Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2016

Αλήθεια γιατί βλέπουμε το τυράκι (εκπαίδευση παιδιών μεταναστών) και δεν βλέπουμε την παγίδα;

Μεταναστευτικό: Η Ελλάδα μπροστά 
στο διχασμό; 
Γιατί είναι λάθος η σύγκριση 
με τις μεταναστεύσεις των Ελλήνων!
Γράφει ο Ζαχαρίας ο Μυτιληνιός
Αν και το θέμα είναι ιδιαίτερα σοβαρό και δεν χωράει στον περιορισμένο χώρο
 ενός άρθρου θα προσπαθήσω να κάνω τις επισημάνσεις και την προσωπική
 και υποκειμενική μου ανάλυση πάνω στο θέμα του τίτλου.

Είμαι απολύτως βέβαιος ότι τα μελλοντικά βιβλία της ιστορίας θα γράφει 
την σημερινή κατάσταση ως «το πρόβλημα των Ωραιοκάστρου», αφού 
από την όμορφη αυτή περιοχή της Μακεδονίας μας και την απόφαση
 τοπικού συλλόγου γονέων και κηδεμόνων ξεκίνησε μια συζήτηση 
και μια έντονη αντιπαράθεση που προβληματίζει πολλούς Έλληνες.

Θα ξεκινήσω με αυτούς που υποστηρίζουν την ένταξη των παιδιών μεταναστών 
στο τοπικά σχολεία. 
Βασικό τους επιχείρημα είναι ότι η ελληνική παιδεία
 μπορεί να επιβληθεί στα παιδιά αυτά και ότι αυτό 
θα ήταν καλό και για τις τοπικές κοινωνίες 
και το σύνολο του Ελλαδικού χώρου, 
αφού πλέον θεωρείται ως δεδομένο ότι όλοι αυτοί
 έχουν εγκλωβιστεί στη χώρα μας. 
Επιχείρημα ομολογουμένως πολύ καλό, μόνο που η πρόσφατη εμπειρία 
με τις εξίσου μεγάλες μεταναστευτικές ροές από την γειτονική Αλβανία, 
αλλά και χώρες όπως η Παλαιστίνη, το Πακιστάν 
που εδώ και δεκαετίες δεχόμασταν μετανάστες, 
απέδειξαν ότι η «ελληνική παιδεία» δεν τους έχει επηρεάσει σε τίποτα.
 Και εκτός ολίγων εξαιρέσεων (πχ οικογένεια Αντεντοκούμπο) οι περισσότεροι ζουν
 στον πολιτισμικό τος μικρόκοσμο συνειδητά αποκομμένοι από την υπόλοιπη κοινωνία.
 Εξού και η χώρα έχει γεμίσει με μικρές τοπικές κοινότητες (μικρόκοσμους), 
μικρά γκέτο (γειτονιές αμιγούς κατοικίας αλλοδαπών).

Αντίστοιχα προγράμματα που εφάρμοσαν πολύ πιο συντονισμένα, με ειδικά
 καταρτισμένο εκπαιδευτικό προσωπικό και με πακτωλό χρημάτων
 στη Γαλλία, τη Βρετανία και τη Γερμανία, βλέπουμε σήμερα που έχουν οδηγήσει. 
Πλήρης περιθωριοποίηση, γκετοποίηση περιοχών, υψηλή εγκληματικότητα,
 αδυναμία επιβολής νόμων και στοιχειωδών κανόνων.

Δεύτερο επιχείρημα των υπερμαχών είναι 
τα δύο μεταναστευτικά κύματα των Ελλήνων.
 Το πρώτο από την Μικρά Ασία προς την Ελλάδα, το 1922 και το δεύτερο 
των Ελλήνων προς την Αμερική, την Βρετανία, τη Γαλλία και τη Γερμανία
 τις δεκαετίες του 60-70΄. 
Καταρχήν το πρώτο μεταναστευτικό ρεύμα (του ΄22)
 έγινε από Έλληνες προς την Ελλάδα, συνεπεία μείωσης των συνόρων της χώρας.. 
Δεν μιλάμε για μετανάστευση αλλά για βίαιο εκτοπισμό. 
Όσον αφορά το δεύτερο μεταναστευτικό ρεύμα αυτό έγινε κυρίως προς μια χώρα
 που δεχόταν την εισροή μεταναστών από όλον τον πλανήτη, χωρίς συγκροτημένη 
εθνική ταυτότητα. 
Ομοίως και χώρες όπως η Γαλλία, η Βρετανία και η Γερμανία,
 από τότε το 50% του πληθυσμού τους ήταν μετανάστες 1ης και 2ης γενιάς.
 Οπότε οι χώρες ουδέποτε κινδύνευσε η εθνική τους ταυτότητα.
 Επιπλέον μιλάμε για χώρες με ιστορία 1000-1500 ετών, χωρίς εθνική ομοιογένεια, 
χωρίς κοινή θρησκεία και χωρίς κοινές παραδόσεις, ήθη και έθιμα.

Στο σημείο αυτό κάποιοι έκαναν το λάθος να μιλήσουν για το τρέχον 
μεταναστευτικό ρεύμα των Ελλήνων προς χώρες του εξωτερικού.
 Και είναι λάθος γιατί οι 400.000 που έφυγαν για το εξωτερικό δεν έφυγαν ούτε 
χωρίς νομιμοποιητικά έγγραφα, ούτε με βάρκες περνώντας παράνομα τα σύνορα. Χρησιμοποίησαν τα πτυχία τους, τις γνώσεις και τις δεξιότητες τους και βρήκαν 
δουλεία πριν αναχωρήσουν. 
Οπότε και αυτό το επιχείρημα τους είναι τουλάχιστον αστείο.

Τρίτο επιχείρημα είναι η ανάγκη εκπαίδευση των παιδιών. 
Πολύ σωστό επιχείρημα και το ενστερνίζομαι. 
Όμως αλήθεια για ποία εκπαίδευση μιλάμε;
Είμαστε σίγουροι ότι οι γονείς των παιδιών αυτών θα δεχθούν το ελληνικό 
εκπαιδευτικό σύστημα την ώρα που η παρούσα εκπαιδευτική ύλη έρχεται
 σε αντίθεση με τα θρησκευτικά τους πιστεύω; 
Επίσης και αυτό είναι ένα από τα σημαντικότερα ερωτήματα. 
Ποίος εκπαιδευτικός θα την κάνει την εκπαίδευση; 
Αφού δεν υπάρχουν εκπαιδευτικού που να μιλούν αραβικά, φαρσί
 και τις υπόλοιπες γλώσσες. 
Εδώ με το ζόρι κατάφεραν να βρουν 1 μεταφραστή ανά κέντρο υποδοχής. 
Ένας επίσης κρίσιμο ερώτημα είναι ποίος θα καθορίσει την ύλη. 
Μια «επιστημονική επιτροπή» που λέει ο νόμος, η οποία δεν έχει καν επαφή 
με το μεταναστευτικό;

Τέταρτο επιχείρημα αποτελεί ο εμβολιασμός που ήδη πραγματοποιείται. 
Καταρχήν ο εμβολιασμός 
πραγματοποιείται – αν πραγματοποιείται – υπό 
την υψηλή εποπτεία (δλδ καθόλου) 
του Υπουργείου Υγεία και με ευθύνη των ΜΚΟ (έλεος). 
Για να πραγματοποιηθεί εγγραφή ΕΛΛΗΝΑ μαθητή 
στο σχολείο απαιτείται 
το βιβλιάριο υγεία που να περιλαμβάνει 24 εμβόλια 
(μαζί με τις δόσεις). 
Αλήθεια πως είναι δυνατόν όλοι αυτοί που έχουν
 ελάχιστους μήνες στην Ελλάδα 
να έχουν πραγματοποιήσει 24 εμβολιασμούς
 (που απαιτούνται 36 μήνες).
 Οπότε κάποιος εδώ μας δουλεύει.
Πολύ σημαντικό στοιχείο που αναρτήθηκε σε τοπική σελίδα της βόρειας Ελλάδας
 (ουσιαστικά ήταν ποστ γονέα που δημοσιοποιήθηκε) την προηγούμενη Παρασκευή. 
Από τα κέντρα προσωρινής διαμονής μεταναστών της περιοχής έχουν νοσηλευθεί
 με μεταδιδόμενες ασθένειες 15 παιδιά (από ελονοσία μέχρι υπατίτιδα) είδηση 
την οποία σήμερα σχεδόν μια εβδομάδα μετά δεν έχει βγει να διαψεύσει κανείς. 
Αντίθετα φρόντισαν να την υποβιβάσουν.
 Στο σημείο αυτό να θυμίσουμε ότι ενώ το 2015 είχαν διαπιστωθεί
 65 επιβεβαιωμένα κρούσματα ελονοσίας 
(και το είχαμε γράψει ΜΟΝΟΝ ΕΜΕΙΣ από το περασμένο Οκτώβρη) 
κάποιοι φρόντιζαν να το διαψεύδουν μέχρι τον προηγούμενο Ιούλιο (2016) 
που μια έκθεση του ΚΕΕΛΠΝΟ επιβεβαίωσε τόσο το νούμερο όσο 
και τα νέα κρούσματα που πλέον εμφανίζονται με απίστευτους – εκθετικούς ρυθμούς
 για το σύνολο των μεταδιδόμενων ασθενειών. 
Αν λοιπόν λάβουμε υπόψη ότι οι ασθένειες αυτές είναι αερόβιες αυτό σημαίνει 
ότι δεν «σκοτώνονται» αν βρεθούν σε μια αίθουσα που το απόγευμα 
θα μπορούσε να υπάρχει ένας ασθενής που νοσεί, με αποτέλεσμα ΟΛΟΙ 
οι μαθητές των πρωινών μαθημάτων της επόμενες μέρες
 να κινδυνεύουν να «κολλήσουν»!!!

Κλείνοντας και γνωρίζοντας ότι ούτε καν έχω αγγίζει 
αυτό το ευαίσθητο ζήτημα,
 έχω να θέσω πολλά ερωτηματικά 
στους αριστερίζοντες φιλόζωους φίλους. 
Είστε πρόθυμοι να δεχτείτε τις μαζικές σφαγές ζώων 
στο δρόμο; 
Χθες είχαμε μπαϊράμι, δλδ την επέτειο της σφαγής του Αμνού από τον Αβραάμ
 και χιλιάδες μουσουλμάνοι – ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ – έσφαξαν τα ζώα στο δρόμο. 
Βέβαια οι δρόμοι δεν πλημμύρισαν αίμα όπως στις αραβικές χώρες 
και την Κωνσταντινούπολη, αλλά το έθιμο έγινε.
 Αλήθεια γιατί όλοι εσείς οι «φιλόζωοι» 
ΔΕΝ ΒΓΑΛΑΤΕ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΗΣ ΤΟΥ ΕΘΙΜΟΥ; 
Αντίθετα ο αριστερίζον πρωθυπουργός που φρόντισε να απαγορευθεί το έθιμο
 της θυσίας του Ταύρου στο πανηγύρι του Μανδαμάδου χθες έδωσε
 και τις ευχές του στους Μουσουλμάνους.
 Εμάς γιατί δεν μας ευχήθηκε στην έναρξη της νηστείας του Πάσχα;

Αλήθεια γιατί βλέπουμε το τυράκι (εκπαίδευση παιδιών μεταναστών)
 και δεν βλέπουμε την παγίδα 
(ΔΙΑΠΑΝΤΟΣ ΔΙΑΜΟΝΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΣΤΗ ΧΩΡΑ , 
γι΄αυτό και η ανάγκη εκπαίδευσης τους). 
Γιατί δεν βλέπουμε ότι η Ελλάδα μεταβάλλεται βίαια σε Αγγλία, Γερμανία και Γαλλία;

Αλήθεια γιατί κανείς δεν μιλάει για το ρυθμό γεννήσεων που κοντεύει 
να ξεπεράσει το 1, ενώ ακόμα μένουν σε σκηνές και την ώρα που στην Ελλάδα 
ο ρυθμός δεν ξεπερνάει το 0,6. 
Που σημαίνει ότι αν αυτοί οι άνθρωποι μείνουν 
εδώ σε 20 χρόνια οι Έλληνες
θα είμαστε συντριπτική μειοψηφία;

Καληνύχτα Ελλάδα… Οι λόγοι του νέου εθνικού διχασμού 
πλέον βρίσκονται μπροστά μας, απορώ πως μερικοί δεν τους βλέπουν…
Λαλητρίς


Δεν υπάρχουν σχόλια :