Camp:Πώς μια καινοτόμα προσέγγιση στον κλάδο
του λιανεμπορίου αλλάζει όλα τα δεδομένα
και τρομάζει τον ανταγωνισμό.
Η Camp χαρακτηρίζεται σήμερα πρωτοπόρος. Και είναι.
Είναι γιατί δεν φοβήθηκε το ρίσκο.
Όταν άνοιξε όμως το πρώτο της κατάστημα στη Νέα Υόρκη, οι New York Times
πετάχτηκαν ως εκεί και αναρωτήθηκαν κατόπιν στον τίτλο του δημοσιεύματός τους:
«Αυτό το κατάστημα παιχνιδιών καλεί τα παιδιά να παίξουν.
Θα πουλήσει όμως τίποτα;».
Η σύντομη ιστορία έδειξε πως ναι, μια χαρά πουλά. Όχι όμως προϊόντα.
Ή όχι κυρίως προϊόντα.
Και έχει πιστούς πελάτες που επιστρέφουν με σταθερή συχνότητα.
Αυτό είναι το νέο μοντέλο επιχειρείν που ευαγγελίζεται,
πως για να πουλήσεις κάτι, είτε σε παιδί είτε σε ενήλικα, πρέπει να το κάνεις
ενδιαφέρον για τον πελάτη να έρθει ως το κατάστημά σου (ή το site σου).
Η απάντηση σε αυτή την πρόκληση θα καθορίσει ενδεχομένως τους νικητές
και τους χαμένους του λιανεμπορίου στο προσεχές μέλλον…
ΠΗΓΗ και περισσότερα ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου