Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2019

Ζουν ανάμεσά μας.

Του Τάσου Ευαγγελίου
Το κινητό του Γιώργου Βαρεμένου είναι... νεοφιλελεύθερο; 
Διότι κάνει «μαύρη προπαγάνδα» αφού με το που το ανοίγει 
ασκεί κριτική στον ΣΥΡΙΖΑ. 
Λειτουργεί ανεξέλεγκτα και προσπαθεί να υποβαθμίσει τα όσα έγιναν
 στην Βουλή την προηγούμενη εβδομάδα. 
Ή μήπως φταίει ο νέος επικεφαλής της ΕΥΠ; 
Και «ποιο μυστικό άραγε κρύβει» όπως ο ίδιος δημοσίως 
αναρωτήθηκε από την τηλεόραση;

Η ερώτηση που τέθηκε τον πρώην αντιπρόεδρο της Βουλής ήταν απλή. 
Αν αληθεύει η αποκάλυψη του υπουργού Εσωτερικών Τ. Θεοδωρικάκου 
για τις 9000 επιπλέον προσλήψεις συμβασιούχων προεκλογικά από τον ΣΥΡΙΖΑ.

Η απάντηση του Γιώργου Βαρεμένου πέρασε την αντιπολίτευση σε νέα επίπεδα. 
Ο Πρωθυπουργός, όπως είπε, επιχείρησε μια θεσμική εκτροπή για να ορίσει 
τον νέο επικεφαλής της ΕΥΠ. 
Και άλλαξε τον νόμο με τροπολογία γεγονός που έκανε τον πρώην αντιπρόεδρο
 της Βουλής να αναρωτηθεί «ποιο είναι το μυστικό αυτού του ανθρώπου 
που τοποθέτησαν σε αυτή την υπηρεσία»

Και στο σημείο αυτό έρχεται η συνέχεια «Και εγώ ανοίγω» 
είπε ο Γιώργος Βαρεμένος «το κινητό μου, και πρέπει να παρέμβει και ο ΣΥΡΙΖΑ 
για αυτό, και ξέρεις ανοίγω το κινητό μου και μου παρουσιάζεται μια είδηση 
από ένα site που λέει “τρομερό ατόπημα από τον ΣΥΡΙΖΑ στη Βουλή”, 
από ένα λαθραίο σάιτ, που εγώ δεν έχω ξαναδεί και μου βγαίνει στο κινητό. 
Χωρίς να έχω συναινέσει».

Αυτοί οι άνθρωποι εκλέγονται. 
Ψηφίστηκαν από τον Ελληνικό λαό και ψηφίζονται. 
Κυβέρνησαν επί 4,5 χρόνια οδηγώντας τη χώρα στο χείλος της καταστροφής. 
Χάνοντας όμως την εξουσία και την άνεση που αυτή του έδινε δείχνουν
 το ποιοι πραγματικά είναι.

Χρησιμοποιώντας δικαιολογίες που ούτε ένα δεκάχρονο δεν θα επέλεγε
 προκειμένου να αποφύγει να δώσει απαντήσεις 
εγκαλούμενο από τους γονείς του, επιβεβαιώνουν ότι επιβιώσαμε από καθαρή τύχη.

Διότι το θέμα δεν είναι αν ο ΣΥΡΙΖΑ έχωσε μέσα στο δημόσιο 9000 συμβασιούχους
 επιπλέον του ορίου που έχει τεθεί αλλά το κινητό του Γ. Βαρεμένου 
που του βγάζει ένα site το οποίο κάνει μαύρη προπαγάνδα αφού ανέλαβε 
νέος επικεφαλής στην ΕΥΠ....

Ίσως ο ΣΥΡΙΖΑ κάνει τη χάρη στον σκιώδη υπουργό του και φέρει το θέμα 
στη Βουλή για να αποκαλύφθει αν το κινητό του είναι... νεοφιλελεύθερο. 
Αν στηρίζει το «μυστικό σχέδιο» της κυβέρνησης να κάνει απολύσεις
 όπως τουλάχιστον δήλωσε ο ίδιος μετά από τις συνεχείς ερωτήσεις 
των δημοσιογράφων.
 Η αν ο νέος επικεφαλής που «κρύβει μυστικά» στοχοποίησε τον Γ. Βαρεμένο.
Απαραίτητη διευκρίνηση:
Όλα τα άρθρα γνώμης δεν εκφράζουν 
απαραίτητα 
και την δική μας άποψη αλλά 
τα δημοσιοποιούμε για να γίνουν αφορμή
για διάλογο και μόνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια :