Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2020

Μία εκ βαθέων συνέντευξη από τον Κανέλο.

Φίλε μου, δεν ήταν επιλογή μου αλλά πολύ απλά συνέβη, 
έτσι όπως συμβαίνουν κάποια γεγονότα και σε κάποιους ανθρώπους.
Στην δική μου την περίπτωση πάντως, η γέννησή μου έγινε αφορμή 
για να χαρεί ο κύριος που φιλοξενούσε την μητέρα μου.
Είχα γεννηθεί εγώ μαζί με άλλα 2 αδέλφια μου και προσδοκούσε 
μεγάλο όφελος από αυτό το γεγονός
 καθώς υπολόγιζε να μας πουλήσει σε ανθρώπους
 που θα μας μεγάλωναν με κάθε φροντίδα 
καθώς ήμασταν εξαιρετικής ράτσας σκύλοι.
Δεν γνωρίζω τι έγιναν τα υπόλοιπα αδέλφια μου αλλά εμένα
 με αγόρασε μία οικογένεια ως δώρο 
για τον μονάκριβο γιο τους (9 ετών)
 και στο σπίτι που με πήγαν υπήρχε ένας αρκετά μεγάλος κήπος.
Μου αγόρασαν κι ένα πανέμορφο σκυλόσπιτο 
αλλά τον περισσότερο διάστημα της ημέρας 
κυκλοφορούσα μέσα στο σπίτι 
και κάποιες νύχτες στο υπνοδωμάτιο του μικρού γιου τους. 
Τώρα, τι ακριβώς συνέβη ξαφνικά και βρέθηκα στον δρόμο,
 ούτε που το κατάλαβα.
Μπορεί να έπαιξε ρόλο το γεγονός ότι η οικογένεια μετακόμισε
 από αυτό το σπίτι και πήγε σε διαμέρισμα πολυκατοικίας
 όπου μάλλον δεν υπήρχε χώρος για μένα ή και μπορεί
 και να έπαιξε ρόλο ότι εντωμεταξύ ο γιος που είχε γίνει 14 χρονών
 μάλλον με βαρέθηκε αφού είχε πάψει πλέον να παίζει 
και γενικά να ασχολείται μαζί μου.
Όποια και να είναι η αιτία, εγώ βρέθηκα στους πέντε δρόμους, που λένε.
Ανέστιος και μονίμως πεινασμένος
 και δυο τρεις φορές πετροβολημένος από κάποιους 
αλλά και κινδυνεύοντας κάποιες φορές από αυτοκίνητα.
Αυτά φίλε μου, αφού με ρωτάς και γράψε τα εσύ αντί για εμένα
 αφού εγώ δεν έμαθα να γράφω.
Φιλικά Κανέλος
Για την καταγραφή και αντί αυτού 
Τάκης Καρτσωνάκης


 

Δεν υπάρχουν σχόλια :