Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2016

Μετά 11 χρόνια: «My Number One»: Έχασε τη δίκη ο Χρήστος Δάντης - Το τραγούδι ανήκει στον Μάνο Ψαλτάκη

Δικαίωση για τον Μάνο Ψαλτάκη 11 χρόνια μετά 
καθώς ο Άρειος Πάγος έκρινε πως εκείνος είναι 
ο πραγματικός δημιουργός του «My Number One» 
με το οποίο πήρε την πρώτη θέση η Έλενα Παπαρίζου 
στην Eurovision του 2005.
Στο Πρω1νό του ΑΝΤ1 μίλησε ο Μάνος Ψαλτάκης:
«Φτάσαμε στον Άρειο Πάγο. 
Παρόλο που δικαιώθηκα στα δικαστήρια, είπα στη δικηγόρο να του δώσει
 το 50% (των δικαιωμάτων του τραγουδιού)
 γιατί αυτός το πήγε στην ΕΡΤ το τραγούδι. 
Αν τους το πήγαινα εγώ, θα το πετούσαν στα σκουπίδια - γιατί τους ξέρω» 
είπε ο δημιουργός, συμπληρώνοντας: 

«Δικάστηκε πρωτόδικα ότι το "My Number One" είναι του Μάνου Ψαλτάκη, 
πατέρας του τραγουδιού είναι ο Μάνος Ψαλτάκης. 
20 χιλιάδες πρόστιμο στον Δάντη να με αποζημιώσει και 1000 ευρώ κάθε φορά 
που θα λέει ότι το τραγούδι είναι δικό του».

«Στον λόγο της τιμής μου στο λέω, από την αρχή το θέμα μου δεν ήταν τα χρήματα. 
Τον καιρό εκείνο, είχα πάει στο Fever πρώτο τραπέζι
 για να δω την Έλενα - δεν την ήξερα την κοπέλα.
 Ξέρεις τι είπε η Έλενα στη γυναίκα μου; 
Εγώ το λέω τώρα και ας βγει να πει ότι λέω ψέματα. 
Η Έλενα είχε πει: "Ξέρω την αλήθεια, αλλά δεν μπορώ να επέμβω"».
Πηγή: Έθνος
Δικό  μας σχόλιο:
Το πιο σπουδαίο απ όλα
 (όχι ότι η πνευματική ιδιοκτησία δεν είναι πολύ 
σπουδαία ιστορία που δυστυχώς στο Γρεκιστάν 
το έχουν για ένα τίποτα) είναι αυτό που λέει 
ο δημιουργός:...........γιατί αυτός το πήγε στην ΕΡΤ 
το τραγούδι. 
Αν τους το πήγαινα εγώ, 
θα το πετούσαν στα σκουπίδια - γιατί τους ξέρω»


Δεν υπάρχουν σχόλια :