Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2021

28 Οκτωβρίου 2021 καληνύχτα και καλό μας ξημέρωμα.

Αθάνατα Πατριωτικά Τραγούδια από το Έπος του 40

1. Έκτακτον Ανακοινωθέν (Κώστας Σταυρόπουλος)
2. ΣΟΦΙΑ ΒΕΜΠΟ - Παιδιά της Ελλάδος Παιδιά
3. ΣΟΦΙΑ ΒΕΜΠΟ -  Στον Πόλεμο Βγαίνει ο Ιταλός
4. ΣΟΦΙΑ ΒΕΜΠΟ - Βάζει ο Ντούτσε τη Στολή του
5. ΣΟΦΙΑ ΒΕΜΠΟ -  Το Τραγούδι του Μωριά
6. ΣΟΦΙΑ ΒΕΜΠΟ - Το Τραγούδι της Λευτεριάς
7. ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΗΤΤΑΚΗ - Το Μάραβο το Πόγραδετς
8. ΣΟΦΙΑ ΒΕΜΠΟ - Χειμώνας
9. ΣΟΦΙΑ ΒΕΜΠΟ -  Μας Χωρίζει ο Πόλεμος
10. ΝΙΚΟΣ ΓΟΥΝΑΡΗΣ - Κορόιδο Μουσολίνι
11. ΝΙΚΟΣ ΓΟΥΝΑΡΗΣ - Ντούτσε Ντούτσε
12. ΣΟΦΙΑ ΒΕΜΠΟ - Το Καινούργιο Φεγγάρι
13. ΣΟΦΙΑ ΒΕΜΠΟ - Δύο Αγάπες (στην Καρδιά μου έχω κλείσει)
14. ΣΟΦΙΑ ΒΕΜΠΟ - Χωριό μου, Χωριουδάκι μου
15. ΣΟΦΙΑ ΒΕΜΠΟ - Τάκου-Τάκου (Ο Αργαλειός μου)
16. ΣΟΦΙΑ ΒΕΜΠΟ - Πω-Πω!  τι Έπαθε ο Μουσολίνι
17. ΣΟΦΙΑ ΒΕΜΠΟ -  Το Τανγκό της Ψαροπούλας
18. ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΣΙΔΕΡΗΣ - Μέρα Νύχτα με Ντουφέκι
19. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΛΑΤΖΑΣ - Απάνω στο Αργυρόκαστρο
20. ΡΕΝΑ ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ - Όταν θα ρθεις
21. ΚΑΚΙΑ ΜΕΝΔΡΗ - Ο Ψευδοκαίσαρας
22. ΔΑΝΑΗ - Άντε στο Καλό
23. ΔΑΝΑΗ - Το Μυστικό της Σκλαβιάς
24. ΛΕΩΝ ΦΩΤΕΙΝΟΣ - Για την Πατρίδα για την λευτεριά
25. ΣΟΦΙΑ ΒΕΜΠΟ - Αγαπημένε μου
26. ΣΟΦΙΑ ΒΕΜΠΟ - Πατρίδα Πατρίδα
27. ΜΑΡΚΟΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ - Άν φύγουμε στον Πόλεμο
28. ΣΟΦΙΑ ΒΕΜΠΟ - Αγγλοελληνική Συμμαχία
29. ΣΟΦΙΑ ΒΕΜΠΟ - Κάνε Κουράγιο Ελλάδα μου
30. ΣΟΦΙΑ ΒΕΜΠΟ - 'Οχι Καινούργιο Πόλεμο

Δεν υπάρχουν σχόλια :