Δευτέρα 4 Μαρτίου 2019

Η Θεοδώρα Μεγαλοοικονόμου έγραψε στίχους για τον Αλέξη Τσίπρα.

«Ο Αλέξης Τσίπρας έχει μία ηγετική προσωπικότητα, 
δεν καταλαβαίνει από βαρίδια»
Στίχους που αφιερώνει στον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα έγραψε η Θεοδώρα Μεγαλοοικονόμου, όπως ανέφερε σε συνέντευξη που παραχώρησε 
στον τηλεοπτικό σταθμό Epsilon.
Η νυν βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ τόνισε στις δηλώσεις της ότι ο κ. Τσίπρας
 είναι ένας πολύ γοητευτικός άνδρας, αφού πρώτα παρουσίασε τη μικρή 
μουσική της σύνθεση.
Αυτοί είναι οι στίχοι του τραγουδιού της κ. Μεγαλοοικονόμου:
«Σε λένε Αλέξη και είσαι ηγέτης,
η κάθε σου λέξη, ομόνοια και καταπέλτης».

Σε άλλο σημείο της συνέντευξής της, η Θεοδώρα Μεγαλοοικονόμου 
αναφέρθηκε και στα οικονομικά προβλήματα που αντιμετώπισε η οικογένειά της 
στο παρελθόν αλλά και στον τρόπο που την αντιμετώπισαν ο σύζυγός της και εκείνη.

«Περάσαμε μια μεγάλη οικονομική κρίση, συνέβη την Πρωτοχρονιά του 1994. 
Είχαν παραβιάσει το εργαστήριο, είχαν κόψει χρηματοκιβώτια, είχαν κάνει
 μια μεγάλη σχεδιασμένη διάρρηξη. 
Ήταν ένα σοκ μεγάλο γιατί είχαμε περιουσία σε ακίνητα και σε πρώτη ύλη,
 σε εμπόρευμα που είχαμε. 
Αφού έφυγε το εμπόρευμα σταμάτησε να λειτουργεί και το εργαστήριο. 
Ήταν πολύ δύσκολη στιγμή γιατί τα δυο μεγάλα παιδιά μας σπούδαζαν, 
ενώ ο μικρός ήταν τεσσάρων ετών. 
Προσπαθήσαμε να βάλουμε τη ζωή μας σε κάποια τάξη. 
Δεν θέλαμε να μας βλέπουν τα μεγάλα μας παιδιά που στεναχωρημένους. 
Ο άντρας μου κάπνιζε πολύ και εγώ έτρωγα. 
Μέχρι που έπιασα τον εαυτό μου να τρώω σαρδέλα και να έχω και ένα κουτί
 μαρμελάδα ανοιγμένο δίπλα μου. 
Πάχυνα, έγινα 100 τόσα κιλά. 
Με είχε πιάσει μια αγχωτική βουλιμία» ανέφερε η βουλευτής.

Ολοκληρώνοντας την αναφορά της στον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα, 
η κ. Μεγαλοοικονόμου επεσήμανε: 
«Ο Αλέξης Τσίπρας έχει μία ηγετική προσωπικότητα. 
Δεν καταλαβαίνει από βαρίδια. 
Δεν θα ακολουθήσει αυτό που θα του πει ένας υπουργός του, ένας συνεργάτης του.
 Εγώ τον συνάντησα αφού ψήφισα τον προϋπολογισμό ως ανεξάρτητη βουλευτής. 
Με πήραν τηλέφωνο από το Μέγαρο Μαξίμου και μου είπαν ότι θέλει
 να με συναντήσει προσωπικά.
 Στη συνάντηση δεν μιλήσαμε πολιτικά, αλλά απλά φιλικά. 
Μεταξύ του Κυριάκου Μητσοτάκη και του Αλέξη Τσίπρα ως άντρα
 θα ψήφιζα τον Τσίπρα δαγκωτό».
Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια :