Παρασκευή 12 Αυγούστου 2022

Ποιος....ωφελείται αποσταθεροποιώντας την Ελλάδα;

Του Άγη Βερούτη
Από την εποχή της Μάχης των Θερμοπυλών και πιθανόν πρωτύτερα,
 καμία χώρα δεν μπορεί να επιβιώσει των επιβουλών των εχθρών της
 αν δεν πληροφορείται για τις κινήσεις και τις προθέσεις τους. 
Και για τις κινήσεις των προθύμων-συνεργάσιμων με τον εχθρό 
εκ των ιδίων των πολιτών της.

Χώρα χωρίς μυστικές υπηρεσίες, είναι σαν ξεκλείδωτο αμάξι
 στην είσοδο καταυλισμού διαρρηκτών. 

Για να είναι μια χώρα ισχυρή και ασφαλής από όσους την επιβουλεύονται,
 αυτή θα πρέπει να προστατεύεται από φρουρούς των συμφερόντων της. 
Η γνώση των προθέσεων μέσα από τη συλλογή πληροφοριών
 για τις ενέργειες εχθρών και φίλων είναι θεμελιώδης για την προστασία 
μιας χώρας αλλά και την αποφυγή παγίδων και λαθών σε εθνικό επίπεδο. 

Άλλωστε η ισχυρότερη χώρα σήμερα, οι ΗΠΑ έχουν σειρά υπηρεσιών
 με αντικείμενο τη συλλογή πληροφοριών παγκοσμίως και την ανάλυσή τους, 
οι οποίες ίσως αποδειχθούν χρήσιμες για τη διαφύλαξη 
των συμφερόντων της χώρας. 
Μέχρι και σύστημα δορυφόρων έχει 
για αυτή τη δουλειά, το γνωστό Echelon.

Δεν μιλάμε κατ’ ανάγκη μόνον για κοριούς, δορυφόρους και επισυνδέσεις,
 αλλά για μια καθολική προσέγγιση συλλογής δημοσίως διαθέσιμων
 πληροφοριών από κοινωνικά δίκτυα, το πλέγμα των φίλων
 που δέχεται κάποιος σε αυτά, οι προτιμήσεις εκάστου ενός σε αναρτήσεις 
άλλων και πολλά άλλα.

Η Κίνα μάλιστα έχει δημιουργήσει και ένα σύστημα 
"κοινωνικής βαθμολόγησης” που συνθέτει το αντίστοιχο του credit score
 καθενός ατόμου με βάση την αντικοινωνική ή φιλοκοινωνική συμπεριφορά του. 
Η βαθμολόγηση αυτή γίνεται τόσο από συστήματα τεχνητής νοημοσύνης 
όσο και από την παρουσία προστίμων για πλημμελήματα και παρατηρήσεων 
για αντικοινωνικές συμπεριφορές. 
Και μιλάμε για απλούς πολίτες και όχι πολιτικούς 
που μπορεί να επιφέρουν ανήκεστο βλάβη σε μια χώρα.

Στην Ελλάδα φημολογείται ότι κυκλοφορούν 10-20 "βαλιτσάκια" 
που όταν είναι κοντά ο υποψήφιος προς παρακολούθηση, παριστάνουν ότι 
είναι κεραίες κινητής και κατεβάζουν το περιεχόμενο του κινητού του
 και όλες τις συνομιλίες του. 
Οι φήμες θέλουν αυτά να είναι σε χέρια όχι του Ελληνικού κρατικού μηχανισμού. 
Οι κρατικές αρχές εξάλλου, με μια νόμιμη εντολή στις εταιρείες τηλεφωνίας 
έχουν πρόσβαση σε οτιδήποτε χρειαστεί (πχ συνομιλίες Χρυσής Αυγής). 

