Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2020

Σε πολλούς από σας θα συμβαίνει να κάνετε παρόμοιες σκέψεις.

Σε πολλούς από σας θα συμβαίνει να κάνετε παρόμοιες σκέψεις.
Συνήθως αυτό συμβαίνει κάποιες από τις μικρές ώρες 
και ειδικά όταν χαλαρώνουμε και λίγο προτού να μας πάρει ο ύπνος.
Σκέφτομαι, πως το μεγαλύτερο κομμάτι της ζωής μου είναι παρελθόν. 
Δεν έχω δυστυχώς, την ευχέρεια  να περιμένω πολλά πλέον.
Ά, όχι, να μην νομίζετε ότι  έχω κάποια διάθεση  να κάνω
αυτό που λένε, απολογισμό των πεπραγμένων μου.
Διόλου δεν έχω, αλλά το μυαλό, όπως βλέπετε, έχει.
Κάποιες φορές λειτουργεί αυτόνομα  
δεν υπακούει και ταξιδεύει άναρχα.
Στριφογυρίζει  παρά την όποια μας επιθυμία 
με αυτόματο πιλότο, θα έλεγα, σε σκηνές του παρελθόντος.
Προσπαθώ μάταια να το πείσω
 πως ότι και συμπέρασμα να βγάλει, είναι ανώφελο.
Ότι έγινε, λάθος ή σωστό, πολύ απλά έγινε.
Τώρα πλέον τίποτε δεν αλλάζει.
Δεν μπορούμε να ταξιδέψουμε στον χρόνο
 όπως στην ταινία Back to the future.
                            Πάν Καρτσωνάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια :