Τρίτη 25 Δεκεμβρίου 2012

Τελικά ο έρωτας… ούτε ύψος δεν κοιτά! (Βίντεο και φωτογραφίες)

Η ψηλότερη έφηβη του κόσμου
 περνά σχεδόν μισό μέτρο το σύντροφό της.
Περπατάνε πιασμένοι χέρι χέρι στην παραλία
 όπως κάθε άλλο ερωτευμένο ζευγάρι στην ηλικία τους. 
Κι όμως το συγκεκριμένο ζευγάρι διαφέρει 
από τα υπόλοιπα… σχεδόν μισό μέτρο!
Η ψηλότερη έφηβη του κόσμου με ύψος 2,03 μέτρα 
βρήκε τον έρωτα στο πρόσωπο του 22χρονου 
Francinaldo da Silva Carvalho, 
το ύψος του οποίου δεν ξεπερνά το 1.62.
Η 17χρονη Elisany da Cruz Silva αναγκάζεται 
να σκύψει για να τον φιλήσει.
 Οι δυο τους όμως έχουν μάτια μόνο
 ο ένας για τον άλλο και δεν τους ενδιαφέρει τι μπορεί
 να λέει ή να σκέφτεται ο υπόλοιπος κόσμος.
Η Elisany είναι από την Salinopolis της Βραζιλίας 
και πάσχει από μια μορφή γιγαντισμού εξαιτίας 
ενός όγκου στην υπόφυση. Από τότε που οι γιατροί 
αφαίρεσαν τον όγκο, η Elisany σταμάτησε 
να μεγαλώνει και πλέον ονειρεύεται τη μέρα 
που θα αποκτήσει τη δική της οικογένεια 
και θα έχει μια φυσιολογική ζωή.
«Αυτό που με τράβηξε σε εκείνον είναι 
η προσωπικότητά του και πώς συμπεριφέρεται 
στους ανθρώπους και σε εμένα. 
Το μόνο που μας επηρεάζει λίγο είναι 
όταν κρατιόμαστε χέρι χέρι γιατί φαίνεται 
σαν να είναι ο μικρός μου αδερφός ή γιος. 
Αλλά δεν τον διάλεξα εγώ,
 μου τον έστειλε ο Θεός» λέει η ίδια.



«Είναι ένας όμορφος άνθρωπος. 
Μπορεί να είναι ψηλή, όμως είναι πολύ γλυκιά
 με όμορφο πρόσωπο. 
Δε με πειράζει που η κοπέλα μου
 είναι πιο ψηλή από μένα.
 Νιώθω ελεύθερος άνθρωπος και ήρεμος 
και δε με νοιάζει τι λένε οι άλλοι» 
προσθέτει ο Francinaldo.
Η Elisany αναγκάστηκε να σταματήσει το σχολείο, 
επειδή όπως λέει δεν άντεχε 
τα πειράγματα που δεχόταν.
 «Είναι δύσκολα ακόμη και στο σπίτι, 
γιατί αν είμαι αφηρημένη χτυπάω 
το κεφάλι μου στο ταβάνι». 
«Θέλω να είναι σαν να υπόλοιπα κορίτσια
 γιατί ξέρω ότι νιώθει περίεργα και θέλει 
να είναι σαν κι αυτές» λέει η μητέρα της.



Δεν υπάρχουν σχόλια :