Οποιοσδήποτε ιδιώτης ή ξένη πρεσβεία ή ξένη υπηρεσία πληροφοριών
 που ΔΕΝ έχει πρόσβαση σε "βαλιτσάκι" εντός ελληνικής επικράτειας, 
μπορεί με €50.000 ή λιγότερα να αγοράσει όση πληροφόρηση χρειάζεται
 από παραπάνω από 5 εταιρείες που διαθέτουν zero-click συστήματα σύνδεσης 
με το κινητό ενός στόχου. 
Με ακόμα λιγότερα αν ο υποψήφιος προς παρακολούθηση είναι αρκετά αφελής
 να πατήσει κάποιο σύνδεσμο που του ήρθε σε μήνυμα.

Παρεμπιπτόντως, πιθανότατα κανένα από τα υπάρχοντα εναλλακτικά 
προγράμματα επικοινωνίας (WhatsApp, Viber, Signal, Messenger, iMessage κλπ) 
δεν υφίσταται χωρίς back-door από τους κατασκευαστές
 για τις υπηρεσίες πληροφοριών. 
Αλλιώς δεν θα υπήρχαν διαθέσιμα στα App Stores για να τα κατεβάσει κανείς. 

Ακόμα και εκείνα που υποτίθεται ότι είναι open source, θα μπορούσαν 
να είναι ασφαλή ΜΟΝΟΝ αν όποιος πριν τα χρησιμοποιήσει διαβάσει ο ίδιος 
τον κώδικα τους και βρει ότι δεν έχουν back-door, ΚΑΙ κατόπιν κάνει ό ίδιος
 compile το πρόγραμμα με τον ελεγμένο πηγαίο κώδικα και μετά βάλει
 την εφαρμογή στο κινητό του. 

Αυτά που κατεβάζει κάποιος από τα App-stores των διαφόρων εταιρειών 
δεν μπορεί να γνωρίζει ουδείς αν χρησιμοποίησαν τον ίδιο πηγαίο κώδικα
 που είναι διαθέσιμος στο compilation της εφαρμογής.

Οι επίσημες παρακολουθήσεις από τις αρχές γίνονται κατόπιν άδειας 
από τη δικαστική εξουσία. 
Ουδείς θα πρέπει να είναι υπεράνω της νόμιμης παρακολούθησης, αλλιώς 
καταστρατηγείται η αρχή της αναλογικότητας, σε αντίθεση με όσα θα ήθελε
 να δεχθούμε ο κ. Βενιζέλος ο οποίος άλλωστε είναι συνυπογράφων
 ενός εκ των ισχυόντων ελληνικών νόμων που διέπουν τις νόμιμες 
παρακολουθήσεις για τη διαφύλαξη της Δημοκρατίας μας, 
και ΔΕΝ εξαιρεί κανέναν μας, και ορθώς.

Για να γίνεται επίσημη παρακολούθηση κάποιος είχε επαρκείς υπόνοιες
 ή καταγγελία ότι κάτι δεν πάει καλά με τον υποψήφιο προς παρακολούθηση, 
είτε στοιχειοθετημένη υποψία τέλεσης αξιόποινης πράξης 
είτε πρόθεσης για τέτοιαν. 

Ουδείς μπορεί να χρησιμοποιήσει νόμιμα κανάλια αν δεν υπάρχει
 καταγγελία ή στοιχειοθετημένη υποψία. 
Οι 2 εισαγγελείς που είναι επιφορτισμένοι με την αξιολόγηση αυτών
 (μάλλον ένας πλέον, με νόμο της προηγούμενης κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ) 
έχει την ευθύνη της κρίσης αυτής.

Μια χώρα δικαιούται να παρακολουθεί διακριτικά ή όχι κάποιον πχ που ήρθε
 εσπευσμένα από εχθρική χώρα δήθεν για να κάνει ένα ρεπορτάζ σε ευαίσθητες
 για την άμυνα της περιοχές, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ σε κανέναν!

Όλα τα παραπάνω τα γνωρίζουν όλοι όσοι εμπλέκονται στο πολιτικό σύστημα.
 Κυρίως οι πολιτικοί αρχηγοί. 
Κυρίως όσοι έχουν τη δυνατότητα όντες εντός συστήματος να βλάψουν 
τη χώρα παραπάνω από θέση που τους έχει εμπιστευτεί ο ελληνικός Λαός.

