Πέμπτη 2 Απριλίου 2020

"Γλεντάει" τους συνομωσιολόγους ένας από αυτούς που φαίνονται στην παραλία της Θεσσαλονίκης.

Ακούστε και έναν από αυτούς που εμφανίζονταν 
στο βίντεο για το τι ισχύει τελικά με το βίντεο
 που σήκωσε θύελλα παραφιλολογίες…

Αντί για δικό μας σχόλιο:
Τον χαζό δεν τον κέρδισε κανείς αλλά αγαπητέ συνωμοσιολόγε 
εγώ προσπάθησα να στα πω.
Καλή τύχη στον όμορφο κόσμο του internet

Αφιερωμένο στα ταλέντα του Premiere και του After Effects που με κατηγορούν
 ότι δουλεύω με το κράτος και ότι άλλη βλακεία έχω ακούσει σήμερα.
Ελπίζω μια μέρα να κλείσουν τα βοθροκάναλα και να έχουμε ενημέρωση, 
αν και μου αρέσει που είναι χαζοί γιατί τους τρολλάρει το Ράδιο Αρβύλα 
και το Βασανίζομαι οπότε το απολαμβάνω.

Το βίντεο το έκανα γιατί με κατηγορούσαν ότι είμαι μονταρισμένος 
και ότι πληρώθηκα, όχι για να υποστηρίξω την σιχαμένη Eλληνική τηλεόραση.
Εννοείται ότι το hyperzoom έγινε επίτηδες για να δείξουν, 
δεν προσπαθώ να πω αυτό.

Επίσης δεν έκατσα μπροστά στην κάμερα για να πάρω fame. 
HYPERzoom man. Η κάμερα ήταν πιο πέρα και ούτε κατάλαβα ότι έγραφε.
 Ξαναλέω HYPERzoom.

ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΣΒΗΝΩ μερικά τα φιλτράρει το Youtube σαν σπαμ 
και πατάω να εγκρίθούν όλα μόλις τα δω

Νομίζω ήμουν στην παραλία 16:00-17:00+ ; κάπου εκεί. 
Δεν ξέρω τι ώρα βγήκε στον αέρα, δεν βλέπω τηλεόραση,
 επίσης Κυριακή άλλαξε η ώρα, δεν ξέρω αν το έλουσα τόσο με την ώρα.
Πήγα μετά από 7 μέρες κλεισμένος στο σπίτι γιατί αν δεν αθληθώ κάπως, 
ο προπονητής μου στο kick box θα με σκοτώσει πριν τον ιό

Αν ψάχνεις το βίντεο με το κινητό είναι στο τέλος!
Το βίντεο θα μείνει στο Youtube μέχρι εξαντλήσεως 
των αποθεμάτων εγκεφαλικών κυττάρων.

Δεν υπάρχουν σχόλια :