Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

Σοκαρισμένοι οι γονείς ζητούν την απόλυσή του.

Έξαλλοι οι γονείς των μαθητών στο σχολείο 
School of Creative and Performing Arts
 του San Diego ζητούν την απομάκρυνση
 από τα καθήκοντά του, του καθηγητή καλών τεχνών
 Bill Doyle, μια «άσεμνη» φωτογραφία
του οποίου κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο.
Στη φωτογραφία αυτή, την οποία βρήκε ένας γονιός
 σε ένα κοινωνικό δίκτυο, φαίνεται μια μαθήτρια 
να δίνει… «ξυλιές» στον καθηγητή της!
Ο ίδιος γονιός έκανε έρευνα για τον καθηγητή
 και ανακάλυψε ότι στους κύκλους
 των μαθητών κυκλοφορούσαν
 διάφορες «κουβέντες 
για τα ακατάλληλα πράγματα που έκαναν μαζί του».
Πλέον, ο Doyle έχει μπλοκάρει 
την προσωπική του σελίδα 
στο Facebook σε «τρίτους» και έχει αναρτήσει
 ευχαριστήριο σημείωμα σε όσους
 του συμπαραστέκονται.
«Σας ευχαριστώ που πιστεύετε σε μένα. 
Σας διαβεβαιώνω ότι παίρνω πολύ σοβαρά 
το ρόλο μου και την ευθύνη 
της διαπαιδαγώγησης αυτών των παιδιών.
 Είμαι αποφασισμένος να συνεχίσω να δουλεύω
 ακόμη πιο σκληρά χάρη στην υποστήριξή σας» 
έγραψε.
Αρκετοί μαθητές εξέφρασαν επίσης 
τη συμπαράστασή τους στον καθηγητή τους.
«Σε αγαπώ Doyle. Δε θα ήμουν ο άντρας 
που είμαι σήμερα –ούτε θα ήμουν σε θέση 
να με αποκαλώ άντρα- αν εσύ δεν είχες κάνει 
όσα έκανες στη ζωή μου. Μην τους αφήσεις
 να σε “ρίξουν”, κύριε» έγραψε ένας νεαρός.
«Καλή τύχη» ευχήθηκε μία άλλη μαθήτρια 
στον καθηγητή της. «Ενέπνευσες τη ζωή όλων μας 
και άλλαξες τη ζωή πολλών από εμάς. 
Λυπάμαι πολύ που περνάς αυτό που περνάς»
 πρόσθεσε.


Δεν υπάρχουν σχόλια :