Ανακοίνωση για την υπόθεση με την καταγγελία μητέρας ότι ελεγκτής
του προαστιακού κατέβασε το παιδί της, διότι του έλειπαν 10 λεπτά του ευρώ
για το εισιτήριο, εξέδωσε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., όπως επισημαίνει, «σε σχέση με την καταγγελία
για το περιστατικό που φέρεται να συνέβη στον Προαστιακό Πάτρας,
την Πέμπτη 15 Μαρτίου, στο δρομολόγιο 12309
(αναχώρηση 15:34 από Πάτρα με προορισμό τον Άγιο Βασίλειο,
στην πρώτη αυτοκινητάμαξα του συρμού), ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι:
1. Στον Προαστιακό Πάτρας,
ήδη από τις 22 Φεβρουαρίου 2018
δεν εκδίδονται εισιτήρια επί των συρμών.
Η έκδοση εισιτηρίων του Προαστιακού Πάτρας γίνεται αποκλειστικά
από σημεία πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. στην πόλη της Πάτρας
και σε επιλεγμένους σταθμούς. Επομένως, ο ελεγκτής εισιτηρίων δεν είχε
στην κατοχή του εισιτήρια και δεν θα μπορούσε να προβεί σε πώληση.
2. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. διερεύνησε άμεσα και επισταμένα την καταγγελία
με ΕΔΕ, η οποία ολοκληρώθηκε σήμερα το απόγευμα.
Από τις αναφορές του προσωπικού, αλλά και στοιχεία που έχει (μέχρι στιγμής)
στη διάθεσή της η εταιρία, δεν προκύπτει ότι το περιστατικό έλαβε χώρα.
Ωστόσο, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. παρακαλεί όποιον επέβαινε
επί της ως άνω αμαξοστοιχίας και αντελήφθη το περιστατικό της καταγγελίας
να επικοινωνήσει μαζί μας και να μας ενημερώσει».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου