Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2018

Κόρινθος: Ε, αυτό δεν το είχα ξαναζήσει.

Μου έκανε εντύπωση περνώντας από το σημείο
 η εικόνα των σκουπιδιών έτσι χύμα στο πεζοδρόμιο
 και τον δρόμο και πάρκαρα πρόχειρα να βγάλω 
μια φωτογραφία.
 Την ώρα που πήγα να μπω όμως και πάλι στο αμάξι ακούω θόρυβο και γύρισα
 να δω και τι βλέπω; Νέα σκουπίδια από τον ουρανό να σκάνε κοντά στα υπόλοιπα. 
Φυσικά δεν έβρεχε σκουπίδια ο ουρανός απλά κάποια "νοικοκυρά" είχε βγει 
στο μπαλκόνι της και πετούσε κάποια από τα ψηλά.
 Σε παρατήρησή μου ότι δεν πετάνε με αυτόν τον τρόπο τα σκουπίδια
 τους οι άνθρωποι έδειχνε να τα μαζεύει και να μπαίνει και πάλι μέσα στο σπίτι της 
αλλά πάνω που ετοιμαζόμουν να μπω στο αμάξι μου  και να φύγω 
βγαίνει ορμητική μια νεώτερη (ίσως η κόρη της) στο μπαλκόνι και αρχίζει 
να με λούζει με βρισιές που τόλμησα να τους κάνω την παρατήρηση
 αλλά βέβαια συμπλήρωσε στο τέλος ότι θα μου έδειχνε αυτή 
αλλά (ευτυχώς δηλαδή) σέβεται τα άσπρα μου μαλλιά.  
Υ.Γ: Ναι, δεν φορούσα καπέλο. 

Δεν υπάρχουν σχόλια :