Κυριακή 21 Ιουνίου 2015

Αυτός, ο Αλέξης θα ξανάδινε ζωή στο Κορινθιακό ποδόσφαιρο κε Πνευματικέ;

Κούγιας: “Κοντά σε συμφωνία για να πάρω την ΑΕΛ, 
διαλύω την Παναχαϊκή”
Ο Αλέξης Κούγιας αποκάλυψε πως θα έχει συνάντηση με τον Βαγγέλη Πλεξίδα 
για να συζητήσουν την αγορά της ΑΕΛ, ενώ παράλληλα τόνισε πως έχει συμφωνήσει
 με τον Κώστα Πηλαδάκη για την χρήση του AEL FC Arena.

Σημαντικές αποκαλύψεις από τον μεγαλομέτοχο της Παναχαϊκής, Αλέξη Κούγια,
 ο οποίος μίλησε στην εφημερίδα “Ελευθερία” και τόνισε πως βρίσκεται 
σε συζητήσεις με τον Βαγγέλη Πλεξίδα για την αγορά της ΑΕΛ, έχοντας έρθει μάλιστα 
σε συμφωνία με τον Κώστα Πηλαδάκη για τη χρήση του AEL FC Arena.

Παράλληλα, έκανε γνωστό πως η Παναχαϊκή θα διαλυθεί 
και κάποιοι ποδοσφαιριστές της ομάδας θα τον ακολουθήσουν στην ΑΕΛ.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του:
“Έρχομαι την Κυριακή (21/06) στη Λάρισα για να μιλήσω με τον κ. Πλεξίδα. 
Εφόσον δεν υπάρχουν νομικά προβλήματα και δεν αναφέρομαι ούτε στην Παναχαϊκή, 
ούτε στην τριετία από τη σύσταση της ΠΑΕ, τα οποία να αποτρέπουν τη λειτουργία
 και την αδειοδότηση της ομάδας κάτι που θα δείξει ο έλεγχος στα θεσμικά όργανα 
και αν όλα αυτά που υποστηρίζει ο κ. Πλεξίδας είναι αληθινά είμαστε
 πιο κοντά παρά ποτέ σε συμφωνία.

Αυτονόητο για μένα είναι ότι θα έχω τη συμπαράσταση του κ. Κωστή Πηλαδάκη 
γι’ αυτό άλλωστε θα στεγαστούμε στο AEL FC Arena με τον οποίο έχω συζητήσει.
 Το όνειρό μου είναι να ξανακάνουμε τη Λάρισα κεντρικό θέμα
 όχι μόνο της ποδοσφαιρικής Λάρισας αλλά και όλης της Ελλάδας.

Για να το πετύχουμε απαραίτητη προϋπόθεση είναι η καθολική στήριξη 
των φιλάθλων χωρίς καμία επιφύλαξη με τους οποίους θέλω να βλέπω μαζί τους
 αγώνες όπως έκανα και το απόλαυσα για πέντε χρόνια στα Γιάννενα”.

Ρωτήθηκε για τους παίκτες που έχει συμφωνήσει με την Παναχαϊκή 
όπως τον Οικονομόπουλο που πέρυσι έπαιζε στα Χανιά και απάντησε:

“Ναι είναι ένας 23χρονος αμυντικός χαφ τον οποίο θα τον έχω μαζί μου
 και στην ΑΕΛ όπως και πολλούς αξιόλογους παίκτες που έχει η Παναχαϊκή, 
αυτούς που πιστεύω ότι μπορούν να κάνουν σπουδαία καριέρα.

Για το θέμα της Παναχαϊκής, μια και αναφέρθηκα σε αυτήν, έχω δρομολογήσει
 τις σωστές κινήσεις. Άλλωστε είναι μονόδρομος η διάλυση της εταιρίας. 
Τον Γενάρη του 2009 όταν παρέλαβα τον Πατραϊκό γιατί σ’ αυτή την ομάδα 
βασίστηκε η Παναχαϊκή υπήρχαν χρέη 3,3 εκατομμύρια ευρώ και τώρα
 υπάρχουν 500.000 ευρώ στο Δημόσιο σε ΙΚΑ κι Εφορία που δεν τα δημιούργησα εγώ 
αλλά οι κ. Μουτζουρούλιας, Μακρής που ήταν οι προκάτοχοί μου. 
Τα χρέη αυτά τα πλήρωσα εγώ γιατί δεν είχα καμία βοήθεια από κανέναν 
ούτε μια πινακίδα από κάποιον επιχειρηματία της Πάτρας.
 Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κάποια οφειλή 
ούτε σε ποδοσφαιριστές ούτε σε προμηθευτή”.
Και στον επίλογο είπε:
“Αυτό που θέλω να τονίσω ότι έρχομαι να συμφωνήσω γιατί όπως τόνισα 
και στην αρχή είμαστε πιο κοντά από ποτέ”.

Δεν υπάρχουν σχόλια :