Τρίτη 14 Μαΐου 2013

Πετούν λάσπη στον ανεμιστήρα για να μην απαντήσουν για το σκάφος.

«Ήμουν πάντα υπέρ του μνημονίου. 
Πράγματι, άσκησα σφοδρή κριτική 
στον Αντώνη Σαμαρά», υποστήριξε
στην εκπομπή ΣΚΑΪ ΤΩΡΑ ο Άδωνις Γεωργιάδης.
Ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας απάντησε 
και στα σενάρια που τον θέλουν να έχει 
αρκετούς συγγενείς του στο Δημόσιο. 
«Το γενεαλογικό μου δέντρο δεν είναι στο Δημόσιο. 
Από την ώρα που έβγαλα την ιστορία του σκάφους
 του κυρίου Καμμένου, ανέσυραν από τις εκλογές 
του 2009 μια ιστορία, απαντηθείσα από τις εκλογές. 
Τα πραγματικά περιστατικά είναι ότι η πεθερά μου
 δούλευε ως συμβασιούχος στο Κτηματολόγιο. 
Προσελήφθη στο Κτηματολόγιο
 πριν εκλεγώ εγώ βουλευτής και δεν ανανεώθηκε 
η σύμβασή της όσο ήμουν εγώ βουλευτής. 
Όλα αυτά είναι η απάντηση των Καμμενικών 
που προσπαθούν να πετάξουν λάσπη στον ανεμιστήρα 
για να μην απαντήσουν για το σκάφος 
του κ. Καμμένου», είπε χαρακτηριστικά. 
http://www.newsbeast.gr/



Δεν υπάρχουν σχόλια :