Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2018

Ξεκάθαρη δήλωση του Βασίλη Νανόπουλου στους ψιθυριστές. (ΒΙΝΤΕΟ)

Βασίλης Νανόπουλος. Θα είμαι υποψήφιος δήμαρχος Κορινθίων στις επόμενες δημοτικές εκλογές.
Κατηγορηματική δήλωση έκανε και σήμερα σε συνέντευξη τύπου 
ο Βασιλης Νανοπουλος επιβεβαιώνοντας ότι θα είναι υποψήφιο
ς δήμαρχος Κορινθίων  στις επόμενες δημοτικές εκλογές.
Διαψεύδονται έτσι οι φήμες περί δήθεν απόσυρσης του.
Όπως χαρακτηριστικά είπε δεν με ξέρουν καλά όσοι διαδίδουν αυτές τις ψευδείς φήμες.
Έχω ηθική υποχρέωση απέναντι σε όσους με τίμησαν με το 50% περίπου
 των ψήφων στις εκλογές του 2014 να μην διαψεύσω τις ελπίδες 
που έχουν αποθέσει στη Συμμαχία Πολιτών και εμένα προσωπικά.
Εχω επίσης υποχρέωση στους συνεργάτες μου που εργάζονται επί 4 χρόνια
 στην αντιπολίτευση να τους δώσω την ευκαιρία να εργαστούν 
για το καλό των πολιτών από θέση πλειοψηφίας.
Δικό μας σχόλιο:
Ξεκάθαρη δήλωση
 του Βασίλη Νανόπουλου στους ψιθυριστές. 

Δεν υπάρχουν σχόλια :