Σάββατο 6 Ιουλίου 2013

Κάνω το κορμί μου βάρκα και τα χέρια μου κουπιά.

Στο 'πα και στο ξαναλέω 
στο γιαλό μην κατεβείς (δις) 
κι ο γιαλός κάνει φουρτούνα 
και σε πάρει και διαβείς (δις) 

Κι αν με πάρει που με πάει 
κάτω στα βαθιά νερά (δις) 
κάνω το κορμί μου βάρκα 
και τα χέρια μου κουπιά 
το μαντήλι μου πανάκι 
μπαινοβγαίνω στη στεριά 

Στο 'πα και στο ξαναλέω 
μη μου γράφεις γράμματα (δις) 
γιατί γράμματα δεν ξέρω 
κι αρχινώ τα κλάμματα (δις)
Ένα υπέροχο παραδοσιακό  τραγούδι
από τη μεγάλη φωνή της Μαρίζας
που το ερμήνευσε εξαίρετα.
Η πορεία της Μαρίζας Κωχ
από την αρχή της καριέρας της
μέχρι σήμερα, χαρακτηρίζεται
από την επίμονη παραμονή της στο δρόμο
της προσωπικής μουσικής αναζήτησης,
όσον αφορά τη σύνθεση
και την ερμηνεία των τραγουδιών της.
Αυτό την κατατάσσει ανάμεσα
στις σημαντικότερες
γυναίκες μελωδούς και ερμηνεύτριες
 του 20ου αιώνα στη χώρα μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια :