Σάββατο 4 Απριλίου 2020

Κόρινθος: Αναμνηστική του 1949-50 ...ποιοι είναι οι εικονιζόμενοι;

 Αναμνηστική του 1949-50 στα πεύκα που σήμερα δεν υπάρχουν. 
(Πλάτωνος και Άργους γωνία).
Από αριστερά: Ο αδελφός μου και δίπλα του η κυρά Μαρία, ανύπαντρη ακόμη 
κρατάει στην αγκαλιά της τον ξάδελφό μου Γιάννη Κρητικό και το κοριτσάκι
 δίπλα η ξαδέλφη μου Σταματία Κρητικού και σήμερα Μανάση....η κοπέλα πίσω της
 είναι η Ευθυμία που από πολλά χρόνια και σήμερα ζει στην Αμερική 
και όρθια η αδελφή της Τασούλα σήμερα Αγραφιώτη. 
Η Μαρία που έχει πεθάνει ήταν μητέρα του πολύ καλού μου φίλου Τάκη Λαϊνη 
και αδελφή της Ευθυμίας και της Τασούλας.
Εγώ δεν είχα γεννηθεί ακόμη. Όλα τα δέντρα από όλη αυτήν την έκταση 
που ήταν πριν στρατόπεδο τα έκοψαν εκεί γύρω στο 1955 αν θυμάμαι καλά
 κι έγινε ο  Νέος Συνοικισμός για να στεγαστούν πρόσφυγες.
Τάκης Καρτσωνάκης
Υ.Γ: Την φωτογραφία μου έστειλε η θεία μου η Ελένη Κρητικός
 94 χρονών σήμερα που ζει στο Σικάγο από το 1967.

Δεν υπάρχουν σχόλια :