Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016

Πόσο σκουλήκια θα πρέπει να νιώθουν τώρα αν ήταν άνθρωποι;

Οι δηλώσεις του Θάνου Πλεύρη που προκάλεσαν αίσθηση.
Ο Θάνος Πλεύρης βγήκε νικητής στη μάχη που έδωσε για τη ζωή του 
και στις δηλώσεις του κατά την έξοδό του από το νοσοκομείο δήλωσε ότι 
«ακόμη και σε αυτούς τους λίγους που ευχήθηκαν τον θάνατό μου,
 εύχομαι να έχουν πάντα υγεία».
"Στα 39 μου χρόνια βρέθηκα στη μεγαλύτερη δοκιμασία της ζωής μου. 
Με τη βοήθεια του Θεού αλλά τον αγώνα που έγινε στο Ιατρικό Κέντρο
 με όλους τους θεράποντες ιατρούς, είμαι πλέον στην κατάσταση 
του τελικού σταδίου της ανάρρωσης" δήλωσε ο πρώην βουλευτής της ΝΔ 
και ευχαρίστησε την σύζυγό του και την οικογένειά του, 
καθώς και τον ανώνυμο κόσμο, όπως είπε, που παρακολούθησε 
την περιπέτεια της υγείας του.

"Εύχομαι σε όλους αυτούς τους ανθρώπους να έχουν υγεία. 
Ακόμη και σε αυτούς τους λίγους που ευχήθηκαν τον θάνατό μου,
εύχομαι να έχουν πάντα υγεία. 
Κανένας δεν αξίζει να βρεθεί σε αυτή τη θέση" τόνισε συγκινημένος.
Δικό μας σχόλιο:
Πόσο σκουλήκια θα πρέπει να νιώθουν τώρα
(μετά από αυτήν την δήλωσή του κ. Πλεύρη) 
 αν ήταν άνθρωποι;
Πόσο σκοταδόψυχοι πρέπει να είναι 
κάποιοι που καλυπτόμενοι πίσω 
από την υποτιθέμενη ανωνυμία 
του διαδικτύου με την κουκούλα τους 
έχυσαν το σκοτάδι και το δηλητήριο 
που έχουν μέσα στο μυαλό 
και την ψυχή τους.........
........τι να πείς;
Περαστικά κύριε Πλεύρη.
Θάνος Πλεύρης: Εύχομαι υγεία ακόμη και σε αυτούς που ευχήθηκαν τον θάνατό μου.
Δείτε το βίντεο από το «Ε»:

Δεν υπάρχουν σχόλια :