Τρίτη 15 Απριλίου 2014

Μόνο για παλιούς Κορίνθιους: Θυμόσαστε τον Ντίνο;


4 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

φοβερή φωτογραφία, ανάμνηση από τα παιδικά μου χρόνια στα Τσακώνικα όταν μας κυνηγούσε ο Ντίνος ο ΤΑΡΖΑΝ
ΝΙΚΟΣ

Kartsonakis Pan είπε...

Εγώ τον θυμάμαι πάντως σαν έναν άκακο Ντίνο. Η όψη του φόβιζε, τις περισσότερες φορές και μόνο.

Kartsonakis Pan είπε...

Την συγκεκριμένη φωτογραφία πορτραίτο μου την ζήτησε ο ίδιος ενώ προσωπικά του είχα ζητήσει να μου ποζάρει κι άλλες φορές και το αρνήθηκε. Αυτή και μία άλλη την τράβηξα στο προαύλιο του Αποστόλου Παύλου μετά από Γάμο και ενώ είχε φύγει ο κόσμος είχαμε μείνει εγώ μαζί με τον παιδικό μου φίλο Φάνη Ματζούνη και την γυναίκα του και συζητούσαμε για τον φίλο μας τον Χρήστο που παντρεύτηκε. Περνούσε λοιπόν μέσα από το προαύλιο ο Ντίνος κι εμείς τον χαιρετίσαμε. Είδε που κρατούσα την μηχανή στο χέρι και μου ζήτησε να τον φωτογραφήσω. Μετά από λίγες ημέρες "έφυγε" από τη ζωή. Θυμάται κανείς πως;

akhs5555 είπε...

αν δεν κανω λαθος πρεπει να τον χτυπησε αυτοκινητο!