Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2017

Τι δήλωσε σε τηλεοπτικό σταθμό ένας από τους «πρωταγωνιστές» του περιστατικού με το σήμα του αλβανικού αετού.

«Ήταν λάθος, αλλά είμαι περήφανος που είμαι Αλβανός»
Ένας από τους αλβανικής καταγωγής «πρωταγωνιστές» του περιστατικού
 με το σήμα του αλβανικού αετού, που συνέβη πριν από λίγες ημέρες στο Μεσολόγγι 
μίλησε σε τηλεοπτικό σταθμό δίνοντας εξηγήσεις.

Ο νεαρός μίλησε με αλλοιωμένη φωνή στην κάμερα του Star για την κίνηση
 του ιδίου και άλλων έξι νεοσυλλέκτων να σχηματίσουν
 με τα χέρια τους τον αλβανικό αετό.

Αρνήθηκε κατηγορηματικά ότι τόσο ο ίδιος όσο και οι υπόλοιποι έχουν οποιαδήποτε
 σχέση με αλβανικούς εθνικιστικούς κύκλους και πρόσθεσε 
πως δεν τους παρακίνησε κανείς για την πράξη τους και πως επρόκειτο για πλάκα.

«Το ανέβασε κάποιος χωρίς να ξέρουμε εμείς οι υπόλοιποι ότι το ανέβασε.
 Ηταν λάθος αυτό που έκανα. Αμα έβαζα αλβανική σημαία, όντως θα ήταν προδοσία.
 Εχω μετανιώσει πιο πολύ για τους δικούς μου που έκλαιγαν όλη μέρα. 
Παραλίγο να μου πεθάνουν. Για μένα;» δήλωσε συγκεκριμένα.

Συμπλήρωσε δε: «Εχω μεγαλώσει στην Ελλάδα, με έχει μεγαλώσει η Ελλάδα. 
Άσχετα που έχω γεννηθεί στην Αλβανία, είμαι υπερήφανος που είμαι Αλβανός, 
αλλά και περήφανος που έκανα τη θητεία μου εδώ πέρα. 
Είμαστε όλοι ομογενείς, κανείς δεν έχει αλβανικά χαρτιά».

Όταν ρωτήθηκε, για το αν υπάρχουν και άλλοι να κάνουν αυτή την κίνηση, 
είπε: «Ρε, ποιοι εφτά; Εδώ θα το κάναμε 400 άτομα, αλλά έχε χάρη που ήμασταν
 και παίζαμε ποδοσφαιράκι και μας πήγε έτσι στο μυαλό και λέμε να το κάνουμε».

Ο 23χρονος μένει στην Κυψέλη, γεννήθηκε στην Αλβανία και ήρθε στην Ελλάδα 
σε πολύ μικρή ηλικία.


Αξίζει να τονιστεί πως οι δύο από τους οκτώ νεοσυλλέκτους έχουν ήδη πάρει αναβολή. 
Οι υπόλοιποι έξι είναι στη διαδικασία των γιατρών στο 401, 
ώστε επίσης να πάρουν αναβολή. 
Και οι οκτώ ορκίζονται στις 10 Φεβρουαρίου. 
Η ποινή για τους φαντάρους είναι 60 μέρες φυλάκιση και 100 μέρες φυλάκιση
 για τον νεοσύλλεκτο που τράβηξε τη φωτογραφία και την ανέβασε στο διαδίκτυο.

Δεν υπάρχουν σχόλια :