Σάββατο 5 Μαΐου 2012

«Η κόρη μου δεν είναι πόρνη»

Με λυγμούς, η μητέρα μιας από τις 24 οροθετικές,
 μιλά για την κόρη της.
«Μανούλα σου το ορκίζομαι, 
δεν έκανα ούτε πεζοδρόμιο, ούτε ιερόδουλη είμαι. 
Ήμουν έξω από ένα καφενείο στην πλατεία Βάθης 
και εκεί με σταμάτησαν για εξακρίβωση στοιχείων. 
Μετά από αυτό μου κατέστρεψαν τη ζωή...» 
αυτά ήταν τα πρώτα λόγια της 30χρονης 
Βίκυς Κανατά όταν αντίκρυσε
 τη μητέρα της στο κρατητήριο.
Η κυρία Πέγκυ Κανατά, μητέρα της 30χρονης 
οροθετικής που συνελήφθη με την κατηγορία 
της πορνείας με λυγμούς απορρίπτει κάθε κατηγορία
 κατά της κόρης της. «Η κόρη μου δεν είναι πόρνη»
 δηλώνει μιλώντας στο Πρώτο Θέμα.
Η είδηση της σύλληψης της 30χρονης 
έπεσε σαν βόμβα στη γειτονιά που κατοικεί 
στο Ελληνικό.
«Ήταν κάθε βράδυ στο σπίτι» και 
«ξαφνικά βλέπω το παιδί μου να το διαπομπεύουν» 
λέει η τραγική μητέρα. Παραδέχεται ότι η κόρη της
 κάνει χρήση ναρκωτικών εδώ και περίπου 8 χρόνια, 
απορρίπτει όμως όλες τις άλλες κατηγορίες.
«Το παιδί μας χρειάζεται ιατρική βοήθεια 
και όχι τιμωρία» λέει η κ. Κανατά.


Δεν υπάρχουν σχόλια :