Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2019

Πάντειο: Άτομα με κράνη χτύπησαν και μπουγέλωσαν φοιτητές Στο νοσοκομείο ένα άτομο.

Έκρυθμη ήταν χθες η κατάσταση 
στο Πάντειο Πανεπιστήμιο
 κατά τη διάρκεια της γενικής συνέλευσης.

Όπως καταγγέλλουν φοιτητές στα «Φοιτητικά Νέα» άτομα με κράνη επιτέθηκαν
 και χτύπησαν έναν φοιτητή στο κεφάλι, ο οποίος μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο 
για να του παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες.

«Λίγο πριν τη στιγμή της επίθεσης στεκόμουνα ακριβώς δίπλα στο παιδί 
το οποίο υπέστη την επίθεση. 
Σε εκείνο το σημείο είχε γίνει μια μεγάλη 
άτοπη διαφωνία δύο παρατάξεων για ευρύτερα ζητήματα
 όπως η κηδεία του Φιντέλ Κάστρο. 
Σε κάποια στιγμή ο συντονιστής λέει να σταματήσουνε και να σηκωθεί η επόμενη
 παράταξη που τύχαινε να είναι η ΔΑΠ. 
Τότε άτομα με κράνη και αντικείμενα στο χέρι (σαν κοντάρια μου φανήκανε) 
περνάνε ακριβώς από μπροστά μου και αρχίζουνε να χτυπούν το παιδί στο κεφάλι. 
Αυτό γρήγορα αλλάζει κατεύθυνση έτσι ώστε να γλιτώσει
 και περνάνε πάλι από μπροστά μου» λέει φοιτητής.

Και συνεχίζει: «Σε αυτό το σημείο εγώ και άλλα δύο παιδιά προσπαθούμε
 να τους συγκρατήσουμε αλλά μας σπρώχνουνε και εγώ χτυπάω 
με την πλάτη μου στον τοίχο, ευτυχώς όμως δεν έπαθα κάτι. 
Έξω συνεχίζει ο ξυλοδαρμός και το παιδί καταφέρνει να φύγει. 
Σε αυτό το σημείο λέω πως πρέπει να φύγουνε τώρα οι υπεύθυνοι της επίθεσης 
και συμβαίνουν τα εξής».

Σύμφωνα με άλλη μαρτυρία στόχος επίθεσης έγινε και μια φοιτήτρια
 που την ώρα που ανέβηκε να μιλήσει την μπουγέλωσαν. 
«Άγνωστοι εισέβαλαν στην αίθουσα, τη μπουγέλωσαν
 και την ανάγκασαν να κατέβει. 
Ακολούθησε κυνηγητό της ίδιας και άλλων φοιτητών που τη προστάτευαν 
έξω από την αίθουσα. 
Εκεί και την ίδια και άλλους συμφοιτητές τους χτύπησαν και τους έριξαν κάτω. 
Ακολούθησε αναστάτωση.
 Η συνέλευση τελικά συνεχίστηκε με απουσία πολλών φοιτητών.
 Ο σύλλογος με ψήφισμα που κατατέθηκε καταδίκασε 
σύσσωμος το περιστατικό». είπε άλλος φοιτητής.
Δείτε το βίντεο με την ένταση:

Δεν υπάρχουν σχόλια :