόπο η Θήβα έγινε ισχυρή πόλη. 
Ο θεός Απόλλων με τη δύναμη των μελωδιών της λύρας του 
έχτισε τα τείχη της Τροίας*.

Ο Ορφέας με τη μουσική του μάγευε θεούς και ανθρώπους. 
Οι ορφικοί ύμνοι με τη σωστή χρήση και εκφορά τους μπορεί να επιταχύνουν 
τους ρυθμούς της πνευματικόνοητικής εξέλιξης του χρήστη. 
Ο Ορφέας ψέλνοντας με την συνοδεία ενός μουσικού οργάνου είχε την δύναμη 
να επιδρά στην συναισθηματική και νοητική σφαίρα των ανθρώπων 
εξαγνίζοντάς τις και βοηθώντας στην εξέλιξή τους.
 Χρησιμοποιώντας τη μελωδική φωνή του και επαναλαμβάνοντας τους ήχους 
μπορούσε να δημιουργήσει εικόνες στα μάτια των μαθητών του και να διευρύνει 
την αντίληψή τους για την πραγματικότητα. 
Μ' αυτό τον τρόπο τους οδηγούσε σε επαφή με ανώτερους κόσμους. 
Αυτή η συγκεκριμένη τεχνοτροπία χρησιμοποιήθηκε αργότερα
στις τελετουργίες των Ελληνικών Μυστηρίων.
Ακόμη πιο καθοριστική ήταν η συμβολή του Πυθαγόρα, τόσο στην εξέλιξητου ήχου, 
όσο και στη συστηματοποίηση της μαθηματικής βάσης της μουσικής κλίμακας. 
Ο Πυθαγόρας πίστευε ότι τα άστρα και οι πλανήτες παράγουν ήχους,
 που δεν γίνονται αντιληπτοί, λόγω ατέλειας του ανθρώπινου αυτιού. 
Μπορούν όμως και επηρεάζουν τον ψυχισμό του ανθρώπου.
«Αν κάποιος σαν τον Πυθαγόρα, που άκουγε αυτή την αρμονία, είχε ελεύθερο
 τον γήινο φορέα του και εξαγνισμένες τις αισθήσεις του και φωτεινό 
τον ουράνιο φορέα του, από αγαθή τύχη, ή λόγω χρηστής ζωής, 
ή μέσω κάποιας τελειοποίησης από τα ιερά λειτουργήματα, αυτός ο άνθρωπος 
θα αντιλαμβάνονταν αόρατα πράγματα και θα άκουγε 
ανήκουστα πράγματα σε άλλους». (Αριστοτέλους: Περί Ουρανού).

Οι Πυθαγόρειοι πίστευαν, ότι η μουσική οδηγεί στην ενοποίηση σώματος
 και ψυχής και διαδραματίζει πολύ σημαντικό ρόλο στη ζωή τους. 
Κοιμόντουσαν ακούγοντας ένα είδος μουσικής, που τους βύθιζε σε βαθύ ύπνο 
και ξύπναγαν στο άκουσμα μιας μουσικής, που τους έδινε ενέργεια και ζωτικότητα.
 Όλες αυτές οι συνήθειες και πεποιθήσεις των Αρχαίων Ελλήνων δείχνουν, ότι 
κατείχαν αρκετά σημαντικές γνώσεις γύρω από την επιστήμη της Ψυχο-Ακουστικής. 
Η μουσική, μαζί με το σιτάρι και τις μέλισσες, ήταν κατά την Αρχαιότητα 
τα δώρα των Θεών στον άνθρωπο, στην προσπάθεια να τον βοηθήσουν στην εξέλιξή του.

