Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2020

Ειλικρινά, το πιστεύετε αυτό;

Γεια σας φίλοι. Φαίνεται είναι αλήθεια ότι είμαστε περιορισμένοι,
 γιατί έχω παρατηρήσει ότι στα likes και τα σχόλια
 είναι πάντα τα ίδια άτομα. 
Είναι παράξενο να έχω πολλούς φίλους και μόνο 25 επιτρέπεται
 να βλέπουν τις αναρτήσεις μου. 
Έκανα λοιπόν αυτό που λέει παρακάτω και διόρθωσα την κατάσταση. 
Αγνόησα αυτό το μήνυμα αρκετές φορές επειδή δεν πίστευα
 ότι θα λειτουργήσει. 
Τελικά λειτουργεί! 
Πήρα ένα νέο news feed.
 Έτσι τώρα παρακολουθώ αναρτήσεις από ανθρώπους 
που δεν έχω δει εδώ και χρόνια.
Αυτός είναι ο τρόπος γύρω από το σύστημα που χρησιμοποιεί
 το Facebook για να περιορίσει τις προβολές δημοσιεύσεων
 στις Ενημερώσεις μας.
 Ο αλγόριθμός του επιλέγει τους ίδιους λίγους ανθρώπους, 
γύρω στα 25, που πρόκειται να διαβάσουν τις αναρτήσεις μου.
Για να το πετύχετε αυτό:
📷 Κρατήστε το δάχτυλό σας οπουδήποτε σε αυτό το post. 
Εμφανίζονται διάφορες επιλογές, συμπεριλαμβανομένου του ′′Αντιγραφή".
📷 Κάντε κλικ στην  ′′Αντιγραφή".
📷 Πηγαίνετε στη σελίδα σας, βάλτε το δάχτυλό σας 
εκεί που γράφει ′′Τι σκέφτεστε?".
 Θα ανοίξει μια λευκή σελίδα. 
Βάλτε το δάχτυλό σας σε αυτή τη σελίδα
 και θα εμφανιστούν διάφορες επιλογές. 
Κάντε κλικ στο ′′Paste ή επικόλληση′′ και αυτό το κείμενο
 θα εμφανιστεί πλήρες.
Αυτό ′′λύνει′′ το σύστημα.
Αν διαβάσετε αυτό το μήνυμα, κάντε μου τη χάρη και αφήστε
 ένα γρήγορο σχόλιο: ένα ′′Γεια", ένα αυτοκόλλητο, ό,τι θέλετε, 
γιατί μόνο έτσι θα εμφανιστεί στο news feed μου. 
Δεν αρκεί μόνο να κάνετε like. 
Πρέπει να γράψετε κάτι για να ξέρω πόσοι έχουν διαβάσει το κείμενο.

Δεν υπάρχουν σχόλια :