Φαίνεται πως ο ιδιοκτήτης του καταστήματος,
χρησιμοποίησε και άλλες τρόπους,
χωρίς ωστόσο αποτέλεσμα και κατέφυγε στον εκφοβισμό.
Κατά καιρούς έχουν κυκλοφορήσει διάφορα σημειώματα σε τουαλέτες
καταστημάτων, με τις οποίες οι ιδιοκτήτες προσπαθούν
να ευαισθητοποιήσουν τους πελάτες τους να μην τα κάνουν χάλια...
Άλλοι προσπαθούν με ευγένεια, άλλοι με πλάκα, όμως η αλήθεια είναι
πως ελάχιστοι βλέπουν αποτέλεσμα.
Κάτι τέτοιο θα πρέπει να ισχύει και στην παρακάτω περίπτωση,
όπου το αφεντικό αποφάσισε να εγκαταλείψει την τακτική του
«να τους πάρουμε με το καλό» και κατέφυγε στην μέθοδο του εκφοβισμού.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου