Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2016

Σάτιρα και προπαγάνδα! Ποιος βάζει όρια σε αυτό; Υπάρχουν όρια στην Σάτιρα;

Λαζόπουλε,σου απαγορεύω να μιλάς για μένα. 
Δεν είσαι εσύ ο πολίτης, εγώ είμαι.
Εγώ αισθάνομαι ότι έχω αριστερή κυβέρνηση με σταλινικές χοντροπετσιές και έπαρση. Ντρέπομαι που είμαι το τελευταίο σταλινικό θέρετρο της δύσης και για τον λαό μας
 που είναι ασυγχώρητα ανώριμος. Σου απαγορεύω δε, να μιλάς για μένα.
Δεν είσαι ο πολίτης, εγώ είμαι. 
Εσύ, με το ατού του Αριστοφανόπληκτου, τρουπώνεις σε κάθε εξουσία 
και μεταλλάσσεται κατά το συμφέρον σου, έτσι ώστε τα μικρόνοα, να σε υπολογίζουν
 ως δύναμη. Ερχεσαι ως από μηχανής ακριβώς όταν σε χρειάζεται το κόμμα
 που στηρίζεις κάθε φορά. Δεν σε παρακολουθώ εδώ και πολλά χρόνια, 
και παραξενεύομαι που υπάρχεις ακόμη καλλιτεχνικά -στέρεψες γαρ εδώ και 10 χρόνια 
και πλέον κουνάς το δάχτυλο και μιλάς για πορδές και γριές/γέρους 
(και μόνο που έβαλες αυτές τις λέξεις στο λεξιλόγιο του κόσμου σε σιχάθηκα). 
Κράζω την πρακτική σου να βάζεις κάτι μελό προς το τέλος της εκπομπής
 και αμέσως μετά γιούρια και ντιριντάχτα. 
Ο μαιτρ της εύκολης συγκίνησης κατάντησες. 
Σε θυμάμαι να κλαίς στην αγκαλιά της Δήμητρας για να μη πας φαντάρος, 
μετά στης Αλίκης (της 'εθνικής μας αποκοιμίστριας', όπως την αποκαλούσες) 
για να μη καταδικαστείς όταν είπες κλούβιο το μάτι του Σαρτζετάκη,
θυμάμαι κάτι κότερα κλπ. 
Είσαι πράγματι αριστερός, τέτοιες λειράτες είστε οι περισσότεροι, αυτό είναι το ήθος σας. 
Αλλά για το τσίρκο που κυβερνά τώρα και δίνει αβέρτα έμπνευση 
στον πραγματικό καλλιτέχνη, δε βλέπω να λες πολλά. 
Στη θέση σου, θα χα 5ωρη καθημερινή εκπομπή και μυριάδες χορηγούς. 
Αυτά.. και πολύ ασχολήθηκα.
Δικό μας σχόλιο:
Συγγνώμη αλλά άλλο αριστερός 
και άλλο ιδεοληπτικός με εμμονές
και φυσικά είναι άλλο ο γυμνοσάλιαγκας. 

Δεν υπάρχουν σχόλια :