Κυριακή 16 Ιουλίου 2017

Με λένε Γιώργη, είμαι από τα Ανώγεια και δήλωσα συμμετοχή στο Survivor 2

«Έφυγα από το Μακεδονικό αλλά μπορεί να μείνω στις ακαδημίες της ομάδας. 
Θα ήθελα να κάνω δουλειά με τα παιδιά.
 Δεν μου αρέσει να είμαι προπονητής στην πρώτη ομάδα» είπε
 ο απολαυστικός Πάτρικ Ογκουνσότο μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό sport fm
 και στη συνέχεια αποκάλυψε πως θέλει να μπει στο Survivor 2!

«Όλοι όσοι μπαίνουν μέσα στο Survivor έχουν δουλειά. 
Έτσι θα είμαι κι εγώ. 
Αυτό κάνει καλό και στην ομάδα.
 Εγώ δεν έχω πρόβλημα να πάω.
 Θέλω να πάω. 
Με έπεισε ο κόσμος να πάω. 
Όλοι μου έλεγαν να πάω. 
Έκανα αίτηση για το Survivor 2! 
Έχω τον κωδικό μου και περιμένω ειδοποίηση, ίσως πάω για συνέντευξη!»,
 είπε και πρόσθεσε: «Είναι ένα δημοφιλές παιχνίδι, το βλέπει πολύς κόσμος. 
Βλέπουν τον πραγματικό σου χαρακτήρα, εκτός δουλειάς σου! 
Αν με πάρουν, θέλω να γίνω ο δεύτερος… Ντάνος, 
τον οποίο δεν τον θυμάμαι καθόλου ως ποδοσφαιριστή
Ο επιθετικός δήλωσε πως αισθάνεται Κρητικός 
και μάλιστα είναι από τα... Ανώγεια
 και τον λένε... Γιώργη
 και έχω και το επίθετο Βρέντζος!

Δεν υπάρχουν σχόλια :