Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2019

Νέο ποστ Αλεξανδρή: «Η υποκρισία και ο φαρισαϊσμός έφεραν την Ελλάδα σε αυτή την κατάσταση»

Ο Αλέκος Αλεξανδρής μετά από όσα ανέφερε νωρίτερα σε δημοσίευσή του 
στα social media για τους πρόσφυγες ανέβασε και νέο ποστ στο οποίο αναφέρει:

«Επειδή δεν έχω σάιτ ούτε πληρώνομαι και από κανένα για να του κάνω χατίρια,
 θα σας πω κάτι χωρίς να σας κουράσω… Όσον αφορά το ποστ που με τόσο ζήλο
 και υποκρισία αναλύσατε θα σας διευκρινίσω ότι δεν είναι δικό μου, 
όπως θα δείτε στο τέλος του, δηλαδή δεν το έγραψα εγώ.

Απ’ όλο το κείμενο σαφώς και δεν με ενδιαφέρει ούτε τι κρέας τρώει 
ο κάθε άνθρωπος, ούτε αν μυρίζει κρεμμύδι. 
Για τα υπόλοιπα όμως, όπως βιασμούς, κλεψιές, απαξίωση των ηθών
 και αξιών της πατρίδας μου και της βεβήλωσης της πίστης μου 
στα ιδανικά της πατρίδας μου με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο…

Αν αυτό το θεωρεί κάποιος ρατσιστικό είναι δικαίωμά του… 
Η ανησυχία μου δεν είναι για τους μετανάστες, αλλά γι' αυτούς
 που εισβάλουν στην χώρα μου τόσο εύκολα με εγκληματικές τάσεις 
που ουδείς γνωρίζει από πού προέρχονται και όχι για τους πρόσφυγες πολέμου…

Για μια ακόμη φορά διαπιστώνω την υποκρισία και τον φαρισαϊσμό
 που έχει καταβάλει την χώρα μου απ’ τους ίδιους τους Έλληνες, που όπως πάντα 
στην ιστορία μας σαν λαός την έφερε στην σημερινή κατάντια…

Ουδείς μπορεί να φιμώσει τα πιστεύω μου, τις αξίες και τις σκέψεις μου
 όπως και κανενός συνανθρώπου μου. Εύχομαι σε λίγα χρόνια 
να μην συμφωνείτε με τα λεγόμενα μου γιατί αν συμφωνήσετε
 τότε θα έχει χαθεί η πατρίδα…

Στοπ στους ανεξέλεγκτους μετανάστες λοιπόν και όχι σ’ αυτούς
 που αναζητούν στην χώρα μου μια ευκαιρία ζωής…

Ελπίζω στα όσα κακά έρθουν να δείξετε τον ίδιο ζήλο προβολής 
όπως κάνατε σήμερα…

Υ.Γ.1 Μην μπερδεύεται τα λόγια μου με τον αθλητισμό!

Υ.Γ.2 Και ξέρω ότι δεν θα δημοσιευθεί, γιατί ο καθένας επιλέγει 
να πλασάρει αυτό που του συμφέρει».

Δεν υπάρχουν σχόλια :