Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2019

Σήμερα η δίκη του νεαρού που εκσπερμάτωσε στην πλάτη φοιτήτριας.

Δικάζεται σήμερα στο μονομελές πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης ο φοιτητής 
που εκσπερμάτωσε στην πλάτη φοιτήτριας μέσα στη βιβλιοθήκη του ΑΠΘ.

Το πρωτοφανές περιστατικό σημειώθηκε την Τετάρτη 6 Νοεμβρίου
 όταν η νεαρή φοιτήτρια βρέθηκε στη βιβλιοθήκη για να μελετήσει.

«Αποδέχομαι τη σε βάρος μου κατηγορία. Προέβην σε αυτή την ενέργεια
 γιατί μου πρόσφερε προσωρινή ανακούφιση. 
Έχω μετανιώσει για την ενέργειά μου» φέρεται να είπε ο 22χρονος
 σύμφωνα με το κεντρικό δελτίο του Star Channel.

Η νεαρή φοιτήτρια Νομικής, η οποία σοκαρίστηκε μετά την παραπάνω πράξη,
 μίλησε για την τραυματική της εμπειρία και περιέγραψε τι συνέβη.

«Σε ανύποπτο χρόνο και χωρίς να αντιληφθώ την παρουσία κάποιου ατόμου 
κοντά μου, ένιωσα κάτι υγρό να τρέχει στην πλάτη μου. 
Εκείνη τη στιγμή γύρισα και είδα ένα νεαρό άτομο με σκούρα ρούχα 
να απομακρύνεται από το μέρος μου και όταν απομακρύνθηκε αρκετά
 συνειδητοποίηση ότι είχε προβεί σε εκσπερμάτιση πάνω μου.
 Προσβλήθηκε βάναυσα η γενετήσια αξιοπρέπειά μου, 
ενώ ένιωσα έντονο φόβο και ταραχή», καταλήγει.

Δεν υπάρχουν σχόλια :