Σάββατο 6 Αυγούστου 2016

Κοντομηνάς:Εγώ δεν έχω δει καμία συχνότητα που ιδιοκτήτης να είναι ο Λαός. (16 λεπτά από το βίντεο που απέκρυψαν τα ΜΜΕ).

Παρά την προκλητική συμπεριφορά του Κοντομηνά,
 ο Ηλίας Κασιδιάρης κατάφερε να εκμαιεύσει 
την ομολογία ότι στη λίστας Λαγκάρντ υπάρχει
 εταιρικός λογαριασμός της Interamerican,
αναφέροντας επί λέξει:
 «Η λίστα Λαγκάρντ γράφει Interamerican μηδέν».
Σύμφωνα με τον Εβραί Φαλτσιανί, τα μεγάλα μυστικά της λίστας Λαγκάρντ
 δε βρίσκονται στους λογαριασμούς με κεφάλαια, αλλά στους μηδενικούς, 
που υποκρύπτουν κινήσεις με off-shore εταιρίες. 
Ο εκπρόσωπος της ΝΔ Βορίδης έκανε νοήματα δίνοντας το σήμα
 στον προεδρεύοντα να διακόψει καλύπτοντας έτσι τον Κοντομηνά.
Δικό μας σχόλιο:
Προσωπικά μου έκανε εντύπωση
 αυτό που είπε ο Κοντομηνάς: 
Εγώ δεν έχω δει καμία συχνότητα 
που ιδιοκτήτης να είναι ο Λαός.
Αναρωτιέμαι τώρα εγώ. 
Βρε, μήπως είπε  μια αλήθεια 
που δεν θέλουμε να παραδεχτούμε;

Δεν υπάρχουν σχόλια :