Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2017

Η… αγγελία υιοθεσίας που σάρωσε στο Facebook!

Απελπισμένος ιδιοκτήτης…μιας υπέροχης
 πραγματικά σκυλίτσας σε μια στιγμή….......
..........«απόγνωσης» αναγκάστηκε 
να αναρτήσει την εξής αγγελία υιοθεσίας
 στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook…
................και πραγματικά σάρωσε!

«… Η φιλενάδα μου δε θέλει τη σκυλίτσα μου, 
για αυτό και απευθύνω έκκληση σε εσάς. 
Είναι καθαρόαιμη, καλοζωισμένη και πέρασα 
τέσσερα χρόνια μαζί της. Της αρέσει να παίζει
 παιχνίδια.
 Δεν είναι απόλυτα εκπαιδευμένη.
 Εχει πλούσιο μαλλί και έτσι είναι λίγο υψηλό
 το κόστος συντήρησης, ειδικά τα νύχια, 
αλλά της αρέσει η φροντίδα.
Μένει ξάγρυπνη όλη τη νύχτα γιατί της αρέσει 
η φλυαρία, αλλά κοιμάται όταν δουλεύω. 
Τρώει μόνο τα καλύτερα, πιο ακριβά φαγητά. 
Δεν θα σας χαιρετήσει ΠΟΤΕ στην πόρτα 
μετά από μια κουραστική ημέρα ή να σας δείξει
 απεριόριστη αγάπη όταν είστε στα κάτω σας. 
Δεν δαγκώνει ποτέ, αλλά μπορεί να γίνει 
σκέτη κόλαση!
Οποιος ενδιαφέρεται για την 30χρονη, 
εγωίστρια, στριμμένη φιλενάδα μου 
ας έρθει να την πάρει!
 Εγώ και ο σκύλος μου επιθυμούμε
 να της βρούμε άλλο σπίτι!»

Δεν υπάρχουν σχόλια :