Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2013

Νέα μέθοδος; Θεραπεύουν εθισμούς με… μαστίγωμα!

Αμφιλεγόμενη μέθοδος θεραπείας από τη Σιβηρία.
Δύο ψυχολόγοι από τη Σιβηρία ισχυρίζονται ότι 
μπορούν να βοηθήσουν ανθρώπους εθισμένους 
στα ναρκωτικά, το αλκοόλ ή το σεξ να απαλλαγούν
 από τις «κακές» συνήθειες… υποβάλλοντάς τους
 σε σωματικές τιμωρίες!
Η επίπονη θεραπεία, που αποτελείται 
από μαστίγωμα στους γλουτούς του ασθενή 
με κλαδιά ιτιάς, μπορεί να τους βοηθήσει
 να απαλλαγούν από τους εθισμούς τους εκεί 
που άλλες μέθοδοι δεν αποδίδουν, ισχυρίζονται οι ίδιοι.
Βέβαια, δεν είναι λίγοι εκείνοι που βλέπουν
 την όλη διαδικασία ως ευκαιρία για να ξεσπάσουν
 σε γέλια και να κάνουν αστεία με σεξουαλικά 
υπονοούμενα, αναφέρουν δημοσιογράφοι 
των Siberian Times, οι οποίοι παρακολούθησαν
 την ιδιαίτερη αυτή «θεραπεία». 
Η 22χρονη Natasha από το Novosibirsk, η οποία
 ήταν χρήστης ηρωίνης δήλωσε: «Είναι η ζωντανή 
απόδειξη ότι αυτή η αμφιλεγόμενη θεραπεία 
έχει αποτελέσματα και τη συστήνω σε οποιονδήποτε 
πάσχει από κάποιον εθισμό ή κατάθλιψη».
«Πονάει πολύ, αλλά μου έδωσε πίσω τη ζωή μου. 
Αλήθεια πιστεύω ότι τώρα θα ήμουν νεκρή» πρόσθεσε.

Ο Dr German Pilipenko και η συνάδελφός 
του Marina Chukhrova επιμένουν ότι 
η πρωτοποριακή τους θεραπεία βασίζεται
 σε επιστημονικές αρχές.
«Δεν πρόκειται για μια σαδομαζοχιστική 
δραστηριότητα» λέει η καθηγήτρια Chukhrova. 
Οι δύο ψυχολόγοι αναφέρουν ότι οι ασθενείς τους
 υποφέρουν από έλλειψη ενδορφινών, γνωστών 
και ως «ορμονών της ευτυχίας».
Ο οξύς πόνος που προκαλείται στον οργανισμό
 από τη σωματική τιμωρία διεγείρει τον εγκέφαλο
 να εκκρίνει ενδορφίνες, με αποτέλεσμα 
οι ασθενείς να αισθάνονται πιο ευτυχισμένοι.
«Είχαν πεθάνει τόσοι γύρω μου και κόντεψα 
να πεθάνω κι εγώ. Δε μπορούσα να ξεφύγω όμως. 
Κάποια στιγμή η μητέρα μου άκουσε γι’ αυτή
 τη θεραπεία και συμφώνησα να τη δοκιμάσω. 
Δεν είμαι μαζοχίστρια, ούτε με έχουν δείρει
ποτέ οι γονείς μου. Πρώτη φορά ένιωσα τέτοιο 
σωματικό πόνο και ήταν σοκαριστικό. 
Δεν υπάρχει τίποτε σεξουαλικό στην όλη διαδικασία. 
Με κάθε χτύπημα νιώθω ένα κάψιμο στο σώμα 
και οι παλάμες μου αρχίζουν να ιδρώνουν. 
Είναι δυσάρεστο συναίσθημα. 
Την ώρα που με μαστιγώνει ο γιατρός μου εξηγεί 
τις συνέπειες που έχουν τα ναρκωτικά 
στον οργανισμό μου. 
Δε με τιμωρεί επειδή έπαιρνα ηρωίνη. 
Οι ενδορφίνες που εκκρίνονται με βοηθούν
 να απαλλαγώ από τον εθισμό μου» 
είπε ακόμα η Natasha.

Πριν από τα… 60 μαστιγώματα η Natasha 
δέχεται ψυχολογική υποστήριξη. 
Κάθε συνεδρία κοστίζει περίπου 75 ευρώ.
Δικό μας σχόλιο:
Νέα μέθοδος;
Μπα, δεν το νομίζω.
Παμπάλαια και αποτυχημένη
τουλάχιστον σε ότι αφορά 
εκείνο το γνωστό:
"Το ξύλο βγήκε από τον Παράδεισο".

Δεν υπάρχουν σχόλια :