Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2016

Τελικά η υποκρισία....περισσεύει αλλά και οι άνθρωποι που κανιβαλίζουν με την πρώτη ευκαιρία.

Ξεσπά η Ραχήλ Μακρή 
για τον χαμό του Παντελή Παντελίδη!
«Πρόλαβαν να σε καταδικάσουν
 χωρίς να έχουν καταλάβει καν»!
«Είμαι “γκαζοφονιάς” και μάλιστα υπάρχουν φορές που οδηγάω και ακούω Παντελίδη!», 
είχε δηλώσει πριν από καιρό η Ραχήλ Μακρή σε συνέντευξή της, προκαλώντας 
αντιδράσεις. Τραγική ειρωνεία... ο Παντελής Παντελίδης σκοτώθηκε σε τροχαίο 
από υπερβολική ταχύτητα.
Η πρώην βουλευτής, με ανάρτησή της στο facebook, έγραψε τα εξής:
«Καλό παράδεισο.....
Πρόλαβαν να σε καταδικάσουν χωρίς να έχουν καταλάβει καν. 
Βέβαια το ότι πουλάνε κάθε μέρα την πατρίδα με έργα και με λόγια δεν ενόχλησε κανέναν.
Έτσι ανέφερα μέσα στο τραγούδι τους στίχους "εκεί τι κάνεις;"
 και "πατρίδα πουλάς" χαρακτηρίζοντάς τη "σκάρτη".
12 ωρες μετά πεθανε σε τροχαίο γιατι εχασε τον ελεγχο το αυτοκινητού του.
Γράφοντας στίχους όπως πάντα με γνώμονα την αλήθεια της ψυχής μου 
έγραψα ένα τραγούδι για μία κοπέλα που ενώ ήταν με Ελληνόπουλο, 
το απαρνήθηκε προτιμώντας να ζήσει τη μεγάλη ζωή με έναν πλούσιο Τούρκο
 στη μεριά των κατεχόμενων.Έτσι ανέφερα μέσα στο τραγούδι τους στίχους 
"εκεί τι κάνεις;" και "πατρίδα πουλάς" χαρακτηρίζοντάς τη "σκάρτη".
Είναι μία ερωτική ιστορία βασισμένη σε πραγματικά γεγονότα 
που μου έχουν εξιστορηθεί κατά καιρούς και με πείραξαν. 
Όσο για το αν γνωρίζω τη σοβαρότητα της λέξης κατεχόμενα και το αν συμπονώ
 και σέβομαι τους Ελληνοκύπριους δε χρειάζεται να πω τίποτα περισσότερο 
από το ο,τι το μεγαλύτερο μέρος της ζωής μου το έχω περάσει ως στρατιωτικός 
σε πολεμικά πλοία υπερασπιζόμενος τη σημαία της Ελλάδας και της Κύπρου
 πάντα έτοιμος να δώσω και τη ζωή μου αν χρειαστεί στη δύσκολη στιγμή
 και γι αυτό και έχω παρασημοφορηθεί απ'την πατρίδα. 
Απ'όσους πρόλαβαν να με καταδικάσουν ζητώ συγνώμη που τους στεναχώρησα 
αλλά δυστυχώς το ερμήνευσαν λάθος. 
Παρ'όλα αυτά λόγω της παρεξήγησης αυτής και της διάστασης που πήρε το θέμα 
αποφάσισα ως ελάχιστη ένδειξη σεβασμού στους Κύπριους φίλους μου να αποσύρω 
αυτό το τραγούδι γιατί όλο αυτό με πίκρανε.Σας ευχαριστώ όλους.Παντελής Παντελίδης»
Δικό μας σχόλιο:
Τελικά η υποκρισία....περισσεύει
 αλλά και οι άνθρωποι που αρέσκονται
 στον κανιβαλισμό. 
Φυσικά κανιβαλίζουν τους πετυχημένους
 με την πρώτη ευκαιρία. 
Α, όσο για το κοινό;
Υπάρχει άφθονο και περισσεύει.
Ακόμη και στις μικρές όμως κοινωνίες
(πόλεις-χωριά αλλά και γειτονιές)
παρατηρείται το ίδιο φαινόμενο.



Λουλούδια και θρήνος στο σημείο του τροχαίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια :