Τετάρτη 10 Ιουνίου 2015

Όλα τα υπόλοιπα είναι απλά νομικίστικα κόλπα.(Βίντεο)

O Αργύρης Σφουντούρης 
μας ξεναγεί στο μαρτυρικό χωριό του.
«Αυτό που από την αρχή μου έκανε εντύπωση 
στον Αργύρη Σφουντούρη, ήταν η ευαισθησία του,
 το πνεύμα, η  "παγκοσμιότητά΄' του. 
Ο εύθυμος τρόπος του ερχόταν σε μεγάλη αντίθεση 
με την ιστορία της ζωής του, την οποία 
μου διηγήθηκε σιγά-σιγά και που από τότε
 δε με άφησε ποτέ ήσυχο. 
Αυτή η ιστορία έγινε για μένα ένας φακός 
στον οποίο συγκεντρώνονται επίκαιρα ζητήματα
 και θέματα της εποχής μας», σημείωσε ο σκηνοθέτης 
του ντοκιμαντέρ, Στέφαν Χάουπτ.
Οι Ναζί γελούν 
με τα "κατορθώματά" τους
 μετά τη σφαγή.
   Αφίσα της ταινίας.
Τα πρώτα χρόνια μετά τη σφαγή.
 Μικρό παιδάκι εγώ, ήμουν ετοιμοθάνατος. 
Παραιτήθηκα από τη ζωή.
 Είπα στον εαυτό μου: “Αφού τα έχασα όλα, έχασα 
τον κόσμο μου, κάηκε το σπίτι μου, σκοτώθηκαν 
οι γονείς μου, δεν θέλω να ζήσω”.
 Δεν υπήρχε τίποτα που να με κάνει να θέλω να ζήσω! 
Ήξερα ότι δεν θα είμαι ποτέ ξανά προστατευμένος 
και χαρούμενος. 
Και ήθελα να φύγω και εγώ από τη ζωή! 
Όταν ήρθε ο Ερυθρός Σταυρός, εννέα μέρες μετά,
 στις 19 Ιουνίου, πήραν ορισμένα ορφανά παιδιά.
 Ανάμεσα τους, ήμασταν και εγώ με την αδερφή μου. 
Έπειτα όμως, εμένα με έστειλαν πίσω, γιατί είπαν
 ότι δεν έχουν δυνατότητα περίθαλψης νηπίων.
 Ήμουν βαριά άρρωστος.
 Ψυχολογικά ήμουν σε τέτοιο χάλι, 
που δεν ήθελα να φάω! 
Με είχαν ξεγράψει. 
Στο ορφανοτροφείο που πήγα 6 χρονών, στο Ζάννειο, 
είχα ειδική μεταχείριση
Διακόσια παιδιά από το Ζάννειο, μας στείλανε
 σε μία πολύ ωραία περιοχή στην Εκάλη,
 μέσα σε ένα πευκοδάσος.
 Κάποια παιδιά έτρωγαν ό,τι μαγείρευαν εκεί,
 άλλα ακολουθούσαν μία ειδική διατροφή 
και πέντε δέκα παιδιά, είχαμε το ελεύθερο
 να μπαίνουμε μέσα στην κουζίνα και να τρώμε, 
όταν το επιθυμούσαμε! 
Τα μάτια των μαγείρων αστράφτανε, 
όταν μας έβλεπαν. 
Έλεγαν: “Να φάνε τα παιδιά να μην πεθάνουν”. 
Για να μας κρατήσουν στη ζωή! 
Μας είχαν ξεγραμμένους!», εξομολογείται 
ο Αργύρης Σφουντούρης στο protothema.gr
Δικό μας σχόλιο:
Να μην "κοιμούνται"  ήσυχοι 
όλοι 
αυτοί που σήμερα 
με νομικίστικα τρικ προσπαθούν 
να αποφύγουν την έστω ελάχιστη δικαίωση.
 Τα εγκλήματα πολέμου 
δεν παραγράφονται ποτέ 
και η σημερινή Γερμανία δεν ήλθε
 από άλλον πλανήτη αλλά είναι συνέχεια
 του τότε Γερμανικού κράτους. 
Όλα τα υπόλοιπα είναι απλά 
νομικίστικα κόλπα.

Δεν υπάρχουν σχόλια :