Η γενεσιουργός αιτία των δομών της ύλης είναι η ΔΟΝΗΣΗ. 
Η μουσικοθεραπεία βασίζεται στην επιστήμη της Κυματικής, σύμφωνα
 με την οποία κάθε υγιές όργανο εκπέμπει μια συγκεκριμένη δόνηση 
και η μεταβολή της σημαίνει την εμφάνιση κάποιας ασθένειας. 
Πίσω από τη δημιουργία των δομών του ορατού κόσμου κρύβονται οι ηχητικές δονήσεις.
Ο Πλωτίνος ταύτιζε τον ήχο με την δημιουργό ενέργεια. 
Οι δονήσεις, οι συχνότητες, η περιοδικότητα και τα ρυθμικά μοτίβα ίσως είναι 
η γενεσιουργός αιτία της ύλης, αποτελώντας ταυτόχρονα
 μια γιγάντια μουσική ορχήστρα ηχοχρωμάτων, που αέναα εκτελεί 
ένα μουσικό έργο εν αγνοία μας. 
Τα ενεργειακά κέντρα του ανθρώπου αφυπνίζονται με την εκφορά
 επαναλαμβανόμενων λεκτικών φράσεων. 
Η αφύπνιση αυτή οδηγεί στην ανάπτυξη των ψυχικών δυνάμεων του ατόμου.

Η σωστή χρήση τους μπορεί να βοηθήσει στην καλή υγεία του σώματος 
και την επιμήκυνση της ζωής για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα. 
Από την Αρχαιότητα είναι ευρύτατα διαδεδομένη η θεραπεία ασθενειών
 με τη χρήση επαναλαμβανόμενων ήχων.

Ο Πλάτων πίστευε ότι τα δημιουργήματα των καλλιτεχνών 
δεν είναι στην ουσία δικά τους, αλλά δώρο των θεών. 
Η επίδραση του ήχου στη ζωή μας είναι πολυεπίπεδη και πολυποίκιλη.
enneaetifotos

Τούρκοι αρχαιολόγοι: Συναρπαστική ανακάλυψη στην αρχαία. Οι Αρχαίοι Έλληνες Έκαναν Νευροχειρουργικές Επεμβάσεις.

Συναρπαστική ανακάλυψη στην αρχαία Εύρωμο
 ταράζει τα νερά. 
Οι Αρχαίοι Έλληνες 
Έκαναν Νευροχειρουργικές Επεμβάσεις.

Τούρκοι αρχαιολόγοι που πραγματοποιούσαν ανασκαφές 
στην αρχαία πόλη της Ευρώμου, στην σημερινή επαρχία Μούγλων της Τουρκίας
 ανακάλυψαν κρανίο που υποδηλώνει πως πραγματοποιούνταν επεμβάσεις 
νευροχειρουργικής πριν από 2.200 χρόνια.

Η ανασκαφή στη νοτιοδυτική Τουρκία έχει στόχο να φέρει στο φως 
περισσότερα για την ιστορική πόλη και τον πολιτισμό οι απαρχές του οποίου 
χάνονται στα βάθη της ιστορίας. 
Σύμφωνα με τους αρχαιολόγους βρέθηκαν περίπου 20 τάφοι,
 που χρονολογούνται στο 200π.Χ. περίπου και στους οποίους εντοπίστηκε
 και το κρανίο, στο οποίο είναι εμφανή τα σημάδια της επέμβασης.

Το κρανίο, ανήκει σύμφωνα με τους ειδικούς σε ενήλικα άνδρα.
 «Πιστεύουμε πως η εγχείριση πραγματοποιήθηκε για την αντιμετώπιση
 πονοκεφάλων ή κάποιου άλλου ζητήματος που είχε να κάνει με το κρανίο» 
αναφέρει ο επικεφαλής αρχαιολόγος, Αμπουζέρ Κιζίλ, που κάνει λόγο 
για μια σημαντική ανακάλυψη στην ιστορία της ιατρικής.

Υγιείς και ευτυχείς κατοίκους δείχνει η ανασκαφή της αρχαίας Ευρώμου

Ο Κιζίλ σημειώνει επίσης πως με βάση τα ευρήματα
στους τάφους, οι κάτοικοι της Ευρώμου ήταν υγιείς με εξαιρέσεις περιόδους
επιδημιών. Στους τάφους εντοπίστηκαν δύο έμβρυα μαζί με δύο νέες γυναίκες,
κάτι που υποδηλώνει πως ίσως οι νεαρές να έχασαν τη ζωή τους κατά τη διάρκεια
του τοκετού.