Δεν υπάρχει σοβαρός πολιτικός αρχηγός που να επιτρέπει σε όσους 
τον συναντούν στο γραφείο του, να φέρουν το κινητό τους εντός του γραφείου.
 Δεν υπάρχει σοβαρός πολιτικός αρχηγός που να κάνει τις σημαντικές
 επικοινωνίες του μέσω απλών κινητών σαν αυτά που αγοράζεις 
στο κατάστημα ηλεκτρονικών ή στο κιόσκι. 

Δεν υπάρχει σοβαρός πολιτικός αρχηγός 
που ενώ ο ίδιος παρακολουθούσε 
τον υπουργό οικονομικών του, 
και ο ίδιος υπουργός οικονομικών του
 ηχογραφούσε τις συνομιλίες τους με το κινητό του,
 να βγαίνει μετά
 και να λέγει ότι οι παρακολουθήσεις πολιτικών 
ατόμων δεν είναι δημοκρατικές! 
Ειδικά αν έχει σκάνδαλα να τον ακολουθούν.

Αφού λοιπόν όλα αυτά είναι γνωστά σε όλους όσοι επέλεξαν να συμμετέχουν
 στα πολιτικά δρώμενα της χώρας τους, πώς εμφανίζονται τώρα ως αφελείς 
και μωρές παρθένες;

"Cui bono?” έλεγε ο Lucius Cassius στην Αρχαία Ρώμη.

Ποιος θα ωφεληθεί από την αποσταθεροποίηση μιας ευρωπαϊκής χώρας, 
θεμελιακής της Βορειοατλαντικής Συμμαχίας, εν μέσω επεκτατικού πολέμου
 της Ρωσίας στην καρδιά της Ευρώπης, ενόσω μαίνεται παγκόσμια
 ενεργειακή κρίση και πληθωρισμός, και φυσικά ενώ ο Πρόεδρος 
της όχι και πλέον φιλικής προς την Ελλάδα γείτονος χώρας, τουιτάρει
 στα ελληνικά ποιον θέλει πρωθυπουργό της Ελλάδος στη θέση του 
"όχι και τόσο πειθήνιου προς τις βλέψεις του”, Κυριάκου Μητσοτάκη;

Κυρίως, ποιος έχει πρόσβαση σε διαβαθμισμένα έγγραφα της Ελληνικής 
Υπηρεσίας Πληροφοριών για να τα διαρρέει, και ποιος βρίσκει προθύμους 
συνεργάτες στο ελληνικό πολιτικό σύστημα, στην απόπειρα 
πολιτικής αποσταθεροποίησης της χώρας; 

Ποιος θα ωφεληθεί αν ο Ανδρουλάκης γίνει μπίλιες με τον Μητσοτάκη
 και έτσι αποτραπεί μια δυνητική συνεργασία τους
 μετά τις εκλογές με απλή αναλογική; 

Και ποιος θα απορροφήσει το σύνολο των ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ
 στην τρίτη απανωτή εκλογική αναμέτρηση, προκειμένου να σχηματιστεί 
κυβέρνηση στις επόμενες εκλογές το 2023;

Πολύς θόρυβος για το τίποτε, για πράγματα που όλοι οι πολιτικοί ξέρουν
 ότι συμβαίνουν, γιατί αυτό επιτάσσει η διαφύλαξη του εθνικού συμφέροντος, 
γιατί συμβαίνουν σε όλες τις χώρες του πλανήτη, και γιατί είναι δεδομένο
 ότι αν κάτι θέλει κάποιος να πει που δεν πρέπει να μαθευτεί, 
δεν το λέγει στα τηλέφωνα...
Δεν ξέρω, πού τις βρήκαμε τόσες παρθένες στο ελληνικό πολιτικό σύστημα;
Ή μήπως όχι;
Cui bono, λοιπόν;
agissilaos@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :