Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2015

Ανοικτή επιστολή: Να λοιπόν γιατί εγώ θα ψηφίσω ΣΥΡΙΖΑ!

Γιατί θα ψηφίσω Συριζα;
 -Με τον Σύριζα "θα γυρίσει ο τροχός
 να γ@μήσει κι ο φτωχός"...

Με τον Σύριζα με δένουν πολλά…
Λίγο ότι κάποτε ήμουν αριστερός, λίγο ότι κάποτε
 ήμουν στον "Ρήγα", λίγο ότι κάποτε ήμουν πασοκος,
 λίγο ότι κάποτε ήμουν νεοδημοκράτης, λίγο ότι
 κάποτε ήμουν κολλητός του Τατσόπουλου 
μήπως γαμήσω τίποτα απ' το περίσσεμά του,
 λίγο ότι κάποτε ήμουν ολιγαρκής και δε ζητούσα πολλά,
 λίγο ότι μετά τον Αντρέα έψαχνα για νέο ηγέτη… 
.....................και άλλα πολλά!
Με τον Σύριζα έχω παλιές γλυκές αναμνήσεις…
Θα ξεχάσω ποτέ τον Σπύρο Βούγια;…
τον Γρηγόρη Ψαριανό;…
τον Φώτη Κουβέλη;…τη Σοφία Σακοράφα;…
Θα ξεχάσω ποτέ
 τον Παναγιώτη Κουρουμπλή;…
Η,
Θα ξεχάσω ποτέ αυτόν τον άγιο άνθρωπο 
τον mega αγωνιστή της ΓΕΝΟΠ – ΔΕΗ
 Νίκο Φωτόπουλο;…
Ο Σύριζα για μένα δεν είναι ένα απλό κόμμα.
Ο Σύριζα είναι μια μεγάλη πολύχρωμη ομπρέλα
 που από κάτω του "προστατεύονται" όλοι
 οι κατατρεγμένοι βουλευτές άλλων κομμάτων...
Ο Σύριζα είναι μια σκέπη για όλους!
Είσαι αποδιοπομπαίος τράγος κόμματος; 
… στον Σύριζα!
Είσαι αμφιβόλου εκλογής βουλευτής 
άλλου κόμματος;… στον Σύριζα!
Είσαι τύπος χωρίς κατασταλαγμένες ιδέες;… 
στον Σύριζα!
Είσαι ξεχασμένος πεινασμένος άλλου... 
"κινήματος";.. στον Σύριζα!
Είσαι από αυτούς που λένε "η ελπίδα 
πεθαίνει τελευταία"; …στον Σύριζα!
Είσαι απλός απατεώνας;… στο Σύριζα…
Με τον Σύριζα ακόμα και ο Μιχελογιαννάκης
 να τρώει γιαούρτια κάτω από το σλίπινγκ-μπακ 
στην απεργία πείνας του, έχει άλλη κ@ύλα…
Με τον Σύριζα, οι συναντήσεις του Αλέξη 
στην Ιταλική Μπίλντερμπεργκ στο Κόμο 
έχουν άλλη σημασία…
Με τον Σύριζα οι καταθέσεις
 σαν του Δημήτρη Τσουκαλα ενός εκατομμυρίου ευρώ 
από εθελούσια στην τράπεζα που δούλευε 
και από αποζημίωση ασφάλισης 
και της Νάντιας Βαλαβάνη 363.879 λίρες Αγγλίας 
και 452.930 ευρώ, είναι απλά ένα δείγμα
πόσο καλά μπορείς να… προκόψεις στη ζωή σου, 
αν είσαι δίπλα στον Σύριζα κι ο Σύριζα σε σένα…
Με τον Σύριζα δεν θα ξέρει η "δεξιά" σου
 τι ποιεί η "αριστερά" σου…
Με τον Σύριζα μπορείς να βγεις βουλευτής 
και μετά να πας σε όποιο κόμμα θέλεις…αρκεί
 να είναι "αριστερό" ...που λέει ο λόγος....
Με τον Σύριζα "θα γυρίσει ο τροχός
 να γ@μήσει κι ο φτωχός"...
Τώρα θα μου πεις άντε και γ@μήσαμε … 
φράγκα θα βγάλουμε;;;...
όπως τότε με το πασοκ…
{Χάρης Καφετζόπουλος}

Δεν υπάρχουν σχόλια :