Η Εύρωμος ή Ευρώμη είναι αρχαία πόλη της Καρίας χτισμένη
 στις πλαγιές του όρους Γρίον στην Μικρά Ασία. 
Κοντά στην πόλη περνούσε ο ποταμός Κύβηρσος και κοντά βρισκόταν
 οι πόλεις Πριήνη, Μίλητος και οι εκβολές του Μαιάνδρου.
 Σήμερα βρίσκεται στην Επαρχία Μούγλων της Τουρκίας, διασώζεται
τμήμα του αρχαίου θεάτρου , το τείχος, ο ναός του Διός,
 ερείπια της αγοράς κι άλλων κτιρίων.

Η πόλη είναι άγνωστο πότε ιδρύθηκε, πανάρχαια πόλη της περιοχής
 είχε το όνομα «Kanimca», που έχει σχέση με την λατρεία της μητέρας
θεάς, ωσότου ο Μαύσωλος άλλαξε το όνομά της σε «Εύρωμος» σε προσπάθειά
εξελληνισμού της Καρίας. Αναφέρεται στις πόλεις που πλήρωναν τον Καρικό
φόρο στα πλαίσια της αθηναϊκής συμμαχίας αναφέροντας την 
και σαν Κύρωμος ή Ύρωμος.

Σύμφωνα με την Ελληνική μυθολογία την πόλη ίδρυσε ο ήρωας Εύρωμος
 εγγονός του Καρ. 
Ονομαστός για την πόλη ήταν ο ναός του Διός Λειψηνού
 που κατασκευάστηκε στα χρόνια του Ανδριανού.

Η Εύρωμος πέρασε στην κυριαρχία του Φιλίππου και έπειτα της Ρόδου

Στην αρχαιότητα η πόλη αποτέλεσε τμήμα του βασιλείου του Μαύσωλου, 
το 201 π.Χ. καταλήφθηκε από τα στρατεύματα του Φιλίππου Ε’
 κι έμεινε στα χέρια του για τέσσερα χρόνια. 
Μάλιστα για αυτά τα τέσσερα χρόνια άλλαξε όνομα σε «Φίλιπποι». 
Το 197 π.Χ. πέρασε στην εξουσία του Αντίοχου Γ’ όπου 
με την Συνθήκη της Απάμειας την έδωσε στην κυριαρχία της Ρόδου.

Το 167 π.Χ. απαλλάχτηκε από την κυριαρχία των Ροδίων κι έκοψε 
δικά της νομίσματα, και τον 2ο αιώνα ενώθηκε πολιτικά σε συμπολιτεία 
με άλλες γειτονικές πόλεις. 
Για την συμπολιτεία οι πηγές δεν συμφωνούν άλλες δίνουν τις πόλεις 
Χαλκήτορας , άλλες τα Μύλασα και Όλυνθος, άλλες τις Ταυρόπολις, 
Πλάρασα και Χρυσάορις.

Πιθανολογείται ότι η πόλη κατά την Βυζαντινή περίοδο και τα πρώτα 
χρόνια της αυτοκρατορίας είχε πέσει σε παρακμή και εγκαταλείφθηκε. 
Στην Οθωμανική περίοδο περιηγητές αναφέρουν πολλά ασβεστοκάμινα 
μέσα στον χώρο της αρχαίας πόλης που έλιωναν τα ερείπια της κι έβγαζαν ασβέστη.

Μήπως θα ήταν ακόμα καλύτερα, να πληρώνει το πρόστιμο ο ίδιος ή το αφεντικό του;

Ξέρεις πόσους ντελιβεράδες θα σώσεις Κυριάκο;

Καλημέρα κι επειγόντως για καφέ στο γνωστό στέκι της Ερμού.



Αρχαία Κόρινθος: Μόλις πριν από λίγο παρακολουθήσαμε μια υπέροχη θεατρική παράσταση. (φωτογραφίες)